Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Geohot: Končím s hackováním

Hacker George Hotz, známý pod přezdívkou Geohot, prý končí s hackingem. Proslul zejména svým prolomením ochrany iPhone a pokusem překonat ochranu konzole PlayStation 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ROSES_LIVE_REVIVAL

Jak konci ??? Dyt sliboval opetovne zpristupneni Linuxu na PS3 !!!

fracek jeden rozmazlenej;-O

0/0
14.7.2010 11:02

smějící se bestie

***

ja s hackovanim zacinam, radi mi zatim babicka a pouzivam stara klubka. Uz jsem uhackoval decku a cepici.

0/0
14.7.2010 11:00

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: ***

ja bych rekl, ze tedy jde spis o hackovani mysleno jako pocitacu, prece jen, kdyby meli na mysli tvoje hackovani, tak by to meli s hackem nad c ;-)

0/0
14.7.2010 11:48

drozd_master

Re: ***

;-D;-D;-D

0/0
14.7.2010 13:54

Deloix

gaybot

zasloužil by pořádný dělo do rypáku fakan... když bych byl v kůži Sony nebo Apple a někdo se mi takhle vrtal ve výrobku a mohl mě připravit o miliardy, tak ho nechám asi střelit. A mohl by si za to sám, dělal co nemá a kdyby to nedělal tak by se mu nic nestalo. Rv

0/0
14.7.2010 5:06

IARK - BAN za králíčka.

Re: gaybot

v tom pripade napis jeste neco o "gaysony", ktera pak za to (nebo spis diky tomu, vymluva se nabydla sama) odstrihla spousty zakazniku od moznosti pouzivat OS ;-)

0/0
14.7.2010 7:58

parapo

Re: Re: gaybot

Se divím,že tě to ještě nepřestalo bavit,já už na to skoro zapomněl,navíc přece jen na nějaký smysluplnější využití různých operačních systémů tu jsou přece jiné platformy,majitelů FAT ps3 bude již jen ubývat a těm se slimkem to může být uplně jedno.A pořád tvrdím to,že pokud si někdo koupil ps3 hlavně kvůli os (pro domáci využití) je pitomec nebo neví co s prachama.Je to především HERNÍ konzole,vše ostatní je prostě navíc.Když k tomu ještě přidám to že ps3 pravděpodobně nevlastníš,nechápu proč to tak žereš.A uplně na konec mi to vlastně může být i jedno,linux jsem sice prubnul ale nijak mě to neoslovilo,až do jeho odstranění jsem si na něj už nevzpomněl,takže mi vlastně ani nechybí.A pokud někdo má kvůli toho nějaké problémy,tak ať má,mi to může být uplně jedno!A na názory,že teď odsranili jednu věc,příště to může být klidně něco jiného se nebudu ani pozastavoval,to je ta nejpitomnější antisoňácká kravina,kterou může napsat jen někdo,kdo by si to tak akorát hodně přál.Geohot si pohrál,užil si svých 5 minut slávy a je po něm veta.A pak příjdou další....a další.... no a hodně lidí zas bude aspoň mít co komentovat.A to "gaysony" se mi od tebe taky moc nelíbí přeci jen jsi si držel nějakou tu úroveň.Ale je fakt,že třeba horko dělá z mírně stresových situací trochu napjatější.

0/0
14.7.2010 11:18

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: gaybot

1) od kdy je dulezity nazor na nejakou vec co udelala firma pouze vec majitelu, co treba kdyz ti reknu, ze jsem potencionalni majitel PS3, ze kvuli tomu co udelala jsem si ji nekoupil, tak na to muzu nadavat az kdyz si to koupim? trochu zvracena logika 2) Pokud kupuju produkt, ktery je primarne urcen k necemu a ma k tomu bonusy, tak jsem hlupak, ze jsem si to kupoval jen kvuli vice moznostem a nemam si co stezovat? Tak ti to reknu polopate, pokud mam krabicku s moznosti linuxu za 7K a nebo pocitac za 15K a jedine co potrebuji je linux, tak proc mam byt hlupak, kdyz jsem koupil levnejsi vec a proc nemam pravo se rozcilovat, kdyz mi to pote vyrobce zakaze? :-/ asi nechapes zaklad techto problemu, takze az je pochopis, tak se muzeme bavit dale.

