Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na počítači v práci si raději nehrajte. Hrozí za to výpověď

Tvrdé tresty za hraní počítačových her v zaměstnání rozdává řada firem. Nejvíce se hraje na sociálních sítích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirabell

Noo

Můj názor je, že sledování internetu je zbytečná buzerace. Každej dělá jinak rychle. A pro zaměstnavatele by mělo být důležitý co mu zaměstnanec za ty peníze odevzdá za práci. Ne kolik toho naserfoval. Pokud odevzdá práce málo, je zralý na výměnu, bez ohledu na serfování. Pokud jí odvádí dostatek a nezaostává je jedno, jestli u toho stíhá 5 hodin pařit hry.

Jako mám an mysli, pokud bude jeden zaměstnanec slimák a debil a směnu řekněme naisntaluje pomalým tempem 2 servery a celou dobu se bude potit v systm ua dokumentaci (sto procent pracovní doby makal) a druhe jbude frajel, co si naskriptuje unatended instalace, zvládne nainstalovat servery 4 a ještě u toho většinu času hrát... tak dokud tihle dva lidi berou podobnej plat, nikdo tomu druhýmu nemá co hraní a serfování vyčítat. Je to prostě zbytečná buzerace. Důležitej je poměr práce vs cena podle mě.

0/0
23.7.2010 19:50

_palič_

Nejlepší

je mít svůj netbook s 3G kartou. Pak člověk může být na netu i když je v práci, ale nezneužívá zařízení zaměstnavatele;-D

0/0
23.7.2010 18:31

Guderian1

pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

S tebou a diskutovat ? Prosimte pri tvych prispevcich se spise jedna o tvuj monolog,pripominas mi jednoho nejmenovaneho pana z hradu ,ktery take ma na vse pravdu a nic nez pravdu.

Tve reakce na ostatni prispevky zavani neustalm zesmesnovanim daneho prispevatele arogantnim povysovanim se s cilem ze jen ty mas pravdu a vsichni ostatni jsou blbci.

A ty ze chces ferovou diskuzi ? To by ses kamarade musel chovat uplne jinak a jak sam pises "neustale te nekdo napada s jinym nickem" ? Polozil sis nekdy otazku proc to tak asi je ? Zamysli se nad tim. jestli to umis

0/0
23.7.2010 11:53

slanecek

Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Já jeho osobu studuji delší dobu a žádného arogantního povyšování jsem si nevšiml Rv

0/0
23.7.2010 11:54

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

nezakladej novy vlakno Rv

0/0
23.7.2010 11:55

Guderian1

Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Ano hloupa odpoved take odpoved.

Ale bud v klidu co jsem chtel to jsem napsll a jiz se k tobe neminim vyjadrovat, jiste k tve prevelike radosti ,kazdopadne si mi jen potvrdil to co jsme si o tobe myslel.A koncim s pocitem ,ze nejsi absloutne nad veci jak se neustale snazis vsem dokazovat ,jen se snazis byt veliky IARK mozna pro par zoufalcu tady, ale treba tim maskujes nejakovej mindrak

tak gl a zamysli se nad sebou.  

0/0
23.7.2010 12:05

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

wow a jeste se navazis do ostatnich normalnich lidi, ze jsou zoufalci, miluju lidi co si neco vysni, pak si prijdou na 5 minut zamachrovat, zmizi a pes po nich nestekne, prijd az vyrostes chlapecku, zatim mas vylevy jak pubertak z 8me tridy ;-)

0/0
23.7.2010 12:09

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Ps. Ty co se mnou souhlasi se mnou normalne diskutuji, ty kteri nesouhlasi tu se mnou normalne diskutuji, ty jediny to nezvladas ;-) kdepak asi bude ta chyba?

0/0
23.7.2010 12:12

h0landan

Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Souhlasim, s IARKem je jakákoliv přínosná diskuze nemožná. On vidí jen svojí pravdu a názory jiných naprosto nechápe/neakceptuje. Navíc se tlačí do všech diskuzí (mindrák nebo nemáš s kým by sis popovídal v reálu, nemáš kamarády? nedivil bych se) i do těch konzolových a vyřvává, jak jsou konzole dílo ďábla. Přitom ji ani nemá.

