Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Revoluce podle Sony: lízátko se změní ve štětec i zbraň

Pohybové ovládání od Sony nabízí nové možnosti hraní. Na trhu se objeví už v září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Exorcius

nechápu

Tento typ zábavy nechápu. Když budu chtít hrát pinčez, tak si zahraju naživo, stejně tak když si budu chtíét zastřílet, tak půjdu na paintball.. o dalších sportech ani nemluvě. Rv

0/0
21.6.2010 12:38

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: nechápu

tak to se v televizi nekoukas ani na fotbal a ostatni filmy, ze? Vis, na paintball potrebujes penize, cas a hlavne lidi, to je jako rikat "naco koukat na akcni film, vzdyt si muzu karate kopy nacvicit pred zrcadlem" ;-D

0/0
21.6.2010 12:56

Minimax79

:)

To bylo trefny a u "karate kopu pred zrcadlem" jsem se vazne zasmal ;-)

Ze Exorcius nechape smysl virtualnich her a pohybovyho ovladani u her je jeho boj, fantazie mu zrejme krapet pokulhava. Ja naopak nechapu reakce lidi jako je prave (Ex)kolega, kteri srovnavaji hry s realnym zivotem.

Oni si vazne mysli, ze kazdy ma chut litat za kazdyho pocasi nekde venku po lesich a hrat na vojacky? Nebo je kazdy tak zdatny, aby se mohl zucastnit nejaky skutecny olympiady? Ma snad kazdy moznost sednout si do skutecnyho zavodniho auta a zucastnit se treba Mistrovstvi sveta v rally? A coz poslat nase maminky nebo babicky zahrat si zminovany skutecny "ping-pong"? Verim tomu, ze samou radosti zabehnou stovku za 8,5 vteriny, jak rychle a s nadsenim pobezi na pudu pro "palky" :-) 

Myslim si, ze si asi skutecny sport nezvoli a sahnou radeji po trosce toho machani rukama, z pohodli svych kresel nebo gaucu, kde si ve zdravi zaskotaci s celou svoji rodinou. Neni holt nad teplo a bezpeci domova..

Hry jsou o splneni si nasich snu zabavnou formou a v kombinaci s pohybovym ovladanim i s trochou toho pohybu, ktery neni nikdy na skodu ;-) Kdo chce, at si zvoli to co jemu vyhovuje, ale at neplive na zalibu jinych..

0/0
22.6.2010 12:36

levson

kinect či ps move

jak jsem četl v nějakém přispěvku každý si koupi svoje. Pro ty starší hráče co si ještě něco pamatuji "chlapy ja bych si na natalu rád zahral nějaké to rpg ale might and magic v novem kabatu to by byla sada. na ps ty gladiatorské zápasy". Jo a na konec pro psboye nechovejte se pořád jako malé děcka pokud teda nejste. "ps rulez joooo ms sucks jooooo ps, ps, ps" jste trapaci

0/0
20.6.2010 8:25

Minimax79

Kinect či Move

"Jo a na konec pro psboye nechovejte se pořád jako malé děcka pokud teda nejste. Ps rulez joooo, ms sucks jooooo ps, ps, ps..jste trapaci.."

No, mam kolego pocit, ze to takzvany "PS rulez, forever", je na vsech frontach, nejen na PlayStation scene ;-) Ja naopak z 80% na hernich webech ctu "XBox rulez, forever", "PC rulez, forever" nebo dementni "smrt konzolim" od nekterych abnormalne zarytych PC kolegu. Takze tech deti a trapaku beha po svete mnohem, mnohem vic a nejsou jen ze "Sony tabora"..

Ale at PS forever, XB forever nebo PC forever pomatenci, vzdycky si v duchu rikam, "Vsak vy chlapci taky jednoho krasnyho dne dostanete rozum a jednou z tohohle premerovani si pindiku vyrostete" ;-) Kazdy  jsme svyho stesti strujcem...

0/0
22.6.2010 12:50

IARK - BAN za králíčka.

Re: Kinect či Move

verim tomu, ze jich je vsude jinde plno, jen tedy mam zatim az na jednu vyjimku stesti pouze na samy "PS rulez" :-/

0/0
22.6.2010 23:39

levson

DvorakPetr

je to proste fanboy tezkyho kalibru....

