Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Phoenix_AND1

Gothic

Boze muj, gothic a ten strasnej auto attack Gothic 3, hnus nikdy vic gothic!

V G3 stacilo drzet jedno tlacitko a swing swing swing swing swing swing, ultra fun.

Nudny prostredi, prazdny prostredi oproti TES 4 oblivion.

Oblivion FTW, Gothic FTL.

Gothic buggárna.

0/0
7.8.2010 18:34

KyleBroflovski

Re: Gothic

;-D Tebe teď pustili z ústavu?

0/0
7.8.2010 19:31

mechwarrior

Re: Re: Gothic

napísal to trochu "jednoduchšie" ale v podstate má pravdu.

- je bojový systém prepracovanejší v TES4 ? je

- je prostredie navrhnuté lepšie v TES4? je

- je Gothic 3 zabugovaný ? je

0/0
7.8.2010 20:16

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Gothic

Tak zrovna s tím prostředím bych nesouhlasil - prostředí Oblivionu vypadá, jak kdyby bylo celý dělaný v generátoru. Prostředí Oblivionu je prostě uměla mrtvá jednotvárná nuda.

0/0
7.8.2010 21:22

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Gothic

návrh prostredia v Oblivione je viac zamerný na realizmus, preto pôsobí trochu nudnejšie. Každopádne je špičkový, zakomomponovanie zámkov, jazier, vodopádov, ruin, opevnení, osadlostí je najlepší ako som zatiaľ v RPG videl. Ale to nie je ani zďaleka všetko, ide hlavne o DIZAJN kobiek/dungeonov, ruin, zámkov, jaskýň a hlavne pevností kde je Oblivion bezdebaty to najlepšie čo sa v RPG urodilo. Bethesda má jedných z najlepších dizajnérov v hernej branži a na výsledku je to sakra vidieť.

0/0
7.8.2010 22:30

xgandalf

Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Vážně, akorát že realismus ve hrách mě až tak netrápí, spíš mě trápí hratelnost a atmosféra. A v těch Oblivion docela slušně pokulhává. Oblivion je možná realistickej, ale je díky tomu prázdnej a bezduchej, bez té atmosféry, která dokonale protkala třeba Morrowind.

0/0
8.8.2010 0:16

Phoenix_AND1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Jn protoze prava hratelonst je kdyz ti hra padne kazdejch 5 minut, kazdej druhej Q se neda splnit, NPC se laguji, ano po "roce" vydaji patch, diky nechci.

A mimochodem ten auto attack u kteryho staci drzet jedno tlacitko a rosekas vsechno, to v oblivionu neexistuje jo jeste jedna vec, kdyby ten auto attack byl aspon nak hezkej nenudnej, nebo se menila animace nereknu, ale promin ale kdyz NIC JINEHO neudela je to trosicku trapne..

0/0
8.8.2010 0:24

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Co má bezduchý a jednotvárný prostředí Oblivionu společného s tím, že Gothic po svém vydání nebyl optimalizován?

0/0
8.8.2010 0:50

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

niekto má rád rozprávkovejšie prostredie G3 niekto zase realistickejšie ladené z Oblivionu. To ešte neznamená, že Oblivion nemá atmosféru alebo je bezduchý. A treba si uvedomiť, že väčšinu času pri hraní Oblivionu trávi hráč práve v rôznych kobkách, pevnostiach a zámkoch a to je prostredie kde kvalitou G3 nemôže konkurovať... škoda, že väčšina hráčov nevie oceniť tak výbornú architektúru, dizajn ktorý oblivion ponúka.

0/0
8.8.2010 1:10

echo677

Re: Re: Re: Gothic

Bojovy system ano, zabugovanost po vydani ano, ale s prostredim nesouhlasim, je to jednak vec nazoru, ale faktem je ze oblivion byl prilis "umely". Svet G3 pusobil mnohem "ziveji", a realneji, nic se tam porad nelesklo jak psi koule jako tomu bylo v oblivionu.

0/0
7.8.2010 23:53

echo677

Re: Re: Re: Re: Gothic

ten "lesk" pouze jako priklad z mnoha...

