Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Might & Magic: Heroes VI ve vývoji + trailer

Vydavatelský a vývojářský kolos Ubisoft oznámil práci na novém pokračování série Heroes of Might & Magic, pojmenovaném Might & Magic: Heroes 6. Hra je vyvíjená pro PC a dorazí příští rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

typeonegatigve

To je náhodička, zrovna

teď občas pařím Heroes IV a najednou se dozvím že má bejt 6:) Mě nejvíc vzala trojka. Pětka mě taky bavila, ale po tom všem jsem se vrátil ke čtyřce, protože toho podle mě nabízí víc. Karavany, správci měst, bojující hrdinové... ale i tak už je to pořád dokola, chtělo by to nějakej novej prvek. Byl bych rád, kdyby se šestka přiklonila ke čtyřce, ale to by se jedna část fandů asi pokadila:D Zároveň by bylo dobrý trochu to okořenit questama jako třeba Kings Bounty. Ale i tak by to nebylo ono. Co takhle lepší správu měst? Trochu to říznout civilizací a budu uplně spokojen. Jenže to bych asi chtěl moc.

0/0
18.8.2010 22:43

sm.art

Re: To je náhodička, zrovna

karavany su v datacoch H5 tiez ako aj hrdinovia na arenach. Ale suhlasim, ze Heroes potrebuje nove prvky - a to som uz tvrdil u H5 - staci sa pozriet na ine podobne hry - napr.:

1. system vyvoja jednotiek z Disciples a Fantasy Wars

2. zive artefakty, Bossovia, system vylepsovania hrdinu za runy, manzelky/ zbrojnosi, Duchovia zurivosti, interaktivne objekty na arenach, levelovanie kuziel z KB

3. rozne triedy hrdinov/leaderov z Disciples a KB (bojovnik, mag, zlodej, strelec)

0/0
18.8.2010 23:19

sm.art

Re: To je náhodička, zrovna

4. kuzlenie na mape - napr. utocne  kuzla, podporne kuzla (liecenie, moralka...) - z Diciples a Fantasy Wars

5. viac urovni miest - z Diciples a Hrdinov Malgrimie

;-Dviac najdete napr. tu: http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?p=7896

0/0
18.8.2010 23:19

Hopik.f

Re: Re: To je náhodička, zrovna

No nevim jestli by bylo dobrý vzít většinu odlišností z KB a Disciples a dát je do Heroesů, ale nechme se překvapit, protože možností úprav je fakt hodně. Kings Bounty mě taky bavil, i když ne tolik jako Heroesové.

Btw to je náhoda, já sem taky teď zrovna pařil Heroes4 :-) tahle sérei má jednu z nejlepších znovuhratelností vůbec, žádná hra není stejná jako předchozí, vždyť kolik jiných her (bude jich jen pár) starých jako Heroes 3 a 4 se hraje dodnes.

0/0
19.8.2010 11:09

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: To je náhodička, zrovna

bohuzel jsem omezen znaky, tak ti je tu vyjmenovavat nebudu, ale bude jich fakt hodne, at po MP, tak po SP ;-)

jinak brat si veci z KB a D je nesmysl, safra necim se ta hra odlisuje, tak proc z toho chce kazdej delat cirkus?

0/0
19.8.2010 11:17

sm.art

nekonecna diskusia

Objavi sa H6 a znova sa rozbehne diskusia Heroes 4 vs ostatni...Karavany predsa boli aj v datacoch H5.

Co sa tyka Disciples3, mne osobne v starych  Disciples vadil prave ten system statickych subojov a nemoznost pocas nich kuzlit (v D3 sa da kuzlit na arene len obmedzene, takze to az tak nemusi vadit zastancom stareho systemu). Lenze to, ze tie areny spravili az moc velke, nefunguje tam kopec veci (skilly, kuzla atd), je tam v podstate nepouzitelny balans a otrasna Ai, to je uz ina vec - keby to dotiahli, mohli byt tie subeje zaujimave. A mapy su tiez pozliepane nerychlo a su o nicom.

Vratme sa vsak k Heroes 6 - hry vyvijaju madarski Black Hole v spolupraci s bratislavskym studiom 3Mage!  Hra ma vyjst uz v 1. kvartali 2011, takze uvidime...

Viac info o hre najdete na domacej fanstranke: http://tbs.heroes-centrum.com R^

0/0
18.8.2010 21:26

Hopik.f

Re: nekonecna diskusia

Ale jakápak diskuze H4 vs ostatní Heroesy. Každý vyjádřil svůj názor, žádný přesvědčování toho druhého že tohle a tohle je lepší. Já bych jen rád uvítal, kdyby vývojáři vzali starou příběhovou linii her Might and Magic. A k těm karavanám. Ano byli i v H5, ale my sme se bavili o přechodu trojek ke čtyřkám, tudíž ve čtyřkách to byla v rámci série novinka.

No uvidíme jaké H6 budou, ale osobně si myslím, že jen vezmou pětky, udělaj lepší grafiku, pár malejch inovací a konec.

0/0
18.8.2010 21:58

junior1099

...

U pětky mě naprosto znchuceně odradila ta vizuální stránka... tak u tohoto nebudu moc velký optimista. Trojka nej.

0/0
18.8.2010 17:43

IARK - BAN za králíčka.

Re: ...

