Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní budoucnost nás naplňuje radostí. Nahlédli jsme do ní

Ovládání pohyby a hlasem, 3D technologie a třeba virtuální domácí mazlíčci. Taková je budoucnost herního průmyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oldis_rab

kdyby ta rodinka vypada alespon realne

treba ze by byli v teplakach, kdo proboha doma nosi porad tesny bokovky?

0/0
23.6.2010 21:46

soky76

:)

Takhle se vyblbne IARK s mamkou a taťkou u kinectu. Radostná budoucnost hraní...http://www.youtube.com/watch?v=iWQlKFhOp9M&feature=related

0/0
22.6.2010 15:22

IARK - BAN za králíčka.

Re: :)

ty mi ho koupis jako darek? Ja totiz kinetic kupovat neplanuju ;-) ale mozna si zase mel nejake vnuknuti Rv;-D

0/0
22.6.2010 15:31

smejki

Re: Re: :)

zakažte už někdo IARKovi ty mrkací smajly!!

0/0
22.6.2010 21:49

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: :)

copak, si na kluky a vzrusuje te to? Sorry, ja jsem na holky ;-)

0/0
22.6.2010 21:58

Cubky

Re: Re: Re: :)

Ja jsem proti, me se libi. ;-)

0/0
22.6.2010 21:58

Radowan

Radostná budoucnost?

No nevím, já jsem vášnivý hráč počítačových her, ale na ovládání tělem a virtuální 3D realitu absolutně nejsem zvědavý a jako pokrok kupředu v hraní her to nevidím ani náhodou :-P No tak je fakt, že už stárnu a za 30 asi budu u vnuků za exota, že furt klikám myší u hranaté kraxny a nepoužívám tu skvělou 3D místnost, kterou má každá domácnost mezi kuchyní a koupelnou

0/0
22.6.2010 15:05

net.Xtreme počtvrté

Windows Live

"Xbox Live oficiálně i v Česku

Z globálního hlediska jde sice jen o bezvýznamnou epizodku, ale pro české hráče to může být významná událost. Společnost Microsoft totiž oznámila, že svou online službu Xbox Live konečně oficiálně zprovozní i pro české hráče. Otázkou zůstává, s jakým ohlasem se to setká, protože dnes má již stejně prakticky každý český majitel Xboxu 360 pro online hraní zprovozněn "falešný" účet v zahraničí."

Doufám, že se to týká i Windows Live, já mám svůj účet oficiálně v ČR a stále se nemohu přihlásit a získávat achievmenty a podobně...

0/0
22.6.2010 10:46

UrsusLuin

Re: Windows Live

Pokud se nepletu, tak Microsoft tuhle službu vnímá jako jednu, takže by se to snad mělo týkat i Windows Live.

0/0
22.6.2010 11:14

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Windows Live

je to jedno a to same, oboji je jeden "live" ucet a je jedno, jestli je pro PC nebo Xbox, pripojim se na nem na obojim a dokonce treba archivendy na PC si pak prohlizim na Xboxu a mam je v profilu.

0/0
22.6.2010 13:11

net.Xtreme počtvrté

Re: Re: Windows Live

No vida, to abych si pořídil ten sympatický nový Xbox;-D

0/0
22.6.2010 18:24

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Windows Live

to klidne muzes, ikdyz osobne se mi vic libi stary elite

0/0
22.6.2010 21:59

Lolinator

Bonusweb zase zaspal

Preco z E3 vobec nespominaju jednu z najvetsich bomb - a mozno aj najvetsiu, a to je oznamenia Warhammer 40k Online : Dark Millenium? Nikde na bonuswebe som nevidel clanok o tejto hre alebo jej oznamenia s linkom na video a pritom na E3 bola jednou z hier s najvetsou pozornostou.

0/0
22.6.2010 9:04

Cubky

Re: Bonusweb zase zaspal

Protoze ta hra bude dalsi velky fail, stejne jako Dawn of War.