0/0
7.8.2010 23:54

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Gothic

kto ocení viac rozprávkovejšie prostredie, nezáleží mu moc na dizajne a má rád čo najjednoduchší bojový systém ten siahne po G3, kto má radšej realistickejšie navrhnuté prostredie, vie oceniť skvelý dizajn zámkov, kobiek a pevností a rád pri súbojoch zapája mozog ten siahne po Oblivione ;-)

0/0
8.8.2010 0:59

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

...a nevadi mu koulepsí lesk vseho..:-)

0/0
8.8.2010 1:05

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

nepraháňaj, so specular mapamy nie je v Oblivion taký problém ako sa ho snažíš vykresliť. Ak je na niektorých materiáloch tento efekt výraznejší tak to aspoň podporí plastickosť daného predmetu. Väčšina materiálov je ale úplne vporiadku.

0/0
8.8.2010 1:19

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

neprehanim, to me spis prijde ze jako fanda oblivionu jej slepe branis, v oblivionu se vsechno naprosto nerealne lesklo, i vlasy postav, jak kdyby vsichni a vsechno bylo z vosku, to je holy fakt kterej nelze vyvratit..at uz se to snazit "okecat" jakkoliv..

0/0
8.8.2010 2:14

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

nesúhlasím s tvojim názororom a takisto nemám dojem, že niečo slepo obhajujem. V tomto sa proste nezhodneme.

0/0
8.8.2010 2:46

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

... posielam pár obrázkov z hry a osobne tam neviem nájsť niečo čo by odpovedalo tvojmu citujem " v oblivionu se vsechno naprosto nerealne lesklo"... http://img340.imageshack.us/gal.php?g=screenshot10wh.jpg ... a ksichty - http://img535.imageshack.us/img535/7673/oblfaces.jpg

Ak sa v iných lokáciaćh nájdu materiály ktorá sa viac lesknú sú to skôr výnimky, naopak  sú miesta kde sú lesklé materiály vhodné ako v kanalizácii alebo vhlkých dungeonoch a podzemných pevnostiach. Práveže v Gothicu 3 podľa mňa chýba viac odleskov, hlavne na kameňoch a kamenných stavbách, napríklad tu - http://img822.imageshack.us/img822/20/gothic3fgss2.jpg - akoby boli vežičky vystrihnuté z papiera. V oblivion pôsobia plastickejšie a podľa mňa podstatne lepšie http://img842.imageshack.us/img842/6766/screenshot24.jpg Ale asi sa každý pozeráme na inú hru...

0/0
8.8.2010 15:46

Zorandul

Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

mno...heh...oblivion jsem přešel celej a zrovna zapojování mozku v soubojích jsem si tam nevšiml :-D soubojovej systém je taky docela slušná klikačka :) max můžeš blokovat a případně si do toho kouzlit, ale jinak nic výjimečného...zase jen klikáš, ale díky 3d stylu prezentace máš slušnou pohyblivost...

0/0
8.8.2010 1:19

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

samozrejme nič nie je dokonalé ale to čo v súbojoch ponúka Oblivion to G3 jednoducho neposkytne. Máš tam skvelý systém blokovanie úderov, pri bojoch je cítiť, že meč alebo iná zbraň má na telo protivníka skutočný fyzikálny účinok, môžeš protivníka vyradiť z boja, odzbrojiť ho alebo poslať k zemi, môžeš tiež šikovne uskakovať a zapájať kúzla atď. Samozrejme slabší hráč si všetky možnosti ani nevšimne a radšej kliká ako v G3, pre takého hráča tam naozaj rozdiel nie je ;-)

0/0
8.8.2010 1:26

Zorandul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Nj, G3 má mizernej soubojovej systém...o tom žádná. I s patchema to není dle mého v žádném případě ideální a fanoušci se akorát snažili zachránit co se dá... souboj v G3 se jim rozhodně nepovedl (zda to bylo nedostatkem času, či jiným důvodem, to už je jiná). Slabšího hráče bych zde ale nemíchal... Co zde vyjmenováváš zvládnul a poznal v Oblivionu každej :) Měl jsi rozhodně větší odezvu v enginu a příšerách ve hře, ale nic to nemění na tom, že to žádnej "Die by the Sword" nikdy nebyl a opět jsi jen klikal...a opět podotýkám, že díky 3d enginu jsi to hrál víc jako 3d a s tím spojenými výhodami...tzn. tebou zmiňované uskakování apod. Podobný vlástnosti převzal Fallout 3...

