Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Střet dvou světů: on-line hry na západě upadají, na východě kvetou

Měsíční předplatné to má oficiálně spočítané, prohrává s Facebookem a korejským přístupem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cjv

WoW

WoW je rozhodne dobra hra. Presnejsie, stale tvrdim ze je to najgenialnejsi herny produkt ktory bol kedy v hernom svete vyrobeny. Napriek tomu, ze nebol zdaleka ani originalny, ani graficky nejak vynimocny, ani nejak zvlast komplexny (oproti inym MMORPG tej doby), dokazal sklbit perfektne to co vtedajsi trh potreboval a co ho odradzovalo od hrania inych MMORPG hier. Uz len to, ze je take mnozstvo ludi, ktore tuto hru hraju dlhe roky, je fakt, ktory zrejme ziadna hra neprekonala. Na druhej strane, moj najlepsi den bol, ked som tuto hru asi pred rokom skoncil a teraz na nu uz len v dobrom nostalgicky spominam. To mnozstvo casu, ktore som tym ziskal a zazitkov v realnom zivote a v inych hrach, ktore cloveka nenutia hrat 5-10 hodin denne, za to urcite stalo.

0/0
22.8.2010 23:15

preed

WoW

nie je to clanok moc o wowku,ale budem reagovat,whineri ktori pisu ze wowko je pre deti ma vzdy dokazu vytocit,nikdo nehovori ze wotlk bol najvydarenejsi datac,je jasne ze blizzard sa snazil viac prisposobit casualom,respektive sa snazil cely datac najst kompromis aby ludia ktory to nehraju tak casto stale mohli relativne slusne hrat a ty ktory chcu byt viac HC tam mohli byt,samozrejme bolo tam vela preslapov ako napriklad instancia ToC ako celok aj ked nikto nemoze povedat ze dat tribute to insanity 25 bolo lahke ale bolo tam proste malo bossov,tak tiez naxx,chapem sice zamer blizzardu v tom ze ozivil raid ktory v classiku vyskusalo minimum ludi,ale bolo to predsa len moc lahke,ale tiez priniesol raidy ako Ulduar co je podla nazoru vela hracov najlepsi raid vo wowku vobec,co sa tyka loru,bossov a v neposlednem rade najdlhsie nepokoreneho bossa vobec yogg+0,aka alone in the darkness 25,raidy ako malygos a ruby a obsidian sanctum su myslim celkom v poriadku a ICC aj ked trochu slabsie ako ulduar tiez,moze sa zdat ze bossovia padaju moc rychlo po vydani patchu ale to je sposobnene hlavne tym ze boje su v dispozici na PTRku a tiez tym ze guildy ktore to zabijaju robia vsetko preto aby to zabili najskor ako sa da,takze toto pre vacsinu raidujucej wow populacie neplati,takze si myslim ze raideri si mimo prveho tieru,kde to bola fakt bieda,nasli aj boje ktore boli vyzva,a pouzijem klasicky agrument pre whinerov,zabil si lich kinga 25HC ak ne tak ticho,nehovoriac o tom ze blizzard uz s prichodom wotlku sfunkcil specy ktore do vtedy boli vyslovene na hovno,retri paladin,moonkin a tak podobne specy ktore boli vo vanile nehratelne a v TBC tiez po vacsine nahovno,tiez robenie Q v northrende prinieslo o dost lepsi zazitok ako v TBC alebo Classicu,v neposlednom rade achievmenty,je uplne jasne ze wowko sa urcitym sposobom posunulo ku casualnosti co sa tyka raidov ale je tam urcity kompromis,proste si treba zvyknut ze HEROIC je novy EPIC,kazdopadne si myslim ze uz je to na slusnej ceste a argument ako,wowko je pre deti proste neobstoji

