Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mafia II v češtině na PlayStation 3, Xbox 360 a PC

Na českou verzi očekávané městské akce se mohou překvapivě těšit i majitelé konzolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jake.Sully

Super!!!

Tak tohle je pro mě nejlepší zpráva dne. Her v CZ je na xboxu opravdu málo. Mluvím teď o dobrých hrách jako například Gears of War 2, která byla opravdu velkou peckou. Do tý Mafie určitě půjdu, protože za ten zážitek mi to stojí. Užiju si to narozdíl od většiny PCčkářů pěkně na maximalní detaily a taky v češtině. Jenom škoda, že nevyšel v čestine i Alan Wake.[>-]

0/0
22.6.2010 2:05

IARK - BAN za králíčka.

Re: Super!!!

Jo, to mne osobne taky sklamalo, myslim si, ze u her, kde je tolik textu by to mohlo byt samozrejmosti, napr. mne to hodne potesilo u Fable 2, moje oblibena hra, tu bych bez cestiny louskal spatne :-) a jen pridam maly rypnuti, ano na xboxu to budes mit na maximalni detaili, ale uvedomujes si, ze to muze byt zhruba stejny jako, kdyz to na PC jede treba na stredni? ;-)

0/0
22.6.2010 7:01

Jake.Sully

Re: Re: Super!!!

To máš taky pravdu. Hold už ta grafika na konzolí upadá. Zrovna před nedávnem se četl, že nové konzole Xbox se plánují až na rok 2015. PlayStation možná ješte za delší dobu. To sem docela zvědavej, jak ta grafika v tom roce 2015 bude vypadat. Na PC hodně brutálně, na konzolí hodně zastarale. Už dneska mám docela problémy zahrát si 5 let starou hru. Crysis 2 bude na konzolí vrhol všeho. Hezčí hra až za 5 let.:-)

0/0
23.6.2010 12:59

Karl von Trautemberg

Core i7

Panove, kdo nemate Core i7 nebo alespon Core 2 Qouad, tak na tu hru zapomente ;-D

0/0
21.6.2010 16:51

Devilian

Oh

To je sice hezké, ale oni to ještě tak jednou dvakrát odloží, cca na začátek roku 2012 a pak můžem bejt plně spokojeni, co? Už jim v tomhle ani trochu nevěřím. /facepalm

0/0
21.6.2010 16:33

ondraH.

Re: Oh

Myslim, ze bude lepsi odlozeni a super hra nez kdyz na ne budou tlacit a bude to nedodelany... R^

0/0
19.7.2010 9:51

afk

ochrana a HW pozadavky

uz je znamo, jaka bude pouzita ochrana ? pokud to bude neco ala ubisoft apod., tak predem rikam, ze ty penize jim nedam. jako kupujici se nenecham otravovat. bude to chodit pod XP, nebo to zariznou na vyssi directX ?

0/0
21.6.2010 13:08

afk

Re: ochrana a HW pozadavky

a abych nezapomnel: nevi se nahodou, jestli budou na DVD obe jazykove verze ? pokud si koupim CZ dabing, tak abych mohl prepnout do Aj s titulky (kdyz se dabing nepovede) - jednicka mela skvely dabing..

0/0
21.6.2010 13:09

rodji

Re: Re: ochrana a HW pozadavky

Snad se tam i angličtina vejde, někde jsem četl, že jim český dabing dal docela zabrat (hodně dialogů). Na PS3 se určitě vejde... O kvalitu českýho dabingu bych se nebál, měli na to určitě mnohem vyšší rozpočet než u jedničky.

0/0
21.6.2010 13:33

AR-TU

No paráda!

Konečně si na PS3 dám i něco normálně v CZ, těším se. Jestli Mafia2 bude aspoň 85% co jednička bude to prima. Jen houšť a více her na konzole v CZ. Díky Cenego!

0/0
21.6.2010 10:44

IARK - BAN za králíčka.

Re: No paráda!

ja bych rekl, ze je to jen diky puvodu hry, spis to bude vyjimka, neco jako Fable na Xboxu :-/

0/0
21.6.2010 11:17

parapo

Re: Re: No paráda!

