Diskuze
Hezké screeny z Arcania: Gothic 4
Děkujeme za pochopení.
Saniczek
Screen
Ten screen z hradu mi nostalgicky připomněl obléhaný hrad v Valley of the Mines z G2 :) těším se
echo677
...
Tohle je vsechno mozny jen ne Gothic. Hlavne ze to delaj pro masy, cili tim to uplne zabijou.
Eclipse_GSX
Re: ...
Já si od toho nic neslibuju. Gothic 3 pro mě důstojně skončil a u toho konce taky jsem. V jedničce a dvojce jsem se dobře bavil, užíval si příběh včetně pár zvratů a bylo to fajn. Osobitý a stylový. Nicméně už od začátku se vědělo, co se děje na pevnině (v Myrthaně), a že tam pravděpodobně bezejmenný hrdina dojde a bude se muset sakra ohánět. Upřímně mi volnost Gothicu 3 celkem sedla. Mnohem radši jsem čistil města okupovaný orky, než abych hledal nějakou zhovadilost, kdesi ukrytou, která zázračně vyhubí všechny skřety a pošle je do pekel, nebo podobně originální scénář. Všeho moc škodí, i originality. Pokud někdo začal s Gohticem až od trojky, tak je to bohužel jeho smůla a může nadávat jak chce. Že byla nevybalancovaná obtížnost a na levelu 50 mě dokázalo sejmout divoký prase, nebo že jsem dokázal vesnici vyčistit úplně sám, to už bylo dost k zamyšlení. Nicméně jsem si třetího Gothica díky comunity patchy užíval (vyčistit město od orků na hard s CP stálo opravdu hodně námahy). Vědělo se, že třetí Gothic bude TEN velkej Gothic, a taky byl. Vše se v něm rozseklo, věděl jsem jak to skončilo a proč to tak skončilo a byl jsem spokojen. Že se teď chystá nějaká hra zvaná Arcania s přívlastkem Gothic tale mě těší, RPG her není nikdy dost. A i když se tam Spellbound (bohužel) chystá nacpat pár postav z předešlých dílů, dívám se na to jako na novou hru. Gothic byla skvělá série, která pro mě skončila. Naštěstí se rozeběhla nová, Risen
Magumi
Hmm
Já to taky hrál s jedním z posledních patchů, takže bugy tolik nevadily. Ale ten nápad s bezejmenným hrdinou mě moc nebral - člověk se přece jenom líp stotožní s postavou, kterou si může sám kompletně vytvořit, jako třeba v Oblivionu, nebo s nějakým hrdinou, který působí jako živoucí člověk, jako třeba Gerald v Zaklínači.
echo677
Re: Hmm
To ze to nevyhovovalo zrovna tobe, neznamena ze ostatnim, bylo to originalni a nekdo jeste rika ze prave mnohem lepsi kdyz o ty postave nic nevis, protoze ta postava mas byt "ty".
Topinas
Proč?
Se to jmenuje Arcania : Gothic 4 a ne Gothic 4 : Arcania? A proč tam vůbec je to Arcania ? mě to přijde jako by chtěli udělat novou sérii ale aby se to líp prodávalo dali do jména Gothic .
DaWe16381
G4
No uvidime,hral jsem vsechny dily Gothicu ale ani jeden jsem nedohral,vsude jsem se dostal tak do pulky a proste mne to prestalo nejak bavit nebo co,sam uz nevim,je to docela dlouho co jsem to hral,ale skusim tady tu 4 dotahnout do konce,grafika je docela hezka,jeste zalezi jaka bude hratelnost,jestli to necim ozivy.nebo ne.,kazdopadne skusim.
KyleBroflovski
naděje
Já si od toho slibuji docela dost. Série Gothic (včetně trojky)je perfektní dílo s neopakovatelnou atmosférou, ale přesto má své chybky. Vývojáři čtyřky kdesi slibovali, že přidají na epičnosti příběhu, udělají rozmanitější úkoly a dokonce prý chtějí dát větší prostor ženským npc...Doufám, že se jim podaří skutečně sérii vylepšit a přitom zachovat její esenci.
mechwarrior
zatiaľ OK
Tak minimálne po vizuálnej stránke je to pre mňa príjemné prekvapenie, skutočne podarené prostredie. Dokonca je tam náznak, že sa oproti G3 podstatne zlepší aj architektúra (teda v pripade G3 sa ani o architektúre hovoriť nedalo), možno sa v tomto smere priblížia Oblivionu. Uvidíme ako to dopadne
LQA
Uvidíme
Mno jsem zvědav, co tato hra bude mít společného se svými předchůdci, krom historické návaznosti na předchozí Gothic... Mě osobně bavil Gothic 1 a 2 více než Morrowind a jeho nástupce Oblivion. O Gothic 3 se raději nezmiňují, tu jsem dohrával se slzami štěstí v očích, že už to budu mít za sebou. Jedinou motivací pro mě bylo, že dohraji tehdy poslední díl Gothic. Na to, že jsem ho hrál na jednom z posledních patchs to byla 2. nejzabugovanější hra, kterou jsem zažil. Jen pro zajímavost 1. byla Arma...
Ale abych neodbočoval na sérii Gothic se mi oproti jiným RPG líbil vývoj postavy. Na začátku člověk přišel s bezejmenným hrdinou a rezavým mečem do lesa, tam na něj najednou přiběhl vlk a byl konec. Prostě nešel porazit. Tak nezbylo nic jiného než se lesu vyhnout a namakat se na slabších obludách. Potom však člověk přišel na místo kde ho pořád nějaká obluda zabíjela a najednou ji s přehledem sejmul, konečně vybral truhlu za ní a zjistil kam dál vede cesta, která obluda strážila.
Proto nemám rád hry kde se svět zlepšuje spolu s levelem hráče. Ať je člověk na které chce rovni furt je stejně silný jak na první...
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...