Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Halo: Reach nabídne příběh se špatným koncem

Studio Bungie v Mnichově předvedlo téměř finální verzi hry a my jsme byli u toho. Více než čímkoliv jiným je Reach dárkem fanouškům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kludas

revoluční?

Halo: Combat evolved mi teda rozhodně nepřišla jako revoluční ...

0/0
3.8.2010 8:26

UrsusLuin

Re: revoluční?

Souhlasím. Pořád nechápu, co na Halo 1 bylo skvělého.

0/0
3.8.2010 8:38

bukin

Re: Re: revoluční?

jen tak mimochodem, hrál jsi to vůbec?

0/0
3.8.2010 10:40

UrsusLuin

Re: Re: Re: revoluční?

Jo, hraju to teď a jsem v půlce, ale prostě kroutím hlavou. Rozhodl jsem se, že si projdu komplet Halo (kdysi jsem hrál chvíli Halo 2 a to se mi líbilo). Ale ta jednička je prostě tuctová, příběhem, herní náplní, prostě vším.

0/0
3.8.2010 11:08

Jolly59

Re: Re: Re: Re: revoluční?

Možná dneska, ale první s mnoha prvky akčních her přišla právě Halo. Ale nejsem fanda Halo universa, taky to chci dohnat. Jedničku jsem hrál poslední:)

0/0
3.8.2010 14:43

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: revoluční?

Asi máš pravdu. Na druhou nedávno jsem si prošel znovu celý Half-life a herně mě bavil víc. U Halo mám pocit, že vidím nelogičnosti v příběhu a špatné mise, hlavně jednotvárné.

0/0
3.8.2010 15:15

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: revoluční?

slovicko "znovu" je v tomhle pripade asi dost klicove, ono kdyz hral clovek neco pred lety a pak se k tomu vrati, tak si ozivi vzpominky, jak to bylo uzasne ... kdyz to hraje poprve, tak je to jen stara hra

0/0
3.8.2010 16:04

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: revoluční?

Jak se to vezme, před těmi 10 lety jsem Half-life nedohrál. Došel jsem v něm jen o něco dál než v Halo. Dneska jsem se k těm věcem vrátil, abych je dokončil. Neříkám, že je Halo špatné. To ne, a od půlky už to chytá docela spád, ale je to místnost - koridor - místnost. A všechny lokace jsou si vždycky v daném úseku velmi podobné. Chybí tomu pestrost. Jo, vozidla, letadla, to je věc, kterou pŕedtím snad nikdo neměl. A ta se povedla.

0/0
3.8.2010 16:25

kludas

Re: Re: Re: revoluční?

Samozřejmě, že jsem to hrál :-)

0/0
3.8.2010 18:06

Ladik Loukota

Re: revoluční?

Bavíme se samozřejmě především v kontextu konzolových her.

0/0
3.8.2010 11:45

kludas

Re: Re: revoluční?

Myslím, že ani v kontext konzolových her to není revoluční hra ... Timesplitters ... Killzone ... FPS a taky dobrý (neli lepší)

0/0
3.8.2010 21:49

UrsusLuin

Re: Re: Re: revoluční?

Nechceš doufám srovnávat Halo a Killzone, když ty hry dělí dva roky vývoje?! Halo čistě na konzolích byl možná revoluční v tom, že dokázal, že FPS na konzoli mohou skutečně masově táhnout. Ano, takový Medal of Honor, nebo i Call of Duty začínali na konzolích, ale takový úspěch jako Halo prostě neměli.

0/0
3.8.2010 22:40

kludas

Re: Re: Re: Re: revoluční?

Nechci srovnávat komerční úspěch, ale to že jsou to obě FPS na konzolích.

0/0
4.8.2010 9:10

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: revoluční?

To jo, ale jde o to, že právě Halo ukázalo, že FPS na konzolích může fungovat i v téhle době a může být úspěšná. Možná i díky tomu se objevil Killzone a další.

0/0
4.8.2010 9:55

Lupulin

takhle

takhle sem si představoval Halo když sem viděl před X lety první trailer na tu hru.....že to ale trvalo! :)

0/0
3.8.2010 0:04







Najdete na iDNES.cz