Přesně tak to vidím i já,ale určitě bych se nebránil,kdyby se teď všechno změnilo,to by byla paráda!

0/0
21.6.2010 11:53

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: No paráda!

Na to bych prave moc nesazel, nikdy se to moc nedelo, a nosili nam to spis CD projekt na PC, ale kvuli "par" lidem se jim to asi nevyplati

0/0
21.6.2010 11:56

wesc

Re: Re: Re: No paráda!

Na druhou stranu si clovek pri hrani procvici anglictinu (slovni zasoba+rychlost), coz ma taky neco do sebe. Mafia je ale specificky pripad, cesky dabbing v ni se stal legendarnim a ze ho bude obsahovat i verze pro konzole je zpravou dne ........

0/0
21.6.2010 12:00

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: No paráda!

procvicovat? Radsi vim o co v pribehu jde, nez abych se "procvicoval" :-/

0/0
21.6.2010 12:03

wesc

Re: Re: Re: Re: Re: No paráda!

Ale ja vim taky  "vo co go". Navic spojim prijemne s uzitecnym - necekam ze to TY pochopis ;-D

0/0
21.6.2010 12:06

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No paráda!

On opravdu ne;-D

0/0
21.6.2010 12:09

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No paráda!

ne, ja to chapu, jen nechapu tvoji potrebu se tim chlubit a tvoje nepochopeni nad tim, ze kazdyho nebavi louskat pismenka, ale radsi si precte pribeh aniz by se musel namahat, ale necekam, ze to takovy sobec jako TY pochopi ;-)

0/0
21.6.2010 12:16

AR-TU

Re: No paráda!

Vážení, nehádejte se tu.

Většinou diskuze o hraní her v češtině končí výkřiky, jak se to česky nedá hrát a jak je ta či ona hra jedině dobrá a správná v angličtině. Je to to samé u filmů, kde jsou jedinci, které ruší české titulky v kině.

A přitom o co jde? Žijeme v zemi, kde se mluví a píše česky, tak proč tolik křiku? Vím bude tady pár jedinců (a nemyslím to proti nim), kteří budou zvládat hru, film, knihu v angličtině. Ale myslím si, že většina by si opravdu zahrála raději tak, aby plynule chápala o co jde, tzn. v češtině. Ono i sledovat titulky může být dost náročné, když ve hře zrovna o něco jde (ale dá se). Tak se zde nehádejte, jak a co a berte to tak, že v angličtině hra, film a další, bude dosažitelná prakticky vždy a je jen škoda, že v češtině ne.

PS: proč myslíte že u nás starší generace nehraje tak jako ve státech, kde mají plnou jazykovou podporu = ano, protože tomu nerozumějí, ale to přeci neznamená, že jsou snad hloupější, nebo tak něco. [>-] Ono ruku na srdce, kolik % lidí z mladé generace 15-30let je schopno se plynně anglicky dorozumět?? CD Projekt to tady zabalil a jak to s češtinou bude tady pro hráče dál, neví asi nikdo, protože právě CD Projekt stál za tím, že se aspoň čeština začala objevovat v hrách a i cenově stlačila ceny her obecně níže.

0/0
21.6.2010 13:26

rodji

Re: Re: No paráda!

Tady by se to asi nehádalo, nebýt mně a jednoho individua, na který mě to nedá nereagovat. Jinak naprosto souhlasím.

0/0
21.6.2010 13:36

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: No paráda!

a kteryho? dle tveho prispevku jsi ty me ani necetl a nevis na jake strane barikady stojim ;-DRv

0/0
21.6.2010 13:41

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: No paráda!