0/0
8.8.2010 1:33

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

to by si sa čudoval, jeden môj kolega pri Oblivione ani nevedel že je vôbec možné blokovať ;-) proste iba rúbal mečom nič viac, keď som mu ukázal všetky možnosti tak sa z toho posadil na zadok ale s ním už patríme do generácie ktoré na hry nemajú moc času, hlavne na tak časovo náročné hry ako sú RPG, preto ani nie je čas ani chuť skúšať všetko. Ale zase opakujem, že tak podarený bojový systém som v žiadnej inej RPG nevidel. A Die by the Sword nepoznám, kuknem vidá ;-)

 

0/0
8.8.2010 1:43

Zorandul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Jj, čas je nejhorší nepřítel :) Už ho teď taky nemám tolik jako za starých časů :) A Die by the Sword je stará RPG adventura/rubačka...rok 1998 myslím. Bylo to založený na tom, že jsi meč ovládal ve všech směrech...buď numerickou klávesnicí, kde každá klávesnice značila pozici meče, nebo myškou. Stejně tak i štít měl vlastní ovládání :) Souboje byly na ovládnutí pěkně těžký a soupeři nic nedali zadarmo...dnes už takový hry moc nejsou :-D Možná ten Demons Soul z PS3 by mohl být podobný, ale ten jsem zatím neviděl a i tak je stavěnej na to, že umírat budeš a pak se objevíš s věcmi na začátku úrovně... :) V DBTS jsi zemřel a loadoval jsi :-D Ale zase bylo pěkný jak jsi při ovládnutí meče byl schopnej usekávat různý končetiny a tak podobně :) Nevím, ale zda bych to dnes někomu doporučil...mě bylo v tu dobu šestnáct a hrál jsem to na mojí první 3d kartě...dnes to bude vypadat pro hráče asi hnusně...

0/0
8.8.2010 2:01

drozd_master

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

jj, die by the sword byl soubojově perfektní, docela těžký na zvládnutí, ale když to člověk dostal do ruky tak to bylo super. první ranou useknout potvoře nohu a sledovat se se mnou snaží bojovat hopsaje po jedný noze bylo fajn:-). hned jak se to objevilo na gogu tak jsem si to zase pořídil, ale bohužel je to jedna ze dvou her který se mi ani nepustily;-(

0/0
9.8.2010 9:37

Zorandul

Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

co se ale kobek, zámků apod. týče, tak ty má lepší než G3...kterej se ale zřejmě ani nesnažil v tomhle konkrovat, protože v celý hře je jen minimum takovýchto lokací...

O skvělém provedení bych ale moc nemluvil...během chvilky se zde najde generičnost všech těchto lokací, který vypdají +- stejně a akorát se někde mohu vydat doleva a někde doprava... Mně se Oblivion líbil, takže ho nechci hanit, ale po pátý prolejzat stejným dungeonem, hnízdem brouků, zámkem apod. mě už tak moc nebralo jako poprvé... Mnohem lepší to bylo v příběhových a questových misích... Cokoliv se ale týkalo xtýho neutrálního hradu na mapě, tak to bylo pořád to samé...

0/0
8.8.2010 1:25

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

G3 v tomto nemohol Oblivionu konkurovať nie preto, že by nechcel ale preto že namajú tak dobrých dizajnérov grafikov ako Bethesda. Čo sa týka stereotypu dungeonov - prešiel som ich myslím 95% veľká časť je v určitých miestach dosť podobná, každý je však iný a veľká časť ma vyslovene prekvapila výrazne odlišným návrhom a priam geniálnymi miestami (môžem poslať screenshoty). Nič podobné v G3 neexistuje, jednotlivé opevnenia, množstvá chatrčí a budov je v G3 strašne jednoduchých, niektoré dokonca prekvapia vyslovene primitívnym návrhom akoby ich robili grafici amatéri, samozrejme sú tam aj svetlejšie miesta ale to nič na výslednom negatívnom dojme v tomto smere nezmení.