0/0
21.8.2010 23:52

Morgiana

Re: WoW

Prominte, ale už vubec princip tvorby postavy a celá hra je více pro děti. Já to srovnávám například s Ultimou Online , kde celá hra byla jaksi více o mozku a i porto mi teď momentálně daleko víc vyhovuje Rom, kterému se říká klon Wowka, ale kdo to hraje ví že tak jednoduché to není . Ve Wow máte cíl, raid a pokoření bosse a item z něj a je vcelku stejný pro všechny . V Rom je nekonečně možností dané itemy uprovavovat pomocí run, svitků, transmutace .Tyhle věco, ale prostě vyžadují hodně přemýšleni, proto se v Rom s moc dětma nepotkám, Děti Rom bavit moc nemůže, Je těžši na levelování a tvorba postavy jak jsem výše popsala je alchymie jako prase. Pro Vaši informaci, Karazhan, Naxarmas, Toc i Ulduar mám prošlý:)

0/0
22.8.2010 6:54

preed

Re: Re: WoW

RoM som nehral takze nemozem porovnavat,kazdopadne to co popisujete bolo vo wowku vzdy,paradoxne cely ''vyvoj'' postavy bol v classicu jednoduchsi ako teraz, lebo bolo o 1/2 menej statov a jedina profesia na improve gearu bol enchanting,takze v tomto smere by sa to malo zlepsit,a co sa tyka expenia samotneho,blizzard samozrejme expenie do 70 zlahcoval aby sa ludia nemuseli zdrzovat s contentom ktory absolutne nie je aktualny,ale je pravda ze islo ta obtiaznost isla trochu dole ale myslim ze to nikdy nebola nejaka extra vyzva,skor si myslim ze s pribudajucim lvlom,spellmi a aj defakto equipom s ktorym clovek to expenie zacina sa to stava lahsie,takze konkretne z tohto dovodu sa wowko nie je o nic viac ''pre deti'' ako bolo pred tym

0/0
22.8.2010 16:16

BranMakMorn

Re: Re: Re: WoW

neni pravda, ve vanille abys nekam mohl jit si hodne casto musel hodne dlouho farmit abys na to mel odpovidajici eq a treba t2ku si nemel za dva tydny jak ted ale za 2 mesice a to jsi byl jeste rad, protoste to bylo vse tezsi ( presneji vis farmeni, takze jen vetsi otrava)

0/0
22.8.2010 19:14

preed

Re: Re: Re: Re: WoW

reagoval som na lvlovanie a tvorbu postavy,na prispevok nadomnou,o raidovani som nepisal ani slovo,jasne ze bolo Tcko tazsie ziskatelnejsie ako teraz,ale konkretne v ICC za normalnych okolnosti to 2 tyzdne netrva,urcite viac,to ze mate vsetko na farme a gearujes si alta,a nikto tie Tcka nechce nie su normalne okolnosti

0/0
22.8.2010 20:27

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: WoW

ja reagoval na vsechn co sem v tomto vlaknu napsalo a nechtel sem trhat vlakno, jinak za nromalnich okolnosti i tak mas stale rychleji gear, protoze na farme si mel MC taky rekneme po tom co se to 2 savy za sebou vycistilo , ale stejne trvalo nez jsi dostal nejaky item a to vubec nemluvim o tom co si clovek musel nafarmit by tam vubec mohl jit

0/0
23.8.2010 14:02

Morgiana

Ohledně WoW si dovolím nesouhlasit

a to jsem hrála WoW řadu let , Zdravím své spolubojivníky z Chrochtu.)Jsou už i dobré hry , které mají vše co WoW a žijí z mikroplateb a věřím, že vydělají víc . Vidím to na sobě. Momentálně propadám hře Rom, a ikdyž nemusím platit ani korunu, občas si koupím mounta a mám dobrý pocit, že nemusím, ale chci a rozhoduji vlastně o odměně pro tvůrce . Pokud se Blizzard nenakopne tak to bude opravdu jen hra pro malé děti. Vím kolik z nás dospělých znechuceně z WoWka odešlo .Wow by podle mě mělo dustojně umřít a nechat veškerý prostor Diablu III a tam pokud pujde online bych zavedla mikroplatby .