Presne, osobne nechapu lidi u her s vykriky "tak se to nauc", u filmu si klidne soupnes cesky titulky a ac u filmu jsem spis pro originalni zneni, tak proste titulky jsou zaklad, ale u her to je neco jineho, tam nejsou ani ty titulky a nedaj se tam jentak nahrat :-/ a jak nekdo argumentuje "aspon se procvicis", ale ja hru zapinal s tim, abych si odpocinul po praci, ne abych se musel ucit a procvicovat jazyk :-/ at tam klidne davaj i original pro ty lidi, ale at proboha nervou a nenadavaj na vsechny kdo neumi plyne anglicky

0/0
21.6.2010 13:45

AR-TU

Re: Re: Re: No paráda!

No je to spíš o tom, že je vůbec s podivem, jak je možné tady prodat hru a vlastně si přinést domů něco co se "prakticky" nedá použít. Copak např.mobil když si koupíš nemá češtinu?

Uvedu jeden příklad za všechny. Šli jsme se synem a koupili si FIFA 10 na PSP. Na obalu je čeština, popisky česky, vše OK. Bohužel obal (přední strana) je zmenšená z PS3 a hra na PSP češtinu nemá.... A jediná reakce v krámu? Tak ji vraťte, když se vám to nelíbí.... No a ať mi zde všichni prominou = tohle mi opravdu nepřijde normální.

Ano jsme malý trh [>-] , ale já osobně bych důsledně vyžadoval češtinu [>-](a ne jen u her). No a kde není? Tam si přeci není problém objednat zboží "venku" a nechat zaslat, ono to ve finále vyjde i levněji, než v CZ v kamenném obchodě.

Jo a titulky do her, jak tady zmiňujete, tak to není takový problém, prostě se musí přeložit ty původní, úplně stejný postup jako u filmu, jen pak musí být soubor správně umístěn.

0/0
21.6.2010 14:35

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: No paráda!

no tak na PC to treba problem opravdu neni, kdyz pominu nekdy zdlouhave lokalizace (napr Oblivion), ale u konzoli by to muselo jit pres Sony a MS a je to zasah do hry (samozrejme beru pripad dodatecneho pocesteni) V tomhle mam proste porad radsi PC, tam mam v cestine her, napr DoW2, chces anglictinu, nech si ji, chces cestinu, tak si to prepni a beha to vyborne pres Steam, takhle kdyby to bylo u vsech her, jsem stastny, ale pak treba mne nenadchnou hry jako Heavy Rain, kterej si bez cestiny nedokazu predstavit a navic by se to mohlo libit pritelkyni, ktera neumi anglicky ani slovo :-/

0/0
21.6.2010 14:42

AR-TU

Re: Re: Re: Re: Re: No paráda!

NO tohle je problém konzole. Přitom co by to bylo za problém, aby SW úpravou, si hra dokázala načíst titulky např.z HDD? To by mělo jít, trend je být on-line i na konzoli, tak proč ne vydám hru v originále + velké trhy a ostatní mají možnost si svou jazykovou mutaci dotáhnout....

Je to škoda. Nevím jak jiné neanglicky mluvící trhy, ale tady je to fakt bída a je škoda, že si pak vybírám hru, podle toho jaká je a zda má CZ podporu.... Heavy Rain je zrovna dobrý příklad, hra která je hodnocena velice vysoko a je postavena na komunikaci, se pohodlně hrát bez znalosti angličtiny nedá....

0/0
21.6.2010 15:44

Wes Parmalee

!

R^R^R^

0/0
21.6.2010 10:05

rodji

Super

Kvůli téhle hře jsem si koupil X360 a žil jsem v domění, že cz verze bude i pro konzole. Byl jsem docela zklamaný, když jsem zjistil, že ne. Tohle mě při pondělku opravdu potěšilo.

0/0
21.6.2010 9:04

TT777

Re: Super

Kvuli hre ktera ma na PC lepsi grafiku vyssi rozliseni lepsi dohlednost a fyziku si kupujes konzoli?;-D

0/0
21.6.2010 9:47

parapo

Re: Re: Super

...a proč né?Třeba mi to přijde pohodlnější rozvalit se na gauč,a užívat si to na plazmě než sedět za kompem.To s tou grafikou uznávám,ale mi to až tak zas nevadí,hlavně že mám pohodlí:-).