0/0
22.6.2010 9:11

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Bonusweb zase zaspal

myslis tu nadprumernou hru DoW? ano, ac povedena a skvela hra, tak se zas tolik neuchytila, ale i presto jistych uspechu dosahla ;-)

0/0
22.6.2010 9:28

wesc

Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Na PC se uchyti jen Sims a  WoW  Rv

0/0
22.6.2010 10:21

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

chudacku, uz jsi zacal mluvit podobny nesmysly jako Soky, od ted uz budes mit porad jen nesmyslny zblepty nebo se ovladnes a skusis nekdy napsat neco i k tematu? :-/

0/0
22.6.2010 11:43

Cubky

Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Nadprumernou? Jestli tohle dokazes rict, tak nejsi seznamen s W40k universem.

0/0
22.6.2010 11:05

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

ja myslim, ze jsem s nim seznamen velmi dobre a tak jsem rad za cokoli z toho univerza, ano melo to nedostatky, ale ve vysledku to byla velmi hratelna hra ;-) 

0/0
22.6.2010 11:42

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Velmi dobre? Budiz, predpokladejme, ze ma nedostatky. Udelame si tedy jejich vycet.

Pevne doufam, ze nebude vadit, kdyz zacnu u jednicky. :)

Takze hlavni nedostatek je uz vlastni base-building. Pokud jsi s universem obeznamen, tak bys vedel, ze vetsina z hratelnych ras si na planetach behem dobyvani nestavi jakekkoliv budovy. Na co? Maji lode - vysadky. Tim se dostavame k dalsimu nedostatku - nekolik ras na planete. Nemozne, rozstrileli by se uz v orbitu a bez poradne zakladny v orbitu by vetsina ras na planete neprezila (mozna krom Eldaru, diky webway). Squad reinforcing - uprostred nepratelske zakladny? Don't make me laugh. To same dozbrojovani.

Ted k jednotlivym rasam. Space Marines, elita vesmiru, dva squady IG dokazi jejich squad rozstrilet. Fajn. :) Absence devastator squadu, misto toho dozbrojovani, jasne.  Assault squad by mel byt jeden z nejlepsich close combat ve hre. TAU je dokazi bez problemu rozbit. TAU! Haha. Imperial Guard, jak uz jsem psal, overpowered, IG hraje na mnozstvi, ktere ve hre naprosto jasne chybi. Stejne tak orks. Tau uz jsem zminoval, meli by byt dobri na dalku, na nic na blizko, to, ze rozbijou assault squady od SM mluvi samo za sebe. Eldari celkem povedeni oproti zbytku. Dark Eldars? Proboha proc? Od kdy Dark Eldari bojuji primo? Delaji jenom najezdy kvuli nabirani novych otroku a hracek. Sisters of Battle, obsahuji Sisters of Silence, ktere mluvi. Vice komentare netreba. Chaos, prakticky jenom CHSM, par demonu, nebyl problem dostat Daemonhood, nerealne. Necrons, prakticky nesmrtelni roboti, neni problem je rozbit. Uz tohle samotne je velky fail.

No nic, nechme jednicku stranou a podme ke dvojce. Absence base buildingu, to je plus. :) Ale 4-clenny tactical? 4-clenny assault? 3-clenny devastator? Samotny captain?! In what universe? Nemluve o tom, ze udrzet takto pocetnou armadou Hivefleet, Orky a Eldary zaroven je naprosto nerealne. A je to nerealne, i kdyby tam priletela cela kapitula.