0/0
23.7.2010 13:02

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

;-D a ted tu o karkulce. Ps. udelej si tech nicku treba jeste 5 ;-)

0/0
23.7.2010 13:11

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

vis co je jeste vtipnejsi? Ted v jine diskusi mi pritakavas a souhlasis s mym nazorem, pak mne vzdy potesi slova jako "s IARKem je jakákoliv přínosná diskuze nemožná" ;-D;-D;-D

0/0
23.7.2010 13:36

Gotwi

Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

No hele promin, nechci se do tebe nijak navážet, dokonce sem ještě nepochytil, že bych nezvládal stebou diskutovat. Jednou nebo dvakrát sme ze sebou normálně diskutovali, v pořádku. Ale musím bohužel konstatovat, že můj názor na tebe je taky negativní. Za tohle mi nemůžeš nadávat, že jo, že mám vlastní názor, to je snad v pořádku, ale jevíš se mi jako velice arogantní člověk. I když sem ze začátku obdivoval tvoji schopnost mít na všechno odpověd, být rádoby velice intelektuální a moralizovaný, za každou cenu zesměšňovat někoho na koho si zasedneš...tak se toho bohužel snadno rychle okouká a začíná to být nudný. Každý tvůj příspěvek má pořád tu stejnou konstrukci a je velice předvídatelný a trapný. A co takhle čtu, nikdy sis nepřiznal, že bys nemohl mít pravdu. Jsi asi opravdu takový děd vševěd ;) No, celkem mě mrzí, že si mi takhle otupěl, ted už budu muset hledat nového diskutatéra vševěda, ale nevadí, na chvíli se mě bavil a to se cení ;) Jinak doufám že tento můj názor nijak neohrozí náš neutrální vztah a někdy příště se opět sejdeme v nějaké slušné diskuzi. S pozdravem GotwiR^

PS pro ostatní: Vím že off topic, ale s IARKem prostě na pivo nechodíme a nemám kde jinde mu to říct ;)

0/0
23.7.2010 13:21

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

1) proc takovym stydlivim zpusobem, nejsem slecinka, ja se nerozbrecim ;-) 2) samozrejme, ze i ja uznam, kdyz nemam pravdu a urcite nejsem namysleny, jen ji proste vetsinou mam ;-D samozrejme pak nadchazi diskuse a bud ma omluva (druhy clovek ma argumenty a ja nemam pravdu) nebo flame (druhy clovek nema argumenty a ma jen vulgaritu a neni schopen priznat chybu na sve strane viz ponosky a ego, kdy uz do nej hucelo 20 lidi a on vsem nadaval, ze on jako slovak prece vi jak se pouzivaji cesky vyrazy lip nez mi) a z toho vychazi 3) ano, jsem arogantni, agresivni a stojim si za svym, ale ti co mne znaji vedi, ze takto se chovam pouze k lidem co napr prijdou a zacnou do neceho ryt nebo nekomu nadavat (jak sam pises "za každou cenu zesměšňovat někoho na koho si zasedneš"), proste mne to bavi, chapu, ze tebe to muze po case omrzet a uz nejsem tak vtipny, ale ja to nedelam (vetsinou) abych rozveselyl ostatni ;-) Ne nejsem vseved a nikdy jsem se za nej nevydaval, jen rad hlupakum ukazuji, ze kdyz mi do oci reknou 100x tu samou lez, tak jim to nutne musim schvalit jako pravdu ;-)

0/0
23.7.2010 13:33

h0landan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Já nejsem Guderian, takže pohov slečinko.

0/0
23.7.2010 13:41

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

aspon se nauc spravne reagovat ;-) jinak jak ti to mam verit, oba se objevite odjinut, ani jeden o mne nic nevi, stejna agresivni forma psani a jeden zmizi a druhej se objevi, nic bych za to nedal, ze voba jste ego, no ne? neni divny, ze ten spamer zmiznul a objevil se "zbrusu novy Guderian", ktery pise stejnym arogantnim stylem a vsechny okolo nazyva zoufalcema? Navic hned co ohlasi odchod, objevi se tu "zbrusu novy holandan", ktery opet si cuca argumenty z prstu a kterej si navic dosti odporuje ;-);-D klucu, bilou verlibu neulovis ;-D

0/0
23.7.2010 13:46

Guderian1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Hele uklidni se a dej si prasek , nechtel jsem sice na tebe vice reagovat ,jelikoz jsem ti vse co jsme chtel jiz napsal , tak bud te lasky a nedelej ze sebe jeste vetsiho trotla nez jsi a nemel porad dokola totez, ze jsem jedina osoba s milionem nicku ,ver ze chudinka tveho typu mi za zmenu nicku vubec nestoji.

0/0
23.7.2010 13:59

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

a, tak ty rikas, ze to tak neni, tak to jo, to pak musi byt pravda ;-D Ps. "nemel porad dokola totez" na to se specializujes spis ty ;-)

0/0
23.7.2010 14:08

h0landan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Už jsme spolu jednou diskutovali, než jsem došel k závěru, že to nemá cenu. To, že si to nepamatuješ je tvá chyba.

0/0
23.7.2010 16:12

Gotwi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Ok, sem spokojený. Já řekl svůj názor, ty jsi řekl ten svůj. Takhle to má vypadat ;-) Těšilo mě.

