Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na trh vstupuje herní časopis pro holky

Jmenuje se Score Girl. Nabídne 84 stránek, plnou hru Dogz a přijde na 149 Kč. Vycházet by měl každé dva měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

.palič.

Úžasné

 číst přiblblíky, co sami nenapíšou ani tři věty bez hrubek, jak hodnotí časopisy;-D

0/0
2.6.2010 18:26

Mirabell

Re: Úžasné

Však na to, aby jsi poznal zkysnutý mlíko, nepotřebuješ mít vemeno, ne?

0/0
2.6.2010 21:05

Regis

Re: Re: Úžasné

;-D looool no tak tuhle hlášku si musím zapamatovat!! Geniální lidové moudro R^

0/0
2.6.2010 21:17

.palič.

Re: Re: Úžasné

Ach jo. Já se těšil, že mi někdo bude nadávat a on se chytne jen inteligent. Znechucen odcházím.

0/0
2.6.2010 23:19

Jindřich Bageta

a je tu zase

Do dizkuzí skoro vůbec nepíšu, ale občas si zkrátka nemůžu pomoct. Je mi uplně jedno, co je to za časák, protože mě nezajímá. Ale vidím, že všeználek regis zase perlí. řekl bych, že s tím časákem musí mít něco společnýho, protože není možný, aby se tak nesmyslne zastával takový sračky, která nikoho nezajímá a nikoho zajímat nebude. Regisi, kopčeme, ondřeji škochu, jsi to ty?

0/0
2.6.2010 12:37

Copa-k

Re: a je tu zase

Tak diky tobe,jsem si precetl komplet tuhle diskuzi.Ale ruku na srdce nevim co napsal Regis tak strasneho,ze ho tady musis hned pranyrovat.Kdyz jde o perly tak v tech tady vedou uplne jini.A nezda se mi,ze by slepe hajil Score pro holky.Ja se ktomu vyjadrovat nebudu,ale to neznamena,ze budu upirat JAKEJKOLIV nazor tady ctenarum co se chtej k tomu vyjadrovat.A pokud mas nejakou osobni zast proti Regisovi,tak si to reste nekde jinde.

0/0
2.6.2010 14:57

Regis

Re: Re: a je tu zase

no já nepopírám že mám takovej dost blbej zvyk že když najednou dav řve ukřižuj ho jdu mrknout proč a když důvod nenajdu. Podobně s tím hosana.. bláboly zkrátka komentuju a komentovat budu i přes podpásovky tak jak si myslím. Tedy co jsem napsal za tím si stojím nejen na BW a klidně budu "židák" "modropták" a třeba i pan Škoch ačkoliv židovské předky nemám ODS jsem nevolil a finální podezření je už no comment časopis potenciál má neuspěje protože je krize a že vypadá pro nás co jsme začínali na osmibitech a nesnášíme facebookové hry a vůbec hloupý mainstream asi nebude ;-) což ovšem neznamená že tu budu dokazovat jaký jsem king a jak jsem nad věcí nějakého "holčičího blbince"

0/0
2.6.2010 17:02

Regis

Re: a je tu zase

aha předpokládám že budu así i Benjamin Netanjahu když posílám v jiných diskusích do háje tupce co nalétli turecké islamisty podporující organizaci na špek a dělali jim lidské štíty a kníže Schwarzberg.. jo máš další podnětné ideje?