0/0
22.6.2010 12:23

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

tak, pokud to beres, ze to musi byt presne podle univerza a neberes hratelnost, tak samozrejme jako vsude jsou detaili a nedostatky, samozrejme jde o ustupky kvuli hratelnosti a prehlednosti, osobne se mi to libilo vic ve dvojce, kdyz proste par SM bylo jako nesmrtelni roboti a klatili vse predsebou, samozrejme nic se nesmi prehanet, a ten pocet byl opet jen kvuli hratelnosti a to doplnovani po jednom u majacich bylo taky pochybne, budovy samozrejme nemaji az na nejake obrane veze, ale byla na tom proste postavena hra, kde jsi budoval a upgradoval jednotky, je pravda, ze to mohlo byt formou jako bylo v animacce a ve dvojce, ze "vyrobny" by byly na nebesich, nevim jak to udelat a pritom zachovat hratelnost, prvni dil vsazel spis na strategickou cast 2 spis na taktickou, osobne mne vic bavila 1cka, jinak z toho co rikas ano samozrejme vic armad na planete je velky problem, ikdyz 3 neni nic vyjimecneho a jak je treba v "realistictejsi" 2ce, orcove jsou zmanipulovani eldarama a tyranidi jsou pak samotna okupace, samozrejme pokud beres jednicku, tak z posledniho datadisku to je nekolik planet (to mi prislo celkem rozumne", ten predtim byl horsi, na jedne planete 7  ras bylo fakt moc (stale ale nechapu, proc rozdelovali SM a IG a v poslednim udelali samostatne jeste BS, ikdyz mne bavilo hrat za IG bez podpory SM, tak aby sli proti sobe byl docela nesmysl viz. 2hy datadisk, ale bylo to pro hratelnost) jinak si taky vsimni, ze pokud se k taum, kteri jsou na dalku dostane neco na close combat, tak vetsinou slusne pohebaj a ve 2ce to bylo jeste vyraznejsi (asalut squad byl muj nejoblibenejsi ), Orkove mne spis sklamali tim, ze potrebovaly ty veze, specialne oni, kteri jsou spis na utok :-/ je pravda, ze necroni mohli byt vic "nesmrtelny" jako v druhom datadisku, ale opet je museli trochu srazit a stejne tak jsou "slabsi" i ve stolni hre, kvuli vyvazeni, DE nemam rad a nikdy jsem se o ne moc nezajimal a chaos, je pravda, ze v jednicce to byly smis upraveny SM a kaciri, jinak samozrejme ve 2ce to bylo silne prehnany s poctem, opet byly redukovani kvuli prehlednosti a hratelnosti, kdyby meli dodrzet pocty a vsechno, dokazu si to predstavit jedine na tahy, uz takhle byl problem vse stihnout ovladat a velka uleva proti tomu byla kooperativni kampan, kdy jeden mel 2 tymy a druhy taky, ta nesmrtelnost a neporazitelnost byla moc okata, v MP uz to je vyrovnanejsi,

0/0
22.6.2010 12:53

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Ano, ve dvojce to bylo celkem logicke, Orkove lode nepotrebuji, Eldari pouzivaji webway a Tyranidi proste vsechno prevalcuji. Ale cekat, ze v orbitu jedne planety prezije SM Battlebarge, CHSM Battlebarge, IG flotila, Tau flotila, to opravdu ne. :)

Pravda, boje SoB vs. SM vs. IG jsem zapomnel zminit, taky celkem nelogicke.

Jak uz jsem psal, pokud se ke 2 Firewarrior squadum dostane jeden assault squad, tak hebne assault, mam to vyzkousene, neboj. :) Ve stolni hre opravdu nejsou slabsi. Jestli se v tom orientujes, tak jiste vis, ze maji pravidlo We'll be back, coz je opravdu dela nesmrtelnymi. ;)

Orkove v DoW jsou kapitola sama pro sebe, ti vubec nemaji potrebu nic stavet, proste jen bitkari a kdyz vsechno pozabijeji, tak bitkari mezi sebou.

Kazdopadne pro me vyse zminene veci nejsou jen mensi nedostatky, proto tu hru hodnotim jako podprumernou, ac hratelne celkem sla. Ale pokud chteji znasilnovat universum kvuli hratelnosti, proc to pak v tom universu delat?

0/0
22.6.2010 13:07

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

protoze tu hru delaj pro lidi, ktery to univerzum neznaji a timto si ho aspon priblizi, samozrejme, pak se najdou rejpalove, ale proste chteli udelat hratelnou hru, tak na co par detailu, mas to to samy jako s filmy podle knih, pokud si cetl knizku pred filmem, taky pak budes kroutit ocima, jinak je pravda, ze se stolni variantou nemam velke skusenosti (neni v mem okoli moc lidi co to hrajou a tak mam jen zakladni sadu) je pravda, ze v tom bitkareni byla lepsi 2ka, kde opravdu, kdyz se squad, kterej byl na dalku dostal do bitky s tim co byl na blizko, tak pak hebali o 106, zase bylo pak sklamani to, ze to byla takova chuda verze na pocty jednotek, v tom jsem mel radsi 1cku, osobne nez styl rambo mam radsi styl, kde se radne umira i na "hrdine" strane, v tom je vyborna treba serie o Gauntovi a jeho duchach

