Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jediný muž, odstřelovač v Sniper: Ghost Warrior, vyráží zlikvidovat diktátora

Není to dokonalá hra. Ale mnohé atraktivní momenty a pěkná grafika nás příjemně překvapily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ravencestr

City Interactive

na hru od city interactive ( budgetovky  ktery s prodavaji v kazdym druhym supermarketu cekajici az si je koupi nejakej zblaznenej zakaznik kterej zrovna sehnal rohlik za dvacet haleru) je to urcite hodne solidni uspech :-)

0/0
4.8.2010 22:34

rumlos

Jde to

Je to dobrá hra, stojí za to si ji zahrát, mě bavila. Na druhou stranu žádné zázraky nečekejte, prostě střílečka. Najde se tady podobnost se sniper elite. Grafika je ok za mě R^

0/0
20.7.2010 13:51

NeverAlone

Dobrá

Hra celkem povedená, ale příběh nevtáhne příliš do děje a časem mi přijde, že je příliš jednotvárné prostředí, které se po čase okouká. Pasáží s jinou zbraní než s odtřelovačkou není moc a dají se přežít. Z některých misí měl opravdu člověk radost :-) Grafika povedená, jen škoda, že potenciál hry nebyl plně využit. Většina prvků ve hře jsou jen textury. Hudba by také mohla být více rozmanitá, působí dost jednotvárně. Boidy navíc si však hra zaslouží už jen proto, že her tohoto žántru není mnoho. Jistě je co zlepšovat ale už nyní je dobrý základ :-) Nejsem žádný pařad a tak mi na easy obtížnost hra trvala 13 hodin :-). Uvítal jsem také možnost hru kdykoliv uložit.

0/0
19.7.2010 20:19

rostan007

Fajn

Mně se to líbí, střílet z jiných zbraní, než z ostřelovačky, téměř nemusíte (jen když vám to hra vnutí) a na nejvyšší obtížnost je i to míření docela zajímavý. Rozhodně mi to přijde dost svěží, proti nudnýmu a zatuchlýmu Battlefieldu BC2 nebo CoD MW2

0/0
19.7.2010 19:57

rostan007

Re: Fajn

Teď jsem si všiml té ikony na ploše ;-D;-D;-D;-D;-D to si dělaj srandu? ;-D tu snad vyrobili v Malování pět minut před vydáním hry ;-D

0/0
19.7.2010 20:16

vanhouten

zase ty skripty

citace: "Celková inscenace ani kvalita naskriptovaných sekvencí se střílečkám s vysokým rozpočtem nedokáží vyrovnat. Zbývá jen víceméně tupé střílení, při němž vyvstávají problémy technického i designového rázu."

dle me je i COD a BF bad company tupe strileni - prave proto ze je to naskriptovane - preskriptovane. ani u jedne z techto her se neda rict ze by tam sla pouzit nejaka taktika. jedina taktika ktera zabira, je mit co nejdele zmacknute leve tlacitko mysi. Kde jsou ty casy MOH:AA a COD1. Co vyjde strilecka tak je to na jedno brdo.

na druhou stranu vsichni nadavaji na hry typu flashpoint a ARMA ze jsou zabugovane a neda se to hrat a ze tam je tupe AI. To ze nabehne nekdy na rynek po hlavni silnici je zapricineno tim, ze nema naskriptovany pohyb. Ale vetsinu lidi spise otravi, ze hrajou misi ktera trva hodinu a maji jeden save a zabije je nekdo koho ani nevideli.

koupim a vyzkousim i toto dilko o kterem se pise, ale uz podle recenzi to zadna slava nebude. uvidime treba prekvapi

0/0
19.7.2010 16:33

mechwarrior

Re: zase ty skripty

musím s tebou znovu súhlasiť, v MOH:AA boli skripty vynikajúco vyvážené a hra poskytovala veľkú mieru vlastného taktizovania. Spomýnam si ako som sa hral v systémových súboroch a posunul som zbrane do stredu obrazovky tak aby som mohol mieriť podľa mušky zbrane bez toho arkádového kríža (i keď to hra vôbec nepodporovala, s tým tuším neskôr prišiel až COD :-)) No a potom čo som hru upravil na 1rifle-shot /2pistol-shot = 1kill (obojstranne) tak priznám sa, že v žiadnej hre som sa tak nezabavil. To už nešlo v štýle ramba ratata ale pekne sa skrývať za každou prekážkou. S takýmto nastavením som napríklad vylodenie na Omaha beach prešiel až na 20-ty pokus ale zážitok skvelý !!! nedá sa to zrovnávať s hrami kde vydržíte zásahy z celého zásobníku z 10 metrov, len vám obrazovku zaleje kečup a po chvíli môžete pokračovať. No ale keď to tak decká chcú ...:-/

