Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hezké screeny z Arcania: Gothic 4

Hra na hrdiny (RPG) Arcania: Gothic 4 potěší každého milovníka slavné série. Vývojáři ze Spellboundu se snaží maximálně po stránce gameplaye, ale i z hlediska grafiky dosáhnout maxima. Hezké screeny to dokazují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DarthPS3

hodnotenie

chlapci....vám to už vážne drbe.

0/0
16.8.2010 21:04

Saniczek

Screen

Ten screen z hradu mi nostalgicky připomněl obléhaný hrad v Valley of the Mines z G2 :) těším se

0/0
16.8.2010 13:43

echo677

...

Tohle je vsechno mozny jen ne Gothic. Hlavne ze to delaj pro masy, cili tim to uplne zabijou.

0/0
14.8.2010 13:07

Eclipse_GSX

Re: ...

Já si od toho nic neslibuju. Gothic 3 pro mě důstojně skončil a u toho konce taky jsem. V jedničce a dvojce jsem se dobře bavil, užíval si příběh včetně pár zvratů a bylo to fajn. Osobitý a stylový. Nicméně už od začátku se vědělo, co se děje na pevnině (v Myrthaně), a že tam pravděpodobně bezejmenný hrdina dojde a bude se muset sakra ohánět. Upřímně mi volnost Gothicu 3 celkem sedla. Mnohem radši jsem čistil města okupovaný orky, než abych hledal nějakou zhovadilost, kdesi ukrytou, která zázračně vyhubí všechny skřety a pošle je do pekel, nebo podobně originální scénář. Všeho moc škodí, i originality. Pokud někdo začal s Gohticem až od trojky, tak je to bohužel jeho smůla a může nadávat jak chce. Že byla nevybalancovaná obtížnost a na levelu 50 mě dokázalo sejmout divoký prase, nebo že jsem dokázal vesnici vyčistit úplně sám, to už bylo dost k zamyšlení. Nicméně jsem si třetího Gothica díky comunity patchy užíval (vyčistit město od orků na hard s CP stálo opravdu hodně námahy). Vědělo se, že třetí Gothic bude TEN velkej Gothic, a taky byl. Vše se v něm rozseklo, věděl jsem jak to skončilo a proč to tak skončilo a byl jsem spokojen. Že se teď chystá nějaká hra zvaná Arcania s přívlastkem Gothic tale mě těší, RPG her není nikdy dost. A i když se tam Spellbound (bohužel) chystá nacpat pár postav z předešlých dílů, dívám se na to jako na novou hru. Gothic byla skvělá série, která pro mě skončila. Naštěstí se rozeběhla nová, Risen:-)

0/0
14.8.2010 14:35

Blackened Halo

Re: Re: ...

mne osobne sa Gothic 3 velmi pacil..hlavne ta volnosť, relativna volnost.... ja osobne mu davam 90% ...a to aj vdaka krasnej hudbe

0/0
14.8.2010 14:59

DaWe16381

Re: Re: ...

hmm asi si tam G3 znovu nainstalim, mam dokonce origosku:-)

0/0
14.8.2010 15:14

echo677

Re: Re: ...

Presne, sice i G3 byl uz velmi ulehcen, ale byl to porad Gothic. Arcania uz neni Gothic any omylem, jen si na nej hraje. Tak to dopada kdyz prachuchtivy vydavatel chce z pomerne slavne serie jeste vytriskat nejaky prachy. Sazi na jeji dobre jmeno a na to spoleha. Jenze fanousci puvodni serie tohle vedi, i pres to tomu dali sanci, ale jelikoz uz se o te hre vi skoro vsechno, cili co bude obsahovat atd. tak to zabili. Delaj to pro masy = konzolove. Logicky kdyz na tom chtej trhnout co nejvic penez. Proste co delalo Gothic Gothicem tu uz nebude. Gothic proste skoncil 3.dilem a nazdar.

0/0
14.8.2010 17:03

jazzcat

Re: Re: Re: ...

ty si to už prešiel/hral?

0/0
14.8.2010 18:12

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: ...

osobne si myslim ze to nehral,nevim mam takovi pocit.

0/0
14.8.2010 18:38

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Nemusim to ani hrat, kdyz uz je jasne dane co tam bude a co ne. Tuny gameplayí z predvadecek to akorat potvrzuji. Kdyz uz chcete argumentovat tak necim padnym aspon.