0/0
8.8.2010 1:36

Zorandul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Že by nechtěl si nemyslím. Spíš se dle mého zaměřil na něco jiného (a taky možná půjde o velikost týmu :) )... Už G1 a G2 měly pár pěkných interiérových lokací a rozhodně byly kvalitní. Ale mě stejnak vždy víc zajímal ten svět nahoře, kterej tvůrci tvořily aby by byl plnější, různorodější a vždy něčím zajímavej. V g1/2/3 mě interiéry nikdy moc nezajímaly. Naopak u Daggerfallu, Morrowindu a Oblivionu (jiný jsem od nich nehrál) vždy vše stálo na interiérech/dungeonech atd. Venkovní svět byl pro mě moc velkej, stejnej a nezajímavej. Ikdyž se mi líbil, tak mě brzo omrzel. Rozhodně jsem se tam nesnažil proběhnout celej les a pobít všechny příšery jako v Gothicovi (stejnak to nešlo díky respawnu :) )... V Oblivionu jsem došel k tomu, že jsem měl skoro max úroveň (pár posledních skillů, co jsem si naklikal jsem se nepřinutil namaxovat) a prošel jsem si hlavní questy/mage/fighter/zabijácký questy atd. a vše se mi tam líbilo, ale probýhání všech dungeonů mě po prvním zápalu přestalo velmi rychle bavit. Ale i tak...shrnul bych to na tom, že se mi líbili obě verze... Jsem fanda jak Pyranhe, tak i Bethesdy a jejích děl. Od každého ale čekám něco jiného a podle toho se k tomu stavím. A když si každé dílo najde své publikum, tak to je asi to nejdůležitější :) U mě je jasné, že se rád kouknu na dílo od obou :)

0/0
8.8.2010 1:53

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

vpodstate sa s tým dá súhlasiť ;-) inak ja som veľký fanúšik Gothicu 2 a napriek tomu, že v určitých kvalitatívnych parametroch je pomerne slabý, bavil ma náramne. Dnes mám iné priority a moja terajšia práca sa úzko dotýka sfeŕy dizajnu a možno práve preto ma Oblivion tak prekvapil. V žiadne inej hre som sa nezastavil a nezačal som obdivovať určité genialne navrhnuté miesta v dungeonoch a niekedy mi bolo až smutno keď som si uvedomil že 95% hŕačov tým miestom iba preletí a vôbec si to ani nevšimnú. OK, díka za kultivovanú debatu :-)

0/0
8.8.2010 2:34

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Nic proti ale takhle diskuze nikam nevede, Gothic fans vs. Oblivion fans, at uz jsou fakta jakakoliv, stejne je vetsinou ani jeden neuzna..ikdyz je to ve vetsine pripadech naprosto jasne

0/0
8.8.2010 2:17

Phoenix_AND1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Samozrejme, ze OblivionR^,

0/0
8.8.2010 11:22

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

tak ano taky bych rekl ze Oblivion je lepsi jak G3,uz jen kvuli tomu kolik veci je do toho ke stazeni napr. OO,do G3 je prd.

0/0
8.8.2010 11:44

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

Tak to jako vubec. Do G3 je uz nekolikrat zminovany Community Patch. A aspon je videt krasne podle obou patchu, G3 Community a Oblivion OOO s cim vice lide nebyli spokojeni. Zatimco u G3 opravuje hlavne bugy, jinak nic nepridava moc protoze to "nebylo treba", tak Oblivion OOO meni complet level scaling, meni textury protoze ty puvodni nebyli tak realne jako to "nekteri" neustale obhajuji, napr. lesk vseho. Meni obliceje. Ne nadarmo nekdo rika ze OOO meni cely Oblivion. U G3 to nebylo potreba, protoze tam byli akorat bugy a spatny bojovy system. Ale co, stejne si kazdej nejakej ten argument najde, jak se rika, kdo chce psa bit hul si vzdy najde.