0/0
19.7.2010 17:32

Peeskle

Re: Re: zase ty skripty

No myslim ze se zamerovanim pres "musky" zbrani prisli IlusionSoftworks ve hre H&D. Jinak se mi vice libi a sedi mi lepe ono klasicke zamerovani pres kriz... Jsem proste stara skola a tak si po zkouzce nove hry (COD MW2, BF) vzdycky vzpomenu jak krasne se hral HL, MoH. Na tomhle Sniperu me nejvice zaskocilo jak je hrac vedeny za rucicku ... bez tamhle 5m do krovi a bez tamhle 100m na skalni previs.. sundej generala(ten pak zcervena??) To uz nejsou hry, nezlobte se na me

0/0
20.7.2010 20:43

mechwarrior

Re: Re: Re: zase ty skripty

áno, nielenže vedie za ručičku čo ma tiež vyslovene iritovalo ale mnohých nepriateľov hra odstraňuje sama v ingame animáciách, navyše každý cieľ je označený, každá fáza hry je popísaná, vysvetlená a pre istotu zahlásaná do vysielačky... človek má u moderných hier niekedy pocit, že pozerá na interaktívny film.

0/0
20.7.2010 21:55

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: zase ty skripty

Nepřátelé v ingame animacích? Pamatuju se jenom na dva, co oddělá potichu nožem.

0/0
20.7.2010 23:42

UrsusLuin

Re: Re: Re: zase ty skripty

Zčervenal ti, protože jsi hrál nižší obtížnosti. Při vysoké ti nepřátelé červenat nebudou.

0/0
20.7.2010 23:41

mechwarrior

arkáda

škoda, že nevyužili potenciál ktorá táto téma mohla priniesť, áno hlavne mladšie ročníky sú zo "snipovania" :) v nej vyslovene odvarené, len škoda, že to nemá s prácou odstrelovača a s reálnou strelbou nič spoločné. Každý kto držal v ruke aspoň štandartnú .308 a posielal to minimálne na 500-600 m vie ,že autori si nedali ani tú námahu aby zašli na strelnicu a okopírovali strelbu z vlastnej skúsenosti. Osobne som sa na hru s touto tématikou veľmi tešil, z vyjadrení autorov som bol miestami nadšený ale výsledok je zdrvujúco arkádový.

0/0
19.7.2010 13:55

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: arkáda

skoda, ale jsou nejake jine alternativy?

0/0
19.7.2010 14:02

mechwarrior

Re: Re: arkáda

samozrejme nie, síce existuje pár skvelých balistických simulátorov, ktoré si pochvaľujú aj policajní odstrelovači, napríklad Long Range Shooting Simulation (http://www.shooterready.com/index.html) ten je však statický, neberie do úvahu tras rúk alebo spätný ráz, je čisto na balistiku. Na druhej strane keby tento systém pár šikovných hláv zakomponovali napríklad do Crysis a pridal by sa k tomu realistický ragdoll tak by som sa od PC neodtrhol asi pekne dlhú dobu :-)

0/0
19.7.2010 14:35

Khalashnikovf

Re: Re: arkáda

Jako výbornou alternativu zde zmíním dvě věci:

CoD4, mise v Chernobylu ... ale to je vážně jen zlomek odstřelování :-)

Mno a opravdu HC záležitost je Sniper Elite z Druhé světové. Hra má v sobě zakomponovánoé vliv tepu srdce,vítr,déšť, gravitaci, a další ... vše plně nastavitelné.

Právě protože mě recenzovaná hra poměrně dost zklamala, našel jsem toto na Steamu za pár šupů a neváhal, momentálně hru prozkoumávám, ale mohu říci, že je velmi zdařilá ...a ten efekt s letící kulkou vzduchem ... je ze hry Sniper Elite ;) ... pokud to teda ještě nebylo někde předtím.

Všem Sniperům vřele doporučuju!!!

0/0
19.7.2010 15:12

vanhouten

Re: Re: Re: arkáda

tak jestli je Sniper Elite HC zalezitost tak to nevim. Cernobylska mise taky tak.

dosti solidni sniper strelbu prinasi v ARMA2 ACE mod. Ale ani tam to neni 100%. Ale asi je nejblize. Opravdu trefit se za vetru na cil vzdaleny 600 metru klasickou .308ckou je uz docela fuska. Ale jako na strelnici to porad neni :-) nicmene hlidani si vetru, odhad vzdalenosti, nastaveni puskohledu a bullet time uz je dost veci ktere by nastvaly lecktere decko :-)

