Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oznámen vývoj titulu S.T.A.L.K.E.R. 2

Vývojářská firma GSC Game World oficiálně oznámila vývoj akčního titulu S.T.A.L.K.E.R. 2. Jde o oficiální pokračování původního titulu S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mounty

...

Hmm nevim nevim. Na jednu stranu me nesmirne potesilo oznameni o pokracovani stalkera (o kterem sem myslim cetl uz nejaky patek zpatky;)), pro me suverene nejlepsi hry poslednich 5-6 let, ale na druhou stranu me trosku mrzi prave vyvoj i pro konzole. Konzolove tituly jako takove beru, treba gears of war me bavily strasne moc, a celkove proti nim byt jako pc hrac nemam nejakou averzi (i kdyz co lidi vidi na uncharted treba nechapu). Jenomze stalker byl prave strasne zabavny v tom, ze nikoho nevedl za rucicku a byl takovy spravne zahadny. Nikdo vam nerekl kama jit a co kde cekat, proste jen dostan se tam a tam a jak, to uz je na tobe. To se bojim ze ve dvojce nebude, ale prave ze tam bude takove klasicke, do tovarny vedou 3 vstupy ten je takovy a ten makovy vyber si, a jeste vam reknou co bude kde asi za protivnika. Stalker byl (a je) proste narocna a pomerne tezka hra a ja se jen bojim, aby ji kvuli konzolim neudelali babicka-friendly.

0/0
16.8.2010 11:21

yuri337

Re: ...

Přesně tak. Stačí se jen podívat, jak dopadl třeba takový FEAR2.. Bojím se, aby to u Stalkera nebylo podobné.

0/0
16.8.2010 12:38

rostan007

Re: ...

Souhlas. Stalker byla drsná věc, a takovej by měl zůstat.

0/0
16.8.2010 18:46

Eclipse_GSX

Hlavně aby

Jenom aby kvůli konzolím neošidili enviromentální efekty, který byly ve Stalkerovi naprosto úžasný. Dynamický nasvícení scény v DX10 byla špica, stejně jako textury s maximálním rozlišením, který naskočily ve 3 metrech, když je bylo potřeba. Zatímco v ostatních střílečkách se člověk kreje např. u zdi, a musí koukat zblízka na rozpatlanou texturu, ve Stalkerovi na nejkratší vzdálenost naskočila tak monstrózní, že i zblízka vypadala skvěle a na vRam to dopad moc nemělo, protože byla v tu chvíli taková jenom jedna. Za tenhle nápad si zasloužej palec nahoru, to jsem jinde nevidělR^Zas by mohli zpelšit vyprávění příběhu, hlavně kvůli konzolistům. To bych s radostí uvítal.

0/0
16.8.2010 10:02

echo677

Re: Hlavně aby

Zlepsit vypraveni pribehu? Jako myslis tim dneska tak popularnim trendem ala "filmove" ? To snad ne. Tohle at si delaj pro ti dnesni verbes co jim to tak basti, STALKER byl prave tomhle dokonalej ze vybocoval. Vypraveni pribehu bylo spravne realne, zadnej pos*anej filmecek, jak jsou na to dneska u her, hlavne americani, zvykli.

0/0
16.8.2010 10:54

Eclipse_GSX

Re: Re: Hlavně aby

No to by zasloužilo. Neříkám, že filmy. Ale půlka dialogů ve hře byla mluvená, půlka jenom psaná. A nejhorší bylo, že občas i těm hlavním postavám mluvený dialogy vypadávaly. První část questu mi audio přehrálo, druhou část už ne. A to nemluvím ani o tom, že se text neshodoval s mluveným slovem (obojí v angličtině). Úplně košer nebyly ani zápisky (myslím to pda). Neříkám, že to musí bejt na wow efekt, ale zparacovat by mohly. Dál mě totálně zklamal konec. Celou hru jsem byl jasnej klaďas a jenom proto, že jsem sbíral a prodával co se dalo (kdo by to taky nědělal, na horší časy), tak jsem skončil s ocelovým nosníkem na hlavě mrtvej. Měl jsem holt moc peněz. Na mě to bylo dost neosobní.

Co se týče konzolovejch fanatiků, to je mi jedno. Neříkám, že jsou konzole špatný. Bez tržeb z nich by herní průmysl tolik nevydělával, na druhou stranu nikdo nemůže tvrdit, že grafickej postup nebrzděj. Kvůli dlouhý životnosti (fajn věc) grafika zaostává (není fajn věc), ale zase nemusím dlouho upgradovat (taky fajn věc):-)

0/0
16.8.2010 15:12

mounty

Re: Re: Re: Hlavně aby

100% souhlas, dialogy byly v puvodni hre celkem o nicem, ale zase na druhou stranu pribeh jako takovy byl perfektni. Jinak jediny spravny konec je ten se skakanim po strechach elektrarny, v tehle casti hry je taky podle me maximalni atmoska i hratelnost tos kdyztak naloaduj;)

0/0
16.8.2010 15:32

USER47

Re: Re: Re: Hlavně aby

spoilery: Jen pro tvoje info, ten tvůj konec nebyl konec. U monolitu umřel každej, ale správnej konec byl trochu jinde a výrazně dál:).

0/0
16.8.2010 21:42

mounty

Re: Re: Re: Re: Hlavně aby

Kdyz spoiler tak spoiler: Kazdy ne, jeden z koncu byl ze jen oslepnes a zona zmizi ale bylo strasne tezke toho dosahnout, musel jsi mit malo penez a perfektni reputaci.

0/0
17.8.2010 10:34

echo677

Re: Hlavně aby

Jinak bacha na to co pises :-) , aby tady do tebe hned nezacali hustit ze to podelaj prave kvuli "konzolim" neni pravda. Stejne jako tomu je u Mafie 2.

0/0
16.8.2010 10:58







Najdete na iDNES.cz