0/0
2.6.2010 16:54

mounty

kurna co sem ma clovek porad psat

Tohodle... neceho sem si vsiml uz v poslednim vytisku score, ktere sem shodou okolnosti cetl u pritelkyne (ja vim sem barbar ze si ctu u pritelkyne o pc hrach ale mel sem ho teprv 10 minut:)) a kdyz sem ji na tuto anomalii upozornil, tvarila se jeste kyselejc nez na recenzi GTA IV. Je fakt ze uz asi 10 let nepatri do cilene skupiny potencialnich ctenaru, ale podnitilo me to zapojit sve ztuhle mozkove zavity znicene z probihajiciho zkouskoveho (este ted to boli) a podrobit problem hluboke studii. Zde jsou vysledky. Zeny divky holky no proste prislusnice toho hezciho pohlavi se daji rozdelit na dve skupinky hracek. Ta prvni je ta, ve ktere jsou hracky, kterym je tento caspois uplne burt, protoze hraji uplne to same co my smradlavi zarostli hlucni a osklivy prislusnici muzskeho pleme (zvlastni je ze tyto hracky maji vetsinou uplne opacne vlastnosti:)) a kdyz uz, tak si radeji koupi obycejne score. Druha skupina hracek je ta, ktera hraje presne ty hry, ktere tady byly zminene (v problematice se nechytam neb dite zatim ani neplanuji a sestru nemam) namatkou treba ty sims. Temto hrackam je casak este vic u... fuk, protoze u nich musime rozlisit slova HRAT a HRAT SI. Nepotrebuji videt do hloubky, nepotrebuji vedet jakou ma hra grafiku a jestli se da savovat v prubehu mise protoze je jim to jedno. Proste sedi u pocitace a hraji si bez nejakeho cile, jen si tak tvori (coz je nejvetsi rozdil proti ostatnim ti radsi nici;)) a je jim vcelku jedno, jestli se jim zrovna pocural simik nebo jestli drandi na koni, hlavne ze je to bavi tak proc by si o tom jeste cetli. Nutno poznamenat, ze tato skupina si vetsinou hry sama neshani, ale jsou jim darovany, tudiz je pro ne informacni hodnota tohoto casopisu totalne nulova. Ja sam tomuto casaku davam par mesicu nez bude zapomenut a zmizen. P.S. Zda se mi to nebo pred par lety vychazela mutace levelu zamerena na detske publikum?

0/0
2.6.2010 12:17

Myrra

No :)

Abych řekla pravdu, tak kdyby to pojmenovali kids a dali to do ruky matkám které nekoupí svým dětem pistolku do ruky, aby nechtěli opravdovou.. možná by to mělo ještě větší šanci. Já hraju od malička co mi přijde pod ruku. A nedám dopustit na GTA, Mafii, Dragon Age a abych řekla pravdu žádnou dobrou hru a soudím ji podle příběhu, možností a kvality, než podle prolité krve:))A existuje i množství kluků, které jsem svedla na krvavou cestu svou recenzí :)) Ovšem musím uznat, že jsem nikdy nebyla barbie girl a nemám moc takových kamarádek, když hraje nějaká z nich, tak jí většinou prolitá krev na monitoru vůbec nevadí :) Nemůžu říct, že nejsou holky, které si to koupí, ale abych řekla že je to většina.. no ze srdce doufám, že to tak není, ale Score přeju rozhodně úspěch :)

0/0
2.6.2010 0:51

Mirabell

Re: No :)

Taky si myslím, že to mělo být radjěi mířený na rodiče - ajk zajistit dětem "přijatelně neškodné" hraní. Děcka chtějí pařit, rodiče jsou často pořád ucha a neví jakej je rozdíl mezi GTA4, Bone Town a Mariem.

Nějkej časopis co by lsoužil pro tyhle ucha jako návod co přídit dětem 3-12 let by měl podle mě větší šanci na úspěch - rady a tipy jak vybrat vchodnou platformu. na co si dát bacha (nekupovat HDMi kabel do CRT+Wii kombinace). Udělat recenze nějakýc hneškodných her - Mario Galaxy, ten Eye Pet, Piňaty, .... poradit jak nastavit rodičovské zámky.... článků by se určitě našla fůra.

A řekl bych že ej tady větší kupní síla než u růžovoučkýho papíráku pro holky.

