Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

StarCraft II stál přes 100 milionů dolarů

Výdaje při vývoji her začínají dosahovat výše rozpočtů hollywoodských trháků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paanoik

SC vs XP

Musím upozornit na FAKT, že SC2 NEJEDE POD CZ XP !!

Jde o problém s českými adresáři, dá se sice opravit úpravou v registrech, ale tím dojde k problémům s jinými aplikacemi (a taky ne každý má jednak práva a druhak chuť to dělat). Na betaforu jsou doslova desítky threadů na toto téma a jsou zcela ignorována .. takže to jen tak, abyste věděli jak je na tom jednak česká novinařina (nikde o tom není ani slovo a to jde o dva měsíce starý, stále přetrvávající problém) a druhak, jak blizzardu na českých hráčích záleží.

0/0
20.7.2010 8:48

bonuSSweb

reklama

Sorry 1 reklama už vlastně proběhla. Ale že by za to dávali 50 mil dolarů?

0/0
18.7.2010 13:46

abraxas22

Nechápu, kde ty náklady vznikly

tam fakt musí být nějaké obskurní odměny pro management, kdyby na tom dělalo 50 lidí a každech bral 10 000$ měsíčně a dělali to 5 let, tak to dělá jenom 30 milionů $

0/0
18.7.2010 10:29

johnz123

Re: Nechápu, kde ty náklady vznikly

ppredpokladal bych, ze na tom dela vice lidi, pokud vim, pracuji na te hre dele nez pet let. velke penize mohl spolykat marketing, ktery v tom nejspis bude zapocitan a konkretne u tehle hry je podle me pravdepodobne, ze by tam mohly byt zahrnuty i naklady na novy battlnet....ikdyz kdo vi :), rozhodne jsou ty naklady "rozumnejsi" nez uz MW2, ku nejz vyvoj trval urcite jen zlomek casu

0/0
18.7.2010 10:39

bonuSSweb

Re: Re: Nechápu, kde ty náklady vznikly

Marketing? A jaký ? Už jsi viděl nějakou reklamu? Pár obrázků na jejich webovce?

0/0
18.7.2010 13:43

johnz123

Re: Re: Re: Nechápu, kde ty náklady vznikly

je zvlastni predpokladat, ze v takovy riti sveta jako je CR se svym mrnavym trhem bude bllizard poradat sve marketingove kampane...tady samozrejme nic neuvidis, tyhle veci se praktikuji v USA, videls uz vubec v CR nekdy reklamu na nejakou neceskou hru ?

0/0
18.7.2010 22:12

johnz123

Re: Re: Re: Nechápu, kde ty náklady vznikly

predpokladas, ze protoze v cechach si reklamu nevidel, tak zadna neexistuje ?...trh je tu tak malej ze by se jim to stezi vyplatilo. Reklamni kampane bezej na vetsich trzis (videls nekdy v cr reklamu na nejakou neceskou hru ? )

0/0
18.7.2010 22:14

jojojonotojono

*****

TÝ VADO !!!! CO NA TOM MŮŽE BEJT ZA 100 000 000 $ ?????????

0/0
17.7.2010 21:45

:.palič

Re: *****

pět miliónů stál vývoj a zbytek je vozovej park a jachty managementu;-D

0/0
17.7.2010 23:36

ma.su

Re: Re: *****

...tak nějak. Jen za rok 2009 brala klíčová exekutiva Activision Blizzard (5 lidí) celkem 10 milionů dolarů. Přitom předseda firmy ještě k tomu 107 melounů v opcích. Ještě vědět kolik za rok prodal  Activision Blizzard všech titulů dohromady a průměrnou cenu a můžeme si spočítat, kolik ta manažerská příražka hráče stojí. 8-o

0/0
18.7.2010 13:09

adis002

Re: Re: Re: *****

na co výpočet prodejů všech her? Ti nestačí, že za WoWko jim chodí měsíčně kolem 150 000 000$ (metodika počítání- 300 kč:20= cirka kurz am. $= 15$ * cca 10 000 000+ hráčů)... takže vlastně když to tak vemeš, tak blizzard mešká ;-D... Každý měsíc by mohl vydávat jeden takový StarCraft II a ještě by 50 mega navíc zaplatili wowkaři ;D (je to až k pláči ;-()

(výdělek v přepočtu na Koruny české[>-]- 3 miliardy);-O;-€

0/0
18.7.2010 21:53

bonuSSweb

Spoždění

No to je jasný že má předražený rozpočet když si to odkládají ( nejméně o rok ) a pak beta test půl roku. Myslíte si že zaměstnanci rok a půl budou na podpoře a po večerech si dělat hobby jako je vývoj hry? Díky Bohu za WOWkaře že to dotují;-D

0/0
17.7.2010 15:30

harkonnen

Re: Spoždění

"Spoždění" se píše se Z, to zaprvé a za druhé Starcraft žádné zpoždění nemá, až bude tak bude ... a bude to bomba :-)

0/0
17.7.2010 20:30

slanecek

Demo

Myslíte, že nějaké bude?

0/0
17.7.2010 15:16

Jeffy

Re: Demo

spíš ne, a když tak po 3-4 měsících, tak to dělal blizz dřív.

0/0
17.7.2010 18:59

Lupulin

jasnej kup

jasnej kup... i pro naprostou většinu přátel... strašně se těším co předvedou za příběh v singlu....

0/0
17.7.2010 13:37

johnz123

proc ne

Myslim, ze neni tak nerealne, aby prodali jeste vic kusu. Uz vzhledem k tomu, ze sice utratili sto mega ale v podstate za tri hry ne? (nebo rozdeleni kampani uz neplati?). ikdyby se tedy prodalo "jen" milion kusu prvniho "dilu", tak mi to dava dalsi dva miliony postupne jdouci na ucet bllizardu (predpokladam, ze vetsina lidi je jako ja a proste by nesnesla pocit ze nemaji celou hru :D )

0/0
17.7.2010 12:12

Thom87

jo

Tahle hra si zisky zaslouzi :-)

0/0
17.7.2010 11:49

slanecek

Re: jo

To ještě nemůžeš tvrdit.

0/0
17.7.2010 12:11

Nokiagay

Re: Re: jo

Ale jo, díky betatestu si to klidně dovolit může, stěžejní prvek je stejně multiplayer.

0/0
17.7.2010 12:40

Mankind

Re: Re: Re: jo

Jak pro koho. Dovolim si tvrdit,ze 75 procent hracu multiplayer vubec nezajima. ;-)

0/0
18.7.2010 8:38

johnz123

Re: Re: Re: Re: jo

dovolim si tvrdit, ze v pripade jinych her je to pravda, ale ted se pekelne mylis 8-)

0/0
18.7.2010 11:26

Saniczek

Re: Re: Re: Re: jo

U Starcraftu je to velice odvážné tvrzení :) a velice nepravdivé

0/0
19.7.2010 14:51

Pokemaster

Re: Re: Re: Re: jo

U StarCraft jde také o Multiplayer cca 99% procent hráčů

0/0
19.7.2010 19:37







Najdete na iDNES.cz