Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třikrát v pekle jménem Dead Space 2

Pokud kdokoliv pochyboval o tom, že Dead Space 2 splní sliby a přinese pořádnou porci napětí i hrůzy, nyní se může přesvědčit. V Electronic Arts znatelně přitvrdili a hra už začíná mít spíše atributy survival hororu než hororové akce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sagul

horor

No na začátku říkali že byla jednička moc hororová a to jim odradilo zákazníky.Takže dvojka bude spíš střílečka.Takže jsem rád že dostali rozum protože kdo se bojí nesmí do vesmíru.

0/0
25.7.2010 17:30

mechwarrior

TOP

tak z videa je zrejmé, že na tom pracujú absolútny machri, takže veľká nádej na úspech tu je... iba to vyskavovanie nepriateľov zachádza trošku do extrému, nemám rád pocit, že každá jedna potvora v úrovni o mne vie a vyskočí keď sa priblížim.

0/0
24.7.2010 23:02

Xavelis

Skripty

Neznasam hry, kde je vsetko preddefinovane skriptami. Prvy krat to je parada, je to neocakavane, ale ked idem hru druhy krat, tak vzdy vyskoci ten isty nepriatel na tom istom mieste. Napr v prvom videu, kedy hrac stal aj rok pred tym bodom, kde na neho niekto skoci, nic sa nestane. Malo by sa zapracovat aj na tomto v hrach, nie len grafike.

Je to presne ako v COD, len v inom. V CoD mozte stat na jednom mieste a kym sa nedostanete dalej, vzdy sa na vas budu pustat novi a novi nepriatelia. Tu je to inak, kym niekam nepridete, nikto nevyskoci.

0/0
24.7.2010 22:31

Vymáčknutý jebák

Re: Skripty

Skripty tu byli odjakživa, jen poslední dobou se o nich začalo mluvit víc, tak všem začali samozřejmě víc vadit. Nic jiného v tom není.

0/0
25.7.2010 10:05

mechwarrior

Re: Re: Skripty

nie je celkom tak, skripty tu síce boli ale technologický pokrok napríklad v oblasti motion-capturingu radikálne zvýšil ich zastúpenie v hrách a obľúbenosť developerov, kedže je omnoho ľahšie predanimovať postavu k určitej úlohe respektíve súboru úloh ako ju k tejto činnosti prinútiť sofistikovanou AI, ktorej realizácia je v dnešej dobe nemožná. Kedysi nepriatelia postávali v úrovniach a čakali na Váš príchod, dnes nepriatelia vyskakujú z každého tmavého kúta keď sa priblížite a predvádzajú nám svoje naanimované divadielko, ktoré je do určitého momentu keď sa ukončí spustený skript vždy rovnaké. A v tom je práve problém, vyvolaný pocit interaktívneho filmu kde hráč prakticky nemôže ovplyvniť dianie v hre a jeho úloha v nej sa tak vzhľadom na staršie tituly nijak nezvvšuje, možno práve naopak, človek má pocit väčšieho stiesnenia v autormi stanovených mantineloch.

0/0
25.7.2010 12:49

embel

horor

Konečně pořadnej horor! Na ps3 toho moc není,snad kromě dead space a bezkonkurenčního Sirenu 3R^

0/0
24.7.2010 17:53

paine

issac

By mě zajímalo jak to navlíknou že Issac přežil, vždyť na konci jedničky jak si sundal helmu, ho napadl jeden necromorf.

0/0
24.7.2010 17:08

Vymáčknutý jebák

Re: issac

Hm tak si to zahrej ještě jednou, protože si asi moc inteligence nepobral hochu.

0/0
25.7.2010 10:03

paine

Re: Re: issac

Děkuju za urážku, byla velice konstruktivní, ale přesto moje otázka dál trvá, pokud si to dobře pamatuju, tak myl Issac v lodi, sundal si helmu a najednou se vedle něho objevila potvora a skočila na něj a pak byly závěrečné titulky nebo ne??

0/0
25.7.2010 13:07

Vymáčknutý jebák

Re: Re: Re: issac

Jo, ale nebyl to Necromorph, ale SPOILER! jeho žena, už to doufám chápeš a jestli pořád ne (jakože asi určitě), tak se podívej na tenhle trailer, je tam právě vidět onen moment závěrečného překvapení jedničky a poslechni si jakou si po tom Isaac pokládá otázku http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-dead-space-2/65055.

Za tu urážku se omlouvám, ale pokud vezmu v úvahu, že první Dead Space měl opravdu prostý příběh, tak si asi opravdu trochu pomalejší.

0/0
25.7.2010 13:44

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: issac

ten záver jednotky bol dosť neurčítý a určite sa dal pochopiť aj tak, že dej skončil Isaacovou smrťou. Z tohto hľadiska sú tvoje útoky neopodstatnené a hlúpe.

0/0
25.7.2010 14:18

Vymáčknutý jebák

Re: Re: Re: Re: Re: issac

Vy to píšete jak kdyby jste ani jeden nevěděli jaké účinky měl Marker - ach jo, nebudu se tu rozčilovat.

0/0
25.7.2010 14:28

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: issac

ale samozrejme, že vieme to nič nemení na tom, že bol záver neurčitý a dal sa pochopiť aj inak. Pozornejší prepokladali, že šlo o ilúziu vyvolanú Markerom, bežný hráč to ale postrehnúť nemusel. To ale neznamená, že takýchto ľudí teraz budeme označovať za neinteligentných alebo zpomalených.

0/0
25.7.2010 14:52

paine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: issac

Děkuji za obranu

0/0
25.7.2010 15:16

Frater Omega

Pekne...

Tak po shlednuti techto 3 ingame videi uz nemam nejmensich pochyb o tom, ze se bude jednat o minimalne stejne tak luxusni zalezitost jakou byla jednicka, prijde mi to, ze mozna jeste o neco pritvrdili. R^ Hlavne at klapne PC verze.

0/0
24.7.2010 15:41

vlcatko89

Isaacova tvář

Nechci rejpat ale Isaacovu tvář jsme viděli už v jedničce :-)

0/0
24.7.2010 14:53

-Palda-

Re: Isaacova tvář

jojo souhlasim zrovna sem to chtel napsat :)

0/0
24.7.2010 14:56







Najdete na iDNES.cz