0/0
21.8.2010 23:11

BranMakMorn

Re: Ohledně WoW si dovolím nesouhlasit

porad tam rhaje hodne dospelych , by ste se vsichni i divili, ta hra ma tolik moznosti ze je hodne lidi co to hraji a co odrazje starsi hrace neni zas tolik hra sama jako cze komunita protoze to je ten nejvetsi odpad, jako u kazde hry ktera se prosadi, slo to pozorovat v sc, cs, w3, dote a ted i wow

0/0
22.8.2010 10:37

Eratis

Re: Re: Ohledně WoW si dovolím nesouhlasit

to mi povídej...v w3 to byl abnormální nápor demence...

0/0
22.8.2010 11:23

BranMakMorn

Re: Re: Re: Ohledně WoW si dovolím nesouhlasit

jenez to je po case, az se hra otrka zacne byt masove hrana , na zacatku je uzsi komunita ktera spolu vetsinou vychazi dobre a jak to zacne masove rhat vici lidi tak se proste zakonite musi objevit i odpad ktery pak kazi i ty, kteri by normalne byli jini, ja to poznal hl v dote, protoze jsem ji zacal rhat v dobe kdy ji jeste nehralo tolik lidi a muz rict ze to byvalo uzasne

0/0
22.8.2010 13:16

Dru Zeree

No

nesouhlasím s tím, že se vedle WoW postaví v příštích letech SWTOR:-)

0/0
21.8.2010 17:06

skl1

Re: No

ze ho predbehne ? to asi ne...a pokud to bude propadak, tak nejvic na tom prodelaji hraci

0/0
21.8.2010 19:27

slanecek

Re: Re: No

Nejvíc na tom prodělá Bioware.

0/0
21.8.2010 22:43

skl1

kvalita

jak tady uz nekdo psal...lidi plati za kvalitu, at se to nekomu libi nebo ne Blizzard a jeho hry kvalitni jsou a lidi za ne plati...viz. SC2.

S WoW je to stejne...kvalitni zaklad, neustale rozsirovani, grafika, ktera vydrzi 10let a dejova provazanost s warcraftem a knizkama...proste hosi se o to staraji a prinasi jim to penizky

0/0
21.8.2010 12:34

Eratis

Re: kvalita

ano, trochu si se zapomněl zmínit, že hra postupně degraduje a stává se hříčkou pro děti nebo občasné hráče. A Cata to bud odvrátí (což pochybuju), nebo WoW uplně pohřbí. A raději se nezminuju o PvP....vážně jsem se "zaradoval", že v Cata bude podobná lokace jako WG, kteréžto pavažuju za nejnesmyslnější věc v téhle hře. Ano jako hráči WoW je mi vážně k pláči když vidím co se s prvu skvělého příběhu stalo...a Taur pala nebo troll druid...už takhle jsou palachové přemnožení jak králíci, takže si rači ani nepředstavuju kolik jich bude potom... Už ani nevím, jak jsem kdysi mohl nadávat na BC...

0/0
21.8.2010 14:57

skl1

Re: Re: kvalita

diky tem zmenam mozna prisel o 5% HC hracu,a le dalsich 40% lidi tam udrzel...protoze napr. lich kinga, ikdyz na to lidi nadavali si nakonec chce zabit kazdy...a cataclysm...uz jenom oznameni ze vyjde nejspis spoustu lidi presvedcilo o tom, ze u WoW jeste nejaky ten mesic vydrzi a budou platit poplatky....

a to ze se zjednodusuje atd...to je jasne, je to neuveritelne stara hra, je okoukana a proflaknuta, navic je mnohem vice konkurence okolo nez bylo kdysi, takze aby tam hraci vydrzeli, musi mit pred sebou realne moznosti....ne ze nasledne zlepseni nebo item ziskaji, pokud tomu venuji 3mesice nekolika hodinoveho hrani denne

0/0
21.8.2010 16:04

Eratis

Re: Re: Re: kvalita

ano, ovšem na tom co jsem napsal to nic nemění

0/0
21.8.2010 17:16

ivabublan

Re: Re: Re: Re: kvalita

vis, zmyselm zivota neni prosedet ho cely u wow a trapit se s hrou. Smyslem hry je hru si zahrat... jestli chces hard, zapni si hardmode a je to. Blizz vysel v ustrety obou typum hracum ... HC i normalnim, tak nechapu, proc porad nadavate.