0/0
19.7.2010 16:20

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: arkáda

jj sniper elite aj cod4 všetko je to rovnaká arkáda ale ten ACE 2 mód do army nevyzerá zle, ďakujem za informáciu. Len keď som si to pozrel na YT tak zase to vyzerá, že má zbraň "vo zveráku" :( V realite pri strelbe na malé ciele so zväčšením 24x sa zameriavací kríž puškohľadu vychýli pri každom údere srdca, aspoň teda dýchanie a mierny tras rúk tam mohli zakomponovať, možno v ďaľšej verzii :-)

0/0
19.7.2010 17:01

UrsusLuin

Re: Re: Re: arkáda

Vliv srdce, větru, deště, gravitace a další je i v tomhle Sniperovi. Že si toho recenzent nevšiml, to není problém hry. :)

0/0
19.7.2010 16:48

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: arkáda

jo ale AKO ? napríklad vietor asi udrie do očí ako prvý - ja som ho nazval "ping-pong wind" :-) takto sa vieto nechová, je to čisto účelné chovania aby hráč mohol vystreliť keď bude "loptička nad sieťkou" ;-)

0/0
19.7.2010 17:12

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: arkáda

Větr fouká s různou silou v poryvech. Jak jinak se prosím tě chová větr?

0/0
19.7.2010 17:46

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: arkáda

to je zbytočné tu vysvetlovať.

0/0
19.7.2010 18:16

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: arkáda

To je opravdu inteligentní odpověď na slušnou otázku.

0/0
19.7.2010 19:15

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: arkáda

ja som to nemyslel nijak zle !, rýchlosť a smer vetra otčítavam z terénu, vegetácie a z vlnenia teplého vzduchu už pekných pár rokov, kedysi som si dokonca kreslil mapky vzdušného prúdenia, keďže nestačí poznať parametre vetru iba v pozícii strelby ale aspoň v troch miestach balistickej kryvky. Myslím, že môžem s čistým svedomím napísať, že tak ako v hre sa vietor nechová. Mimochodom keď som tú hru skúšal dosť často sa mi stalo, že na pláži kde sa ledva pohli listy na palme mi ten bláznivý ukazovateľ vetra ukazoval 16-22 m/s (80km/h) a v určitých momentoch aj 36 m/s, čo je ak dobre počítam 130 km/h a na Beaufortovej stupnici je to rýchlosť vetra v orkáne alebo v tornáde typu F1, takýto vietor sa vyskytuje len veľmi zriedkavo aj to väčšinou v horských oblastiach ako nárazový vietor. Nehovoriac, že strielať na väčšie vzdialenosti a hlavne s tlmenou zbraňou ktorej projektily letia rýchlosťou okolo 290m/s stráca zmysel pri rýchlosti vetru nad 20 km/h, v takých podmienkach a s takým strelivom na dlhšie vzdialenosti netrafíte nič (stranové odchylky v metroch).

0/0
20.7.2010 0:37

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: arkáda

Díky za vysvětlení. To s tím, že nezjišťuju vítr ve třech místech, beru jako zjednodušení hry, ale toho, že fouká a na okolí to nejde vidět, to mi vůbec nedošlo. To je výborný postřeh.

0/0
20.7.2010 10:47

mounty

...

Hmmm musim se autorum omluvit, pred par mesici sem tady napsal, ze tahle hra bude totalni shit a hodnoceni 20% bude prehnane. A hele ono to chyta dokonce nadprumerne hodnoceni (54,3 na gamerankings). No proste jen tak dal panove.

0/0
19.7.2010 12:08

UrsusLuin

nepřesnosti

Já teda nevím, ale americká vláda (potažmo armáda) tam neposílá jediného muže. Naopak většina misí je s několika lidmi. Posílá tam malou jednotku - sniper team (O'Neil, Tyler), výsadek (Conway, Anderson a ještě jeden), nastrčený agent (Rodriguez). Tohle není hollywoodsko-hurá akce jeden proti všem. Ale skutečně výsadek, na nepřátelské území. A tenhle tým nedostane úkol prostřílet se generálovi a zabít ho. Co to je za hovadinu. Dostali úkol v tichosti se dostat na místo a generála zlikvidovat (hned v první misi), že se něco zvrtne, je druhá věc. A právě kolem toho se točí příběh, ve kterém nechybí ani nějay ten zvrat. Není to nic extra, ale není to ani tak suché, jak tvrdí autor.

Pokud jde o střelbu - jak autor ví, že tam není promítnutý efekt deště? Vždyť jak často člověk musel střílet až o metr nad protivníka a doleva, protože byl daleko, bylo hnusně a zvedl se vítr? Skoro pořád! A že vám někdo bere odstřelovačku pravidelně? Tady už mám pocit, že autor tu hru hrál jenom 3 mise. Těch misí je tuším 16? Pušku si vezmete do ruky ve třech z nich! A stacionární střílna? Je na dvou místech. A na obou je vcelku logicky umístěná a navíc ta první trvá 2 minuty! A ta druhá cca 1:30!!