0/0
22.6.2010 13:20

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Priblizi si universum, ktere je ve hrach zobrazene nespravne? To je vyhra. :)

Ne vsechny filmy jsou zklamanim, doporucim napriklad filmy podle Pratchetta, tam jsem opravdu zklamany nebyl. :) Krom vynechani urcitych scen, ale to je celkem logicke.

Prave, W40k se universum, kde se umira a to hodne. Nejen v Gauntovi, ale ve vsechn knizkach. Tohle universum se proste s nikym nepara. :) Bohuzel ve dvojce, jak jsi jiz dodal, se umiralo pouze na druhe strane barikady.

Jinak pokud mohu doporucit, zkus si do Dark Crusade stahnout Firestorm over Kronus mod, vse podle codexu, tak ta hra mela vypadat. :)

0/0
22.6.2010 13:25

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Tak jde o to se vubec s tim univerzem seznamit, nekteri se o nej treba zacnou zajimat na zaklade hry, stejne jako kazdej musel mit Lotra, nevim, osobne jsem rad aspon za neco, kdyby treba FW nebyl z WH40K, tak bych o tu hru ani nezavadil a i tak jsem prekousl nejake neduhy a proste jsem byl rad, ze jsem v univerzu, samozrejme existuji i dobre filmy (ikdyz zrovna Pratchetta ja osobne nemusim vubec), ale pak jsou i desny pakvili, neco jako film podle doomtrooperu Mutant Chronicles, to bylo strasny, jinak je pravda, ze v tech hrach bohuzel to umirani moc neni, kdyz dokazu porazit nepritele s 5ti squady IG, tak neco v neporadku je, jinak zkusim po modu kouknout

0/0
22.6.2010 13:32

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

No nevim, me osobne sveho casu LotR ani nezaujal. :) Filmy jsem videl, knizky necetl a ani to neplanuji, ac jsou jiste kvalitni. I tak mi zbyva hodne W40k literatury. :) Jinak ja na FW tusim narazil i driv, nez jsem se zacal zajimat o W40k a nijak mi to ke zvyseni zajmu nepomohlo.

0/0
22.6.2010 13:40

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

tak FW zajem moc nezvysi, v tom si myslim, ze bylo lepsi "kvalitni" DoW, jinak skoda, ze neumim dobre anglicky, stve mne, ze nektere knihy v cestine vubec nevychazeji :-/

0/0
22.6.2010 13:41

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Me to naopak vubec nestve, ja nedavno zjistil, ze ograk prodava knizky v anglictine, od te doby jsem z W40k nic cesky necetl a premyslim o tom, ze nakoupim vse, co mam v cestine, i v anglictine... a ze toho neni malo. :) Zastavam nazor, ze prelozena knizka uz neni knizka autorova. :)

0/0
22.6.2010 13:49

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

no to mozna ne, ale pouze tu si prectu ;-D 

0/0
22.6.2010 13:53

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Myslim, ze to by k DoW stacilo. :) Pustme se do te MMORPG, co nas ceka. Moc toho sice nevime, ale budeme se snazit. Opet ocekavam absenci squadu, jak uz jsem psal, blbost. Celkem jsem zvedavy, jak budou resit to, ze SM je tak 10-20x silnejsi nez prumerny gardista. Jestli je udelaji stejne silne, tak uz tim ta hra pujde do kytek. Podobne u Orku. Grafika ala WoW se k W40k universu opravdu nehodi. Pastelove barvy? In the grim darkness of the far future, there is only rainbow? :)

