Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

echo677

rezence

"Official Playstation Magazine – 7/10:

Obsahuje šestistránkovou recenzi, která je velice znepokojující, konečné skóre 7/10. Redaktor hovoří o tom, že hra smutně promarnila svoje možnosti. Občas cítíte, jako by byla na vrcholu úžasnosti, prezentujíc vám nabídku, kterou nemůžete odmítnout, ovšem vždy nechybí moc do nevyhnutelného zklamání.Plusy:Výborný soundtrack,Výborný design města,Vcítění se do doby.Mínusy: Nic kromě hlavních misí, které jsou vždy k dispozici postupně, nemůžete ve hře dělat.Dlouhá nudná fraška a dlouhé nudné jízdy přes městoAby se hra posunula na další level, potřebuje více pozornosti k detailům.Verdikt:Jednoduše tam chybí ta hvězdná kvalita a soustředění na detaily, které ze hry dělají klasiku."

hm odflakli to ko*oti, vzhledem k tomu jakej to ma nevyuzitej potencial to cloveka se*e 2x vic, proste ko*oti nejvetsi

0/0
12.8.2010 20:47

echo677

Re: rezence

jeste k recenzi, se divim celkem ale borci to vystihli, proste ko*oti, delaj to pro masy, pro dnesni deb*ly,pro vsechny platformy... a podle toho to pak vypada, od kazdyho neco, dohromady hov**, fakt takhle zku*vit klasiku...

0/0
12.8.2010 20:51

Drakens

Omlouvám se ale tohle mě fakt dostalo:(

Redaktor Score dohrál Mafia 2 za 9 hodin a 40 minut: Staví na příběhu a nádherným městě, herně má slabší místa, ale bavil jsem se hodně.

skoro  10 hodin...to je hodně málo....na to že nic nenutí hráče znovu

si to zahrát protože vše je předem nascriptované..nejsou zátarasy jak v jedničce volnost pohybu na střechy atd 0 lová ...je to škoda.

0/0
11.8.2010 22:32

cinclant

Tak mi to nejede...

Akorát menu fungovalo ;-D

0/0
11.8.2010 20:02

Topinas

PC

Všechny hry hraju na xboxu (pokud se nejedná o PS3 exluzivitky samožřejmě :-)) sem prostě konzolista. ALE tuhle si zahraju na PC, protože když sem zjistil že můj počítač hru rozjede na max (bez PhysX) a vypadá líp a i má i větší framerate (na PS3 mi to opravdu přišlo jako 20fps :-)) no a ono i ta kombinace klávesnice-myš (i když sem na ní už odviknul) mi přišla pro hru vhodnější a hlavně sem měl fakt pocit že zase hraju Mafii 1 :-) . + si dokážu představit jaký parádní mody opět PC scéna dokáže ktýhle hře udělat :-) .

0/0
11.8.2010 9:51

Dhatz

Re: PC

to já jsu taky pro hardcore mody, dodnes si proto schovávám na disku max payne 2,to když furt vychází mody na levels4you. Jenom mě zklamalo že tam nejsou standardní věci jako v GTA např. možnost vyskočit za jízdy nebo samovolně přerušit zatýkací animaci bez nějakého onscreen menu. Ovládání sousedících akcí tím že musím přijít blíž je ale prostě sprosťárna. Ale rozbitelnost je i s vypnutým physX drsná, třeba jak sklo praská a pak se podle toho i láme. kdo chce vidět physX ať si to dá na max a po restartu si zapněte benchmark, ale na hraní to není(někre kolem 21fps průměr na max) pokud vám to nedává průměr 40fps(s vypnutým). No hodnocení si nechme až na plnou, v demu není ani nijak moc aut.

0/0
11.8.2010 10:41

Aladin na Bonuswebu

Playboy

Mimochodem, nasel kazdej vsechny demo playboye? Musim rict ze na tu dobu jsou to holky vic nez slusny :)

0/0
11.8.2010 8:19

ryo2

demo

ve finale to bude dobrá hra,alespon demo mě bavilo.Jen mě s..e že to na mým notebooku (core2duo 2,53GHz,4GB ram,GF gt130 m 512MB) nejede dvakrát dobře - jen na nejnižší nastavení,ale na druhou stranu jsem rád že to vůbec rozjedu....Asi jistá koupě.

