Diskuze
Oznámení The Elder Scrolls V na E3?
Děkujeme za pochopení.
mounty
...
Ach jo kde jsou ty casy klasickych dungeonu ale i rpg typu BG, ktere po hraci chteli nejen urcity um aby hru dohral (coz tedy oblivion nevyzadoval), ale predevsim podnitili jeho predstavivost. Na oblivionu mi prislo nejsmutnejsi prave to, ze mi ukazal uplne kazdy kout zeme a ja si nemohl predstavit jak to asi vypada tam za bukem a jak asi vypada ta krasna chaloupka zevnitr. Vlastni predstavy jsou totiz vetsinou lepsi nez skutecnost. Ale chapu ze v dnesni dobe udelat izometricke nebo nedej boze krokovaci rpg by byla vydavatelska sebevrazda. Snad teda alespon z dalsiho ES (ktere ale mozna neohlasi, opravdu skveli a informativni clanek, asi zalozim vlastni stranku kde budu psat novinky typu Gabe Newell tvrdi ze Half-life 3 do 15 let urcite udela ale asi taky ne) neudelaji arkadovoidni ptakovinu typu fallout 3, coz byl hernim systemem jen nedomrly pokus zkombinovat strilecku a rpg (dovednostni body zbytecne, strileni bez takoveho toho fajn "BUM" pocitu a rozhovory na urovni ordinace v ruzove zahrade).
Fenixp
Re: ...
Krokovací "RPG" jsem vždycky upřímně nenáviděl, ale dal bych duši za další Planescape, který by nebyl ... zkonzolifikovaný
Lolinator
Dufam ze Bethesda sa poucila z ES4
V Elder Scroll 4 dali Bethesda vsetko len na grafiku prostredia a effektov. Ale to je maximalne zanedbatelne pri RPG - ked uz tam ide o grafiku, tak vzdy by malo ist o maximalne zameranie na postavy, animacie a rozne modely predmetov, effektov kuziel a podobne... Toto vsetko chybalo v originalnom ES4 - v podstate hra sama o sebe bola katastrofalne spravena po stranke animaci postav, alebo ich detailov. Vsetic vyzerali ako roboti - animacie postav boli dost nepkne, ako aj ich modely a textury. Kuzla mali redundantne effekty - vsetko to bolo zalozene asi na 4-5 animaciach, blesku, ohna, otravy , ladu a myslim ze este nejaky effekt vysatia atributov a energie/zivota.
Ale natoze hra bola dost odflaknuta v tomto ohlade mala jedno stastie v uzasnej comunite moderov a dobrom editore. To ju podla mna zachranilo a este doteraz stale vznikaju uzasne veci, ktore nielen vylepsia uz spominane katastrofalny vzhlad postav a ich animacii , ale aj pridavaju novy obsah - mne osobne sa velmi pacili Gates of Aesgard, co bol naozaj uzasny mod, a samozrejme aj mnohe ine ako rozne druhy uzasnych brneni, alebo moznost lietat na drakovi. Dufam ze Bethestda sa pri 5. diely sustredi hlavne na toto, a podla mna by bolo najlepsie, keby niektory z tych tvorcov 'lepsich' modov priamo pomohly s vyvojom, urcite by na to Bethesda neolutovala a aj hra by bola podstatne lepsia v mnohych ohladoch.
IARK - Mazani je cenzorovo hobby
Re: Dufam ze Bethesda sa poucila z ES4
Tak to si dovolim oponovat, dle meho jiz vanila byla sama o sobe vyborna, postavy predvadeli neco do te doby nevideneho, je pravda, ze v necem byla hra osekanejsi nez TES III, ale i tak mela nadhernou volnost a propracovanost sveta i pres nejake nedostatky to bylo vyborne, samozrejme modarska komunita je u teto hry obrovska, ale kazdemu opet vyhovuje neco jineho, ja osobne bych si radsi usekl ruce nez si dat do Oblivionu draky, vyuzival jsem spis mody na upravu vzhledu, textur, vylepseni oblohy, svetla a zvuku, ale nic co zasahovalo primo do stylu hry. Podle mne je mnohem lepsi, kdyz udelaji opet vanilu a kyce at si tam daji hraci sami
cannabis
No proč ne?
Ale měli by zapracovat na novym enginu, jinak pak všechno vypadá jak Oblivion (viz Fallout 3)
Lupulin
Re: No proč ne?
až na to že v Oblivionu hraješ se zbranějma na blízko(většinou),je tam magie, totálně odlišnej svět, jinej vývoj postavičky a naprosto odlišné získávání zkušeností a schopností.....ale jinak je to úplně stejný :D :D :D :D :D :D :D
Fenixp
Fajn
Pokud se to bude jmenovat The Elder Scrolls, bude to mít pátou pořadovou číslovku a přesto to bude MMORPG, tak někomu urvu hlavu. Jinak by to mohlo být fajn...
cinclant
Že prý...
Mnó, nevadí nikomu, že je zpráva totálně o ničem... (?)
Aladin na Bonuswebu
Juchu
K Oblivionu se mam chut vratit opravdu casto..Nekdy se i vratim :) Hlavne kuli zlodejine, to je opravdu zabava, smejdit po dome po necem co ma cenu a najednou za rohem majitel domu :) Pokud to nehrajete jako posera a nic neukaldate proste se tomu postavite a holt to nejak dopadne, to je pak srandy kopec :)
Eclipse_GSX
MMORPG? Ne!
Další MMORPG? Tak hloupá Bethesda snad není. Těch online RPG je v poslední době obrovský kvantum a že by mezi nima byly rozdíly nějak markantní...no, nezdá se mi. Za to kvalitních klasických RPG je jak šafránu a myslím, že by měli mnohem mnohem víc prodanejch kopíí, i když za cenu nulovejch příjmů z online hraní. Naposledy to byl Risen, kterej mě uchvátil (ostatně jak jinak, když se pokládám za velkýho fandu PB), předtím dlouho pauza, pak Fallout 3 pak zase pazua... Akční RPG klikačky alá rádoby Diablo jsou fajn hry, ale TES V je to, čeho je v poslední době nedostatek. Dragon Age jsem zkouknul pár HD videí z youtube, abych se podíval na ten proklamovanej bojovej systém - nic proti, ale odradilo mě to už od pohledu. Teď už mi jen zbejvá doufat, že i po víc jak 4 letech nehodlaj vytáhnout Gamebryo engine, kterej už v Oblivionu ukazoval opravdový grafický orgie a jak nám ukázali ve Falloutovi, nebylo moc co zlepšovat. Akorát si to chtělo přes ovladače vynutit filtrování textur (díky bohu to na nVidii šlo v poho). Takže jsem napjatej a čekám, snad nezklamou
Xavelis
Re: MMORPG? Ne!
Presne tak, radsej single prayer s hlbokym dejom ako nejake tupe mmorpg s 10000 hlacmi a dej sa ani nehne. Aj napr mass effect by som nechcel multiplayer.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...