Ach jo - proč jásvoje dobrý nápady pořád rozdávám zadara? :-)

0/0
2.6.2010 10:21

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: No :)

bohuzel, jak vidno se plati pouze za hloupe napady ;-)

0/0
2.6.2010 10:46

black_gamespot

Podle me to ma sanci

Na rozdil od vetsiny zde diskutujicich mam sestru v cilove skupine casopisu (11let) a muzu rict ze se svejma kamaradkama stravi hranim u pocitace relativne dost casu. Hraje ale jiny hry (hlavne remaky serialu z disney channel ktery aktualne letej - hannah montana, wizards of waverly place, totally spies, oblikani panaku nebo ruzny facebookovy hricky) a hlavne je hraje UPLNE jinak. V podstate pro odreagovani a spolecnou aktivitu s kamoskama, zadny hardcore parby falloutu do kolapsu organismu jako ja za mlada :) Casaky jako score nebo level ji moc neberou, parkrat si je prolistovala,

prohlidla obrazky, ale celkem nezajem. Cili napad dobrej, jenom to zpracovani je podle me malo holcici (rozumej malo "roztomily" a ruzovy), aby se to mohlo uchytit.

0/0
1.6.2010 21:16

Regis

Re: Podle me to ma sanci

No přesně tohle si myslím ačkoliv nemám malou ségru :D na to už jsem kapánek velkej... ale co jsem se ihned vyptal po ICQ kamarádů, tak jo, myslej, že by to brala.. jeden dokonce potvrdil, že PRÁVĚ tyhle koně kupovali nedávno ;-D

0/0
1.6.2010 21:30

herb

Re: Podle me to ma sanci

Třeba máš pravdu, o tom žádná. Zas všechny holky nejsou stejný, ani ty malý. Já s kámoškou třeba v jejím věku četla právě tuším Level. Ale jen jednou za čas, páč jsem na to nechtěla utrácet drahocenné, těžce našetřené kapesné. ;-D

0/0
1.6.2010 21:31

Zdenis

Re: Podle me to ma sanci

Přesně, mně se zdá, že ty lidi, co tady nadávaj na růžovou a na koníky a podobně, asi nikdy v trafice neviděli žádnej časopis pro malý holky..

A neni to zase až tak moc přeponíkovaný, že si to klidně může koupit i jiná holka, která má právě ráda hry typu sims a spol a ráda by se dozvěděla i o jinejch tomu podobnejch..

0/0
1.6.2010 23:22

IARK - BAN za králíčka.

Re: Podle me to ma sanci

no vidis a ja mam 13tiletou dceru, ktera se mnou jiz po dva roky hraje hry jako: Two Worlds, Oblivion, L4D, CS a MW2. Takze to nebude moc o veku, ale o tom jaka ta holka je. Dle meho je naopak casopis az moc holcici a je miren zhruba na 20% divek, zbytek ti nebude hrat disneovku nebo koniky. Dle meho to spis melo byt BRAVO Kids a bylo by to lepsi.

0/0
2.6.2010 7:24

Daremes

Předpotopní uvažování

Z hlediska genderu je to fakt prasárna. Být nějakou slečnou, tak by mě to asi urazilo.

0/0
1.6.2010 19:44

Regis

Re: Předpotopní uvažování

A jak by sis představoval časák pro holky 10-13 let? ;-)

0/0
1.6.2010 19:52

Robert.M

Re: Re: Předpotopní uvažování

Tak některý hry tam ale pro 13ti letý holky skutečně nebyli...ale předpokladam, že je to jen nějaká testovací verze...

0/0
1.6.2010 20:09

herb

Re: Předpotopní uvažování

Mě to neurazilo, jen si říkám, kdo takovou blbost bude kupovat. Holky, co opravdu hrajou, hrajou v podstatě to samé, co kluci, čili Level, Score atp. bohatě stačí. Já to konec konců vždycky brala jako časáky pro všechny, ne jen pro chlapy.

A holky, co hrajou The Sims a jiné věci, které se dají považovat za "holčičí," ty by ani nenapadlo si koupit herní časák, protože hrajou spíše "rekreačně"...

Nevím, proč bychom měly neustále mít něco "speciálního." Herní časopis pro ženy, GPS pro ženy atd., jak kdybychom měly jen půlku mozku nebo co. Rv

Jako dospělá ženská bych si musela spíš urazit ruku, než abych tohleto růžové, kytičkové... ehm, koupila. A pochybuju, že to maminky svým princeznám budou kupovat místo Médi Pusíka. ;-D Na jakou věkovou skupinu je to vůbec mířeno?