0/0
22.6.2010 12:28

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

nevim, prvni infa vypadali zajimave, taky si nedokazu predstavit "vyrovnanost", ale to bude podobne jako s jedaiema u SW, jinak udelaly vyrovnane nejak war, tak se jim to povede i tedy, pochopil jsem tolik, ze budou hratelny jen nektere rasy, jinak SM neni 20x silnejsi, jsou i specialni jednotky IG a tam takovej markantni rozdil nebude, samozrejme SM je geneticky upraveny jedinec, ma lepsi reflexi a silu, zbroj a poradnou zbran (nejlip to bylo videt ve Fire Warrior, SM byl defakto boss a mel jsi problem s jednim :-)), ale mas IG, kteri jsou zrucny schopni, vedou nekteri partizansky boj, je pravda, ze pak pri primem boji padaji trochu rychleji, ale treba komisari a dustojnici nejsou otolik pozadu za SM, pokud by si hral za nekoho takovyho, proc ne, osobne bych to videl neco na styl SM tank IG assassin, uvidime co a kdy vymyslej, jesti vubec neco bude :-/ osobne bych do toho sel, WH 40K mam rad v jakekoli podobe a ikdyz neco bude nelogickeho, neumim si tim zkazit hru :-)

0/0
22.6.2010 13:04

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Psal jsem, ze prumerny SM je 20x silnejsi nez prumerny gardista, tedy nemam na mysli specialni jednotky. Kdybych bral v potaz i specialni jednotky, tak bych taky mohl rici, ze dreadnaught je minimalne 20x silnejsi nez jakakkoliv specialni jednotka od IG. ;)

Dustojnici i komisari jsou pozadu oproti SM a to o dost. Ve W40k, pokud obycejny clovek dokaze zabit SM ci CHSM v boji jeden na jednoho, tak je z nej velice a to opravdu velice vazeny clovek. Mohu citovat budes-li mit zajem. ;)

IG maji s assassinama spolecneho pramalo. IG jsou ve w40k rekneme meatshield, proste hrajou na masy, nic vic, nic min.

0/0
22.6.2010 13:11

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

dobry, prehlidl jsem to prumerny, jinak to s assassinem jsem myslel, treba, ze by byly pod jednou hratelnou rasou s tim, ze SM by byl tank a IG napr zaskodnik napadajici ze zalohy nebo sniper, takhle sem myslel toho assassina, samozrejme jinak umiraji po 100kach, ale to nakonec v treba WoW taky nehrajes za obycejneho rytitejinak to s tima komisarema, ano jsou pozadu, maj zhruba podobne sance jako FW, nevim, ale jak jinak je vyvazit, samozrejme SM jsou trochu jinde, taky proto pak staci pomalu jedna squadra o 10 SM tam, kde 300 IG nic nezmuzou

0/0
22.6.2010 13:26

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Snipera beru, ale to je preci jenom taky jen cas gardy. A jiste mi daas za pravdu, ze by nebylo zrovna nejlepsi dat do hry jen cast armady. Ono celkove se RPG pohled na W40k universum neda moc aplikovat. Ja osobne si endokazu SM predstavit jako tanka. SM oproti RPG tanku by mel delat taky nezanedbatelny damage. Nejenom nechat do sebe buset.

Ad WoW a obycejny rytir, presne o tomhle mluvim, takhle by nemelo vypadat MMO, stovka neobycjenych lidi. Tak to ve svete chodi? Az udelaji hru, kde budou bitky v radech tisicu (realne) nebo milionu (hardwarove nerealne v soucasne dobe), tak pak si to muze rikat MMO.

Tak ono samotny FW proti jednomu SM nema moc sanci. :) A 10 SM by v pohode stacilo i na nasi planetu rekl bych.