0/0
11.8.2010 7:26

TT777

Re: demo

Jo tak na notebooku ti to moc dobre nejede a co teprv ja myslis ze mi to pojede na PSP?;-)

0/0
11.8.2010 10:15

ryo2

Re: Re: demo

ja jen že jsem na tom notebooku hrál doteď hry relativně v poho - např.COD 6,assassins creed,resi,mass effect 1,2 ...atd.většinu her na max a hratelně,proto jsem taky doufal že mi mafia boběží trošku líp,než nakonec jede...Jinak jestli to chceš pustit na psp,doporučuji hafo lepící pásky a asi 12x psp,poté slepit celý dohromady,zapnout do zásuvky,samozdřejmě na 380V a vzít si nějaký hodně odolný rukavice,páč si myslím že to bude hřát...Taky bych doporučoval nějaký hodně odolný brejle-to jen kdyby to bouchlo...kdybys do toho šel,tak to kdyžtak natoč na kameru...:-)

0/0
11.8.2010 13:53

rodji

Dabing...

Nebudu hodnoti hru podle dema, výkonově na to moje PC navíc nemá. Na Xku samozřejmě jede poho, ale stáhnul jsem i PC verzi s českým dabingem, protože jsem byl na něj zvědavý víc, než na slideshow:-) No, jisté rozpaky mám hned na začátku. Výběr hlasů hlavního hrdiny a jeho parťáka jsou podle mě mimo. Budiž. Další - řeknete prkotina, ale hned mě uhodil špatný překlad z angličtiny, kdy Henry (nebo jak se jmenuje), vypráví, že utekl z Itálie před Mussolinim a říká o svém otci, že byl čestný muž. Což jaksi nedává ani smysl. Man of honor není čestný muž, ale muž cti, po siciliánsku mafián... Teď trochu off-topic: Hned na úvodu dema je citát Tommyho z epilogu prvního dílu. Údajně nemá M2 nijak navazovat na první díl, ale nedivil bych se, kdyby ty dva kumpáni, co si to na konci jedničky s Tommy vyřídili luparou, byl Vito s kámošem :-)

0/0
11.8.2010 2:17

echo677

Dojmy z dema

Dojmy z dema. Hra je na jednu stranu bezvadna, ale presto z ni nebude jen tak nekdo hotovej, krom typyckych dnesnich hracu, vsak uz je zde videt jak jsou z toho nekteri uplne hotovi a nevidej ty chyby a nedokonalosti, ktere tam jsou. Clovek nechce byt hnidopich, ale nebudu rikat ze je to super kdyz neni.Zkousel jsem jak na vykonem stroji, tak schvalne i na starsim, a rozchodil bez problemu na obou. Na starsim to akorat logicky neni tak plynule. Chvalim hlavne paradni fyziku, ktera je dneska proste nevydana a je to neco cim hra perfektne vybocuje. Grafika dobra ale jaka hra dneska nema dobrou grafiku. Paradni mimika a detaily obliceju, coz ale slo videt uz drive na predvadeckach.S optimalizaci je to takovy makovy. Na jednu stranu nebyl problem to rozchodit na starsim stroji, ale podle minimalnich pozadavku, dle kterych by mela byt hra plynula, neni. Stejne tak na vykonem stroji jsem pozapinal to co by meli jit naprosto plynule, hlavne physicX, a hle, pomale to bylo tak az to nebylo pekny.Kozolovost taky hodne ubira na celkovem gameplayi, skoda ze to pro PC nevypilovali vice. Velmi rychly autoheal, moznost tahat tunu zbrani.Takove detaily jako v 1. dile, kdy napriklad kazdy naboj v zasobniku se pocital a clovek musel koukat kdy prebiji aby mu tam zbytecne nezustaly, tu uz proste nejsou. Velmi lehka obtiznost, policistum je velmi snadne utect, jeste jsou pomerne vymasteni.Navic je velka skoda ze podle dostupnych informaci se hra zameruje hlavne na hlavni pribehovou linii, cili tim padem nevyuzity potencial povedeno mesta, coz je proste skoda jak svine.Pres vsechny zapory clovek doufa ze mnoho negativu ve finalnim produktu odpadne, protoze je to porad jen demo. Kdo vi, protoze kdyby takhle mela nakonec hra vypadat, tak by to byla sakra skoda.

0/0
10.8.2010 23:52

Toony

Re: Dojmy z dema

Přesně tak!R^

0/0
11.8.2010 9:07

Atomas

Re: Dojmy z dema

Pokud si myslíš, že jsou policajti docela vymaštění, tak zkus vykrást obchod. Možná se z obchodu živý nedostaneš...