0/0
21.6.2010 10:11

ScreamCZE

Re: Re: Re: Super

Ale to samé jde aji u PC, ne? ;-)

0/0
21.6.2010 10:33

parapo

Re: Re: Re: Re: Super

No to určitě ano,ale mi osobně to víc vyhovuje na té konzoli.Samozřejmně se nechci přít o to,co je lepší,každý to máme zařízeno tak,jak nám to nejlít vyhovuje,né?A jelikož já si můžu vybrat na čem to budu hrát (PC nebo X nebo PS3)volím konzoli.

0/0
21.6.2010 10:40

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Super

na takoveto hry asi ta konzole, ale dle mne na fps je to absolutne mimo

0/0
21.6.2010 11:29

wesc

Re: Re: Re: Super

R^

0/0
21.6.2010 10:34

Dru Zeree

Re: Re: Super

Ono je to hlavně i levnější, pro ty, co od dob Mafia I nevylepšili PC je lepší si koupit za pár korun konzoli než PC, které je podstatně dražší

0/0
21.6.2010 10:19

ScreamCZE

Re: Re: Re: Super

Vážně a kde? Za cenu nového XBoxu mám dneska PC které je výkonnější než XB. ;-)

0/0
21.6.2010 10:32

Dru Zeree

Re: Re: Re: Re: Super

Výkonější, ale jen na papíře, za 5 000 těžko koupíš PC, které ti rozjede ve slušných detailech Mafia II

0/0
21.6.2010 10:37

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Super

Přesně tak. Mám, na dnešní poměry, obstarožní PC (P4, 3.0GHz, 4GB RAM, nVidia 8800GTS 512MB - v podstatě už nelze vylepšit - jedině vyměnit). A abych byl upřimný, nemám důvod zatím měnit. Visual studio mně na čtyřjádru nepoběží o moc rychleji, s databázema kterýma pracuji, nepotřebuji xeona a Photoshop CS 3 na mém PC běží taky svižně - upgradeovat na CS 5 zatím neubudu, nemá to pro mě finančně ani pracovně zatím smysl, byť nekteré nové funkce by mně např v retuši hodně ušetřili práci... ale zvládám to i tak. Místo zbytečnýho hw jsem radši investoval do monitoru a jiných periférií (tablet, atd.). Jedu stále na XP, takže mám minimálně rok a půl čas, přemýšlet o novém kompu. Jediné co mě vadí, že jsem si nemohl zahrát třeba Assassina, nemáš vícejádro - neinstaluješ. GTA IV - hrůza, co si budeme povídat, i na nejmenší detaily nehratelný slideshow (byť ta hra je konverze na pc tragédií). Takže jediná rozumná možnost se mi jevil Xbox. Mám i toho předchozího a nedám na něj dopustit. Zapnu, hraju. A jako multimediální centrum stále nepřekonaný (modnutej, pochopitelně). Takže jsem koupil za 7000 Elite. (a další 3000 za blbinky okolo) a mám mašinu, o který vím, že mně na něm Mafie poběží bez problémů. Pouštím ho na 24" monitoru a nemá to chybu. Kdybych chtěl komp, na kterým to pojede full, tak jsem někde na 30 000 a výš. Možná že by se dalo i za méně, ale mám ve zvyku koupit jen to (skoro) nejlepší a nejvýkonější a pak mít na pár let pokoj. Jako jsem to udělal i předtím. A čekat ještě rok než pořídím novej komp se mi nechtělo.  

0/0
21.6.2010 11:05

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

To, ze neumis nakupovat je tvoje vec, ale pak necpi takovy nesmysly, ze je to cenove vyhodne, pokud budu kupovat procesor za 26K, tak to pro mne bude taky vyhodnejsi, ale pak mas jistotu, ze ti pojedou hry na super grafiku, kterou ty nikdy nedosahnes, a pokud mi ted reknes, ze ti na grafice nezalezi, tak jsi k smichu, proc teda kupujes to nejlepsi, kdyz ti na grafice nezalezi? :-/Rv

0/0
21.6.2010 11:28

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Super

Přesně tak.. Tady prostě žádná válka nějakejch formátů nemá cenu.. Člověk kterej má čas na to doplňovat hardware a pořád upravovat své PC to dělá.. Zaměstnanej člověk ale už prostě nemá čas takové věci řešit, bohatě mu stačí komp na internet a PS3 nebo Xbox má na hraní. Strčíš, neřešíš nějaké detaily a hraješ.. Tak to na Pc častokrát není a já už prostě neměl čas ani chuť dokupovat, zjišťovat co má deska zvládne atd.