0/0
14.7.2010 11:47

parapo

Re: Re: Re: Re: gaybot

Ach kolego diskutére,za prvé potencionálním majitelem zatím zůstaneš,vždyť tě na ps3 zaujala jen jediná hra a kvůli té si to nekoupíš když máš raději peklo než antiku,herní konzole je prostě herní konzol,takže se na ní hlavně hrají hry a tvůli omezeným možnostem linuxu jsou vyhozené peníze spíš ty za konzoli.Naproti tomu počítač za třeba těch 15k mi příjde jako vyborné řešení pokud tedy tak nutně potřebuješ linux nebo nějaký jiný plnohodnotný os.Pokud to tedy NĚKDO takhle nevidí JE hlupák.K čemu by jsi proboha chtěl ps3 pokud jediné,co tě zajímá je linux???TOTO JE ZVRÁCENÁ LOGIKA!Rozčilovat se můžeš,škodíš tím jen sobě a navíc si tím jen zůžuješ obzory.Víš Jednoruký,rád s tebou diskutuji nebo si jen čtu tvé příspěvky ale poslední dobou začínám mít pocit že jsi stále víc a víc vztahovačný,bereš věci víc a víc osobně a nedokážeš překousnout názory jiných diskutérů,které se s těmi tvými neshodují.Ale jak rád ukončuji své příspěvky...je to jen můj názor.

0/0
14.7.2010 12:14

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

ano, zatim zustanu, ovsem oni mne od toho odrazuji samy, nejdriv starsi hry, pak tohle, co mi zakazi priste aniz bych s tim mohl cokoli delat? Jinak pokud to byla lepsi a levnejsi vec, tak proc jsou hlupaci, to stale nechapu, protoze to je konzole na hry? Co to ma s tim spolecneho? Takze pokud spousty lidi kupovali PS3 jako levny BR prehravac, tak jsou hlupaci, protoze je PS3 HERNI konzole? :-/ ano, mozna to je zvracena logika a  rozcilovanim nicemu nepomuzu, ale to neznamena, ze se ti to musi libit, nebo reknu to jinak, kupuju vyrobek kvuli necemu, takze dle tebe chytry clovek ma predvidat, ze mu to vyrobce muze zakazat a proto mam koupit drazsi vec?

0/0
14.7.2010 12:37

parapo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

Ale my tady neřešíme přece blurey,to je uplně něco jiného.Je obrovský rozdíl kupovat ps kvůli blurej,který není nijak omezený,a linuxu,který byl naproti tomu neuvěřitelně omezený.Pokud by jsi měl psko,a na něm ten linux,sám by jsi viděl,že těch možností nějakého hlubšího využití moc nebylo.Prostě bojuješ za něco o čem moc nevíš,buďmě upřímní!Ok,nelíbí se ti postup výrobce to chápu,ale nezbyde ti nic jiného,než své názory dokolečka prezentovat na forech a diskuzích.Je třeba se s tím smířit.Podepiš nějakou petici,suď se nebo už nikdy nic nekup od sony,možností máš dost.Ale furt dokolečka plkat o ničem a zbytečně se roštilovat je neskutečná ztráta času,to mi věř.

0/0
14.7.2010 13:11

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

To suď se neříkej dvakrát, v USA prý kvůli tomuhle rozjeli menší kolotoč žalob. Ale neznám zatím jejich výsledky.

0/0
14.7.2010 13:42

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

ano, stejne jako byl omezeny OS, tak je omezeny i BR atd, nekomu to staci, takze si koupil PS kvuli linuxu a nektery kvuli BR, tak se tu nesnaz tvrdit, ze to neni to samy, viz ruzny vyzkumny ustavy, myslis, ze radsi usetrili kacku a meli nedokonaly linux misto toho, ze jim proste stacil? A ty tu tvrdis, ze jsou to hlupaci, ze kupovali "omezeny" system Rv