0/0
21.8.2010 17:49

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

Nevím kde jsi přišel na to, že smyslem hry je ji hrát, každopádně ve hře by vždy mělo být nějaké procento obsahu, ke kterému se dostane jen a pouze elita. Jaký má smysl být v něčem nejlepší když to nepřináší žádnou výhodu.

0/0
21.8.2010 20:26

MaaGor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

A jakou vyhodu bys chtel? HC itemy a achi jsou ti malo? Na co vyvyjet hru,kdy si ji zahraje jen mizive procento lidi a myslim,ze Karazhan s prichodem TBC to prokazal, maloraidy byli co k cemu.

Proste raidy pro vetsi masu lidi a odskalovat obtiznost. Sice mi slzy vhani ,kdyz vidim,ze vetsina raidu se uz chodi pres LFG, vzpominam na drivejsi peclive skladane grupy.

To co udelal Blizz se mi jevi jako dobra cesta ke zpristupneni celeho obsahu temer vsem lidem. 

Ale to ze nynejsi WoW je zcela jinde nez kdyz jsem zacal hrat je zcela zrejme.

0/0
21.8.2010 21:37

Eratis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

ano...ovšem s takovou teorií budou vznikat čím dál tím horší hry, jen aby se zalíbily čím dál tím více lidem...člověk si taky může říct na co točit kvalitní příběhové filmy, když můžu natočit nějakou slátaninu nacpat tam plno triků a vydělám daleko víc...jinak z dnešního pohledu byl asi BC ideální pro obě strany. Naštěstí tu je pořád PvP...

0/0
21.8.2010 22:51

Eratis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

ale neříkám, že to není logické vyustění vzhledem k rostoucímu trhu...

0/0
21.8.2010 22:53

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

Ehm, achievementy? Opravdu? Nejumělejší prvek ve všech hrách a jeden z nejzbytečnějších k tomu. A ano, HC itemy jsou lepší .... ale furt to není oranžová větev ;).

Máš pravdu v tom, že z hlediska financí se to nevyplatí ... jenže HC hráči jsou ta malá skupina která táhne hru kupředu. A většina casualů potom čerpá z jejich zkušeností a rad... Podle mě si zaslouží něco extra. Něco o čem si můžou obyčejní hráči jen povídat .... Podívej se třeba na EvE online ... než si sedneš do capitalky, uplyne tak alespoň rok....

Já si pamatuju, ještě v dobách Ultimy Online, když jsem měl co dělat abych přežil v Doom Gauntletu .... Ale že ten Armor of Fortune potom vypadal sexy, když ten bastard konečně padnul ;p ....

0/0
21.8.2010 23:30

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

ano a proto jsou hc obtiznosti, vis vubec kolik lidi v % ze vsech zabilo LK na hc nebo haliona? je to cca 0,5%, takze vyzva tu je , ale to sakra tezka , njediny problem je ze lidi si zvykly ze maji epaxy a pak uz nerozlisuji moc jeslti to je 264 itemll epax ci jeho hc 277 verze ale to je chyba hracu ne wow

0/0
22.8.2010 10:41

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

Ehm HC znamená víc addů, větší DMG, víc HP a víc abilit, to je vše. Ten obsah je těžší, ne jiný.

0/0
22.8.2010 12:11

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

a? ale to staci na to by to nezabil kazdy, je to vyzva kterou neda jen tak nejaka g , pokud nema lidi co maji mozek, umi svou class, mji poradny gear, a umi delat dmg, uz to neni jen prijd a zabij, neni to nic easy, je pravda ze ted je v ICC 30% buff ale i tak porad jen tak enkdo nekda lk na hc, i se sindrou a profesorem jsou sale problemy a zminovany LK je jeste uplne jinde a to nezminuju ulduar hc treba yogga , ktery ted i kdyz je 3x lepsi gear tak s tim je porad problem to zabit, nebo togc25 anub, neni to takova sranda jak si kazdy mysli

0/0
22.8.2010 13:19

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

Já vím že některé HC jsou opravdu HC :) Zažil jsem si svůj podíl wipů, ale to není to co myslím :). Je to prostě jen větší porce toho samého jídla. Tobě to možná stačí, mě byly achievementy vždy ukradené a chybělo mi něco opravdu "extra" :).