Ale co, třeba se to u náctek ujme, jasnovidec nejsem.

0/0
1.6.2010 20:05

Daremes

Re: Re: Předpotopní uvažování

Mně přijde smutné, že se někdo snaží i v takovém "moderním" odvětví, jakým jsou počítačové hry, uplatňovat nesmyslné stereotypy, které by se člověk měl spíš pokoušet překonat. Namáčet holky do růžové, obklopit panenkama, když si chtějí hrát taky s autíčkama? Kdybych měl dceru, tak jí do klasických rolí netlačím, tedy ani nekoupím časopis "jen pro holky".

0/0
1.6.2010 20:45

flames828

Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

Proč si potom girls ve velkém kupují Bravo Girl, předplácejí Cosmopolitan a podobně? Proč se ryjou ve slevových brožurách, proč tráví milion času na stránkách s voňavkama? Jsou to prostě baby, chceš jim říkat ´TO´, aby ses náhodou nedotkl jejího gender sociálního rovnostářství?

0/0
1.6.2010 21:00

herb

Re: Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

Znalec opačného pohlaví promluvil. ;-D

0/0
1.6.2010 21:12

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

Nesmysl, je rozdil casak, kde ti reknou "jak zbalit kluka" "tenhle herec mel hnacku" nez casopis, ktery ti rika "tutu nutu, tedy mas panenku" Jeden casak se z nich snazi delat "dospelejsi" (proto takovy uspech) a jeden z nich bude delat holcicky, dle meho se to nechyti :-/

0/0
2.6.2010 7:28

Daremes

Re: Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

To už je často dáno právě tou rolí, do které byla pasována a jak dítě je dítě ovlivněno okolím. On v tom věku takový časopis pro dívky láká dost i chlapce (převážně kvůli rubrikám o intimnostech), ale jim to samozřejmě nepřísluší - hned by to bylo považováno za inklinaci k homosexualitě atd. A o tom to právě je: spousta zájmových aktivit nemá se sexualitou - a tedy i pohlavím - nic společného. Často holky přichází o možnosti jen díky nepsaným pravidlům hluboko zakořeněným v tradiční výchově: kluci zlobí ("kluci jsou kluci"), dívka má být tichá a poslušná ("chovej se jako dáma"). Naštěstí proti tomu spousta slečen úspěšně bojuje. Samozřejmě vždycky tu budou borci, kteří si předplatí Maxim, a nebo blbky, které budou vášnivě diskutovat nad tím, jakou plastiku má nějaká samozvaná celebrita. V

0/0
2.6.2010 10:16

herb

Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

Svatá pravda. Pamatuju si, že jako prcek jsem si dokázala vyhrát stejně s panenkama jako s fotbalovou mičudou a partou kluků na hřišti. Rozhodně by se mi nelíbilo, kdybych neměla tuhle možnost, "protože se to na holčičku nesluší." S těmi hrami je to stejné. Jak se mají navíc pak cítit třeba kluci, kteří ty hry "pro dívky" taky hrají?

Myslím, že děti se samy rozhodnou, co je jim bližší, až budou dostatečně staré.

Brala bych takový časopis v případě, že by byl zaměřen na děti obecně a byly by v něm bezpečné, nezávadné a třeba naučné hry pro děti, ve kterém by zkrátka nebyly žádné hnusy a byla by to tak bezpečná koupě pro rodiče. Jenže to, co teď uvedli na trh, to vzhledem k obsahu není ani pro velké, ani pro malé a rozškatulkovat to ještě jen na "něžné pohlaví"... Nevím no, zrovna dvakrát se mi to taky nelíbí.