0/0
21.6.2010 11:10

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

ne, na PC to tak neni, tam treba nemusis strkat nic a rovnou jenom hrajes, takze jeste jednodussi, jen ty komponenty, kdyz vemu, kolik her si kupuju a kolik bych jich kupoval na konzoli, tak na novou grafiku mam usetreno za mesic ;-)

0/0
21.6.2010 11:23

LidoPrasoMedved

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

Taky jsem svého času (generace PS2) nedal na PC dopustit a nechápal, jak někdo může hrát ty rozplizlosti na konzolích a ještě střílečky s gamepadem. Ostatně plejstejšnizace (zjednodušení - a tím nemyslím obtížnost) her je jednou z příčin, proč už mě nové hry nezajímají.

Ale jeho argumenty chápu. Ono starat se o PC nějaký ten čas zabere. Navíc, když ho máš jako pracovní, tak si nemůžeš dovolit moc experimentovat, protože kdyby se něco podělalo... (Vím, pravděpodobnost mizivá, ale je to risk) a ne vždy jede všechno jak by si člověk přál. Až jednou začneš pracovat, tak po perným dnu bude nastavování nějakých detailů nebo instalace takovej opruz, že se radši na celý hraní vybodneš.

PS: Kdybych svůj příspěvek četl tak 5 let zpátky, tak si pomyslím: Jakej k***t to psal? :-/

0/0
21.6.2010 13:28

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

;-D ne, tak jako chapu, veci jako kupovani schaneni a davani dohromady PC, ale s instalaci to tak horky neni, osobne vyuzivam z 90% Steam a to je vec, kde proste das stahovat hru a ta se ti sama nainstaluje a opatchuje, jedine co udelas je, ze nastavis grafiku a mas vystarano, zadny cekani a zadny zonglovani s plackama, kdyz vemu samotne spousteni, tak mne pak vzdy deptaji slova "jenom vlozis disk a hrajes" :-/ a kdyz se neco podela, v cem je to jiny, nez kdyz se podela konzole? a pak byla taky rec hlavne o cene, ale to uz je u nekterych jedincu problem s matikou a chapanim psaneho slova ;-D

0/0
21.6.2010 13:51

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

Tak ta instalace už toho steamu je pro někoho komplikací.. Nastavování grafiky (kdy prostě člověk vidí, že tomu může naložit i víc, bohužel jeho sestava to však nedává) je asi největším mínusem.. Kolikrát prostě něco nefunguje a člověk se musí pracně dohledávat jak to zprovoznit, co odešlo, co nestačí a jak to zlepšit.. Faktem je, že člověk, kterej maká, má ženu a možná i děti na takové věci nemá vůbec čas.. Je rád, že si najde tu a tam čas, ale neznamená to, že bude hrát deset let staré hry.. Jednou až budeš na této úrovni, tak si na mě vzpomeň. Jediným logickým řešením pro takového člověka je na hraní konzole a na net nějakej starší komp za 5. Jako taky bych se rád pitval v PC, ale já na to prostě už vůbec nemám čas, to je fakt.. ;-)