0/0
14.8.2010 18:54

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

a co vlastne hrajes za hry?,docela by mne to zajimalo.a ktem gameplayum z predvadecek,pokud si hru nezahraji ja osobne,ta ksi ji vetsinou netroufam ani hodnotit.:-)

0/0
14.8.2010 18:57

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

keď je všetko jasné tak napíš konečne konkrétne veci ktoré tam budú a ktoré nie, nemal by to byť pre teba problém. Mňa osobne to takisto zaujíma, zatiaľ sa mi G4 javí ako odľahčené RPG vo veľmi podarenom grafickom kabáte. Ale ako som písal, tie konkrétnosti prosím, určite nie som sám kto na ne čaká ;-)

0/0
14.8.2010 19:03

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

se podivej na nejakou fanstranku, a muzes si o tom cist do aleluja..

0/0
14.8.2010 20:17

rostan007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Přeci jen, nějaký příkládeček bys nedal?

0/0
14.8.2010 20:30

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

načo fanstránky keď tu máme zázračný zdroj informácii menom echo677 ? ;-) ale vážne mal by si byť schopný svoje silácke ale povrchné a neurčité reči podporiť aspoň nejakým argumentom ... alebo chceme od teba moc ?

0/0
14.8.2010 21:29

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

clovek tu pise argumenty kazdou chvili, koho ma vecne bavit se opakovat jen aby jste vy co je nevidite meli radost, dekuji nechci

0/0
14.8.2010 23:05

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

"clovek" možno i keď ho tu nevidím, "echo677" nie ;-)

0/0
14.8.2010 23:07

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

neprahanis to uz trochu ?! nejde ti o diskuzi,jen rejpes, ty idiote, radsi zavri klapacku uz

0/0
16.8.2010 10:36

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

A vulgarismi, tak to tvuj nazor bude bez pochyby spravnej Rv Vis mozna kdyby tobe slo o diskusi, tak by jsi napsal neco vecneho, nez 200x trapny "clovek co se o to zajima vi a tak nemam potrebu sem neco psat" Rv

0/0
16.8.2010 11:08

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

heh prej názor, nepsal jsem žadná názor tvle, jen prostá reakce na rejpání, nazdar

0/0
16.8.2010 14:18

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Tak,Tak,neboj se zachvily Kaprakovi zase zacne skola.tak tu nebude cele dny opruzovat.:-)

0/0
16.8.2010 19:11

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

takovejch chytraku jako si ty tu je plnej BW,tak kdyz si to doprdele nehral,tak jak to muzes vse hodnotit,to same u dema Mafie2 co si tam psal za blaboly.radeji uz nikde nic nepis,bud od te lasky.Rv

0/0
14.8.2010 21:43

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jiste, ty ses zrejme ten co sezral Salamounovo ho*no a vi vsechno co si rekl "tak ted to nekomu v diskuzi nandam", bud od te lasky a nereaguj na me kdyz neumis slusne sve argumenty podat. Ja to mam aspon podlozene, netaham si to z paty, nepotrebuji jet ve Ferrari abych vedel ze to auto je rychle.A mas pravdu, takovych kecalku je bonusweb plny, kecalku co bud kecaj a tahaj si to z paty nebo tvuj pripad. Nazdar.

0/0
14.8.2010 23:04

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

uvedomuješ si vôbec že píšeš o sebe ? A vôbec prečo nie si schopný normálne diskutovať ?  ľudia sa ťa v dobrej viere pýtajú na konkrétne príklady pretože v diskusii vystupuješ ako niekdo kto zjedol všetku múdrosť sveta ale jedine čo tu z teba vypadáva sú neurčité a povrchné frázy s nulovou výpovednou hodnotou. Áno vieme, že Arcania bude konzoloidná s jednoduchým bojovým systémom, že bude mať peknú grafiku ale ty sa tváriš že vieš omnoho viac, tak sem s tým !

0/0
14.8.2010 23:15

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Mechu ser nanho.toto nema cenu.on se bude furt nejak vytacet a k veci nic kloudneho nenapise.:-/

0/0
14.8.2010 23:32

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Nemam potrebu se vytacet. Jen me unavuje porad dokola psat jak de.bil to co uz napsali jini. Rikas ze chces slusnou diskuzi, a porad rejpes s necim co si muzes precit o par odstavcu vyse od borce co psal v cem byl napriklad G1 dobry, nebo se podivat na material na netu. Vazne nepotrebujes abych ti ja musel vsechni prevykladat. Kdyby vas vsechny to fakt zajimalo, podivate se na net a sam si ty informace co vas tak zajimaji zjistite, misto toho ale radsi jen pisete do nejake diskuze a stourate do lidi, a na to ja fakt nemam naladu. Nazdar.