0/0
19.6.2010 23:44

Loader is back

Move

Tak tu mate realne hranie na PS3 Move,je to z jednej relacie a dufam,ze to prestane,ci je to realne alebo nie,toto este bolo nahravane 30 aprila 2010

Tu je link http://fwd.five.tv/profiles/Jason_Bradbury/gaming/playstation-move-first-play

0/0
18.6.2010 19:00

UrsusLuin

Cena

Jenom tak na okraj k ceně -  většina zákazníků má jen PS3 (jestli vůbec!), takže potřebují: 1x EyeToy, 2x bambule, 2x nunchuk (jak že ho přejmenovali?).

To máme EyeToy a 1x bambule v bundlu - 100 dolarů, 1x bambule 40, 2x nunchuk 2x 30 dolarů. Suma sumárum - 200 dolarů. To máme při aktuálním kurzu cca 4 000, počítejme s klasickou marží by CZ - 4 500,-.

Neříkám ani hodně, ani málo, ale prosím, kdo argumentuje výrazně nižší cenou, tohle vemte v potaz. Ta cena je opticky snížená tím, že je to rozkouskováno do několika krabiček.

0/0
18.6.2010 15:29

DvorakPeter

Re: Cena

Místo nunchuku můžeš použít v levé ruce DualShock, jinak ostatní záleží na tom, jestli chceš hrát na jedné televizi ve 2 lidech. Já si koupím jen ten 100 dolarovej bundle...

0/0
18.6.2010 15:42

UrsusLuin

Re: Re: Cena

Samozřejmě - mít tohle ovládání pro jednoho je škoda, to už to raději rovnou koupit dvakrát. Navíc některé hry (v traileru lukostřelba, box a mlátička) využívaly 2 bambule při hře jednoho hráče (fake video, nebo opravdu potřebuješ 2 bambule pro singl hru?).

0/0
18.6.2010 15:59

UrsusLuin

Re: Re: Cena

Samozřejmě - mít tohle ovládání pro jednoho je škoda, to už to raději

rovnou koupit dvakrát. Navíc některé hry (v traileru lukostřelba, box a

mlátička) využívaly 2 bambule při hře jednoho hráče (fake video, nebo

opravdu potřebuješ 2 bambule pro singl hru?).

0/0
18.6.2010 16:01

Rusov

Re: Cena

Co to meles? Nunchak nepotrebujes zaden, da se pouzit dualshock.Kamerka je vic rozsirena nez si myslis a takovemu cloveku uz staci pouze Move. Kazdej kdo tu kamerku ma, je vlastne jistej kupec Move, protoze si rekne vsechno uz mam staci bambule.

0/0
18.6.2010 15:47

UrsusLuin

Re: Re: Cena

Jsem čekal, kdo s tím přileze jako první. Dobrý kluci. :)

Dualshock se dá použít, to vím, ale nebude to pohodlné a věř mi, pro delší hraní je to nemyslitelné. Navíc je to kompromis pro socky (sorry, ale je to tak). Kamerku má dost lidí, ale mnohem víc nemá.

Jak jsem řekl - neříkám, jestli to stojí hodně, nebo málo. Říkám jenom náklady na pořízení téhle hračky pro většinu potenciálních zákazníků.

Nevím tedy, proč tak útočně?

0/0
18.6.2010 15:56

Rusov

Re: Re: Re: Cena

Ten nunchak je vlaste pulka dualshocku, takze ver mi, myslitelne to je.

0/0
18.6.2010 16:02

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Cena

Ale právě ta druhá půlka ti zavazí, převažuje tě na stranu. Neznám váhu PS3 dualshocku, ale znám tu z PS2 (a ta bude menší protože nemá napájení, ne?). A nedovedu si představit, že bych cokoliv na Wii hrál s tímhle v ruce místo nunchuku, věř mi, že to asi jde, ale dost blbě. Raději bych okamžitě koupil ten nunchuk. A myslím, že tímhle směrem bude většina uživatelů uvažovat.