0/0
1.6.2010 21:10

Kazimator

Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

Mám jedenáctiletou ségru a když se občas nachomejtnu domů tak hraje, hraje hodně a hlavně- hraje samé sračkoidní tituly- Já chci jezdit 18 (koně), Harry Potter xy,  Auta. Zkrátka uplně něco jiného, než co jsem hrával já. Takže si myslím, že takováhle mutace Bravo girl na Score girl, pokud se uchytí, má hodně šancí.  A tohle genderové rozdělení si malé holky dělají samy. ( pokud bych to nechtěl nazývat genderem, řekl bych tomu blbost, ale to by bylo stráášně nekorektní .-p )

0/0
1.6.2010 23:54

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

nesmysl, je to o cloveku, ne o tom, zda je kluk nebo holka, to mi chces rict, ze vsichni kluci hrajou strilecky? Ja uz jako dospelej paril Harryho pottera, The Sims a nedavno Spore proste proto, ze mne to bavilo, ted jsem si na Xbox koupil Viva Pinatu ;-D a pritom s dcerou jedu L4D. Byla to prvni strilecka co zacala hrat, protoze se ji libili zombici, tak jsem ji tu hru ukazal a zacala, pak jsem ji pujcil CS a MW2 a uz to parila taky, mozna kdyby jsi ji nechtel co nejdriv vystipat od kompu aby sis zahral, tak by jsi ji mohl ukazat nejakou strilecku a treba by ji zacala bavit, ale hrozne zobecnujes 

0/0
2.6.2010 7:33

Daremes

Re: Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

Gender je normální pojem. To nemá s politickou korektností nic společnýho. Je to výraz pro sociální konstrukt, o kterým se tu bavíme.

0/0
2.6.2010 10:32

black_gamespot

Re: Předpotopní uvažování

Ale bez do hajzlu s gendrem, videl si nekdy 11ti letou holku, ktera cte dobrovolne score? Tak mozna jedna z tisice. Napad je to dobrej, naopak si myslim ze k uspechu bude muset byt jeste mnohem vic "holcici" nez ted - viz muj prispevek kousek nahore.

0/0
1.6.2010 21:20

herb

Re: Re: Předpotopní uvažování

Slušně by to asi nešlo, že... Jinak, mi přijde, že najít 11 letý dítě, které dobrovolně čte cokoli, je dost těžký.

0/0
1.6.2010 21:24

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

znam takovou, jde o to jak je vychovavana a zda ji to bavi, ale kolik tech holek necetlo veci jako Harry Potter a Bravo Girl, s tim SCORE to bude jiny, v tomhle veku si spis tu hru zahraje, v tomhle asi moc jako kluci nebudou, cekat na vydani a cist si priewiew

0/0
2.6.2010 7:38

Daremes

Re: Re: Předpotopní uvažování

Možná. Úspěch to mít může. Problém je v tom, že to bude úspěch pro vydavatele a ne pro holky. A o to mi jde. Ve finále to bude na rodičích.

0/0
2.6.2010 10:27

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Předpotopní uvažování

neboli "upravte si panenku a kupte ji hracku" ja jsem spis proto, aby si dite vybralo samo co chce nez ho do neceho nutit kvuli svym komplexum a neuspechum, ktery chci zmenit pres dite :-/ neco jako rodice, ktery nuti dite do sportu, protoze sami by to nedokazali a chteji se tim realizovat a docilit uspechu Rv

0/0
2.6.2010 10:44

Robert.M

nevěřím

Beru to jako vtip... Aspoň v podobě, jaká je na screenech...

0/0
1.6.2010 19:02

Robert.M

Re: nevěřím

Ono třeba né, že by si přítelkyně nikdy nezahrála na PC, ale když už, tak třeba mafii a ne takovou poníkovou zhovadilost, že áno...takže někdo asi zapomněl dodat, že to bude hlavně pro DĚTSKÉ dívčí publikum... Teda za předpokladu, že to opravdu není vydařený vtip :-)

0/0
1.6.2010 19:07

smejki

:D

Tedy nemám nic proti dívčímu časopisu o hrách, ale tohle hraničí s debilizací něžného pokolení.8-o

0/0
1.6.2010 18:34

Robert.M

Re: :D

Tak nějak, ale vážně jsem se pobavil :-) Takže tuto zprávu beru s povděkem...u kolika se člověk může upřímě zasmát, nebo alespoň pousmát ;-D

0/0
1.6.2010 19:08

Regis

Re: :D

Mám pocit, že zjevně nejsi v kontaktu s 10-13 letými holkami...