0/0
14.7.2010 14:16

parapo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

Hele,trochu výš v mém příspěvku píšu-"A pořád tvrdím to,že pokud si někdo koupil ps3 hlavně kvůli os (pro domáci využití) je pitomec...",Všimni si,co jsem napsal do té závorky.A víš proč jsem to tam napsal?Protože jsem věděl,že se určitě najde nějaký eso,který příjde s výzkumnými ústavy!BINGO!A s tím blurejem je to fakt hloupé srovnávat.Co se týká kvality,je myslím standartní,pro běžné domácí využití naprosto vyhovující.Nějaký audiovideofil by šel uřčitě do vyšší třídy ,takže kdo chtěl ve své době myslím dobrý br přehrávač a neměl vyšší nároky mohl s klidným srdcem koupit psko primárně na filmy.Ale čistě tvůli linuxu(opět pro jistotu -na doma)je idiot!Sorry!

0/0
14.7.2010 23:32

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

takze mi chces rict, zatimco neco vyzkumnemu ustavu staci, tak ty urcite vis, ze mne doma to nestaci? ;-DRv jasne, vsechno znas, vsude si byl 2x a od vseho mas klice ;-D takze ty rozhodujes o tom co clovek potrebuje a co cloveku staci, ale uvedom si, ze jsem nikdy nepsal, ze to kupoval pro domacnost jen kvuli linuxu, ale mohla to byt jedna z dulezitych veci a muze to vyuzivat jako BR, nebo si tam neco zahrat a ty presto, kdyz se rozciluje kvuli OS, tak mu nadavas? No, tak ty uz mas dost Rv

0/0
15.7.2010 7:24

parapo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

No...jelikož bych těm rád ušetřil dalšímu rozrušení,které následně velice ovlivňuje kvalitu tvých příspěvků,raději tuto diskuzi aspoň za sebe ukončím.Vždyť já přece o ničem nerozhoduji,pořád se znažím  ve svých příspěvcích o to,aby bylo na první přečtení jasné(ok,pro někoho je to málo),žě prezentuji pouze svůj názor.A především,kromě místa kde jsem psal,proč si to nekoupíš,píšu celou tobu obecně,tedy tak aby se to nikoho osobně nedotklo.To,že ty si okamžitě veškerou mou(a nejen mou) kritiku bereš až moc osobně už není můj problém,vlastně je to něco,proč si já a možná i další rádi a z chutí přečtou tvé příspěvky.Velice často a poslední dobou stále častěji se u nicz totiž dost bavím.Ono to většinou začne celkem na úrovni,ale postupen času tě to většinou semele a pak napíšeš něco jako ten předešlý koment nad tímto.Přiznej,že tady už zapracoval víc vztek než rozum.No nic,máš recht aspoň v tom že už mám toho dost,aspoň co se tohoto tématu týká.Takže zase někdy na BW...

0/0
15.7.2010 9:37

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gaybot

sorry, nenecham si radit od chudacka, ktery vsechny lidi co se nad timto problemem rozciluji a rikaji, ze je to podraz a kupovali si to kvuli linuxu, ty je vsechny proste oznacis jako hlupaky, takze az se prestanes chovat povisene a arogantne, tak mi tu pis o tom jak pisi ja, zatim ses moc nepredvedl, dokazes jen urazet lidi a jejich rozhodnuti? Rv je to mozna tvuje nazor a kazdymu je do toho houbeles, ale timto nazorem jen ukazujes svoji nizkou inteligenci a neakceptaci nazoru ostatnich

0/0
15.7.2010 9:48

UrsusLuin

Re: gaybot

Rád bych upozornil, že se rýpal ve svém řádně zakoupeném výrobku, na což má plné právo, neboť tento výrobek patří mu. To, že ti tyhle nenažrané firmy chtějí namluvit něco jiného, je druhá věc. Výrobek je ve tvém vlastnictví a co s tím budeš dělat, je tvůj problém. Žádnou smlouvu o omezení vlastnických práv jsi při koupi nepodepsal.

0/0
14.7.2010 9:24

ROSES_LIVE_REVIVAL

Re: Re: gaybot

to je stejne jako kdybych si vyrobil na svem zarizeni klice od tveho bytu a pak je nechal pred tvyma dverma. Taky by si mel pro to velke pochopeni ?

