Upozornění

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jambajaa

ehm

Tohle je jistě dobrá hra,kupuji..Arma2 mě bavila a chyby se dají omluvit rozsáhlostí,nikde jinde není nic podobného...

Jinak,společnosti BI přeji jen úspěchy,je to moje oblébená společnost,jen mě napadá že by možná bylo lepší kdyby dělali ještě nějaké jiné hry (podobného stylu, více přístupné hráčů) Pomohlo by jim to,úspěch by jistě byl a měli by z toho finance..Arma je přeci jen trochu moc Hardcore hra a tak mylsím že její prodeje nebudou nikdy nijak extrémní..Spousta lidí totiž sice chce zkoušet a pracovat se spoustou moderní válečné techniky ale zase nechtějí umírat po jednom zásahu..Tak bych udělal ještě odnož co by byla tak na půli cesty Army2..Menší mapa (třeba poloviční),bojová technika,více filmové ale ne tak moc arkádové jako je třeba Cod Modern warfare2 nebo podobné akční hry..Prostě pořád by to mělo něco ze simulace..

Jo a jinak ,uvítal bych kdyby BIS zakomponovala více Tater (jako vozidel) jsou to skvělé stroje a opravdu by se tam hodily..:-)

0/0
24.6.2010 0:18

smejki

Re: ehm

víš, co se stane s tím, kdo začne být průměrnou součástí hlavního proudu?

0/0
24.6.2010 13:24

Ghost47

Re: ehm

Něco podobného (hra někde na půl cesty mezi ARMA a COD) by určitě šlo udělat pomocí modu, něco jako ACE naruby :-) Skriptovat v téhle hře jde taky celkem dobře, viz přídavek Eagle Wing u posledního patche.

Tatrovky jsou v ČSLA modu, snad chodí i v ARMA2 (večer asi vyzkouším, zajezdit si po Černarusi v T813 by stálo za to)

0/0
24.6.2010 15:15

jambajaa

Re: Re: ehm

Jo,ale tady nejde o mod ale o další možnou cestu jak by BIs mohli vydělávat,popravdě myslím že je více lidí co radši hrají hry co jsou právě více jednoduché,někdo na to holt nemá nervy aby půl hodiny hrál mapu a pak dostal kulku od vojáka co není málem vidět..Takže z toho by měla BI slušné peníze,a peníze jsou dost potřeba..Třeba na betatesting nebo na najmutí více členů do týmu,to vše by pak pomohlo při vývoji dalších pokračování jak Arma her (za předpokladu že se tak budou jmenovat i další) a i jiných projektů,třeba do vylepšení enginu (nebo zcela nového) co já vím

Jinak ČSLA mod je sice fajn ale těch Tater tam moc není,ta T813 to moc nevytrhne,Tatra má více vozidel která by se tam hodila.Například ty nové Tatry pro armádu..Nehledě a to že myslím že BI by ty stroje převedli věrněji.

BTW tím jsem se dostal k simulaci strojů..Tak něco napíšu k rychlosti vozidel,já vím že vojenské stroje nejsou nijak rychlé,ale myslím že v Armě je to dost přehnaný..Jako aby Hummer jel v nejslabším terénu jen 40kou to je podle mě blbost,nebo třeba ta Praga.

Někdy mě to vážně štvalo když jsem se plazil po poli rychlostí chodce..:)

0/0
24.6.2010 16:05

jambajaa

Re: Re: ehm

Jo ale o tom to není,mody jsou fajn ale BI z toho nic nepůjde..Já to napsal proto že by jim z toho šly peníze (a myslím že hráčů co radši takové "snažší" (pořád by to nebyla vyloženě arkáda ale právě na půli cesty) hry je více takže bych čekal lepší prodeje než u Army).No a ty peníze by mohli využít na další projekty..Nové díly Army (pokud se tak bude jmenovat),vývoj nových enginů,prostě čehokoliv..Nebo najmutí více betatesterů nebo členů týmu kteří by zas pomohli ve vývoji budoucích her..Takže proto myslím že by to docela dobré,je to přeci jen velký trh tak nevidím důvod proč by BI nemohli ještě více utrhnout z prodejů..Proč by měli nechávat tak velký trh ostatním firmám?No ale to je jedno..Já prostě myslím že úspěch by byl vyšší než u hardcore simulací a byl by zaručen..:)

0/0
24.6.2010 16:14

jambajaa

Re: Re: ehm

Pardon za ty dva podobné příspěvky..Vypadalo to že ten první se neodeslal tak jsem to psal znova.:D

0/0
24.6.2010 16:15

Copa-k

Re: Re: Re: ehm

Po pravde ty tady porad mluvis o prodejich ARMY,ale uvedom si,ze tahle hra neaspiruje na porazeni v zebrickach CoD a podobne hry.Nikde jsem nevidel napsano nebo,ze by si tvurci ARMY stezovali na prodeje.Ba naopak kdyz vysla dvojka tak na steamu byla hodne dlouho jednickou v prodeji.Ostatni digitalni distributori nedali udaje o prodeji.Ale o vylozenem propadaku jiste nemuze bejt rec.Pokud sledujes co ted vyvojari delaj tak ti jiste neuniklo,ze maj rozpracovanej projekt,kterej neni ze sveta ARMA-Operace Falshpoint.

0/0
24.6.2010 17:12

jambajaa

Re: Re: Re: Re: ehm

Ano,mluvím o prodejích Army protože té se to přece také týká.A abys pochopil o čem mluvím,tak mluvím o tom že jistě nepůjde o žádné zázraky..O porážení Cod jsem nemluvil,CoD má snad jen u MW2 nějakých 15 milionů kopií,to Arma nebude mít nikdy..Ale psal jsem o tom že by mohli utvořit hru která by byla bližší lidem kteří hrají právě třeba CoD.Prostě,ano Arma nemá špatné prodeje,přesto by mohli získávat více..Prostě je to tak,a neříkám že by měli změnit Armu,jen jsem napsal že by mohli udělat další hru (serii) která by nebyla tak moc Hardcore a tedy by byla více přístupná lidem a mohla by pomoci více financovat další vývoj her BI..A to je prostě fakt

Jinak tohle studio sleduju hodně ale o žádným projektu nevím,vím jen že (snad) pomáhají s

Carrier Command :Gaea Mission...Víc ne

0/0