0/0
15.8.2010 0:39

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Pak to navic tak dopada, ze slusna diskuze se tu skoro nenajde, protoze je to tu samej stouralek a podobne, a na ne neni absolutne nikdo zvedavej, ty lidi se slusnyma nazorama se na to pak vyse*ou sem dal neco psat.Diky vam co delate ze sebe akorat debi.ly a marne se je navic snazite delat i z ostatnich. Nazdar.

0/0
15.8.2010 0:42

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

takže zase len veľkohubé vyhlásenia, frázy a silné reči. Ale nie, nebudem sa tváriť, že som to od teba neočakával ;-)

0/0
15.8.2010 0:52

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

prezradím ti jedno tajomstvo, ak prispeješ do verejnej diskusie musíš očakávať, že ostatní s tebou budú diskutovať ;-) a hlavne ak sa tváriš ako borec ktorý vie viac ako ktokoľvek iný. Takže je veľmi hlúpe prísť s určitým tvrdením a keď sa o neho začnú ľudia zaujímať tak ich pošleš do prdele. To nie je prístup slušného človeka ale prístup hlupáka.

0/0
15.8.2010 1:02

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Diskutovat nebo si spis chtel rict "stourat"...prej silacke reci, to te bavi si porad vymyslet a prekrucovat totalne to co pokazde napisi, ja sve duvody zminil nekolikrat, proc pisi to co pisi a jakym zpusobem je pouze "jak se do lesa vola..."

jinak pro upresneni, cele tohle dohadovani vzniklo jak? Ze jsem napsal ze z gameplayi z predvadecek a z dostupnych informaci je uz jiste jak ta hra bude vypadat, bez toho aniz bych ji musel hrat. A pak uz jen nasledovalo tvoje a jinych stourani neco o tom ze mam zrejme vice informaci a ze je chcete vyjmenovat, a ja vam jasne jak pro debily napsal ze si je muzete zjistit kdekoliv na webu. Kdyby vas to fakt zajimalo tak to udelate. Udelali jste tak ? Ne! Misto toho jen neustale stourate at vam neco napisu, a kdyz vas poslu do pr.dele tak se jeste divite a mate me za debila. Cili bud tak laskav a laskave si prehodnot to cos celou dobu psal ty kaspare, nez napises neco dalsiho. Nebo je to opravdu tak obtizne ? Prenest se pres svoje ego a uznat ze je to presne tak jak pisi? :-) Jinak uz koncim, tohle je offtopic jak prase a uz me to nebavi tady ze sebe kvuli vam nechapavym stale delat vola. Nazdar.

0/0
15.8.2010 3:31

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

a zase blablabla, človeče keby si rovnakú energiu venoval téme to by bola iná káva ;-) Celý tvoj problém stojí a padá na tom, že jedine čo vieš je mať silácke reči ale NEDOKÁŽEŠ ich podporiť argumentmy. Škoda asi od teba naozaj chceme moc...

0/0
15.8.2010 11:02

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

a zase blablabla porad jen kecy typu "silacke reci a nedokazes podporit argumenty" co si porad dokola vymejslis a tahas z p*dele protoze ses jen typickej duskuterskej egoista ,nemas uz co psat, jen chces mit posledni slovo a klidne si ho mej, a jeste se trapne schovavas za mnozne cislo, co ti dodava diskuterske sebevedomi ze nejses sam, jinak bys to davno zabalil, kaslu na tebe, nazdar

0/0
16.8.2010 2:01

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

a ocividne argumentujes jen tim,co si kde prectes.

0/0
14.8.2010 21:47

echo677

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ocividne ano, kdyz jsem to psal nekolikrat, urcita fakta jsou jasna a 100% potvzena jen z informaci a predvadecek, cili clovek to nemusi mit nutne na svym PC aby mohl tvrdit opak, kdyz je jasne ze tam ty veci o kterych tvurci jasne rekli, ze tam budou.

Ale ne, hlavne ze sis rejpnul.

0/0
15.8.2010 3:35

DaWe16381

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

dokud si hru sam nezahrajes ty blbecku,tak nemuzes vypoustet z te tve huby takove sracky nazdar.Kaspare.

0/0
16.8.2010 18:25

Nokiagay

Re: ...

echobuzna

0/0
14.8.2010 17:08

rostan007

Re: Re: ...

Říká Nokiagay ;-D

0/0
14.8.2010 20:31

Nokiagay

Re: Re: Re: ...

wow, ty budeš opravdu agent jejího veličenstva.