0/0
22.8.2010 13:51

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kvalita

tak to neni jen o achievu, je to i tom mit nej zbran ve hre, mit paradniho mounta , jeslti ti chyi legendarka, tak proste to je neco to tam je minimalne a co?holt je to stale jen pro vyvolene

0/0
22.8.2010 13:56

BranMakMorn

Re: Re: Re: kvalita

ta hra je jednodussi v zakladu na hc ani omylem

0/0
22.8.2010 10:38

ivabublan

Re: Re: kvalita

no vidis to ... ty jsi ten typ hrace, ktery at nekdo udela co udela vzdy se svezes s davem a budes na to nadavat, protoze na to nadavaji jakoze vsichni ... ale ve skutecnosti to porad hrajes a hrat budes ... a pak ze kdo je tu dite...

0/0
21.8.2010 17:47

Eratis

Re: Re: Re: kvalita

ooo..vidím, že víš vše...tak mi můžeš říct jak dlouho to hraju a jak dlouho budu?? :)

0/0
21.8.2010 19:26

MaaGor

Re: Re: Re: kvalita

No dvil by ses, taky nadavam, ale dlouho do hry chodim uz jen kvuli lidem okolo, protoze za tech let jsme tam poznal par fakt dobrych lidi.

Pro me by osobne v nynejsi situaci taky bodl system mikroplateb.

Nicmene je jasne,ze ikdyz WoW neni co byval porad valcuje konkurenci o rad, proste porad ma co lidem dat.

0/0
21.8.2010 21:41

net.Xtreme počtvrté

On-line hry

Dnes je on-line hrou pomalu i singleplayer;-D Ale jinak u MMORPG nebo jak se to jmenuje mi vadí spousta poplatků navíc, navíc je tu časová náročnost, než se člověk někam dostane. Navíc kvalita také není vždy největší.

0/0
21.8.2010 8:29

Eratis

Re: On-line hry

těmi spousty poplatků je myšleno co?

0/0
21.8.2010 11:29

BranMakMorn

Re: Re: On-line hry

asi myslel hry typu ME2, dragon age, ze udelaji hru a pak tam naserou dlc veci, ale je pravda ze posledni dobou je zpoplatnena kdejaka kravina, proto taky chapu ze lidi hraji capiny pres facebook a podobne, je to celkem zabavne , zabije to cas a nikdo neresi jakou to ma grafiku :P, kdezto u hry za prachy me prijde ze to je to prvni co vetsinu lidi zajima

0/0
21.8.2010 11:49

net.Xtreme počtvrté

Re: Re: On-line hry

Jak kde, většinou různá DLC, někde měsíční nebopodobný poplatek, jinde spousta předmětů, které jinak získat nejdou, často se to i kombinuje.

0/0
21.8.2010 12:19

Eratis

Re: Re: Re: On-line hry

tak u her kde platíš měsíční poplatky jsou to většinou jen dekorativní věci, které tě ve hře neomezují a nepředstavují žádný handicap, aspon v WoW,Lotru nebo WHO to tak fungovalo.

0/0
21.8.2010 14:47

MaaGor

Re: Re: Re: Re: On-line hry

LOTRO od podzimu prechazi na mikroplatby bez pausalu.

0/0
21.8.2010 21:46

Eratis

Re: Re: Re: Re: Re: On-line hry

jj vím...proto jsem použil minulý čas.

0/0
21.8.2010 22:31

kosac666

blbost

je to o kvalite.. a o tom ze nechcem platit za sluzby ktere stoji za prd.. bohuzel si to tvurci nejak ne a ne uvedomit.. spousta lidi da raci poplatek za kvalitu nez zadara shit..

ale kdyz velci mysli ze to je obracene.. viz z posledni prohlaseni nekoho z bioware, ze je zbytecne delat tak kvalitni tituly.. tak se pak nesmej divit, ze jim na to sereme.. navic uz ani hipovani nezabira nebot pouzivaji opakovane stejne postupy..

