Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

200 tisíc řádek scénáře v Deus Ex: Human Revolution

Ačkoliv velká část počítačových her, pokud nejde o japonské hry na hrdiny (JRPG) si vystačí s minimem textu, jsou tu i výrazné výjimky. Jednou z nich byl psychologický thriller Heavy Rain: The Origami Killer, další je chystané akční sci-fi Deus Ex: Human Revolution. V případě scénáře Deus Exe jde o 200 tisíc řádek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wawer Rewold

Scénář

Překvapuje mě že ten scénář píše žena. Většinou jsou na takovýhle sci-fi hi-fi supr-dupr futuristický technologický příběhy spíš chlapy

0/0
24.6.2010 21:51

Giga Pudding

Re: Scénář

:) Tak třeba počkej až budeš velkej

0/0
24.6.2010 23:32

Meck IV.

To je sice pěkné...

...ale na DX3 nepracuje Warren Spector;-(

0/0
24.6.2010 10:35

UrsusLuin

Re: To je sice pěkné...

Klid, ten mám dělá Myšku Mickey. :)

0/0
24.6.2010 10:54

wesc

Re: Re: To je sice pěkné...

:-)R^

0/0
24.6.2010 20:49

Mirabell

Re: To je sice pěkné...

Ono ono jedne člověk kvalitu stejně nezajistí.

0/0
24.6.2010 12:20

slanecek

Re: Re: To je sice pěkné...

Ale Warren Spector jakožto designer tu kvalitu může výrazně ovlivnit.

0/0
24.6.2010 13:02

Meck IV.

Re: Re: To je sice pěkné...

Jenže Warren je taková legenda, že každá hra na které pracoval je klenot.

0/0
24.6.2010 14:06

mechwarrior

Re: Re: Re: To je sice pěkné...

stačí ak sa budú držať pôvodného Warrenovho konceptu a kvalita bude zaručená. Napríklad na Thief: Metal Age sa tuším takisto osobne nepodielal a podľa mňa to bol najlepší diel celej série (i keď to samozrejme nie je tak celkom rovnaký prípad). Zostáva dúfať, že sa tam nebudú snažiť zapasovať prvky ktoré by mohli hre uškodiť.

0/0
24.6.2010 15:54

mechwarrior

Re: Re: Re: To je sice pěkné...

stačí ak sa budú držať pôvodného Warrenovho konceptu a kvalita bude

zaručená. Napríklad na Thief: Metal Age sa tuším takisto osobne

nepodielal a podľa mňa to bol najlepší diel celej série (i keď to samozrejme nie je tak celkom rovnaký prípad). Zostáva dúfať, že sa tam nebudú snažiť zapasovať prvky ktoré by mohli hre uškodiť.

0/0
24.6.2010 15:55

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: To je sice pěkné...

kua sry za doublepost...

0/0
24.6.2010 15:56

John8

scénář...

on se někdo chlubí scénářem ke Convivtion?

0/0
24.6.2010 7:37

Phoenix1

Re: scénář...

On měl propadák Conviction nějaký scénář?

0/0
24.6.2010 9:33







Najdete na iDNES.cz