0/0
22.6.2010 13:33

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

no cast armady, koukni jak to bylo reseny ve WAR, tam byly taky casti, za lidi si mnel treba Maga, Priesta a Witch huntera, zadnyho ritire, nic, samozrejme uloha SM by byla neco jako warriorr, za urcitych podminek dps a za urcitych tank, prece jen tej jejich bojler je slusnej kanon a nezavdaj si s nim pomalu ani zbrane eldaru a tau, je pravda, ze osobne bych taky videl bitku vice obycejnych lidi, nez nablizkanych superhrdinu, v tom si to dokazu predstavit spis jako online strilecku neco jako Lotr Conquest, kde jsi mel silnejsi hratelny charaktery a okolo se motali slapsi "booti" a delali defakto krovi a umele navozovali pocit, ze nehrajes za uplny loosery, nevim jak se s tim chteji poprat a nevim zdali to vubec bude, prece jen na MMO game tam jsou trochu vetsi naroky a pozadavky

0/0
22.6.2010 13:40

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Prave, ac tam koukam byla snaha propasovat toho rytire jako priesta. Ale tak ve W40k se zameruji na min ras, tak by meli dat i vic... "povolani".

Ad boltergun, to je opravdu skvela vecicka. :) Nemluve o heavy bolteru, pro porovnani, SM ho udrzi jednou rukou, IG ho pouzivaji jako tezky kulomet, ukotveny do zeme. :)

Krasne je toto resene napriklad v EVE online, sic to ma do MMORPG daleko. Neni problem tam uskutecnit bitku o 1000 hracich pokud clovek ty hrace ma. A taky tam nejde jen o to mit ty nejlepsi a nejdrazsi veci. Clovek potrebuje od vseho neco, at uz jde o obrovske Titany, nebo malinkate Frigatky.

0/0
22.6.2010 13:48

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

samozrejme, pak by mohlo byt vice povolani a ne jak ve waru 3-4

heavy bolter jednou rukou? nedrzej to nahodou obema? Ja myslel, ze heavy je to co ma devastator squad v DoW 2, a ze pak je bolter, kterej nekdo drzi jak samopal nekdo jak pistoly (nevim, jestli je to vic tipu)

Samozrejme EvE je dobry priklad, bohuzel to pak taky odnasi silenymi lagy pri velkych bitkach, jinak tohle bylo nedoreseny ve WAR a rozdeleni PvP zon na 3 (lidi vs chaos, elfove vs dark elfove a trchpajzlici vs orkove) misto aby udelali jednu poradnou, kde by se to mohlo mlatit v poradnem poctu, ikdyz dobyvani mimo tyto spec oblasti jsem si uzil, ikdyz ty pevnustky byly malinke, tak uz bylo hezke pouzili tech oblehacich zbrani, ale slo by to jeste zvetsit a udelat z toho vetsi bitku

0/0
22.6.2010 13:59

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Prakticky jednou, druha jen drzi spoust. :) Jinac vic typu je, to, co drzi jako pistoli, je bolt pistol a to, co drzi jako samopal, je boltgun. :)

Ad nehorazne lagy, zas takova hruza to neni, kdyz informuji CCP predem a oni se na to pripravi. Pak je jen treba, aby to zvladal tvuj pc. :)

No tak zase kdyz by udelali jednu velkou zonu, tak by to dopadlo jako DoW Dark Crusade. Ty rasy se ve velkem mnozstvi v jedne lokaci proste neobjevi.

0/0
22.6.2010 14:09

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

jinak pokud vezmu posledni hry, tak je to jedna z nejlepsich, kam se na to hrabe trema Mark of chaos, WAR a nebo Fire Warrior, tohle byla z nich jedna z nejlepsich her a byla dle meho velmi kvalitni, osobne mam WH 40K radsi nez WH, a proto bych uvital i onlinovku z tohoto univerza, nebo poradnou akci ve stylu GeoW ;-)

0/0
22.6.2010 11:47

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Mozna je to lepsi, nez vyse jmenovane, ale to samotne hru nedela nadprumernou.

0/0
22.6.2010 12:25

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

jde ale o to, ze ja tu hru nehodnotim z pohledu univerza a presnosti, ale z ohledu strategie a hry ;-)

0/0
22.6.2010 12:54

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

To pak ano, ale pak nechapu, proc reagujes na me, kdyz ja hodnotim z pohledu universa a presnosti. :)

0/0
22.6.2010 13:15

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

bavi mne se o tom bavit :-) jinak na zacatku ses vyjadroval spis celkove k fail, ne ze je to pouze "nepresna" hra

