Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hraní World of Warcraft zdarma? Časem možná

Zdarma hrané on-line hry na hrdiny (MMORPG) mají velký úspěch. Guild Wars a datadisky jsou jedním z příkladů. Mohl by se cestou hraní zdarma vydat i nejúspěšnější titul na poli MMORPG World of Warcraft? Prý to není vyloučené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alaman

Statistiky

Stále jedna a ta samá pohádka. Tam je více dětí, jinde více dospělých. Můžete mi někdo dát odkaz na statistiky, ze kterých čerpáte tyto informace? O nějaké subjektivní pocity nestojím. Opravdu statistiky... A víte co? Myslím, že žádné nejsou a jen si tady někteří chtějí prosadit, že hra nebo i server v konkrétní hře je ten správnej a oni vlastně jsou na vrcholu potravinového řetězce, vše ostatní je něco méně.

0/0
2.7.2010 9:12

TT777

Re: Statistiky

Vsechno to jsou jen vykriky dospelych chudaku, kteri si boji priznat ze si hrajou jako deti;-D

0/0
2.7.2010 11:07

Alaman

Re: Re: Statistiky

A proč by měl být dospělý hrající si člověk chudák? ;-)

0/0
2.7.2010 11:09

Blackened Halo

free2play RPG

vsetci co niekedy mali docinenia hrat free2play mi musia dat za pravdu ze to nie je velmi free..pretoze sice hru si stiahnete z prislusnych stranok zdarma, a neplatite ani mesacne ppoplatky..lenze okrem toho ze mate vsetko zadarmo si mozte priplatit uz ozajstnymi peniazmi za nejake nove veci, elixiry, proste vylepsovaky ktore by ste inak ako platenim nikdy neziskali a teda ja som hraval Gates Of Andaron a spociatku ma to bavilo lenze ked dosiel cas na PVP tak ma bili hlava nehlava, pretoze hraci co si platia su niekolko nasobne silnejsi ako ti co neplatia a teda nakoniec vas to omrzi a zacnete si kupovat extra veci aj vy...a uz sme doma pretoze hrac je ochotny vysolit mesacne vyse 20-30e co je rozhodne viac ako hrac vysoli za hranie platenej mmo hry cize suma sumarum, take nevyhodne to zase nie je

0/0
1.7.2010 18:09

houhou

Re: free2play RPG

jj, mam stejne spatnou zkusenost, free2play jsou dvojiho typu, bud se plati za kazdy prd a mesicne tak muzes utratit i nasobne vic nez by byl mesicni poplatek nebo jsou opravdu free, ale ty jsou zas nedodelane, nevyladene nebo obecne spatne, protoze tvurci nemaji finance na to, aby to dotahli do konce

0/0
2.7.2010 8:41

Aladin na Bonuswebu

Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Teda jakmile to bude zdarma nahrne se tam takova hromada blbců a harantů co na to nemaj, že celý wow pude do p..ekel.

0/0
1.7.2010 14:43

bonuSSweb

Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Jsi idiot

0/0
1.7.2010 15:22

slanecek

Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Ty taky :)

Já s ním souhlasím.

0/0
1.7.2010 15:23

bonuSSweb

Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

S čím souhlasíš že WOW pude do pekel? Už aby tam bylo! A idiot jsi taky když odsuzuješ lidi co hrají s vím způsobem nekomerční MMO hry. Guild Wars jsem hrál a bylo to docela fajn. A WOWko je pro haranty co škemraj rodiče aby jim zaplatily jejich měsíční poplatek.

0/0
1.7.2010 15:43

slanecek

Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Divné, v mé guildě byl věkový průměr 23 let.

A jak odsuzuji lidi hrající "nekomerční MMO hry" ?

0/0
1.7.2010 16:00

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

že je to hromada blbců

0/0
1.7.2010 16:15

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

to, ze je to tak v tvoji guilde nic neznamena, hral jsi GW vubec? Kdyz to porovnam s WoW, tak je to proti tomu klub dospelych, a to nepocitam FREE servry, kde takovych harantu bude vic, samozrejmne, ze se pak vsichni nacpou na ofi servry, ale tvrzeni, ze v GW jsou a ve WoW ne je dosti smesne ;-D

0/0
1.7.2010 18:38

smejki

Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

co to je "nekomerční MMO"?;-D;-D;-D!!