0/0
11.8.2010 9:58

net.Xtreme počtvrté

Re: Re: Dojmy z dema

Policajti vymaštění jsou, ale jejich strašně moc:-)

0/0
11.8.2010 10:57

echo677

Re: Re: Re: Dojmy z dema

Prave ze neni, jak jsem psal nize, spamuji se pomalu a v malem mnozstvi, snad to takhle v plne hre nebude.

0/0
11.8.2010 13:25

echo677

Re: Re: Dojmy z dema

Zrovna to jsem nahodou zkousel, a zadnej problem. Problem je v tom ze policie se spamuje jen v urcitym mnozstvi za urcitej cas. Clovek nekam zaleze, nabehne tam 5 cajtu, ktery bez prpblemu hrac sunda, a dalsi cajti se resnou az za nejakou dobu. Takhle to jde delat do aleluja. Nechapu jak nekdo rika ze je to tezke, ono evidentne polde informaci tvurci nechteli aby tady sel styl GTA, jenze podle dema to zatim jde. Snad to ve finalnim produktu udelaj tak jak rikaj.

0/0
11.8.2010 13:23

Phoenix_AND1

Re: Re: Re: Dojmy z dema

Zkousel sem se jen tak projizdet mestem a videl sem 2 dopravni nehody, ktere udelali civlisti, ale ani u jednoho nebyl policajt ani se nak nehadali, jen kolize, takze muze dojit k bourackam.

Nejvic mi vadi, ze muzu jit po chodniku s brokovnici a vystrilet pulku mesta, prijde policajt, posles ho nekam, prijde dalsi a pak po chvilce zas prijede jedno auto s 2 policajtama zas je posles k zemi a takhle je to dost dlouho, jako nestalo se mi ze by prijeli vylozene vic aut najednou, v honicce to jo, ale jakmlie zacnu strilet po chodniku tak ne.

To same mrtvoly, nekoho sundas prijde polda, rekne nakej kec a odejde v pohode, mrtvola tam lezi dal.

Rychlost uz nekontrolujou jako v 1cce prisne, ted sem jel 70 pres most a nikdo me nechytal i kdyz sem viditelne jel kolem policejniho auta.

Prijde mi nebezpecnejsi ta cernosska ctvrt, tak je tam vic cernochu s pistolema nez policajtu v celym meste:-):-)No todle jsem zatim nasel, no, ale bavi me to, uz se tesim na plnou, snad ten pribeh bude vybornej.

0/0
11.8.2010 13:39

echo677

Re: Re: Re: Re: Dojmy z dema

Presne, problem je ze ty dnesni blbouni si toho nevsimnou tech chyb co tam je. Hra je zabavna to jo, jenze ty bugy a nedodelanosti co tam jsou ji kazej az to neni hezky. Clovek doufa ze spousta toho ve finalnim produktu odpadne, a bude to tak jak rikaj ze by to melo byt. To demo je udajne jeste starsi verze hry, takze snad to tak proste nakonec nebude. Kdyby to vydali takhle odflakle, tak by to byla sakra skoda. Navic uz ted je skoda ze nechtej vyuzit potencial toho mesta, ktere paradne udelane. Fakt k cemu to je te je to skvele udelane, kdyz tam stejne nelze skoro nic delat. V tomhle zlaty GTA, k cemu je te muzu v Mafii zplachnout wc nebo si koupit jidlo, kdyz to nic neprida. Zadne jezdeni taxikem, zadne ziveni se jako policista, nikde zadne sanitky a mohl bych pokracovat do aleluja.

0/0
11.8.2010 13:49

.palič:

Re: Re: Re: Re: Re: Dojmy z dema

Ono v tom GTA4 už je méně vedlejších aktivit než bylo v San Andreas a Vice City. A je to docela škoda.