0/0
22.6.2010 13:34

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

No tak ono kdyz se zamyslis, tak si vsimnes, ze srovnavam MMORPG s RTS, takze o necem jinym, nez o universu, presnosti, logicnosti atd. se moc bavit neda. :)

0/0
22.6.2010 13:36

IARK - Mazani je cenzorovo hobby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

jakto, teoreticky muzu srovnat i kvalitu her z univerza, napr po hratelnostni strance Lotr Conquest des a BFME dobry :-)

0/0
22.6.2010 13:43

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusweb zase zaspal

Srovnavat hratelnost jako obecny pojem ano, ale konkretni veci z hratelnosti uz srovnavat nelze. :)

0/0
22.6.2010 13:50

UrsusLuin

ach jo

Dneska je to v duchu demagogie. Takže Move a Kinect nenapodobují Wii? Aha. A Move je přesnější, jo? A proč? Má kamerku. Dobrý, tu má Wii taky v podobě IR kamery v ovladači. Má gyroskopy. Fajn, to má Wii taky. Má akcelerometr. Jo, to na Wii najdete taky. Jediné, co má Move navíc je... magnetometr (snadnější rekalibrace zařízení). Vyšší přesnost než u Wii? Jo, takže Move nám nabídne přesnost lepší než 1:1 (přesně v duchu Sony hesla "lepší než realita")?

To s Forzou 3 - oni tam sice měli logo F3, ale ta hra, to podle mě nebyla Forza 3 - interiér, nasvícení scény, to nevypadalo na Forzu 3 a stejně tak pochybuju, že by jako DLC přidali pohybové ovládání a dodělali ty 3D modely aut pro jejich prohlídku. Nejspíše jsme tedy viděli první technologické demo Forzy 4.

Proč proboha Kirby vypadá, jako by byl na DS? Co to je za štěk? To snad jako proto, že jsou to plošinovky?!

A pokud jde o Live - ano, každý má falešný účet, ale zároveň pokud chce DLC kódy ke hrám, tak musí nakupovat v zahraničí, takže tohle by mohlo zvednou počet prodaných kusů xbox her u nás. A hlavně to je ten hlavní důvod, proč Live v ČR vítám. Konečně nebudu za své peníze dostávat méně než ostatní.

Tak jsme tady měli dneska dva štěky - jeden pesimistický za každou cenu a jeden optimistický ať se děje, co se děje. Co takhle ještě nějaký kritický, který by se na ty věci zkusil podívat trošku s nadhledem, odstupem a i jinak než skrz PR zprávy? Protože to je ten jediný druh článku, který k tomu má smysl!

0/0
22.6.2010 8:57

xspiky

Re: ach jo

Chápej na BW je Nintendo v nemilosti. Nevadí, že je 5 let před Sony a MS. Prostě dělá i plošinovky a to není přece koscher.

Mimochodem 3DS bude bomba a revoluce, myslím, že už teď panuje u MS a Sony celkem panika. 3DS poslalo do koše 3D brýle a 3D televize s brylema, protoze ukázalo, že to jde i jinak.

Mimochodem ten Kong i Kirby vypadá užasně.

0/0
22.6.2010 9:26

UrsusLuin

Re: Re: ach jo

Kirby má u mě náběh na nejlepší grafiku roku. Vypadá naprosto skvěle. Proto nerozumím té zmínce o DS.

0/0
22.6.2010 9:31

wesc

Re: ach jo

.....přesně v duchu Sony hesla "lepší než realita" .....

A nebylo to nahodou tak, ze Yamauchi rekl, ze Gran Turismo 5 vypadá lépe než skutečný závod v televizi. Za tím vším označuje to, co vidíme za nejlepších a esteticky nejpříjemnějších podmínek:„Když vezmeme závod v televizi a porovnáme ho s tím ve hře, uvědomíme si, že skutečnost není tak lesklá a dokonalá. Jsou ovšem momenty, kdy realita a hra splývá.Dochází k nim ale jen zřídka, když mraky se pohybují v ideálním směru a slunce svítí v ideálním úhlu.Pak skutečný závod vypadá přesně tak jako ten ve hře."

0/0
22.6.2010 10:14







Najdete na iDNES.cz