0/0
2.7.2010 2:14

junior1099

Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Nj, teď to jistě hraje samý dospělí a vyzrálí jedinec s chováním na úrovni, co? Taková škoda.;-DRv

0/0
1.7.2010 16:48

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Bude to znit blbe, ale jo. Respektive nehraju na nejhorsim serveru (Drak'Thul) ale na Wildhammeru, v super ceske guilde kde jsem nejmladsi (20 let -kdyz pominu jednoho clovicka) a nemuzu si to vynachvalit. I celkove je to jiny, vsude se najde nejaky pako (zrovna tady je to hrac Worldofwarcr), ale celkove hraci bud vyrostli (taky jestli to hrajou porad ti sami, uz jim je o 5 let vice) a nebo proste jen vidim to co chci (tomu ale neverim).

0/0
1.7.2010 18:11

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

takze ty srovnavas GW jako celek s WoW vybranym "dospelackym" servru a nadavas, ze haranti jsou v GW a ne WoW? ;-D trochu objektivne prosim, jsi pro smich ;-D

0/0
1.7.2010 18:39

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Ja vubec nechapu jak muzete tvrdit, ze GW hraje vic dospelich. Ukazte mi prosim nekde statistiky. Ja jsem prvni prispevek nezalozil ve smyslu: Na GW je to jenom a pouze samej harant, ale v smyslu: Co je zdarma-tam je vic skolacku bez penez, a prvni co me napadlo bylo GW, se z toho hned po-erte. Me nejakej spammer IARK nevymluvy, ze WoW uz davno neni zalezitost pro deti a ze free hry hraje vic dospelaku nez placeny hry...Ve skutecnosti je tomu presne naopak, GW je neco jako free servery WoWka...deti, studenti a 'dospelaci' co si nemuzou dovolit platit poplatky (nebo jim to zena zakazala). Ovsem to nerikam ze je GW nekvalitni, taky si obcas zahraju... (kdyz se treba patchuje WoW :D )

0/0
1.7.2010 20:45

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

chlapecku, za 1) nemusis hned pouzivat vulgarismy, to si myslis, ze pak bude vypadat tvuj prispevek jako "jediny spravny"? za 2) uvedom si, ze GW neni zadarmo, ale musis koupit hru, pokud necekas roky na zlevneni, tak jeden dil nebo datadisk mas za 1000,- 3) nerikal jsem, ze GW nehrajou deti, zkus se tam podivat nekdy na chat 4) uvedom si, ze nez platit za hru je pro mlady lepsi neplatit vubec a nebo je jednodussi ukecat rodice na 3K za mesic a to hlavne z duvodu - 4) deti hrajou nejvic to, co se hraje a co hrajou ostatni, mam na CS spousty znamich hl. z prahy a jejich vrstevniky, myslis, ze znaji neco jineho nez WoW? Parej na Free servrech jak divy a kdyz jsem jim rekl treba LOTRO, tak pomalu myslely, ze jde o nadavku 5) WoWko upadlo v jednom, lidi mladi co s nim zacinaly bud zustaly (vy velky dospelaci) a nebo skoncily, protoze se WoWko zjednodussilo a tudis bylo pro sirsi verejnost a deti, kolik dospelych ma cas a naladu parit 8 hodin dene raidy, v tom deti neprekonate, a to, ze je nemas na servru o nicem nevypovida 6) porad srovnavassvuj servr s celou hrou, takze mi rekni, opravdu veris blabolu, ze GW je free verze WoWka pro deti? :-/ ja rozhodne ne a tvoje "ve skutecnosti" okud se timto slovem chces ohanet, tak by jsi prave ty mel prinest nejake statistyky 7) "Me nejakej spammer IARK nevymluvy" pokud nemas inteligentni argument a chces se v diskuzi chovat jak totalni ubozak, tak si to uzij, ale radsi napis rovnou, ze je jen "tvoje" pravda a nehodlas o tom diskutovat, zacinaj mne unavovat takovy ubozaci, co maj potrebu prosazovat svuj nazor pres urazky a nadavky Rv

0/0
1.7.2010 21:41

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Tahle diskuze je naprosto nesmyslná. Mně ve hře vůbec nejde jestli hraji s člověkem kterému je 50 nebo 10 hlavně že si dobře zapaříme, ale zesměšňovat lidi že nehrají hry které hraje on sám a poukazovat na to že mi na to rodiče dají nebo si na to vydělám je ubohé. Takový člověk nemá úroveň a nemá se smysl se sní vůbec o něčem bavit:-/

0/0
1.7.2010 22:08

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

nejak nechapu to s tim zesmesnovanim, to je obvinovani nebo postezovani?