Říct, že to je z poloviny obyčejná střílečka, to je prostě kravina. Rozdělení je tak 3:1 ve prospěch snipeřiny.

A taky nevím, proč není ani slovo o tom, že u nás hra vychází v lokalizované verzi.

No, celkově mám pocit, že autor tomu moc nedal. Škoda. 65 % není špatné. Já po třech dohráních dávám 75 %, protože se mi hra docela líbila. Z mého pohledu o málo horší než poslední Cobra 11.

0/0
19.7.2010 9:44

UrsusLuin

Re: nepřesnosti

Možná ještě informace, která lidi dneska taky dost zajímá - při normální obtížnosti na první hraní, když jsem nehledal tajné informace, ale jel jsem prostě po příběhu, to trvalo 6 hodin. Když víte, kam jít, tak na easy to bylo cca za 3 a půl hodiny rychlého proběhnutí. Na hard nevím, tam jsem pospíchal, takže jsem to prosvištěl s nesmrtelností. Ale odhaduju vzhledem k tomu, že mířit je potřeba bez pomocné tečky atd., na takových 8 hodin určitě.

Taky tak nějak chybí zmínka o tom, že hra má multiplayer, ve kterém můžete hrát jenom za snipery, takže jsou to sniper přestřelky a několika mapách. Tentokráte bez možnosti zpomalit na chvíli při míření čas (taky věc, která v recenzi chybí) a bez pomocné tečky samozřejmě.

0/0
19.7.2010 9:49

adis002

Re: nepřesnosti

Souhlasím... Já dojel den před tím Modern Warfare 2, den před tím MW 1 a MW Reflex a byl jsem z toho odvařený... a ze Snipera jsem byl odvařený totálně... Snipování je jediná činnost, která mě v MP baví, v téhle hře byla tato věc podána ještě k tomu s realitou a v docela zábavné podobě... Jen mě HODNĚ mrzely ty bezduché akční pasáže.... Tam se City Interactive projevilo opravdu jako budgetový výrobce.... ale naštěstí těchto pasáží moc nebylo :-)... 80%R^

0/0
19.7.2010 12:01

MONOLITHX

Nejlepší od city interactive

Nechápu, proč těch 65%, je to vlastně první nebudgetová hra od city inter., po grafické stránce skvělé, rozeběhnul sem to na plné det. na 9600 Gt, i po té hratelnostní stránce dobré, a nějaká nedotaženost mě u této hry vůbec nezajímá, tak jako tak se autoři konečně vytáhli ze stínu jiných výrobců her. R^

0/0
19.7.2010 7:05

IARK - BAN za králíčka.

Re: Nejlepší od city interactive

vis, ale spousty lidi nedotazenost zajima, proto asi ty procenta ;-) to jestli jsi obdivovatelem teto firmi by pri hodnoceni nemelo mit vliv

0/0
19.7.2010 7:19

Jolly59

Re: Re: Nejlepší od city interactive

Všiml sis někdy, kolik stojí vývoj AAA titulů. Tohle je opravdu nezávislé studio. Na vývoj po všech směrech dotažených her má 10 % herních studií.

0/0
19.7.2010 8:07

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Nejlepší od city interactive

pokud chteji stejnou castku jako za AAA titul, tak to nemuzes nicim omlouvat ;-) prislo by ti snad fer, kdyby oproti AAA titulum dostali 90% jen kvuli tomu "ale oni na to meli malo penez"? :-/

0/0
19.7.2010 8:45

Fenixp

Re: Re: Re: Re: Nejlepší od city interactive

Nooo jako stojí to 6 stovek, to už by se mohlo leccos omlouvat ... Ale souhlasím s názorem o kousek níže, dostalo to 65%, což je na stupnici od 0 do 100 nadprůměr. A zdá se, že recenzent je dostatečně inteligentní na to, aby si tuhle drobnůstku uvědomil při hodnocení.

0/0
19.7.2010 10:30

fakovnik

Re: Nejlepší od city interactive

niekoho nezajima ze je to po grafické stránce skvělé

0/0
19.7.2010 9:07

ArboriusCZ

Re: Nejlepší od city interactive

A já zas nechápu, co ti na tom vadí. Je to slušnej nadprůměr!!

0/0
19.7.2010 9:26

Blackened Halo

Re: Nejlepší od city interactive

tato hra je totalne hlupa... odo mna max 30%Rv

0/0
19.7.2010 9:45

Cubky

Super hra

Nejlepsi na ni bylo to, ze jsem celou dobu netusil, zda to autori s nekterymi pasazemi mysli vazne, ci zda to ma byt spise parodie. :)

0/0
19.7.2010 0:53







Najdete na iDNES.cz