0/0
14.7.2010 11:07

UrsusLuin

Re: Re: Re: gaybot

Z právního hlediska jsi ale neudělal nic nezákonného. Tedy za předpokladu, že sis koupil můj zámek, ze kterého sis ten klíč udělal. ;)

0/0
14.7.2010 13:37

Deloix

Re: Re: gaybot

To jsem někde četl že tohle je častej omyl že si člověk myslí že když to koupil tak že si s tim muže dělat co chce... Ale myslím že u těchhle systémů je to složitější než když si koupíš kladivo a děláš na něm nějaký mody. každopádně k přirovnání k zámku, to je jako když by někdo prodával zámky s číselným kodem a on zjistil jak to u svýho obejít a pak by uveřejnil jak to obejít i u ostatních, to je prostě poškozování...

A ještě třeba k "Záložním" kopiím her... s tim každou chvíli někdo argumentuje že ej to záloha a že prodá zálohy her :D záloha je jen pro vlastní potřebu zaprvé a zadruhý, nelze vytvářet zálohy pro zařízení který bez zásahu/hacku do něj ty zálohy neumožňuje spouštět. Atd atd, je an to prtě článků rozhovorů...

0/0
14.7.2010 19:07

UrsusLuin

Re: Re: Re: gaybot

Máš plnou pravdu. Ono to není tak lehké. A hlavně je problém v zákonech, které jsou napsány lidmi, kteří do této problematiky nevidí, ale nechali se strhnout silnou lobby vydavatelských firem. A s tím zákonem, který chystá EU bude hůř (podobně jako v USA, kde například je možné zabavit MP3 přehrávač, pokud je podezření, že v něm máš nelegální MP3, jenomže "potenciálně nelegální MP3" je snad každá MP3 skladba).

Ono ochipování konzole skutečně není trestné. Přijdeš o záruku, ale tím to končí. Nelegální je až to, co budeš s tou chipovanou konzolí provádět. Pokud to totiž budeš využívat k přehrávání "zálohované hry", tak tam už je to sporné. A to při výrobě té kopie - pokud ji vyrobíš a obejdeš přitom jakoukoliv ochranu, už porušuješ zákon. Pokud si ji pro svou potřebu stáhneš, tak taky není v pořádku, protože přestože u čehokoliv jiného toto lze, tak u sofwaru je v zákoně výjimka.

Zkrátka nelegální není samotný proces hacknutí konzole. Ta je tvoje a ty s ní můžeš třeba házet z okna, když se ti zachce. Nelegální je až využití té hacknuté konzole. Z této podstaty tedy GeoHot nedělal nic špatného. Pomineme-li čistě morální fakt, že jeho konání by mohlo napomoci k překračování zákona jiným osobám.

0/0
14.7.2010 22:52

Rilan

Re: gaybot

Panebože, opravdu doufám, že tyhle a jemu podobné příspěvky jsou jen a jen provokace 8-o A že se po přečtení mého příspěvku skvěle baví, jak jim na to tenhle deb.l pěkně skočil.

Představa, že pisatelé těchto příspěvků budou mít odhadem do pěti let volební právo, mě jímá hrůzou 8-o Jen doufám, že mají čas ještě dospět. Nadhazovat i jen náznakem, že tyhle mega korporace mají vlastně právo měnit vlastnosti prodaného produktu, jak se jím zlíbí nebo dokonce ještě postihovat zákazníky za jednání co se jim zrovna nehodí do krámu, je opravdu... nemám slov Rv

Bojím se až mi auto odmítne couvat s tím, že bych mohl někdy někoho někde při couvání srazit. Auto odvezu do servisu a tam mi řeknou ať držím klapačku, že si se svým výrobkem můžou dělat co chtějí a že mi to vadit ani nemusí, protože mi klimatizace, světla a rádio fungují dál. A když se pokusím zpátečku zprovoznit, tak mě nejen zažalují za nezákonnou úpravu výrobku, ale ještě navíc "po právu" rozbijí hubu :-/

0/0
14.7.2010 12:05

Deloix

Re: Re: gaybot

Jak by ses zachoval, když bys měl velkou firmu a někdo tě mohl okrást o takový prachy jako by to bylo v tomhle případě? je to blbý, ale já to chápu... prostě by z ničeho nic miliony lidí přestaly kupovat hry...