0/0
18.6.2010 16:10

Rusov

Re: Re: Re: Re: Re: Cena

Prevazuje te na stranu. :-D :-D Ano, budu muset zacit pravidelne posilovat, aby me tech 10gramu navic neprevratilo a ja neupadl. :-D

0/0
18.6.2010 16:14

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

S tebou se nedá mluvit, protože ty se prostě chceš hádat.

0/0
18.6.2010 16:38

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

Toho si nevsimej, kdyby Sony vydala ho*no, tak on tomu bude rikat cokolada ;-)

0/0
21.6.2010 7:11

Jumik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

Pravda, DualShock 3 je opravdu lehučký, ale přeci jenom se to v jedný ruce nedrží zrovna nejlíp, chvilku se to dá, ale po nějaký době by mě to pěkně sralo

0/0
18.6.2010 18:19

Lucashot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

souhlasím , nějaké velké hraní stim nebude, prostě to bude překážet, kamerku si ale myslim má hodně lidí , zajímalo by mě ale jestli skutečně k některým hrám bude potřeba ty bambule dvě, to by chtělo nějak vysvětlit, nicméně i když jste tu cenu vypočetl jako nejdražší možnou tak se rovná konkurenci od xboxu takže marketingově v tom problém nevidím

0/0
19.6.2010 3:58

Jumik

To rafton

Právě mě to zajimavý nepříjde vůbec, neviděl jsem nic co by v nějaký aspoň podobný formě nebylo už na Wii a třeba Heavy Rain považuji za skvělou hru s dobrým ovládáním (až na chození) a co jsem viděl tu gameplay ukázku na Move tak bych si to s tím zahrát nechtěl, na páčkách mi to příjde daleko lepší. Za to Kinect vypadá hodně zajimavě, napadají mě třeba bojový hry, kde Kinect snímá celý tvý tělo a ne jen jeden (popřípadě dva) světelný body. Problém je jen v tom, že moc nevěřím, že to bude fungovat tak dobře jak si představuju :-|

0/0
18.6.2010 15:23

rafton

Re: To rafton

Mě přijde normální ovladač lepší než pohybové ovladače.

Ale tady je článek o pohybovém ovládání.

MOVE také snímá celé tělo, používá taky kameru a jeho bonusem je právě ten ovladač v ruce a mínusem horší snímání těla (dle marketingových prohlášení).

Ještě jednou i pro IARK podle marketingových ukázek je pro mě lepší MOVE a to o tolik, že NATAL znovu opakuji dle marktingových ukázek je pro mě nepoužitelný MOVE ano.

0/0
18.6.2010 15:32

Jumik

Re: Re: To rafton

Mě příjde nejlepší klávesnice + myška ;-) Na strategie, klasický RPG a FPS nikdy nebude nic lepšího. Move sice může snímat tělo, ale pochybuju, že v nějaký formě aspoň vzdáleně se blížící Kinect. Takových srandiček na ovládání her pomocí web kamery bylo na PC hafo už před lety, jen teď se to Sony a MS snaží malým dětem prodat jako revoluční novinku. V bývalé práci jsme pracovali na projektu detekce pohybu z obrazu průmyslové kamery, šlo o to rozlišit pohyb člověka od pohybu kočky nebo třeba poletujícího sáčku a podobně aby se poplach nespouštěl falešně několikrát za noc, v principu je to to stejný

0/0
18.6.2010 16:12

rafton

Re: Re: Re: To rafton

Ano to souhlasím myš a klávesnice a RTS to bylo moje dnes jen spíše koukám co hraje kluk a ten zase FPS a trochu RTS.

No jak znám MS tak bych se ani nedivil kdyby jejich kamera nedosahovala kvalit kamery od SONY. Marketing mají propracovaný a proto mě i děsí jak málo na svém webu ukazují. Na rozdíl od SONY umějí prodat i z prdu kuličku.

0/0
18.6.2010 16:22

DvorakPeter

Super!!!

Jsem rád že jsem nešel do Wii i když mě zezačátku velmi lákalo právě kvuli ovládání. Teď budu mít rychlejší Wii ovladače ve velkých hrách s grafikou Socomu a KZ3. Jinak z těch speciálních move her prezentovaných na E3 mě fakt dostala Sorcery, naprostá nádhera. Do Time Crysis pujdu taky, protože na 1 BR disku budou 3 hry  taky 100%

0/0
18.6.2010 14:55

rafton

Re: Super!!!