0/0
11.8.2010 14:19

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Dojmy z dema

Že policie není tak náchylná na překročení rychlosti je naopak dobře. To bylo v jedničce na palici, když tě pěšák začal honit jako šílenej, pěšky, protože přesně na 30 metrů poznal, že jedeš 62, namísto povolenejch 60. Ti měli radar zabudovanej v hlavě, nesmyslně přesnej, a byly doslova všude. Dobrá desetina všech chodců v Mafii 1 byli policajti. Jedna z mála věcí, která mě dokázala na jinak bezvadný hře vytočit. Se zbytkem souhlasím, je tam hodně oživujících činností na oko, ale těch logickejch dost chybí. Člověk nemůže chtít holt všechno, bohužel:-/

0/0
11.8.2010 15:31

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Dojmy z dema

clovek nemuze chtit vsechno? co je to za blbost ? takovy chyby a nedostatky ktery ta hra ma by sly vypilovat naprosto jednoduse kdyby "chteli", pouze je to jen demo, cili nebudu skepticky a doufam ze to v plne hre nebude, jinak by to zabili, k cemu je ze je tam na 1. pohled naprosto bezvadne realne udelane zijici mesto, kdyz to hrac stejne nevyuzije, v tomhle zlaty GTA proste, na tomhle je sakra znat ze v tom nema prsty Dan Vavra, kterej mel pravne naprosto dokonaly smysl pro detail a diky nemu vypada mafia 1 tak jak vypadala, dokonale (na tu dobu) , tohle zatim soude z dema je proste na 1. pohled dobrej, ale po delsim prozkoumani odflaklej smejd

0/0
11.8.2010 23:31

DaWe16381

Re: Dojmy z dema

Tak proto jsem ti psal at to nehrajes,ta hra neni delana pro takove lidi jako si ty.:-),ale ostatni to urcite oceni.asi si uz znudeny z dnesnich her nebo nevim.takovich rejpalku jsem videl uz dost.

0/0
12.8.2010 13:31

Boh22

.

Všechno super. Hudba opět naprosto superepická. Já se tak těšim na plnou verzi. :-)

0/0
10.8.2010 23:03

Eclipse_GSX

Steam

Zase po roce musím nechtěně instalovat Steam, bezva. I když musím říct bravo - jedu 1,2 MB/s, což působí naprosto mimozemsky, když si vzpomenu na 12kb/s u Alien vs. Predator:-/ Na tu chvíli do plný hry se ten otravnej program v PC holt snese...

0/0
10.8.2010 22:03

Eclipse_GSX

Re: Steam

Upřímně, nebejt toho pitomýho bluru, tak hra vypadá milionkrát líp. Snad na to někdo vydá fix. Jízdní modely jsou fajn, graficky to taky není ošklivý, efekty jsou špičkový. Optimalizace je doslova pohádková. Ale ten blur na všechno vzdálenější 10 m, to je fakt jak pěst na oko. Pryč s ním.

0/0
10.8.2010 22:53

Phoenix_AND1

Re: Re: Steam

Jo, taky jsem uz na ten blur alergickej, skoda, mohlo by to bejt daleko hezci.

0/0
10.8.2010 22:57

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Steam

Vtipný je, že občas na pár vteřin vypadne a pak zase naskočí. Bez něj to vypadá opravdu o hodně líp. Nevím, proč s ním maskují předměty vzdálený 10 metrů, když jsou prokreslený hezky. Rozlišení některejch textur je taky pochybný, i když na open world co by kdo chtěl, viz. GTA. Nevím, je na tom vidět dlouhej vývoj a konzolový omezení. Vyhlazování okrajů on/off, to si z nás snad střílej? Kromě 5 fps dolů mi okraje o moc hladší nepřijdou. Zmiňovanej blur, některý textury jaksi ještě z minulý dekády... A 5 vteřin na to bouchne auto, nádherně, se všemi detaily, krásným osvětlením a na šlehající plameny je radost se koukat. Jako celek to působí hezky, reálně, rozhodně jsem spokojen - aby ne, se svojí šunkou, na který to běží kupodivu parádně. Filmečky jsou bezva, rozhodně se těším na příběh. Ani se nedivím tomu hodnocení, který mafia po světě sbírala. Po všech těch hodinách preview, herních ukázek a tunách screenů se Wow efekt nedostavil. Mafia 2 vypadá podle dema krásně, ale brada bohužel nespadla:-(

0/0
10.8.2010 23:33

Phoenix_AND1

Re: Re: Re: Re: Steam

Podle me, bude za chvili naky fix nebo patch/mod/plugin cokoli, na vypnuti / potlaceni bluru, treba bude i naky mod jako na High-res. textures pro Crysis, na Mafii 1 bylo udelano hodne modu.

