Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Screeny z Deus Ex: Human Revolution

O chystaném mixu akce a hry na hrdiny Deus Ex: Human Revolution bychom se měli dozvědět podrobnosti již tento týden díky gameplay traileru. Zatím nabízíme screeny z CGI filmečku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

USER47

...

Ten trailer bude na 99,99% opět plně renderovanej. Na E3 snad ale konečně ukážou něco víc.

btw: Jedinej kousek gameplaye je vidět na tomhle scanu:

http://img263.imageshack.us/img263/8318/dx3screen1.jpg

0/0
1.6.2010 12:47

Regis

Re: ...

To nevypadá tak zle.. ikdyž chtěl bych to více temné jako na renderech.. uvidíme... přece jen už mašiny leccos dokážou... no hlavní bude, zda to nepokuvěj

0/0
1.6.2010 14:10

Jumik

Re: ...

Tak já bych řekl, že je renderovanej 100% ;-) Ale ty jsi myslel spíš jestli je renderovanej v engine hry nebo v nějakým animačním softu

0/0
1.6.2010 16:42

USER47

Re: Re: ...

Hnidopichu:).

0/0
1.6.2010 17:06

Meck IV.

...

Po Deus Ex 2 ( Invisible war ) bohužel nevěřím, že další díl naváže na genialitu prvního dílu. R.I.PJC! :-/

0/0
1.6.2010 12:46

USER47

Re: ...

Tak dobrý jako jednička to určitě nebude, ale pár prvků by se mělo vrátit. Lokace mají být velikostně zhruba na úrovni Hong Kongu z prvního dílu, inventář by měl bejt taky podobnej prvnímu dílu, jednotná munice z IW je rovněž zrušena. Na druhou stranu, je tam autoheal, 3rd person cover system a možná checkpointový ukládání (to zatím není jistý). O příběhu se rovněž mnoho neví.

0/0
1.6.2010 12:50

Meck IV.

Re: Re: ...

Auto heal, NO TO SNAD NE!!!! to jsi mě vůbec nepotěšil! ;-(:-(

0/0
1.6.2010 14:37

USER47

Re: Re: Re: ...

O autohealu už se ví asi rok:). Ale ono hlavně záleží na tom, jak bude implementovanej, nemusí to bejt nijak extra rušivý. Koneckonců v jedničce po lehkým vytunění regenerační augmentace taky s léčením nebyl problém a po každým souboji trvalo jen pár vteřin, než se člověk uzdravil.

0/0
1.6.2010 14:56

Meck IV.

Re: Re: Re: Re: ...

jj, ale tenhle trend AUTOHEALU u všech současných her mi pěkně leze krkem.

0/0
1.6.2010 15:36

D4rk5u

Re: Re: Re: Re: ...

..ale v původním deus ex si tuhle augmentaci nemohl použiívat bez omezení pořád a pokud se to hralo rambo stylem ani to nešlo až skoro těsně před koncem hry se to dalo tak použít ale jen v případě kdy si měl správnou kombinaci implantátů.

Jinak autoheal je jedna s největších kravin co kdy ve střílečkach vymyslel, už žádny chvilky napětí kdy s pár Hp si se zoufale snažil najít lékarničku někde a většinou pod palbou;-D

0/0
2.6.2010 9:50

Meck IV.

Re: Re: Re: Re: Re: ...

moje řečR^

0/0
2.6.2010 11:42

D4rk5u

Re: Re: ...

V dnešní době si už nikdo nedovolí vydat hru která by se i jen mohla přiblížit jedničce.Stejně nechápu, proč když uz HC hry nejsou IN proč aspoň neudělají nějaký HC mod,obtížnost něco jako je planovaný do Fallout:NV tak aby si každej mohl vybrat ne jen vydavat hry co sou pomalu i najtežší obtížnost primitivní:-P

0/0
2.6.2010 10:01

Giga Pudding

Re: ...

No to si piš že nedostaneš kopii deus ex 1, což byl hlavní důvod proč jsi byl tak v šoku z invisible war :)

0/0
2.6.2010 9:17







Najdete na iDNES.cz