No zas tak optimistický bych hned nebyl.

Určitě tam budou mušky, jen doufám, že to nebudou masařky.

0/0
18.6.2010 15:12

Minimax79

Mušky, masařky a jiná havět' :)

No, ja jen doufam, ze tenhle pesimismus neni nakazlivy ;-)

0/0
18.6.2010 15:15

Rusov

exNatal exRevoluce

Toz ten kinetic je vazne bozi.Nejen, ze na to neukazali nic nez 15 mini konin (Move se snazi aspon vyuzit i ve velkejch hrach jako LBP2,KZ3,Dead Space,Socom,HR,RE5), ale prej u teho musite stat, protoze to sediciho cloveka spatne cte (Tvrdi to nekolik vyvojaru primo z MS, ta Forza ve stoje bude fakt narez :-D) a jeste za to maj chtit skoro 4000kc.Hit jak vepr. :-) Mimochodem, podle prvnich novinaru, kteri meli moznost vyskouset oboji, je Move presnejsi a rychlejsi.

0/0
18.6.2010 14:31

IARK - BAN za králíčka.

Re: exNatal exRevoluce

ale presto to "revoluce" do jiste miry je, nebo abych byl presnejsi, je to vetsi revoluce nez produkt Sony, to, ze je to zatim pomalu nepouzitelny je vec jina.

0/0
18.6.2010 14:34

Rusov

Re: Re: exNatal exRevoluce

Dobre at je po tvem, je to nepouzitelna revoluce. :-D

0/0
18.6.2010 14:38

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: exNatal exRevoluce

dekuji :-), jen bych tam pridal "zatim" uvidime, jen doufam, ze to nebude na 10 let

0/0
18.6.2010 14:47

DvorakPeter

Re: Re: Re: exNatal exRevoluce

Holt MS kopíruje co může a když už něco vyzkouší sám tak se stane průkopníkem slepých uliček...

0/0
18.6.2010 14:56

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: exNatal exRevoluce

"slepých uliček" aneb vestecka koule do kazde rodiny Rv;-D

0/0
18.6.2010 15:58

adis002

Re: Re: Re: Re: exNatal exRevoluce

zapoměl jsi dodat, že nejen MS ale i !!Sony!! 8-o

0/0
18.6.2010 16:12

levson

Re: Re: Re: Re: exNatal exRevoluce

microsoft kopiruje co muze a nacem asi tedka pises ten komentar cipe, na applu lol, na linuxu 2x lol kdyz chces prispet do diskuze tak apon se zamysly

0/0
19.6.2010 23:41

nica

Re: Re: exNatal exRevoluce

Revoluce to samozrejme neni, prvnim zarizenim takoveho konceptu byl samozrejme EyeToy, prestoze na tom byly jen hricky..

0/0
18.6.2010 15:25

Lupulin

už 3 roky

už 3 roky si takhle pohybově hraju na Wii.....a byl sem doposavaď označován za uchylného japonce nebo tlustou američanku.......nyní budou hráči co pohybově hrají na xboxu nebo Psku označováni jak? :D

btw: gratulace sony ke kopii Wii (totální) a gratulace Ms že se snažili něco nového přinést ale zatím je to hovadina na entou :)

0/0
18.6.2010 13:40

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: už 3 roky

no, jde o to, kdo to bude oznacovat a koho, pro nekoho "revoluce" a pro nekoho kopie

0/0
18.6.2010 13:55

reactt

Re: už 3 roky

Někoho třeba vůbec takové ovládání nezajímá a je mě v podstatě uplně jedno, jak tomu kdo bude říkat, protože pro mě to byla ptákovina (wii) je ptákovina (xbox 360 a PS3) a bude ptákovinou.. Ať si uchyláci Japonci a tlustí Američané dál procvičujou před televizí.. Já si raději tenis zahraju na ostro, obuju brusle a půjdu se projet.. Pokud chci hrát, tak si vemu gamepad a hasne.. ;-D;-D;-D Viva Hardcore gamers!

