Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jako Rambo v Deus Ex: Human Revolution + screeny

Šéf vývoje sci-fi Deus Ex: Human Revolution, Jean- Francois Dugas z vývojářské firmy Eidos Montreal, se nechal slyšet, že touto hrou hodlá firma udělat reboot série. Slibuje různé možnosti, jak hru hrát a uvolnil čtyři nové screeny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dhatz

vyspoilerovanost

dneska je právě problém že lidi prostě neodolaj sdělovacím prostředkům dnešního internetu, a tak se už všechny prvky z portalu 2 objevily ve feature vidích na GT. prostě se zážitek přenáší na web ještě před samoutnou hru, a to je způsobeno industrializací her. Ačkoli jsou hry u kterých si autoři dávají bacha aby ještě bylo proč to hrát radši než sledovat walkthrough/story videa. třeba hry jako WoW nebo accassins creed 2 nikdy nemůžou být ovlivněny trailery, protože jde daleko o víc než vědět dopředu jak vypadá lich king nebo co Da vinci vynalezne pro Ezia. Sice pravda že kdysi hráči dělali hry, ale dneska si ani takoví neuvědomujou pravdu popsatelnou jednoduchým heslem: game makers make gamers.(což bude slogan až založím herní firmu) aspoň nikdo nemůže říct že by DX3 trailery ukazovaly všechny způsoby,umírněná reklama je dneska jediný způsob jak správně na AAA hry.

0/0
29.7.2010 10:19

echo677

..

0/0
28.7.2010 21:37

echo677

Re: ..

"ale chceme ji přiblížit nové generaci hráčů,"

jeden z hlavnich duvodu proc dnesni hry, nebo velka vetsina dnesnich her stoji za pytel...snad mezi ne DE nebude tolik patrit

0/0
28.7.2010 21:38

Mirabell

Re: Re: ..

Tohle je docela paradoxní názor :-)

Hr by byli lepší, pokud by se více lidem nelíbily :-)

0/0
29.7.2010 10:31

echo677

Re: Re: Re: ..

Jen tvrdim jak to je, at uz nekdo souhlasi ci ne. Dneska lidem staci malo, hry se delaj aby to mohla hrat i opice, hlavne ze to ma vsechno super grafiku a vsude to "bouchá"...

0/0
29.7.2010 13:37

D4rk5u

Re: Re: Re: Re: ..

Přesně tak je to hnus poslední hra u který se pomalu i zapotil byl Stalker: SoC kterej sem hned na poprvé začal na nejtěžší obtížnost. To je asi jedina hra poslední doby co mi připoměla starý hry svoji hratelnosti a chytlavostí jo a risen ještě jinak nic..

0/0
29.7.2010 21:38

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: ..

no reknu to takto, treba zrovna na prikladu risen, ta hra je tezka na zacatku , kdy nic nemas a nic neumis, pak uz je to jen reznicna a zabijeni porad dokola uz po tebe celkem lehkych potvor, kterych je jen vic, a takhle to je se vsema hrama posledni dobou, prste ziskas lepsi skilly vic se zacnes orientovat v mechanismech hry a prakticky nemas problem,

 

ale muzu rict ze treba na insane obtiznost Mass effect 2, kde ja jakozto no aim a sucider style player jsem loadoval az moc,

0/0
30.7.2010 7:34

Eratis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

to je ta hra kde jsem 99% času nedělal nic jiného než mačkal na tlačítko napalm? :)

0/0
30.7.2010 20:51

Maluta

len nech to nepokazia

hry ma uz moc neberu, ale tuto hru si rovnako ako mafiu 2 nenecham ujst; deus ex 1 bola spolu s mafiou najlepsia hra aku som kedy hral; dufam, ze tento novy deus ex bude minimalne tak dobry ako jednotka

0/0
28.7.2010 18:51

Vostick

Re: len nech to nepokazia

...silně pochybuju,že tomu opravdu oddaně kdokoliv věří.Nic proti,podle traileru to vypadá na skvělou akci,jenže už to je právě ten problém, ani se mi nechce věřit ,co všechno je dnes považováno za skvělou hru, neřku-li za hru roku atd.