0/0
23.7.2010 13:48

Piggsy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Jé, hoši, to jsem se zase nasmál.. ;-D Dřív jsem měl nějakou diskuzi na BonusWebu v paži, ale po tom co jsem si tady včera a dnes přečetl, sem asi začnu chodit častěji. Umíte se opravdu parádně pohádat, má to šťávu, říz a hlavně je to (aspoň pro mě) veliká legrace! Tomuto se prostě nic nevyrovná, kam se na vás hrabou trapné americké komedie... Takže hoši, jen tak dál R^ Přes víkend bude asi okurková sezóna, ale po neděli se budu těšit jak to zase rozjedete. Opravdu upřímně jste mě rozesmáli ;-DR^R^R^

0/0
23.7.2010 20:40

Piggsy

Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

UŽ SE PEROU, UŽ SE PEROU!!!!!!R^;-D

0/0
23.7.2010 12:34

soky76

Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Né že bych se nějak zastával IARKA, ale bez něho by to tady nebylo tak zábavné. Hlídá to tady a ke všemu má co oddiskutovat. Sice je xbot, ale nevím jestli někoho ponižuje. Asi tak.R^

0/0
23.7.2010 14:49

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

;-D tak tohle si asi zapisu do denicku R^

0/0
23.7.2010 15:03

soky76

Re: Re: Re: pro pana dokonaleho a vseznaleho IARKA

Píšeš si deníček malého xbota?

0/0
23.7.2010 17:29

slanecek

Nice

Dneska má ta diskuze rychlejší rozjezd než včera R^

0/0
23.7.2010 11:38

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Nice

njn ego musel prehodit nick, aby to nebylo tak napadny ;-D

0/0
23.7.2010 11:53

rostan007

Re: Re: Nice

Chudák ego ;-D

0/0
23.7.2010 20:37

Piggsy

internet v práci

Prostě když jdu v práci na internet a vím, že to nemám dovolené, tak to dělám tak, aby na to nikdo ze šéfů nepřišel. Kdo se nechá načapat si za to může sám, jeho blbost. Přečtu si články, recenze, zajímavosti atd. Vůbec žádné hry - to si nechám radši v klidu na doma. Nainstalovat si v práci hru by byla už hodně velká drzost, navíc bych to ani nestihl vypnout, když by někdo přišel. O hraní na ksychtbůku nemluvím, to totiž nejsou vůbec žádné hry, ale tupé tamagotchi pro blbečky, kteří se jeden před druhým předhání, kdo zalije víc mrkviček...

0/0
23.7.2010 11:30

UrsusLuin

Re: internet v práci

Náhodná kontrola pomocí přístupu ke vzdálené ploše a kontrola navštívených stránek. To, že ti nikdo nestojí za zády, neznamená, že tě nevidí.

0/0
23.7.2010 11:34

Piggsy

Re: Re: internet v práci

Pokud bych věděl, že má šéf program na sledování internetu, tak bych na ten net prostě nechodil. Pokud by měl neviditelný program, o kterém bych nevěděl, tak bych měl prostě smůlu, ale mohl bych si za to sám. Nikdo nemá chuť platit něhoho za to, že surfuje na netu. Samozřejmě by bylo ideální, kdybych měl net od šéfa povolený, ale ptát se ho na to nebudu a myslím si, že 99 zaměstnavatelům ze 100 by se to nelíbilo..

0/0
23.7.2010 11:45

slanecek

Re: Re: Re: internet v práci

U nás to máme tak, že dole u vrátnice je volný počítač, kam si každý může o přestávce zajít.

0/0
23.7.2010 11:53

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: internet v práci

tak to je husty, to je jako kdyby ti zamestnavatel vybudoval kurarnu ;-D

0/0
23.7.2010 11:56

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: internet v práci

Pět metrů od počítače je kuřárna ;-D Docela to z tama táhne.

0/0
23.7.2010 11:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: internet v práci

tak to bych si tipnul na nejaky mestsky urad nebo neco takoveho ;-D u soukromnika to asi nebude

0/0
23.7.2010 11:59

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: internet v práci

Pelikán Hardcopy v Kyjově, vyrábí se tam tonerové náplně do tiskáren. Původně to byla švýcarská firma, před pár lety to koupil nějaký Malajec.