0/0
18.6.2010 14:11

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: už 3 roky

fuj ty, jedine klavesnici a mys ;-D

0/0
18.6.2010 14:18

reactt

Re: Re: už 3 roky

Pro mě je revolucí 3D.. Bedny už se dají koupit za 29000.. Je tedy otázkou času, kdy se oběví první monitůrky (24 palců postačí) za 6000-7000.. GT5, logitech volant (ten nejlepší).. Eyecam, který rozezná pohybu hlavy kam člověk kouká a obraz se pohne tím směrem a koupím vybrační sedačku.. :D Tím to pro mě hasne a všechen ten bordel okolo těchto ovladačů a kinectů de mimo mě. Nezapomínejte, pro koho jsou tyto věci vytvořené (casual gamers). Nechápu, proč se tu lidé osočují co je lepší, když je obojí prakticky na jeden večer.. ;-D

0/0
18.6.2010 14:29

Jsemtuanikdostimnicnenadela

Re: Re: Re: už 3 roky

To se to bude honit péro co ? I s "vybracema". Zalez zpět do školy poďobánku.

0/0
18.6.2010 15:02

reactt

Re: Re: Re: Re: už 3 roky

Tak to máš docela dost milnou představu s kým mluvíš.. :D Jestly je 26 na školu, tak to v té makovici musíš mít docela dost vyhrabané.. :D

0/0
18.6.2010 15:22

reactt

Re: Re: Re: Re: už 3 roky

A neopravuj mě trotle.. Bylo to tak myšleno záměrně,. :D

0/0
18.6.2010 15:27

Lupulin

Re: Re: už 3 roky

jo, tenis hraju taky venku s lidima, ale mečem nikoho nerozsekám ve skutečnosti (red steel) natož motorovkou rozřežu (mad world) golf je pro mě taky překážka několik mnoho hodin strávených na drive a pak si mlžu zapaltit 100litrů za výbavu a jít hrát na hřiště ale proč když mám Tiger woods. Autem si taky jezdím akždodenně nekolik desítek kilometrů ale zastřílet si z něj nikdy nemůžu (Mario Karts) a horrory kde slouží ovládání coby baterka nebo předmět no tak děkuji ale ty bych na vlastní klži ANI  NÁHODOU nechtěl zažít......tkaže díky za pohyboé ovládání.... :D

0/0
18.6.2010 22:01

DvorakPeter

Re: už 3 roky

Mě by nikdy nenapadlo tě takto označit, jen mě osobně ti Nintendí Mario, Wario, Yoshi, Donkey Kong atd. fakt neberou, takže pro mě je Move počátek pohybového ovládání a jsem zvědavej jak si s tím poradí Socom.

0/0
18.6.2010 15:06

Lupulin

Re: Re: už 3 roky

pro mě je taky pořádný auto nová honda civic....ale díky vývoji ostatních se mohlo posunout tam kde je, nebýt nintenda nebylo by žádné pohybové ovládání za tím si stojím :)

0/0
18.6.2010 22:03

Gotwi

No a co

Kdyby ste aspon diskutovali, tak bych to chápal, ale vy se hádáte! Jako malí. Každý si koupí, co bude chtít, není-liž pravda? Věřím, že vše má své výhody a nevýhody. No a pokud někdo vlastní třeba PS3, asi si nebude kupovat Kinectic. Takže je zbytečný "diskutovat" o tom co je lepší, protože každý si pořídí to svoje, nebo si nepořídí nic!

0/0
18.6.2010 13:15

rafton

Re: No a co

A proč se nehádat. Zvlášť, když jsou zde zaslepené příspěvky XBOXáků.

NATAL je výzva pro budoucnost ale v současnosti i dle marketingových (a tedy nadsazených) ukázek je to horší WII.

MOVE dle ukázek je opravdu komplexní herní zařízení (mirně "upgradnuté" WII) pro okamžité plné použití (pokud bude vše fungovat jak má).

Takže pro hráče Ačkových her je dle ukázek zatim Natal o ničem. MOVE dle ukázek je bomba (realita určitě nebude tak růžová).

0/0
18.6.2010 13:23







Najdete na iDNES.cz