0/0
1.7.2010 23:27

D4rk5u

Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Všichni ste blbci jen já letadlo...opravdu tak mi připadají některý názory. Je to kravina že free hrajou víc dospěláci, ja bych o free neopřel ani kolo natož to hrát a těch 350 +- měsíčne za wow nebo za půlroční předplatný kdy se ušetří pár měsíců není fakt nic.

..a jakmile u wow zavedou mikrotransakce pošlu blizzardům výhružný email smažu to z disku a roztřískám cd kladivem protože to už bude uplně o ničem.

0/0
1.7.2010 21:58

IARK - BAN za králíčka.

Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Co to plkas za nesmysly, v GW mas vic dospelych (v pomeru) nez ve WoWku :-/, tak tu nemlz Rv

0/0
1.7.2010 18:35

JeDicz

Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Možná kdybys měl ve wowku nahráno to co v GW tak by se tvůj názor dal akceptovat, takhle jsou to jen příspěvky s nulovou vypovídající hodnotou. Všude hrajou děcka a čím je to pro ně dostupnější, tím víc jich tam najdete, to je prostě holý fakt.

0/0
2.7.2010 8:57

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Ve vovku mam nahrano celkem dost, jinak pokud beres cenove, tak je prave dostupnejsi to WoW, tak sem nelez s nejakym "holym faktem" pokud chces neco vydavat za pravdu, tak by jsi to mnel taky necim podporit, ja hral oboje dost dlouho, a ikdyz jsem hral WoW na oficialnim servru, presto je pomer ve prospech GW

0/0
2.7.2010 9:13

JeDicz

Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Myslím, že tvé předchozí příspěvky na téma Cataclysm na této diskuzi mě opravňují k názoru, že z wow máš odehráno velice málo. Už jen to, že tu zkoušíš tvrdit že wow je oproti GW cenově dostupnější.... kamaráde GW trilogy koupíš za bratru 640Kč a poslední datadisk k tomu cca za 340kč... wow s oběma datadisky za nějakých 860kč, měsíční poplatky 0 kč vs 270kč jaksi bourají tvojí představu o výhodnějším nákupu, případně neumíš počítat. Já nemusím nic ničím podpořit, já netvrdil že v GW hraje víc nebo míň určité skupiny lidí, tos tvrdil ty. Já jsem řekl, že tvůj názor má vypovídající hodnotu nula a mimo to sem zmínil, že pokud je hra dostupnější pro široké masy tak si k ní cestu najdou i skupiny lidí, které by si to jinak nemohly dovolit.

0/0
2.7.2010 10:13

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

nevim, kde nakupujes ty, ale WoW s objema datadisky koupis v pohode za 500 (nove), navic, jak si dovolis vubec kritizovat nekoho prispevky, kdyz jsi je ani necetl? Uklidni se a nejdriv si je precti, srovnaval jsem free servry WoW s GW, tak si vraz cipek a jdi si machrovat nekam jinam. A jeste odhadovat odehrany cas nekoho, koho si ani neumis precist prispevky, to uz ses tak velkej ubozak? Rv

0/0
2.7.2010 10:54

JeDicz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Tak prosím odkaz kamkoliv kde koupíš za 500 Kč nové wow+tbc+wotlk. Dovolím si kritizovat ze stejného postavení z jakého kritizuješ ty mě a hlavně všechny kolem :)

Četl jsem všechny tvé příspěvky, speciálně mě zaujalo vlákno s tvým dotazem o Cataclysm, ve kterém ses tak trošku prozradil, že o tématu, přes které tu na všechny ostatní s opačným názorem útočíš, vlastně zas tak moc nevíš.

Popravdě už styl tvého vyjadřování ukazuje tvoji pravou tvář...."jak si dovolis vubec kritizovat"..."ubozak"...."tak si vraz cipek a jdi si machrovat"..."totalni ubozak"..."zacinaj mne unavovat takovy ubozaci, co maj potrebu prosazovat svuj nazor pres urazky a nadavky"... tolik invektiv v jedné diskuzi od jednoho člověka.

