Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zajímavé hrátky s fyzikou

Video s ultimátním fyzikálním modelem nabízí firma Softimage. Podívejte se a vychutnejte si ho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clar

Vypadá to super

ale nechápu, proč musíme dlouho čekat? Kvůli tomu, že domácí mašiny to neustíhaj? Nebo potrvá dlouho vývojářům, než něco podobnýho dokážou aplikovat ve hrách? Nemusíte mě kamenovat, stačí mi normální odpověď ;-)

0/0
20.7.2010 23:42

Mirabell

Re: Vypadá to super

Podle mě je problém v náročnosti jakou to žere. (zejména dnes kdy se počítání fyzika tlačí na grafický karty). Ono nejde o to, že by nešlo vydat železo, který to utáhne. Ale i tkaový železo jde použít k jinejm výpočtům. Prostě a´t máš doma cokoliv, pořád to má horní omezenej výkon. A když ho použiješ na něco (takovouhle fyziku), nemůžeš to použít na něco jinýho (grafika, počet nepřátel na scéně, umělá inteligence).

A osobně mi přijde, že ukázaný video je fakt krásný. Ale pro hratelnost k ničemu. Jestli se skála po výbuhu zhroutí do moře a cákne pár předsriptovaných particle efektů. A nebo se to rozmázne tkahle reálně s tím, že to vytíží čtyři Psy\hX karty bude při hraní jedno. A když ty čtyři karty budeš mít, myslím, že vývojáři dají vždycky přednost třeba tomu aby je využili pro trojnásobnej dohled, do dálky.desetkrát víc vojáků apod.

Tahle fyzika bude podle mě vždycky na vedlejším místě. A i když HW kterje by ji utáhnul tu může být brzo, Tak HW na kterým tahle fyzika poběží aniž by to něco žralo.. ot ještě potrvá.

0/0
21.7.2010 8:29

Dhatz

Re: Re: Vypadá to super

to vždycky záleží na hře jestli chce fyziku AI nebo grafiku především. cloud by měl šanci dělat fyziku a AI pro pokročilé MMO aby se neplýtvalo výkonem kdyby už to mělo GFX.

každý pokrok SW je dobrá věc, ať už physX,Dx11, bellet nebo tohle, protože v důsledku je z čeho vybírat až bude proč vyrábět nextgen hry.

0/0
22.7.2010 20:44

clone9cz

Re: Vypadá to super

S jistým dopadem na nutnost upgrade HW ti to nedovolí producent. Tyhle věci teda budou po několik let jen přikrášlením, které se bude moci dát vypnout a neovlivní to chování prostředí, jen vizuální efekty.

Toto přikrášlení se tedy bude hodit u "stříleček bez fyziky", které najednou jakoby fyziku dostanou, ale né pro počítání fyziky, ale pro počítání efektů.

U úzkoprofilových simulací se budem muset smířit s neefektivním počítáním na procesoru, protože je už tak nesmírně málo potencionálních hráčů.

Příkladem je Payrus, který přestal rovíjet NASCAR sérii, protože se prý vyčerpali, přitom nepočítal aerodynamiku v reálnym čase, ale používal matematický modely. EA to pak vzaly do rukou a udělali tenhle brak www.youtube.com Che to nějaký velký americký titul jako NASCAR, který odstartuje lavinu ... když si ale nebude moci každý zapnout fyziky na stejné úrovni, tak to zkrachuje a opět se dostáváme k producentovi.

0/0
13.8.2010 20:08

ScorpioDB

kuličky

Celý tyhle fyzikální enginy jsou o tom, jak malý kuličky to zvládne aneb na konci "quality of animation"...... prostě jde o to mít co nejlepší železo, který spočítá co nejvíc a co nejmenších kuliček...... a R^ za deformace králíčka ;-D

0/0
20.7.2010 22:35

rostan007

wow

Ty úpravy, co tam prováděl v realtimu se mu počítaly docela rychle..... to by mě zajímalo, na čem to připravujuou/renderujou. To chci mít doma :-)

0/0
20.7.2010 22:06

Deloix

Re: wow

normální kompy, nebo třeba farma když to ten soft podpruje.

0/0
21.7.2010 16:19

ArboriusCZ

...

Já bych teda řekl, že to někde natočili a pak upravili :/:D

Vypadá to fakt dobře :)

0/0
20.7.2010 21:50

Frozt

Efektní

Tak toto je hodně velký mazec :) Je ale pravda, že si na to budem muset ještě nějakou dobu počkat;-D

0/0
20.7.2010 20:52







Najdete na iDNES.cz