Jn AA by mohl byt trosku na volbe uzivatele a ne jen ON/OFF, ale i tak to neni zas tak strasny, je pravda, ze graficky to je pekne, ale ne nadherne :-)

0/0
11.8.2010 0:11

Toony

Demo dojmy - žijící město

Naprostý souhlas - žádný wow efekt se nekonal a co se týče "žijícího města" je to spíše menší zklamání. Čekal jsem asi příliš mnoho po všech těch prewiev. Pokud si rozkliknete mapu a dívate se na celé město, tak mi připadá strašně malé.:-( Další věci co mě nenadchly jsou spíše detaily jako několik stejných postav jdoucích za sebou, vetšina žen má stejné šaty, když někoho zabijete, přijede policajt, všechno nabourá potom vystoupí huláká "co se tady stalo" a odjede jako by nic a mrtvola tam pořád je - mohli by aspoň přijet funebráci. ;-D K někomu přijdete na zahradu a obyvatelé si dál popíjejí kafíčko jako by jste tam vedle nich vůbec nebyli. Chlápkovi co opravuje auto před vaším domem klidně zavřete kapotu a on dělá že se v motoru pořád hrabe. ;-D Když někoho nabouráte tak málokdy vystoupí a ani vám nevynadá - prostě to bere jako vybočení ze své trasy a snaží se vrátit ke svému původnímu plánu. Civilisté mají stejné hlasy jako hlavní hrdinové.:-(Já vím jsou to prkotiny a je to jen demo, ale když už jdou otočit kohoutky, splachovat záchod atd., tak tohle by tam mohlo být udělané lépe. Snad ve Full verzi bude o něco lepší a příběh to celé zachrání...Celkově to na mě působí dojmem, že Mafii II prolétnete jen za účelem plnění ukolů k hlavnímu příběhu a na nějaké to volné procházení "z nudy" a kochání se virtuálním městem jako v GTA IV to nebude. Na to jsem se docela těšil.:-( Jinak souhlasím, určitě to bude super hra co do příběhu a akce...

0/0
11.8.2010 8:58

echo677

Re: Demo dojmy - žijící město

Presne. Je to proste ironie, jak kazdy rikal jak tohle GTA prevalcuje, ale zatim se tomu muze GTA lehce posmivat. Nektere aspekty jsou zde lepsi, napriklad paradni fyzika ci mimika obliceju, ale co se toho mesta tyce, je to sakra skoda ze se na nej nechtej zamerit vice. To mesto je zivejsi a realnejsi, ma potencial jak prase a oni to nechtej vyuzit pitomci. Kdyby to vyuzili na plny obratky, tak potom by se dalo rict ze tohle GTA prevalcuje...

0/0
11.8.2010 13:37

Phoenix_AND1

Re: Re: Demo dojmy - žijící město

Presne, ma to silene moc moznosti a oni to nechaj takhle, kdyby to klidne odlozili jeste o nakou dobu a radsi to doladili a vypilovali.

0/0
11.8.2010 13:40

DaWe16381

Re: Demo dojmy - žijící město

chlapce toto je hra a ne real,prober se:-P.

0/0
11.8.2010 21:14

echo677

Re: Re: Demo dojmy - žijící město

heh, chlapce, az na to ze ten borec ma ve vsem pravdu, a to ze to je "hra" a ne real je jeden z nepitomejsich argumentu jakej jsem za posledni dobu cetl, to by takhle mohl rict kazdej a nemuseli by se pak hry vubec hodnotit

0/0
12.8.2010 3:04

DaWe16381

Re: Re: Re: Demo dojmy - žijící město

Tak to chlapce uz davno ne:-),a co se tyka tech + a - Mafie2 tak jedine scim souhlasim tak je ta celkem mala velikost mesta,ale zas to ma i sve vyhody neni to vsechno rosfrcane jak v GTAIV po celem mega meste,a clovek ma vse temer pri ruce,a navic kdo hral Mafii 1 tak je na tu velikost mesta zvykli a nema ztim problem,a jeste bych dodal ze pokud se vam hra neliby nikdo vam ji prece nenu ti aby ste ji hrali,nebo snad ano?......Rv