0/0
14.7.2010 19:12

Rilan

Re: Re: Re: gaybot

Naprosto zcestná a nereálná představa jeden pirát=1 neprodaná hra.

Jak bych se zachoval? Já bych se do takové situace dostat nemohl. Mě se příčí někoho okrást, takže bych nikdy nadnárodní firmu mít nemohl/nemám/nebudu.

Abych to shrnul - hnusný obyčejný lidi (=socky/fakani) se pokusili okrást Sony, tak je Sony pro jistotu okradlo první? 8-o

Prosím tě neblbni já tu nechci Sony/Playstation pomlouvat, tak ho nemusíš bránit. Já bych takhle reagoval na kteroukoliv firmu/člověka co by si tohle dovolil/a. Jakmile si to dovolí, tak je klepnout a pořádně. Nebo schvaluješ i kartelovou dohodu Sony, kterou měla před desíti lety a držela tak uměle ceny VHS? Či snad schvaluješ kartelovou dohodu LG a Sharp, kdy zase pro změnu drželi cenu LCD? Nebo rychlý prachy pana Koženého. My se teď nebavíme jestli je Playstation cool hračka (nebo alespoň já ne). Mě jde o to, že se Sony zachovala jako prvotřídní sv.ně a ty já nemám rád :-/

0/0
15.7.2010 0:26

HonyaDj

to je zase blábol

"nešika, který zavinil zákaz Linuxu na PS3" - Pane autore, vy byste měl za tyhle slinty dostat přes hubu... Proč se v médiích stále více objevují lidé, kteří plácají velkohubá prohlášení do větru, aniž by se ověřili informace nebo alespoň rozuměli problému trochu víc než jen stylem "PS3, to je krabička na hry"? Proboha proč? Aby jim podobní hlupáci tleskali? Bonusweb jde mílovými kroky do ******. Bože bože... A to čtu Bonusweb od jeho vzniku...Rv

0/0
14.7.2010 0:49

Dr.Sid

Re: to je zase blábol

Clanky se pisou v provokativnim duchu, aby lidi sli do diskuzi a tam nadavali .. a vraceli se a cetli reakce .. a nadavali znova. Na to nesmite skocit. Kdyz si o nekom myslim, ze je kreten, tak si mam rict 'jeste ze to nepostihlo mne' a rychle se klidit.

0/0
14.7.2010 1:09

HonyaDj

Re: Re: to je zase blábol

To ano... Jenže na základě procentuálního rozdělení inteligence obyvatelstva planety chodí po tomhle světě opravdu velké množství hlupáků... A teorie o mediální komunikaci a mediální pravdě taky hovoří docela jasně... Takže noviny ovlivňují lidi úplnými hovadinami... Jak pak má přemýšlející jedinec, co používá mozek, v takové společnosti pořádně žít, když to novináři ještě přiživují?

0/0
14.7.2010 3:48

oldboy

Re: Re: Re: to je zase blábol

A ty zjevně patříš do té většiny hlupáků, protože jen nadáváš, ani nevíš proč.

0/0
14.7.2010 10:58

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: to je zase blábol

Já vím, proč nadávám... Kde se tady v těch puboších bere ta drzost nadávat někomu, kdo je 10x inteligentnější než oni a umí 100x víc, že jim necracknul ochranu PS3, aby mohli taky pálit hry... A ty kydy o tom, že on je ten, kdo může za zákaz Linuxu na PS3, tomu můžou věřit fakt jenom hlupáci, co čtou jenom Bonusweb a Blesk ;-)

0/0
14.7.2010 13:25

oldboy

Re: Re: Re: Re: Re: to je zase blábol

No, jsi opravdu z té majority inteligencí nepolíbených, protože tě zcela minulo gró problému - a to, že linux byl odstraněn kvůli zásahům geohota. A na to zdejší osazenstvo láteří.