0/0
1.6.2010 19:32

herb

Re: Re: :D

Já ano, protože mám "malé" sestřenky, a tak vím, že hrajou maximálně The Sims a možná nějaké kravinky na Facebooku.

0/0
1.6.2010 20:45

Fenixp

Eh?

Ummmm... Oooooook...

*Fenixp pomalu ustupuje dozadu a opatrně si prohlíží časopis s hrozbou vyrytou v papíru samotném*

0/0
1.6.2010 17:36

Regis

hmm

Mě by docela zajímalo, kolik z nás tady ví, co hrajou holky mezi 10-14 lety. Pochybuju, že někdo. Zda Omega míří pánubohu do oken se uvidí. Jen mě zaráží start v době krize...ale zas ta plná hra, jistota, že si holčinky nepřečtou nezávadné věci, něco se naučí, možná tatínkové sáhnou do kapsy, než aby se otravovali... a koupí tak vlastně DOGZ ...;-)

0/0
1.6.2010 17:33

rostan007

Re: hmm

Ségra (teď čerstvě šestnáct, ale dřív to samé) si u mě občas pustí FlatOuta:UC, zablbne v GTA IV, Mafii, pořeší Machinarium....  takže DOGZ a koníčci, no nevím nevím....

0/0
1.6.2010 18:39

rostan007

úlet

Ale jo, znám pár holek, co hrajou hry... Burnouta, AC2, CSko, WoWko, a tak...;-D ty by četly spíš to normální SCORE ;-D..... tohle jim nikdo nekoupí. Oni vlastně jen z malé čtenářské základny Bravíčka odštěpili jeden malinký zlomek holek, co občas něco hrají. A z něj odštěpily další zlomek, co si o tom koupí časopis. A vydělávat bude zlomek ze zlomku ze zlomku dívek (ty, co si tuhle hovadinu koupí i podruhý).

0/0
1.6.2010 17:27

Mirabell

Re: úlet

Právě. Tohle není o rozdělení na holky a kluky. Ale na vášnivé a casual hráče. Ti první si koupí normální score nebo půjdou na net (bez ohledu na pohlaví). Ti druzí stěží pjdou dát peníze za herní časák (bez ohledu na pohlaví)

Představa jak "Felicia Day" utíká koupit nový Score Girl, jenom protože je to růžový je dost naivní.

0/0
1.6.2010 18:16

junior1099

boha jeho

Vidím, že nejsem jediný, komu do oka padl screen ,,Musíš mít blog!,,. Boha jeho...už teď je mi z toho šoufl. By mě zajímalo, pro jakou věkovou skupinu je to cílené?? Ještě je tam budou krmit tím, ať jdou na facebook a vytvoří tísíc trapných skupin s nulovou hodnotou (např.: * Láska bez hádky??? To jsou jen pohádky!!! *), kde když kliknete je 1000lidí a na zdi 2příspěvky úplně o ničem...no, hlavně že jste ve skupině děcká ;-D Ještě by tam mohli být i nějaké telenovele, které se odehrávají mezi uživateli ve virtuálním životě Second Life...to by bylo úžasné. Ok, konec srandy.

Opravdu si někdo myslí, že to může mít úspěch?

0/0
1.6.2010 17:16

homo joe

asdf

Že by měli škochovky konečně šanci uspět? Alespoň na chvíli?

0/0
1.6.2010 17:15

Dr.Figh+er

příležitost? nb klam?

Haha, mno snaha je a snaha se i cení, nedá se to rovnou sesunout, jako nerealistický záměr ... uvidíme ;-D

0/0
1.6.2010 17:00

net.Xtreme počtvrté

Re: příležitost? nb klam?

S patřičnou reklamou v Bravíčk ua podobných holčičích časopisech to má šanci na úspěch...

0/0
1.6.2010 17:09







Najdete na iDNES.cz