0/0
21.8.2010 0:34

bobbyCZE

Re: blbost

Presne. A jako priklad Bioware trefne. Kdyz jsem od nich cetl ten kec tak jsem se celkem divim, ze zrovna oni prohlasi takovej blabol. Hold prachy hejbou svetem a od ty doby co jsou spolceny z EA uz to neni s nema ono.

0/0
21.8.2010 3:23

bobbyCZE

Re: Re: blbost

Beru zpet, reakce vznikla podle spatnych informaci.

0/0
21.8.2010 12:36

ivabublan

Re: Re: Re: blbost

no je fajn, zes to vzal zpet, nebot uz jsem chtel napsat, ze jste oba ten clanek o Bioware nepochopili ... on sef bio totiz netvrdil, ze nema smysl delat kvalitni tituly, ale tvrdil, ze z komercniho hlediska pro mensi studia se to nevyplati, coz je kure****y rozdil v podstate myslenky.

0/0
21.8.2010 17:45

MrSanta

Re: blbost

Ten citát si poněkud vytrhnul z kontextu a hlavně neříkal, že je zbytečné dělat kvalitní tituly. Byl myšlen tak, že vývojáři by se neměli nutně snažit o AAA titul, když na to třeba nemají prostředky, know-how ani dostatek lidí. Někdy je prostě lepší slevit ze svých plánů a některé plánované věci ze hry odstranit, aby se pak nestalo, že na hře se pracuje zbytečně třeba o rok či dva dýl a pak hra vyjde už zastaralá. Nebo některé ze skvělých fíčur prostě nefungují tak jak mají. Navíc se může stát, že se vývoj neúměrně prodraží a prostě není možné, aby hra vydělala. Nebo hůř - uprostřed vývoje dojdou peníze a hra se pak ani nedočká vydání.

0/0
21.8.2010 10:10

bobbyCZE

Re: Re: blbost

Cetl jsem to trochu v jinem podani, podle toho jsem taky reagoval. Ale fakt to tak je. Hold je proste sproste jak si nektere weby dokazi nektere informace poupravit, v tomto pripad udelat z Bioware hlupaky. Hned me bylo divne kdyz jsem to cetl ze by zrovna Bioware prohlasili to co v te zprave puvodne stalo. Skoda jen ze uz nevim jaky web to byl.

0/0
21.8.2010 12:34

bonuSSweb

Zelený Ostrov WOW

Blizzard měl jedině štěstí že byl mezi prvním MMO a proto pořád vydělává protože hráči kteří mají svojí postavičku 2 - 3 roky a nasypaly do ní nemalé peníze nejsou ochotní přejít na jinou hru kde budou od 0 zase vypiplávat svojí postavu za stejné peníze! A živit 2 hry měsíčně je pro běžného hráče asi trochu moc ( když si chce koupit i nějakou jinou ne zrovna MMO hru )

0/0
21.8.2010 0:18

Sucubis

Re: Zelený Ostrov WOW

To je trošku zcestá představa toho, proč to hrajeme. Ono těch 300Kč/měsíc není tak moc, aby když je chuť, člověk nemohl hrát cokoliv jiného. Naopak lidi co to mají už roky, se kolikrát logujou do hry jen 1-2x do týdne na raid a víc tam už nemají moc co dělat (když zrovna nemají hromadu duálek nebo zálibu v PvP). Naopak WoW nabízí opravdu obrovské možnosti hraní když člověka baví PvE. V

0/0
21.8.2010 9:31

alderamin

Re: Re: Zelený Ostrov WOW

Přesně tak. Já jsem magor do rozvětvených dějových linií (proto tolik žeru Tolkiena), včetně mikropříběhů některých NPC. Nemyslím si, že tyhle asijské "fláky" budou mít někdy tak promakaný lore...

0/0
21.8.2010 11:18

adis002

Re: Re: Re: Zelený Ostrov WOW

nebyla první opravdovou MMORPG právě Ultima Online (nebo aspoň rozběhlo úspěchem éru MMORPG)?

0/0
21.8.2010 12:31







Najdete na iDNES.cz