0/0
14.7.2010 15:28

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je zase blábol

ano, a je to stejne tak pravdepodobny dusledek, jako, ze za vymreni dinosauru muze registrovane partnerstvy ;-)

0/0
15.7.2010 7:27

Regis

Re: to je zase blábol

čistě mezi námi - ten hoch prolomil ochranu iPHone a způsobil problémy Apple... pak velkohubě oznámil, že prolomení ochrany PS3 má na dosah, a že na to jde přes Linux.. směl bych tedy vědět, proč má autor dostat přes hubu? Možná by Sony Linux zamkla, ale jak můžeš tvrdit, s jistotou, že bez geohotových keců.. a že tak chlapec zůstane v paměti, o tom nepochybuj, mě nas**l hlavně kecy, jak to odemkne custom firmwarem.. a skutek utek.. prý "nudil jsem se" kre**n jeho nuda mě stála Linux

0/0
14.7.2010 10:59

HonyaDj

Re: Re: to je zase blábol

;-D ... teda, nic proti, ale jestli tvoje představa o fungování korporací typu Sony začíná a končí tam, že někdo na internet napíše "prolomím ochranu PS3" a společnost okamžitě zamkne možnost alternativního OS, tak pak seš buď ještě moc mladej na to, abys to mohl posoudit a nebo jenom nemáš zkušenosti ;-)

0/0
14.7.2010 13:29

Zaregistrovany Host

Dobra robota

Ochrana je u PS3 opravdu vyborna, to se musi nechat.Neco takhle neprustrelneho, tu jeste nebylo.

0/0
13.7.2010 20:57

assassin89

Re: Dobra robota

ochrana neprustrelna to jo...ale konzole ne ..myslim ze treba kalach by urcite par PS3 zasebou serazenejch prostrelil:-D

0/0
14.7.2010 19:33

soky76

blbec

Hlavně už o něm nic nepište, takových lidí je, co mají akurát tak na hubě a pak to jde vše do ztracena.. Rv

0/0
13.7.2010 19:05

Rusov

Chuj obecny GeoHot

Je moc dobre, ze Sony uchranila PS3 pred vsema sockama a GayHot neuspel, ale stejne by mel dostat pres drzku.

0/0
13.7.2010 17:49

Spooky.CZ

Re: Chuj obecny GeoHot

Víš vůbec co socka znamená ? Nemám rád lidi co tohle slovo používají a myslí si o sobě kdo ví co ! Lidi co se to snaží prolomit jsou jako socky ? Nebo jen socky si jako stahujou hry ? Pokud si tohle myslíš tak jsi na tom hodně špatně !!!

0/0
14.7.2010 0:11

Deloix

Re: Re: Chuj obecny GeoHot

Co řekl špatnýho? Má pravdu a je to i vtipný :D jen si tu zas někdo musí hrát na moralistu a soucítit s tim warez povlem... Socky na PS3 nepálí protože to Sony uchránilo a tak alespon všechny hry jsou plně podpořený tim že je kupujeme :-)

0/0
14.7.2010 4:47

HonyaDj

Re: Chuj obecny GeoHot

Pokud nerozumíš technické stránce věci, tak k tomu nic nepiš, abys nevypadal jako idi*t ;-)Rv

0/0
14.7.2010 0:46

Deloix

Re: Re: Chuj obecny GeoHot

řeči o uchránění PS3 a mlácení GayHotze mi nepřijdou moc tecchnický, tak čemu má po technický stránce rozumnět když se o ničem jiným nezmínil? Je to holej fakt, taky nikde nevidim pálený hry na PS3 a tihle "Hackeři" co  svým chování ala Robin Hood, poškodit ty bohatý aby se nakrmili socky by zasloužili kriminál... Takhle to prostě v dnešní době funguje... máš prachy kup si, nemáš prachy, tak bež makat a vydělej si. Pálení her je doslova rabování těch společností co za těma hrama stojí.

0/0
14.7.2010 4:53

IARK - BAN za králíčka.