0/0
8.8.2010 13:27

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

nikto tu nepísal, že by mal Oblivion alebo Gothic 3 nejak extra realistické textúry, takže nezavádzaj a rovnako nerozumiem čo majú textúry spoločné s "leskom všeho". A posielam ti pár ksichtíkov z Oblivionu bez modifikácií - http://img535.imageshack.us/img535/7673/oblfaces.jpg neviem ako ostatní ale podľa mňa tváre nemajú žiaden prehnaný lesk, určite nie tak ako sa to snažíš vykresliť. Jediné v čom vidím problém je že svetlejšie tváre majú na slnku problémy s prepalmi. Čo sa týka kvality textúr v rámci žánru tak patria k priemeru, číže žiaden realizmus ale ani žiadna amatérčina.

0/0
8.8.2010 14:46

Frater Omega

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gothic

To je sice pravda, nejruznejsich pluginu a modifikaci je opravdu do Oblivionu spousta, problemem ale pro spoustu hracu je, ze vetsina z nich si nerozumi s cestinou (snad az na pomerne zabugovany OOO 1.31) a do ted , kdyz si vzpomenu na instalaci nekterych z nich tak me jima hruza ze vsech tech cachru kolem instalace a jejich zprovozneni - viz. takovy FCOM + nutnost instalace hromady dalsich programku na  zpravu onech pluginu, razeni, kompatibilitu aby se mezi sebou nekopaly a dalsi. Myslim si o sobe, ze uzivatelsky s kompem umim docela slusne, ovsem to,co to bylo tady tak to je je opravdu jen pro nejake zkusene modery ci programatory pro ktere je TES serie srdcovou zalezitosti a za sebe rikam, s modifikacemi do O. uz nikdy nic nechci mit. Skoda, ze to nebylo vubec "user friendly".

0/0
8.8.2010 13:34

bonuSSweb

Nedodělek

Hrál jsem Gothic 3 a dost jsem byl nasr... každou půl hodinu mi to spadlo, hrát se to nedalo. Počkám si na recenze jestli se v téhle otázce něco změnilo. Jinak RPG to bylo docela dobré, ale právě kvůli tomu že to neustále padalo jsem to nikdy nedohrál.

0/0
6.8.2010 12:48

Zorandul

Re: Nedodělek

Pokud si stáhneš poslední komunitní patch (oprava skoro všech bugů, co ve hře byly + nové grafické možnosti a mnoho dalšího) a v něm si případně zapneš alternativní balancování, tak tam už moc bugů nenajdeš a hlavně se to úplně parádně hraje. Čtyřikrát jsem gothica 3  rozehrával a vždy mě tam něco začalo moc štvát až jsem se na to vykašlal. Až poslední patch (má cca 1GB) mě k G3 po roce vrátil a dohrál jsem to celé od začátku až do konce i se splněním všech questů co jsem objevil a moc se mi to líbilo (a měl jsem i zapnuté alternativní balancování, které mění chování nepřátel a stejně tak i fungování zbraní a zbrojí...ne moc, ale dostatečně na to aby to bylo mnohem podobnější G1 a 2).

0/0
6.8.2010 13:45

echo677

Re: Re: Nedodělek

Ano i ne. Faktem je jak dneska vsichni fandove rikaj - Gothic 3 + Community patch = Gothic 3. Community Patch je pro G3 naprostou nutnosti, ty frajeri na tom delali par let a taky to podle toho vypada, ona uz ta jeho velikost pres 1 giga mluvi za vse. Je parada ze proste fandove Gothicu i pres nedodelanost G3 v nem videli potencial a snazili se jej vychytat opravama k dokonalosti. Coz se jim co se tyce bugu take povedlo. Oprava nefunkcnich skillu, qestu atd vychytali naprosto paradne.