0/0
23.7.2010 12:03

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: internet v práci

vidis, ja zapomnel na fabriky ;-D njn, ve vetsine se kouri primo na pracovisti, nekde to hold nejde

0/0
23.7.2010 12:06

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: internet v práci

nauc se pouzivat alt + tab ;-);-D jinak nekde nemas ani admin prava, takze si nenainstalujes ani kalendar, jinak chci videt, jak brouzdas po netu aniz by na to sef neprisel, samozrejme pokud to maji nastaveny, tak ITak ti dokaze po sekundach vypsat, kde si zrovna byl, nekde to treba nikoho nezajimat, ale zkus si stahnout vejra

0/0
23.7.2010 11:36

Piggsy

Re: Re: internet v práci

Naštěstí dělám v zaměstnání, kde internet sledovaný nemáme. Teda aspoň doufám.. ;-D

0/0
23.7.2010 11:47

frnak

Re: Re: internet v práci

Je to tak jak pises. Nekde jsem videl blog, ktery o tom tematu hodne psal .. nasel jsem to .. www.monitorovat-pc.cz  ... a je tam i odkaz na nejaky web, kde je demo podobne aplikace, kde ti vypisou kdes byl, jak dlouho, coas tam robil .. docela hnus .. nevim jestli je to dobre, ale asi jo, lidi jsou nedichciplinovani ;-) R^  co je patrne i z toho, ze v pracovni dobe pisu prispevky na iDnes :-P

0/0
23.7.2010 12:06

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: internet v práci

asi tak, a pak jsou dve skupiny lidi, kteri si priznaji, ze nedelaji dobrou vec a chapou zamestnavatele a nebo ti kteri to nechapou a snazi se to jakkoli obejit :-)

0/0
23.7.2010 12:10

Piggsy

Re: Re: Re: Re: internet v práci

A pak ještě ti, co sice chápou zaměstnavalete, ale snaží se to obejít (já) ;-D

0/0
23.7.2010 12:17

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: internet v práci

samozrejme to "obejit" jsem myslel "okecat", jinak kdo na internetu neni, ja chci pak pri provaleni videt ty co to okecavaji "stejne nebylo co delat", jeden u nas neco takoveho zkusil, kdyz si poustel film z DVD, njn pul roku bez premii neni od veci R^

0/0
23.7.2010 12:22

Piggsy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: internet v práci

Ach tak.. No půl roku bez prémií, to je teda dost drahé DéVéDéčko.. 8-o R^

0/0
23.7.2010 12:48

ego2

.

sefovia ktorí toto riešia siu len novodobi otrokari s psychickym mindrakom, ktorý sa snazia kompenzovat sikanovaním ludí. kazdy vie ze ak je praca tak musi byt hotova v urcitom termine a urcitej kvalite, ak nie je moze sa skumat preco. ale ak je praca hotova tak je jedno ci ten zamestnanec pozera P alebo hraje hry a vobec ci sedi v praci alebo ide na kupalisko. Ludia ako robert klein su nuly co sa zivia spehovanim ludi a v zivote dokazali h...

0/0
23.7.2010 9:51

Piggsy

Re: .

Ahoj ego na druhou! Tak co, už sis oblekl ponožky? ;-)

0/0
23.7.2010 9:55

ego2

Re: Re: .

v lete ponožky nenosím, obúvam si len tričko a nasadzujem šortky

0/0
23.7.2010 10:01

UrsusLuin

Re: .

Souhlasím. R^

0/0
23.7.2010 10:01

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: .

Pokud hraje solitera nemam nic proti, ale uvedom si, ze brouzdanim po netu vystavujes komp i system nebezpeci a to proste si nesmi s firemnim PC vubec dovolit, takze nasad si ponozky, protoze tohle neni jen o buzeraci lidi, ale take o bezpecnosti ;-)

0/0
23.7.2010 10:52

Guderian1

Re: Re: .

No a proro se firmy chrani ruznejma anivir. programama a blokujou urcite typy stranek na ktere se dany zamestnanec nemuze podivat (warez atd) takze nevidim jediny duvod proc by se na normalni stranky nemohl zamestnanec mrknout, treba behem poledni prestavky, tak bud prosim tak laskav, nasad si ty ponozky sam a neplacej tady nesmysly o chodu site ve firme vis opravdu ho...

0/0
23.7.2010 10:57

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: .

antiviry a programy ti nedaji 100% bezpecnost, vysvetluj to treba firme jako je CEZ, ktera mnela 1 den v celych strednich cechach kvuli problemu viru, jinak mi napis, kde jsem psal neco o omezenem brouzdani, navic se tu mluvi o online hrach a Pcku, tak tu na mne nezkousej takovy chujoviny jako omezeny pristup, potrebujes si tu zamachrovat nebo co? To jsi takovy ubozak, ze prijdes, vytahnes si tema z rukavu a zacnes dotycneho urazet a nadavat mu? Ty asi budes mit hodne nizkou inteligenci, bez si hazet machry jinam, kdyz neumis ani cist Rv

0/0
23.7.2010 11:08







Najdete na iDNES.cz