Re: Chuj obecny GeoHot

za co, za to, ze si ho sony vybrala jako trapnou vymluvu proc zkrouhnout sve zakazniky? libi se mi fanatizmus, kde "hodna" Sony musela udelat "zlou" vec, kvuli bubakovy, ale ze bych od jedineho fanboye slysel "tohle byl od sony podraz", to ne :-/ hold nekteri lidi nemaji dost inteligence na to si neco priznat, nebo to spis priznat pred ostatnimi Rv

0/0
14.7.2010 7:56

maper

Re: Re: Chuj obecny GeoHot

Muzu se zeptat z ceho cerpas informaci, ze Sony ho vyuzila jako vymluvu? A vynech prosim clanky Bonuswebu.

0/0
14.7.2010 9:04

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Chuj obecny GeoHot

ale notak, trochu fantazie, ne nemam to od nich oficialne potvrzeny, stejne jako nemam potvrzeny od jinych dodavatelu, ze ta "kvalitni" protipiratska ochrana je tam jen kvuli piratum ikdyz je uz 5 let prekonana. Rekni mi jaka firma by ze strachu zkrouhla vsechny zakazniky kvuli jednomu domelemu pokusu? Jo kdyby se mu to podarilo, tak jako opatreni bych to mozna i pochopil, ale normalne si nezapalis barak jen kvuli tomu, ze v lete muze prijit povoden :-/ koukni na Slim, OS uz jim byl nejakou dobu trnem v oku, "a hle - hacker, vse to hodime na nej a udelame z neho obetniho beranka a u svych vernych budem za hrdiny" Ano, je to muj nazor a mozna si to myslim jen ja, ale no tak, opravdu jsou lidi tak naivni a duverivy? (ted myslim ty ostatni, u fanatiku je to predpoklad)

0/0
14.7.2010 9:52

maper

Re: Re: Re: Re: Chuj obecny GeoHot

Zjevne jsi nepochopil otazku. Ja se ptal, a ani to nemyslim ve zlym, ze Sony nekdy rekla ze Other OS odstranila kvuli Geohotovi?

0/0
14.7.2010 12:34

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Chuj obecny GeoHot

no, ten dodatek o prosbe vynechani BW to posunul tedy milne spis k stouravemu dotazu, takze se omlouvam, ze jsem to z casti tak pochopil, jinak samozrejme, ne nikde to nepotvrdila a ani nepotvrdi, to by si na sebe upletly jeste vetsi bic, nez meli samotnym zakazanim OS, jen mi to prijde jako logicka vec mezi radky, aneb sony stahuje kalhoty a to ten brod jeste ani nevidela :-/

0/0
14.7.2010 12:41

maper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chuj obecny GeoHot

To rypnuti do BW bylo prave mysleno vuci vsem bulvarnim hernim mediim, ktery to zacali davat za vinu Geohotovi, nebo uvadet ze Sony ho pouzila jako vymluvu - ani jedno totiz podle me neni pravda. Podle me -  Geohot za to nemuze, protoze Sony by to dala pryc tak jako tak a Sony Geohota jako vymluvu nepouzivala.

0/0
14.7.2010 12:50

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chuj obecny GeoHot

ne, nepouzivala, ale zaobalila to tak, ze vlastne odebranim OS nam prokazuje sluzbu a ze je to kvuli potencionalnim piratum (neboli hlavne kvuli geovi), jen skoda, ze se nejak nehejbe ta zaloba od tech spotrebitelu, meli by ukazat sony, ze tohle si nema dovolit, mne osobne to od koupi akorad odrazuje, kdyz vidim jaky jsou to podrazaci a v klidu jim to projde :-/

0/0
14.7.2010 12:57

maper

Re: Re: Re: Re: Chuj obecny GeoHot

Abych byl konkretnejsi, mam za to, ze Sony nikdy nerekla, ze by Other OS dali pryc kvuli Geohotovi. Neco mleli o bezpecnosti apod., ale Geohota nikdy nezminili jako duvod proc to dali pryc, nejak extra tuto prasarnu vuci stavajicim zakaznikum neoduvodnili, ale ani se neschovavali za Geohota. Nebo o tom aspon nevim a proto se ptam na zdroj tvych informaci.To az nasledne media to na zacala davat za vinu jemu.

0/0
14.7.2010 12:44







Najdete na iDNES.cz