Dale pribyli jeste 2 dulezite faktory onoho patche - autobalanc a alternativni vyvazeni UI. Autobalanc se staral prakticky o to, bay nebylo mozne, jak slo v puvodni hre, byt tzv. od kazdeho povolani vsechno, cili mag+ bojovnik + lukostrelec. Zkratka jste si museli vybrat jedno povolani a to hrat celou hru. Stale to slo sice trochu kombinovat, ale prave diky velkemu narustu bodu ktere byly potreba na naucenu skillu za kazde povolani uz to nebylo tak efektivni. V podstate vubec. Zkratka celkove udelal autobalanc to co delalo Gothic Gothicem.

Pak alternativni vyvazeni AI. Ten se staral zase o celkove lepsi boje, no lepsi. Jak je znamo, v puvodnim G3 boj vypadal tak ze kdyz po vas slo vice protivniku, a hrdina machal zbrani, tak po nem z cele skupiny sel po kazde pouze 1 protivnik, a ostatni jen tak pobehavali okolo. S alt. vyvazenim jich uz sly 2 a vice, podle zvolene obtiznosti hry. Zde byl bohuzel maly problem, ktery byl vicemene problemem velkym. Gothic 3 zakladem neni na takovy boj delany, cili ve vysledku to vypadalo tak ze z pocatku to sice vypadalo dobre, slo po vas vice oponentu a clovek mel pocit, ano tohle je jako stare Gothicy, jenze katastrofa prisla na vyssich levelech. Napriklad kolem 40 levelu kdy uz hrdina koncil v predeslych dilech a mlatil orky po desitkach, zde jste byli porad na stejnym bode a 2 nebo 3 orkove pro vas byli stale velkym problemem. Velka skoda ze se o tomhle fora nezminuji, protoze hodne hracum to proste prijde "normalni". Zkratka to normalni neni. Nastesti zde byla jakasi alternativa co vymyslel nejaky borec, a to dat si hru na lehkou obtiznost. Alt. vyvazenu UI bude stale pusobit cili protivnik se lepe kreje atd, ale zaroven necha puvodni system kdy po vas jde pouze 1 oponent. Je to takova zlata stredni cesta kterou sam vyrazne doporucuji. A nebo nezapinat alt. vyvazeni UI vubec.

0/0
6.8.2010 22:20

Zorandul

Re: Re: Re: Nedodělek

Ano, co říkáš je pravda, ale právě to pro mě udělalo G3 + patch lepší hrou. Autobalanc + cena různých skillů přidala trošku různorodosti a alespoň nestál úplně každej skill stejně. A i tak jsi se mohl vyzkoušet hodně skillů z jiných oblastí...sice jsi nebyl expert, ale i tak...rozhodně to bylo bližší G2. Stejně tak změnili nastavení zbraní, změnili systém fungování obrany a na x různých míst, kam jsi se pracně probojoval, přidali tu a tam nějakej poklad (v původní verzi tam nebylo někdy vůbec nic)

A co se alternativní AI týče, tak mně osobně to plně vyhovovalo. Sice na to hra doopravdy nebyla stavěná, ale i tak se mi to líbilo mnohonásobně víc, než předtím. V dřívější verzi jsem svoje první město osvobodil na cca třetí úrovni, což nemá nic společnýho s realitou. S alternativní AI a s velkou četností blokování soupeře jsem měl problém s více protivníky i v velmi pokročilý fázi hry. A to mi právě vyhovovalo. Pro mě to bylo tak jak jsem si představoval, že to chtěli tvůrce... Na začátku jsem chudák, co nic nedokáže a pomalu až si projde svět, tak začne osvobozovat území (přece jenom je osvobozování světa až závěrečnej quest...proč bych toho měl být schopen na začátku...proč vlastně i v půlce hry). Dokončil jsem hru na 83 úrovni (je teda fakt, že jsem splnil vše co, jsem objevil...) a od cca 70lvl + k tomu paladinský brnění jsem si doopravdy připadal jako pravej hrdina schopnej osvobozovat svět. V této fázi jsem byl hodně silnej... Osobně si to skoro nedovedu představit na čtyřicátý úrovni :)

Ale ať je to jak...autobalanc a alternativní UI si lidi můžou zapnout dle vůle. Pro mě to byla skvělá volba (autobalanc změnil hodně nastavení a z nálezu nové zbraně v speciálních truhlách jsem měl i radost a poznal jsem změnu v útoku a alternativní UI mi zabránila se cítit jako superman už na první úrovni (v původním G3 byly bitvy snad větší click fest, než Diablo 2...)). I tak ale všechny opravy stojí za to a svět a questy bez bugů zaujmou snad každého...