0/0
15.8.2010 17:10

DaWe16381

Re: Re: ...

Tady bych te trosku poopravil,to neni echobuzna,nybrz echolama .

0/0
16.8.2010 19:16

IARK - BAN za králíčka.

Re: ...

"Tohle je vsechno mozny jen ne Gothic." typicke vykriky hloupych fanousku, ktery hru pred vyjitim odsoudi, protoze sin stryce krale Fangor se v minulem dile psal s dvema n. Z tech tvych argumentu "bude to hnusny, protoze tvurci zmenili veci na ktere si ani nevzpomenu" je videt, ze jsi opravdu znaly clovek. Jinak podle toho co pises jsi od Oblivionu nevidel ani instalacni disk Rv

0/0
15.8.2010 3:41

echo677

Re: Re: ...

Zmenili toho dost, kdo to ma porad vypisovat. Kdyz by vas to fakt zajimalo, najdete si to na netu a ne se neustale do nekoho navazet. Jinak nevim na co presne narazis, ale Oblivion jsem hral, dokonce s OOO modem, a nikde jsem nerekl ze by to byla spatna hra. Ale nebudu rikat ze to nebylo konzolove kdyz bylo. Je to delane pro multiplatformy. Nevim co tim jako sledujes. A poprave me to ani nezajima.

0/0
15.8.2010 4:20

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: ...

"Zmenili toho dost, kdo to ma porad vypisovat." jeste jsi nenapsal nic, takze asi nic nezmenili. Jinak rekni mi co bylo na Oblivionu konzolove, neco konkretniho, ne zase kecy tipu "ja nevim najdi si to sam, ale je to tak" Rv

0/0
16.8.2010 11:12

echo677

Re: Re: Re: Re: ...

asi to že to bylo dělané pro "PS3 a Xbox 360" ? :-) tvle, úplně jako bys ukázal prstem na Ferrari a ptal se proč je to auto rychlé...

Fakt, clověk si vždycky myslí, že už všechny formy debility viděl a pak přijde někdo nový a posune ji na další level...

0/0
16.8.2010 14:11

echo677

Re: ...

docela se divim ze tohle nepromazali, tuhle tu byla slusna diskuze o Dragon Age, a hned to bylo z neznamych duvodu pryc, ale tohle ze se tu lidi hadaj o blbostech, tu nechaj..proste bonusweb..

0/0
16.8.2010 10:51

Magumi

Hmm

Já to taky hrál s jedním z posledních patchů, takže bugy tolik nevadily. Ale ten nápad s bezejmenným hrdinou mě moc nebral - člověk se přece jenom líp stotožní s postavou, kterou si může sám kompletně vytvořit, jako třeba v Oblivionu, nebo s nějakým hrdinou, který působí jako živoucí člověk, jako třeba Gerald v Zaklínači.

0/0
14.8.2010 11:33

echo677

Re: Hmm

To ze to nevyhovovalo zrovna tobe, neznamena ze ostatnim, bylo to originalni a nekdo jeste rika ze prave mnohem lepsi kdyz o ty postave nic nevis, protoze ta postava mas byt "ty".

0/0
14.8.2010 13:02

Topinas

Proč?

Se to jmenuje Arcania : Gothic 4 a ne Gothic 4 : Arcania? A proč tam vůbec je to Arcania ?;-D mě to přijde jako by chtěli udělat novou sérii ale aby se to líp prodávalo dali do jména Gothic ;-) .

0/0
14.8.2010 11:06

Aladin na Bonuswebu

Re: Proč?

Protoze v USA se Gothic neprodaval, tak vydat Gothic 4 ktery vlastne nikdo nezna by nebylo az tak vynosny jako Arcania: A nekakej Gothic 4 nebo co :))

0/0
14.8.2010 11:50

echo677

Re: Proč?

Protoze ikdyz se to nazyva Gothicem, bude to s nim mit jen malo spolecneho, a jak vydavatel tak i tvurci to vedi ze by do nich kazdej fanda puvodni serie kydal, tak si to radsi pojistili novym nazvem.

0/0
14.8.2010 13:04

HonyaDj

Re: Re: Proč?

Já z toho mám zatím pocit, že fandové kydají tak, jak se očekávalo, aniž by o tý hře něco pořádně věděli nebo jí viděli... Že nekydali fandové, když vyšel Elder Scrolls 3 nebo pak Oblivion? Přijde mi, že je dneska fakt moderní nadávat na všechno, co jenom trochu mění koncept...

0/0