0/0
2.7.2010 11:31

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

koukal jsem na to na cesky strance s digi klicema, pokud to hodne moc potrebujes, muzu to po prichodu domu najit

To, ze nevim nic o Catalysmu znamena, ze nevim nic o WoW 8-o

a toto mas presne z predchoziho duvodu, nevim jestli jsi tak hloupy, ale pokud nekdo nezna nejnovejsi vec co vyjde ve hre, tak dle tebe je to dukaz, ze tu hru nikdy nehral a mas pravo se do nej navazet ;-D to samy ten aladin, takze pokud nekdo v diskuzi urazi a nadava a nema k tomu duvod, je to dle tebe v poradku, ale pokud mu odpovim stejnou minci, tak jsem spatnej ja ;-D az zacnes diskutovat normalne a nebudes si vymejslet a navazet se do lidi, muzem si popovidat o tom, jak se chovam ja, ale zatim do takovych ubohych lharu budu sit hlava nehlava a jejich brekot a stezovani mne pak vubec netrapi ;-)

0/0
2.7.2010 11:54

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

IARKU, uz se uklini, kazdej tvuj prispevek nekoho urazi, porad nekomu nadavas do ubozaku a pritom podle toho co pises jses ty nejakej zamindrakovanej starej mladenec. O WoW toho vis evidentne tolik, co deti na free serverech. K danymu tematu by ses ani nemel vyjadrovat kdyz absolutne netusis o co kraci. Mimochodem, to ze WoW je cenove dostupnejsi nez GW by se melo zapsat nejak do Looser of the Year.  - Zkus si schvalne vypocitat kolik vyjde GW za rok: 900kč  a WoW za rok: 6500kč...GW za 2 roky: 900 kč   WoW za 2 roky 12500kč...ano rozhodne cenove vyhodnejsi ;-D;-D;-D

0/0
2.7.2010 12:22

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Mas asi problemy s chapanim psaneho slova 1) s urazenim si zacal ty a urazis vside 2) neznalost nejnovejsiho datadisku jeste neznamena neznalost hry samotne a udivuje mne, jak i pres upozorneni na tento fakt porad vytahujete stejne stupidni argument porad dokola 3) takze pokud nevim, o co kraci v nejnovejsim datadisku, tak dle tebe nemam pravo se na to zeptat? ;-D 4) co sem stale cpes to pocitani, nekolikrat jsem ti jiz psal, ze mluvim o free servrech

Takze az se naucis cist a nebo chapat vyznam psaneho textu, prijd se zpatky bavit jako dospely, zatim jsi totiz jen ubohej, zakomplexovanej a nafoukanej fakan, kterej neumi pouzivat mozek a stavy argumenty na sve halucinaci Rv

Ps. vzdy mne dokaze pobavit, jak ten co ostatni urazi a vykrikuje "svou a jedinou" pravdu, tak pak nejvic sam breci, kdyz mu nekdo zacne delat to same ;-D

0/0
2.7.2010 12:43

Alaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Nerad bych se vám pletl do duchaplné debaty, ale o jaké verzi wow píšeš, že stojí 12500 za 2 roky?

0/0
2.7.2010 12:53

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

nech ho byt, prece se vyzna, tak musi mit pravdu v tom, ze mesicni poplatek je 500,- ;-D

0/0
2.7.2010 13:17

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Jo no jo, ja to pocital 500 mesicne sry, tak 12500 za 4 roky. Ja si to platim uz 2 roky a jsem rad ze tam nejsou paka jako tady jeden klucina. Kazdopadne 3000 rocne za hodiny a hodiny zabavy je vic nez slusny...

0/0
2.7.2010 13:59

Alaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

To máš složitý. Kdysi mi jeden kolega řekl: "Dám manželce 5000 Kč na měsíc, všechno utratí, dám jí 15000 Kč na měsíc, zase všechno utratí a já rozdíl nepoznám". Zeptal bych se pak, jestli je člověk s pravidelným příjmem schopen vůbec rozeznat investici do hry 350,- Kč / měsíc. Věřte, že není. Mohl bych tady uvádět příklady typu jdu / nejdu do hospody, ale proč? Výsledek je stejnej. Buďto nas to mám a hraju nebo nemám a nehraju.

0/0
2.7.2010 14:11

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

aha, takze ty to hrajes teprve 2 roky a budes mne vykladat, ze neznam WoW? ;-D

0/0
2.7.2010 14:13

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Todle handrkovani je pod moji uroven ty mistni telatko, koncim s tebou, jen aby sis nemyslel neco jinyho ;-D;-D;-D;-D

0/0
2.7.2010 14:47

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Ja vim, pro tebe je vsechno pod tvou uroven, uz jen to jak reagujes a utocis v diskuzich, jen si uvedom, ze pokud si se snizovanim k takovymto vecem zacnes, tak to to ty nastavujes nizskou uroven, uz jen tim, ze nejsi schopnej diskutovat na urovni a musis kazdyho hned urazet, mozna jsem mistni telatko, ale narozdil od tebe aspon nemusim nadavat lidem jen abych si prosadil lzivy argument ;-)