0/0
12.8.2010 13:18

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Demo dojmy - žijící město

*nenuti

0/0
12.8.2010 13:18

Hanzales

M2 uáá

Tak jsem se k tomu taky konečně dostal po práci a užil si prima legraci :D Ne vážně, 14 dní pročítám preview, komentáře (místy přiblblé) a jen tenhle "slabý odvar" (neboli demo) je prostě špička. Jak říkám, člověk co dokáže ocenit každý detail si to opravdu vychutná a vyblbne se i s tím málem (nemyslím kohoutek u umyvadla). I kdyby plná zabrala těch 8-10h tak mám chuť k předobjednávce přihodit ještě jednu. Na ostatní hry jsem těch pár chvil zcela úplně zapomněl. Díky klukům brněnským za mistrovské dílo (ať si říká, kdo chce co chce). Po technické stránce obrovský respekt a o příběh už se nebojím. Jsem napjat už jenom jak se dostanou z toho mostu a to ani není "příběh" :D Věta z traileru "právě jsi začal k*** válku" už jen dává tušit, že to nuda určitě nebude ;O) Jinak na 4jádru(2.8), 2GB RAM a 8800GTX to běhá na plné detaily v 1920x1080 (bez AA) hodně slušně. Akurát Occlusion ubírá docela výkonu. Bez toho to jede tak 40-50 a po zapnutí už to klesá pod tu "věmovou plynulost". Hold 8800 architektura už tu featurku nestíhá. Fyzika na střední neubírá v tomto případě skoro nic. Na to jak to krásně vypadá to běží, jako po másle :) A teď mne omluvte, jdu se do 27. někam hybernovat...

0/0
10.8.2010 21:51

Hanzales

Re: M2 uáá

"vjemově" (to jen pro hnidopichy) ;o)

0/0
10.8.2010 21:54

assassin89

dobreee

sakra dobre.... jsem to zkusil a parada...akorat jsem nakonec musel dat mod ovladani vozidla na realisticky na ten normalni se mi 2x nezamlouval a furt jsem boural :-D

0/0
10.8.2010 21:19

LoudYczech

Paráda

Demo mi dost nadchlo, dokonce i na mém noteboku acer aspire 5740g( má core i5 4jádro 4gb ram a ati mobility hd 5470) mi hra jede téměř plynule je tam minimální trhanost spozorovaná jen na určitých objektech. A to zatím nemám aktuální graf. ovladače. Jen ty animace civilistů při zásahu zbraní mi přišli o dost horší, než v GTA 4. Za to mi Mafia 2 příjde 10000 x optimalizovanější rozhodně si jí koupímR^

0/0
10.8.2010 21:03

Aladin na Bonuswebu

SUPER

DEMO JE SUPER! Vyzkousel jsem hromadu veci (i malickosti jako ze vidim v panackach diry po kulkach, kdyz slapnu do krve jsou zamnou stopy atd...) + jsme objevil patch ktery zrusi casove omezeni takze si muzu hrat jak dlouho chci. Demo me nadchlo, a uz ted tech 12 stovek nelituju.

0/0
10.8.2010 20:21

roman00

Re: SUPER

A nechtěl by jsi se o ten patch/modifikaci podělit? Já chci aspoň ten kousek města pořádně prozkoumat a mě 10 minut fakt nestačí xD

0/0
10.8.2010 20:41

ZX Spectrum+

Re: Re: SUPER

pozri napr. na gamecopyworld.com alebo si vygoogli mafia time freeze hack...

0/0
10.8.2010 21:06

roman00

Re: Re: Re: SUPER

jj už jsem to našel, ale i tak díky ;-)

0/0
10.8.2010 21:36

FaCry

Čeština ??

Víte někdo prosím jak zprovoznit češtinu? Na Steamu se mi tato nabídka nikde nenaskytla:-(

0/0
10.8.2010 20:04

Phoenix_AND1

Re: Čeština ??

JJ, taky sem nevedel, kde je, ani sem nevedel, ze na steamu ma byt i v CZ verzi.

Klikni pravym na Mafii 2, properites ->language->cz, pak restartni steam a mela by se ti aktualizovat.

0/0
10.8.2010 20:07

FaCry

Re: Re: Čeština ??

super!!!!!!!!! díky:-) už se něco děje;-)

0/0
10.8.2010 20:10

DaWe16381

Mafia2

ja si radeji pockam az na fulku:-)

0/0
10.8.2010 20:03

Chachca_SKS

Re: Mafia2

Přesně! Už jsem se načekal dlouho, tak těch pár dnů mě už nezabije, hehe...

0/0
10.8.2010 20:20

DaWe16381

Re: Re: Mafia2

jj;-D

0/0
10.8.2010 22:33







Najdete na iDNES.cz