0/0
8.8.2010 0:24

Eclipse_GSX

Re: Nedodělek

Tak to se netěš, protože za to mohli stupidní Rakušáci v JoWoodu, kteří jsou vydavatelé i tentokrát. Risen je od Piranha Bites, jako Gothic 3, a bugy nemá, takže jiný vývojáři to nezachráněj. Že jsou v JoWoodu nepoučitelný dokázali v datadisku - opět. Vydejte to zase před Vánoci, nehledě na nulovej beta testing. Není to kolikrát s vydavatelem žádnej med. Další věc - Risen na konzolích. Od začátku se vědělo, že poběží na Genomu, stejně jako G3. A ten je PC only. Pak to taky podle toho dopadlo. Viděl jsem xbox veryi naživo, katastrofa. Zatímco já si na PC chrochtal blahem...

Přál bych jim, aby hra měla úspěch, ale dost se toho bojím. Už jednou JoWood prohlašoval - nebudeme opakovat chybu z Gothicu 3. A dopadlo to ještě hůřRv

0/0
6.8.2010 14:17

echo677

Re: Re: Nedodělek

No bugy mozna vychtaj, to se uvidi. Horsi to bude s hratelnosti. Anp soudim predcasne, ale soudim podle velkeho mnozstvi materialu, informaci a hlavne gameplay-í ktere uz jsou venku ve velkem mnozstvi. A nebude to zazrak. Jak jsem se zminoval uz drive, hra je delana pro masy, cili vsechno co delalo Gothic Gothicem proste zabili. Az na par detailu, ze hrdina bude potkavat stare zname postavy to bude proste jina hra. Nejde ani o to ze budeme mit noveho bezejmeneho hrdinu, kterej mimochodem vypada jak model z reklamy na ziletky od Wilkinson, a ze se hra bude odehravat v uplne jinych lokacich, ale celkove co jsem videl z gameplaye to proste bude spis neco jako Oblivion. Hrac bude moct byt od kazdeho vsechno, vsude bude blikat napoveda a ruzni ukazatele qestu. Boj bude "klikacka" stejne jako tomu bylo v G3, akorat to udajne bude mit nejaky nepatrny upgrade v podobe comb. Co jsem videl qesty, tak taky zadna slava. Navic hra vychazi multiplatformove, logicky, kdyz je to pro masy. Dnesnim hracu se to mozna bude libit, ale hadam ze vetsina fandu puvodni serie bude brecet. Hold Jowood...

Jinak k Risenu, ano presne tak. Na kozolich to vypadalo hodne blede. Ono je proste jasne ze Pyrane se orientuji primarne na PC, a ani bych se nedivil kdyby zase jen u nej zustaly co se nasledujicih her tyce. A aspon borci, za coz je miluju a za co je miluji jejich fandove, delaj porad hry starym stylem, kterej je v dnesni dobe cim dal tim cennejsi.

0/0
6.8.2010 22:34

MrSanta

Re: Re: Re: Nedodělek

Drobná oprava: veškerou nápovědu, ukazatel kudy za qustem a další ulehčovátka se dají volitelně zapnout / vypnout v nastavení hry. Ve hře by měly být 4 stupně obtížnosti:

Easy -> Normal -> Hard -> Gothic.

0/0
7.8.2010 2:37

echo677

Re: Re: Re: Re: Nedodělek

Jo, take jsem koukal na nejnovejsi informace. Nicmene to nic nemeni na tom jak ta hra bude zrejme delana, cili bojovej system "klikacka" heh.. Ve hre zadny ucitele, prej to bylo otravne heh...Rozhodne nejsem takovy ze bych te hre pral vylozene neuspech, jenze vzhledem k prachuzroutsvi Jowoodu a veskere snaze na serii Gothic jeste trhnout nejaky prachy by mi to vubec nevadilo..