0/0
2.7.2010 14:59

JeDicz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

Trochu sebereflexe by taky neuškodilo :)

http://www.google.cz/#hl=cs&q=site%3Abonusweb.idnes.cz+IARK

0/0
2.7.2010 15:29

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

;-D Co prispevek to radoby nadsazeny chovani a urazeni :D Dobre ty, to by me nenapadlo takle hledat :D R^R^R^

0/0
2.7.2010 15:33

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Haranti, radsi stale hraje Guild Wars

ano, vyborne, takze jsi nasel nejvetsi vyroky PS fanboyu jako je Soky a Rusov a na zaklade toho odhalujes moje chovani? ;-D Zkus priste trochu sve sebereflexe a aspon jednou odpovedet na to co jsem ti napsal, nejak jsi jeste nevyjasnil sve chovani a opravdu se nehodlam zamyslet nad tim co o mne rikaji jine fanboyove, ktery jsou znamy pouze urazenim a zadnymy argumenty (az na Rusova, ten obcas napise i neco rozumneho) Rv;-D

0/0
2.7.2010 16:15

BranMakMorn

...

tak to je skoro tutove ze az si sami vydaji konkurenci wow a uz ho nebudou planovat nejak specialne vylepsivat a udrzovat tak to daji zdarma

0/0
1.7.2010 10:52

slanecek

Re: ...

Nabídnout nějakou online hru bez poplatků je během launche nové online hry to nejhorší, co kdy někdo může udělat.

0/0
1.7.2010 15:23

IARK - Návnada nesprávné cenzury

trochu mimo novinku, ale ke hre

je uz nejak znamo, jak probehne zmena prostredi? Jestli to bude Q a nebo proste zmeni misto? Pokud tedy nekdo jako novacek prijde do WoW bude hrat rovnou ve znicenem prostredi a vubec nebude vedet jak to vypadalo driv?

0/0
1.7.2010 10:51

Lolinator

Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

Ano, je to permanentne a pre vsetkych.

0/0
1.7.2010 10:53

BranMakMorn

Re: Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

super a q v tech lokacich pro low lvl zustavaji stejne nebo je zmeni?

0/0
1.7.2010 11:21

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

a hlavne jak to bude vysvetleno v pribehu s navazovanim na W3 - FT - WoW, kdyz prijdu jako novacek, tak zjistim neco o drakovy, shorele zeme a "juuu hele necromancer"

0/0
1.7.2010 12:28

Xenty

Re: Re: Re: Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

Je to tak... Vsechno se zmeni a novacek uz stary Azeroth neuvidi, ale nic mu nebrani si zkusit zahrat nekdy treba tBC, nemusi furt hrat na Cata. Jinak pribeh... No ono to vsechno vysvetlene bude a to hlavne formou questu - tak je to i do dnes. Jenze kdo questy cte? Krom toho je vsechno vysvetleno formou videi na YouTube, ktery si muze kazdy najit, ma-li zajem.

Jinak aby bylo WoW zdarma, s tim ja vyhradne nesouhlasim. Kdyz by bylo zdarma, urcite by se tim snizila kvalita serveru, protoze kdyz bude zdarma, kde vemou penize na placeni Game Masteru? Podle me by to melo zustat placene a kdo nechce platit, tak od toho tu mame funy/privaty...

0/0
1.7.2010 12:40

Rilan

Re: Re: Re: Re: Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

Ono určitě není myšleno zdarma jako doopravdy zdarma. Ono je myšleno spíš "zdarma", ale cáluj. Stejně tak u LOTRa sice bude od podzimu "zdarma", ale nedostaneš se ani na max. level protože nebudeš mít Q v lokacích pro vyšší levely, takže to bude něco jako lepší trial.

0/0
1.7.2010 13:02

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

to nechapu "si zkusit zahrat nekdy treba tBC" ja myslel, ze zmeneny svet bude pro vsechny, tudis je jedno jestli mas Cata, zemi budes mit stejne spustosenou, nebo jak jsi to myslel?

0/0
1.7.2010 13:41

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: trochu mimo novinku, ale ke hre

OMG, znicenej bude jen starej kontinent, nevim proc bys nemoh normalne hrat tBC, to je preci uplne jinej svet.

0/0
1.7.2010 14:45







Najdete na iDNES.cz