Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metal Gear Solid: Rising bude akce hustá tak, že by se dala krájet

Nový přírůstek do rodiny špionážních her razantně mění styl. Místo plíživého schovávání zde budeme moci rozsekat vše, co nám přijde pod čepel katany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trtko665

..

velky fail ze to bude pre xbox....MGS bol vzdy na PS a teraz to udrbali na xbox....ako hovorim velky velky fail....to je ako by dali to posrate halo na ps3 ...ajtak by som to nekupil:)RvRvRv

0/0
11.7.2010 9:45

Dejw602

hmm

chjo ..tohle snad ani neměli dělat .. kdyby to byl klasický mgs,ale tohle .. ????

MGS R.I.P.

0/0
10.7.2010 10:03

SlužbyFekálníKanální

Re: hmm

Co se ti nelíbí na řezání melounu?

0/0
11.7.2010 14:23

Rejpal1456

Re: hmm

PRoč R.I.P. ? kdyz se chces schovavat a plazit tak muzes vzdytti to v clanku jasne pisou.

0/0
12.7.2010 19:09

mechwarrior

:)

ten melón na záver ma dostal :) ale zpomalovanie času si mohli odspustiť, už je to v každej hre a pôsobí to príliš samoúčelne.

0/0
9.7.2010 14:32

Vymáčknutý jebák

Re: Strejdomrd

Kdyby si se jen trochu zamyslel, tak by jsi zjistil že zrovna tady to zpomalování času není moc samoúčelné.

0/0
9.7.2010 16:12

mechwarrior

Re: Re: Strejdomrd

jebak: ak nie je samoúčelné spomaliť čas na naporcovanie nepriatela pričom stačí jeden priečny cut cez telo bez spomalenia tak potom už neviem ČO je samoúčelnejšie. U bullet-time je to jasné, spomaliť čas na rýchle a presné zacielenie, tu cieliť prakticky netreba, stačí byť natočený k nepriateĺovy a seknúť, je prakticky jedno kam to dostane je po ňom. Ale ak to bude možné vypnúť tak nie je čo namietať.

0/0
9.7.2010 17:44

Oldais

Re: Re: Re: Strejdomrd

neumis cist? podle toho jak rozsekas mecha, tak podle toho z nej pak dostanes bud to a nebo ono, takze to nejaky smysl ma hej?

0/0
10.7.2010 1:42

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

vnútornsti z neho získaš rezom cez trup, to čo má v končatinách useknútím končatín, hlavu useknutím hlavy, lenže to všetko môžeš spraviť aj po jeho zabití.. zpomalovanie nepotrebuješ. Nehovoriac o tom, že bez neho by to bola výzva a lepší pocit po rýchlom seknutí na správne miesto ... ale ako som písal, ak to bude možné vypnúť tak super.

0/0
10.7.2010 9:02

Vymáčknutý jebák

Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

Ty to evidentně vůbec nechápeš.

0/0
10.7.2010 15:38

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

jebák: tak mi to vysvetli, nechám sa poučiť :-/

0/0
11.7.2010 11:42

Rejpal1456

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

Velice jednoduché čobolíku, kdyz cas nezpomalis a seknes ho napul a zasahnes u toho i hlavu tak z nej nedostanes informace ani po smrti i kdyby ses u toho po...! Neni tak těžké pochopit proč je v této hře zpomalení času! Nebo snad ano?

0/0
12.7.2010 19:08

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Strejdomrd

a prečo by som mu mal zasiahnuť hlavu ? stačí ak nebude hráč úplné nemehlo a nemôže sa stať, že by sekol niekam kam by nemal. Ty zrejme budeš také nemehlo ;-)

0/0
13.7.2010 11:50







Najdete na iDNES.cz