0/0
7.8.2010 4:48

MrSanta

Re: Re: Re: Re: Re: Nedodělek

Nuž uvidíme jak to dopadne. Když to bude kvalitní hra, tak jedině dobře. Když to bude kravina, tak se kvůli tomu nepo*eru. Je spousta dobrých her které jsem ještě neodehrál, určo vyjdou nové a dobré hry a vždy se můžu vrátit ke starým osvědčeným peckám. Kdybych hrál jenom ty hry co mám teď doma a ještě jsem je pořádně neprošel, tak mám o zábavu postaráno minimálně na rok. I V GOG.

0/0
7.8.2010 12:21

DaWe16381

G4

tak na toto se vazne tesim,uz abych to mnel v PC na HDD:-)R^

0/0
6.8.2010 11:36

echo677

WTF ??

Hrube nedodelane ?? WTF?? To myslite vazne? Prestante delat Pyranim spatnou povest vy blbouni....jedine nedodelana byla trojka, a to prave diky Jowoodu. Kazdej kdo se o tu kauzu zajimal to vi. Taky duvod proc Pyrane presli pod Deep Silver. G1,2 a datadisk byly promakane dodelane ve vsech smerech.

Jinak to co nazyvaj Gothic 4 nebude mit z Gothicem skoro nic spolecneho az na ten nazev a par detailu. Uz je nejaky ten cas jasne ze se to snazej delat pro masy takze tam budou typycky dnesni hovadiny. Bych se vubec nedivil kdyby tam dali i slavnej autoheal, kterej dneska cpou vsude.

0/0
6.8.2010 11:15

LQA

Re: WTF ??

Přesně tak, kvůli tomu, že trojka byla po vydání téměř nehratelná, nemusíte "špinit" celou herní sérii.

0/0
6.8.2010 11:54

cumpi3

Re: WTF ??

R^R^ ...napsal bych to samé, ale předběhl jsi mě...tady píšou o hrách lidi, co nikdy nehráli nebo já fakt nevim 8-o

0/0
6.8.2010 12:25

mechwarrior

Re: WTF ??

pravda, inak od čias Gothicu2 a Morrowindu sa pomyslné nůžky začinájú viac a viac rozevírat. Keď vtedy bol Morrowind objektívne lepším iba o pár percent, rozdiel medzi Tes4 a Gothicom 3 bol už vyslovene neprehliadnuteľný. Obávam sa Gothicom 4 táto slávna séria definitívne skončí.

0/0
6.8.2010 13:21

Phoenix1

Re: Re: WTF ??

Gothic 2 s datadiskem byl IMHO tak ultimátní zážitek (60 herních hodin nadupaných na maximum), že se s ním Morrowind nemohl (přes své nesporné kvality) měřit. Takže o "objektivně lepšímů nemůže být řeč.

0/0
6.8.2010 13:41

mechwarrior

Re: Re: Re: WTF ??

Morrowind bol objektívne lepšou hrou, o tom sa netreba baviť... tvoje subjektívne hodnotenie môže byť samozrejme opačné ale nie je v tomto smere dôležité.

0/0
6.8.2010 13:50

Phoenix1

Re: Re: Re: Re: WTF ??

Morrowind mohl byt maximalne subjektivne lepsi hrou (uz z toho prosteho duvodu, ze hodonoceni je vzdycky subjektivni). Jinak vydavat vlastni nazor za nejake objektivni hledisko a vypravet, o cem se da a neda bavit a co je a co neni dulezite je vrcholem arogance.

Na gamerankings je lepe hodnocen Gothic 2 Night of the Raven. Gothic 2 Night of the Raven byl urceny pro fajnsmekry, kteri hledaji vyzvu (obtiznost byla zejmena ze zacatku celkem vysoka) a ktere bavi objevovat krasy negenerickeho sveta. Hra, ktera diky neskutecne preciznosti vyvojaru neprestane prekvapovat i po desitkach odehranych hodin.

0/0
6.8.2010 14:03







Najdete na iDNES.cz