0/0
28.7.2010 19:26

Giga Pudding

Re: Re: len nech to nepokazia

o čem to mluvíš? :)

0/0
28.7.2010 19:49

Blackened Halo

Re: Re: Re: len nech to nepokazia

R^

0/0
28.7.2010 20:46

Mirabell

Re: Re: len nech to nepokazia

Nevím co mají lidi proti hrám roku. Je snad jasný, že hra roku 2010 se nebdue vybírat porovnáváním s hrama za roku 1999 :-)

Jinak Deus Ex 3 vypadá super. Bude to samozřejmě úplně jinej zážitek. Ale umědome si, že valnou vinu na tom má fakt, že jsme prostě o deset let starší a máme za sebou deset let hraní. Vkus se změnil. Nároky zvedly. Základní herní mechanismy omerzely. Plus díky rozšíření internetu dostáváme hry mnohem vyspoilerovanější (už to není t oobejvování neznámé hry. Už o ní z videí, preview, interview apod víme před vydáním tměř vše).

V těchto podmínkách je téměř nemožné vytvořit hru, co ti přinese stejnej ážitek jako Deus Ex 1. Je třeba se s tím smířit a pochopit, že s tím nelze nic dělat. Čas člověk nevrátí.

0/0
28.7.2010 21:09

Hanzales

Re: Re: Re: len nech to nepokazia

R^R^

Není co dodat :) Snad jen že se těším na DE3 moc, i když jsou očekávání střízlivá. I přes všechny kompromisy ke konzolím a mainstreamu to má stále dost co nabídnout. Nemluvě v porovnání s jinými hrami.

0/0
28.7.2010 21:16

Rilan

Re: Re: Re: len nech to nepokazia

Hry se přizpůsobují hráčské základně. No a ta se stále rozšiřuje. Když to vezmu, tak když jsem měl před 15 lety doma PC, tak jsem byl docela výjimka. A třeba otce by v životě nenapadlo něco hrát nebo nedejbože mít počítač vlastní. No a teď na starý kolena hraje víc než já. A to je tak se spoustou lidí. Zatímco před 20lety dělali hry hráči pro hráče (a pro "nehráče" ty hry ani hratelné nebyly), dnes je dělají vývojáři pro masy, takže není problém, že člověk který v životě hry nehrál si je může užít. Ale to je holt pokrok...

0/0
28.7.2010 22:14

Mirabell

Re: Re: Re: Re: len nech to nepokazia

jo, no to je další důvod. Dřív mohli hárt jen geekové. Dnes i lidi na podpoře mají snad dva notebooky a PS2.

Ale myslím, že strašně velkej podíl na tom má vyspoilerovanost. Vezmi si Fallout 3. Představ si, že by jsi takovouhle hru přinesl domů v roce 1999. Spustil by jsi jakousi adventuru z vaultu. A pak už by jsi jen objeoval všechyn možnosit a lidi by řvali v orgasmech, kdykoliv by zjistili že můžou jít ven a je to openworld. Že je tam rpg systém a víc řešení questů. atd. Jenomže rozšíření internetu tu hru vpodstatě zničilo, Když vyšla, věděl jsi všechno. Neprožíval jsi "Ty kráááávo, já můžu jít ven. Schválně jestli můžu jít až támhle k tomu baráku .Ty krávo já můůůůžu!!! OMG ono jde mluvit s každou postavou a má to fyziku. Mazééééc" (tak nějak si představuju že by lidi prožívali Fallout 3 v roce 1999). Dnes jsi vylzel z Vaulu a prožil jsi "Tak konečně mám za sebou tutorial a můžu se vrhnotu do hry. Vzhůru do Megatonu, kterje zkusím vyhodit do vzduchu. A hele támhel je první numant, kterýho znám ze screnshotů a vats dfakt fugnuje jak jsem viděl na vidích.". Fallout 3 neměl proti Fallout 1 vlastně co nabídnout .Ale nebylo to ,tím že by byl osekanější. Ale protože se dnes o hrách vyžvaní všechno ještě rok před vydáním.

Největší herní pecky - Fallout, Outcast, Deus Ex... jsem kdysi přinesl domů a vlastně vůbec nevěděl co mě čkeá. Jen možná žánr a jak to bude zrhuba vypadat graficky podle obrázků. Zbytek byl pouze vleké překvapení. To už dnes hry nemají :-/

0/0
29.7.2010 9:36

D4rk5u

Re: Re: Re: Re: Re: len nech to nepokazia

Pravda, ale to co popisuješ za to si lidi můžou sami.Je to jejich blbost že hledaj na netu vše co se dá najít a pomalu i to co se nedá.Stačí nehledat a nechat se překvapit:-)

0/0
29.7.2010 21:43







Najdete na iDNES.cz