Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový trailer z ArmA II: Operation Arrowhead

Český vývojářský tým Bohemia Interactive chystá svůj nový válečný simulátor, datadisk k ArmA II v podobě ArmA II: Operation Arrowhead. Navštívíme v něm tři roky po opereaci v Černarusi fiktivní muslimskou zemi Tákistán. Mrkněte na nový trailer, předvádí fantastické detaily muslimského města.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kony113

kampaň

Kampaň bude krátká, snad hratelná a hlavně co jsem viděl i zábavná pro masy. Což zvedne prodejnost a přitáhne nové lamy, eee tedy lidi. A pak tu jme "my" co hrajeme coop. My si prostě sednem k editoru a vykutáme misi, která zas potěší nás. No a pokud si ji budem chtít zahrát "reálně" tak zajdu na www.btkclan.cz ,v 20:00 se připojím na Teamspeak3 a tam mi všechno řeknou co dále. A hrají tam i Armu2 s Ace2. Používají komunikační mod A2T, který se snaží napodobovat reálnou komunikaci, přes různé druhy vysílaček.

0/0
21.6.2010 1:13

Davout

Paci

Dost sa mi to paci ... chcelo by to este zlepsit niektore detajly ale hra este nie je hotova takze snad vychytaju este niektore muchy

0/0
12.6.2010 0:58

mechwarrior

Arma

skvelý trailer, najlepší za poslednú dobu....

0/0
11.6.2010 16:12

Regis

Hezčí

zajímavější, daleko lákavější titul než Crysis 2 i přes její slavný engine...

0/0
11.6.2010 10:09

Dr.Figh+er

Re: Hezčí

Subketivní názor...  mě to tak vůbec teda nepříjde ... a to především kvůli zkušenostem s dvojkou - špatným zkušenostem.

0/0
11.6.2010 12:13

mounty

Re: Hezčí

Tak ono zminovat v souvislosti s Armou Crysis mi neprijde zrovna stastne:) Na jedne strane totalni arkada (omlouvam se vsem crysisfilum muzou me opravit jestli chcou;)) a na druhe strane pokus o realistickou akci (rikam pokus, protoze opravdu realistickou akci by nikdo nehral). Nicmene chapu jak to myslis a ja osobne se taky vyrazne vic tesim na Armu. Ona dvojka ani s tou zabugovanosti na tom nebyla tak zle (vychazim ze zkusenosti z originalky) a hardwarove naroky nebyly zdaleka tak zabijacke jak se vsude psalo (stacilo nemit v pc bordel) a jelikoz se OA neodehrava v napodobenine tusim severnich cech s peknou stredoevropskou prirodou ale v pousti tak ocekavam naroky este mnohem nizsi.

0/0
11.6.2010 13:14

celoush

Re: Re: Hezčí

co jsem viděl na prezentačce na Cravataconu, tak jsou skutečně nižší. Ne nějak radikálně, ale jsou.

0/0
11.6.2010 17:04

Eclipse_GSX

Re: Re: Hezčí

Ty HW nároky zabijácký doslova byly. Našly se scény, kde 60fps nebyl problém (a to nemyslím koukání do zdi nebo do země). A pak se taky našly scény, kde nebylo 12 fps problém. Takovýhle výkyvy jednoznačně nedělají hře dobrý jméno. Zvlášť, když se dějou na sestavě, která je o polovinu nad minimálními nároky, tzn. podle bohemia interactive v nejnižších nastaveních plynule hratelná. Není to nic moc PC, uznávám, ale Arma má engine sakra špatně optimalizovanej a vývojáři lžou. Což jim nevyčítám, protože měli dost slušnosti vydat demo, takže jsem hru raději vynechal.

0/0
11.6.2010 17:29

roman00

Re: Re: Re: Hezčí

Ono je to náročný z hodně důvodu: AI je zde nejnáročnější ze všech her, protože není naskriptovaná, ale taky pěkně zabugovaná, to co občas vymyslí je k smíchu. Pak je to rozlehlost země je neuvěřitelně velká a je plná stromů, trávy, měst není tam vlastně nikde "prázdná oblast". Dále co je na tom špatně je stáří ENGINU. Je to vlastně jen upravenej ENGINE z OFP. Tzn., že už asi líp optimalizovanej nebude. Nejlepší by bylo udělat novej ENGINE, jenomže to by byla spusta práce a navíc na tom nejsou tak dobře finančně jak byli, když byli pod pláštěm Codemaster. Ale datadisk by měl být na nároky hodnej. Přeci jenom je to jen poušť a baráky

0/0
11.6.2010 18:54

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Hezčí

Dobře, to mě vcelku nezajímá. Já jenom říkám, že výrobce garantuje chod na určitý mašině, nebo ostatních s adekvátním výkonem. Já ho o polovinu převýším, a je spousta scén, kde jdou fps hodně hluboko pod práh hratelnosti, o nějakých podmínkách pro plynulý nemluvě. To není správně, i kdyby na scéně byla stovka nepřátel najednou. Když něco jednou garantujou, tak to má platit.

0/0
12.6.2010 11:53

mounty

Re: Re: Re: Hezčí

Tak ja nevim, me to jelo vcelku prijemne, lepe receno ani jednou se mi to nesekalo tak aby to bylo nehratelne. Po dohrani GTA 3 pri kterem sem nejvic vytahl 20fps (pri pohledu po zeme) a prumer byly 3 fps sem uz asi dosti otrly:D

0/0
11.6.2010 18:56







Najdete na iDNES.cz