0/0
21.6.2010 18:04

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

1) v takove situaci jiz jsem, ale stale na to mam cas 2) s nastavenim grafiky, dnesni hry si ji uz vetsinou nastavuji samy, a tak jiz muzes nastavit pouze rozliseni dle monitoru 3) ja mam treba konzoli na televizi, a kdys se chce na ni nekdo divat, mam proste smulu, musel bych kvuli ni koupit jeste jednu a nevim kam bych ji dal 4) kdyz si vezmu to, ze s hrou a jeji instalaci tedy stratim 10 minut, tak to neni hodne, za to, ze jsem pak odmenen rychlym a bezproblemovym nahravanim a nacitanim a pro mne prijemnejsim ovladanim, hlavne hraju strategie a fps, a na to je PC proste lepsi, navic hraju prevazne MP a i tam konzole pokulhava a to hlavne, kdyz chci hrat s prateli. Jinak komponenty neodchazej, tak casto jak si myslite, a kdyz neco mnenim, proste si to objednam a za 5 minut je to vymeneny, samozrejme pokud je clovek technicky lempl, je to horsi

0/0
22.6.2010 7:10

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

Jojo, ještě před deseti lety jsem se honil za tím, mít nadupanou mašinu a utrácel za to nehorázný peníze. Dneska už ani nemám pořádnej přehled, nemám na to čas ani chuť Když jsem před drahně lety koupil nejstatršímu synovi PSX, tak jsem vzal konzole na milost a úplně mě nadchnul první XBOX a PS2. Hraní na PC má svoje kouzlo a výhody, ale asi stárnu, neb jsem dospěl k tomu, že konzole je na hraní prostě vhodnější. Alespoň pro mně. Každopádně jsem moc rád, že neochudili o dabing i konzole. Mám první Mafii na PC i na starým xboxu. Na konzoli to vyšlo jen v EN a je to tragédie, hlasy nepřirozeně zastřený, výraz nijakej... to ten Rychlýho Paulie mně vadil míň (a nemyslím si že by to byla jeho chyba, režie dabingu prostě nebyla úplně zvládnutá, ale to je fuk). Dvojka je dabingově (myslím anglickou verzi) už super profi, aspoň podle ukázek a o českou se nebojím, prostě se TĚŠÍM, moje peníze mají jistý;-D.   

0/0
21.6.2010 11:35

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Super

zase klasicky hadky o cene, jen si ale konzolisti uvedomte, ze mate zase drazsi hry, televize k tomu a samozrejme pak mas exklusivky na PC a zanry, ktery treba na te konzoli jsou nehratelny (napr. strategie a pro mne fps), ale pokud hrajete 3 hricky, vyberte si co je vam libo, ale cpat sem nejakejch "par tisic" jako argument je fakt trapny Rv

0/0
21.6.2010 11:21

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

Co to meleš? Jaký hádky o ceně? Četl si to vůbec? Ale ne, to je zbytečný a dělám chybu, že na takovýho mantáka vůbec reaguju. Ty už se běž prostě normálně vycpat, magore. I kdybys měnil nick desetkrát do měsíce, tebe vždycky poznám, brouku Pytlíku.

0/0
21.6.2010 11:41

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

Vulgarita, agrese a zadne argumenty? Ty jses ztraceny pripad a pokud nevis jaky hadky o cene, tak ani nevis o cem tu mluvis. ;-D

0/0
21.6.2010 11:54

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

Argumenty v diskuzi s tebou neexistují, ne takové, které bys dokázal pochopit nebo uznat. Agresivní? No to ne, prostě nemám tvoje neustálé poučování rád. Všude si byl, všechno znáš a všichni si musíme (něco) uvědomit, všechno ostatní (co nesdílí tvůj názor) je k smíchu nebo trapný. Trapný je být v tvém věku a nemít ženskou, nebo alespoň chlapa.

0/0
21.6.2010 12:18

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super

nejdriv si vzdy precti na co reagujes, pokud neci nazor odsuzujes jen proto, ze toho cloveka nemas rad, tak jsi hloupy a pokud misto argumentu projevujes agresi a vulgarnost, tak to uz je jak rikas k smichu a trapny, jinak zajimavy, ze ostatni se mnou v klidu diskutovat dokazi a ty ne, koukni nejdriv zdali neni problem u tebe, a do odhadovani meho osobniho zivota se radsi nepoustej, mas stejnej odhad jako, ze guru joe je prijemny a pravdomluvny pan ;-DRv

0/0
21.6.2010 12:23







Najdete na iDNES.cz