Mne osobne to nevadilo i se mi libili nektere schopnosti jednotek, jinak ac trojka byla vyborna, dle meho byla uplne nejlepsi dvojka (prece jen jsem u ni i zacinal), byla to sice vylepsena jednicka, ale i tak mela sve kouzlo :-)

0/0
18.8.2010 19:26

Rhobart

Might and magic

Já bych teda radsi uvital navrat Might and magic nez dalsi Heroes. Might and magic IX byl sice špatny ale 8 a 7 byly naprosto uzasné hry.

0/0
18.8.2010 16:37

Lupulin

Re: Might and magic

ale nejlepší byla 6ka :) taky bych raděj MaM než Heroes...

0/0
18.8.2010 16:47

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Might and magic

jj R^ ta mne taky nejvic bavila, nedavno jsem ji paril :-) Sedmicka taky nebyla spatna, ale uz 8micka se mi nelibila v tom, ze jsi mel jednoho hrdinu a prijimal k sobe NPC :-/ a devitka mi z neznameho duvodu pada, ale co jsem ji hral drive, tak stejne nebyla nic moc.

0/0
18.8.2010 19:24

Subo

Black hole

Hm tak nelze nez doufat, ze to nedoapdne prave jako ten jejich Mark of Chaos... naprosto paradni intro a hra samotna pak tezky podprumer...

Krasny trailer uz by byl, tak snad to nabere jiny kurz...  :-)

0/0
18.8.2010 13:12

Hopik.f

Kdyby

Kdyby se raději v příběhu vrátili k 3,4. Všechny hry Might and Magic měly prakticky příběh ze stejného světa jen pětka byla jiná a proč? Třetí díl výborný a čtvrtý pro mě nejlepší i přesto, že jej mnoho hráčů zatracovalo. Jo pětka byla taky super hra...ale byl to jen třetí díl ve 3D samozřejmě na pár maličkostí a úprav.

0/0
18.8.2010 12:02

IARK - BAN za králíčka.

Re: Kdyby

Pokud vim, tak 5tka pribehove navazuje, ale mozna se mylim, vzdyt ve 3ce prijede holcina a bojuje se o gryfini risi. Jinak 4ka pokud by vysla jako jina hra, tak mozna nesklidila tolik kritiky, ale pro mne to same jako disciples 3, zmenili zazite a totalne to zkazili. Opravdu mne nechytlo to, ze mas defakto 2 spojene mesta (treba nemrtvy a dablove), ze sve draky si za hrdinou posilas v dostavniku a hlavne, ze hrdinove muzou bojovat, defakto jsem pak videl jak si to nekdo daval jen s par hrdinama, kteri byly vymakany, to uz nebylo HoMM, ale Dungeon siege. Znam taky lidi, kterym se ten dil libil vic nez ostatni, jeho chybou ovsem bylo nazyvat se pokracovanim Heroesu.

0/0
18.8.2010 12:22

Hopik.f

Re: Re: Kdyby

No k tomu příběhu Gelu s Kilgorem zapříčiní zničení starého světa a portály se národy dostanou do nového světa Axeoth - Homam 4. Na netu je možnost stažení celého příběhu her Might and Magic psal to nějaký fanda a je tam vše od Might and Magic 1 až po Homam 4 tím tahle příběhová linie de facto končí a pětka na ní nenavazuje alespoň co já vím.

Od jedniček k trojkám bylo vlastně minimum inovací jen přidané většího počtu měst ale struktura hry zůstala zachována. Ve čtyřce přišlo množství inovací a bylo jasné, že ne každému se nebudou líbit, já se naštěstí bavil královsky u všech Heroesů. Též mé mrzel menší počet měst, i když v příběhu byly tyto podstatné změny vysvětleny (Kreeganovi démoni téměř zničeni a přidali se k nekromantům...), ale osobně mi to nepřišlo jako dostačující a raději bych měl ve hře národy jako ve trojce. Nicméně hrdina na bojišti mě potěšil, přeci jenom série se jmenuje Heroes a ne Armies, hrdinové byli konečně sto pořádně zasáhnout do průběhu bitvy a mohli jako normální voják zemřít, i když je pravda že s armádou složenou ze sedmi hrdinů byl hráč skoro polobůh :-) ale tohle nastane jen v kampani v normální hře těžko vycvičíš několik hrdinů alespoň nad 15 úroveň, aby byla jejich síla v boji opravdu poznat. Většina inovací ale hratelnosti dle mého nýzoru vylepšila : Karavany, denní přírustek, zmenožněn "řetězec hrdinů", jednotky mohou chodit sami, ale nemohou obsazovat, jen bojovat a mnoho dalšího.

K disciples...trojku sem nehrál ale podle toho, co jsem četl je to uplně jiná hra. Dvojka mě neskutečně bavila byla to super hra, podobná Heroesům,ale měla několik zásadních odlišností.

0/0
18.8.2010 12:42

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Kdyby

no, jelikoz jsou u petky historie ras, jaky a proc byly valky, ze se treba sokoli rise spojila pak s grifini aby zahnali demony, tak jsem myslel, ze to navazuje, nevim nezkoumal jsem.

U IV mi prave vadili ty hrdinova, ac hra tak byla pojmenovana, tak ve valkach jsou hrdiny vudci, a pokud vede armady a podporuje je kouzlami, tak proc ne. Ve 4ce mi to prislo uz dosti prehnane, kdyz si pak dava hrdina nekolik draku k svacine. Jinak osobne se mi prave nelibil ten deni prirustek a karavany. Samozrejme pak mensi pocet jednotek, pri vic mestech by jsi musel sily bud rozdelit a v kazdem cvicit nekoho jineho, nebo mit pouze ze 60ti% zaplnenou druzinu :-/. Proste to byla jina hra. Jinak Disciples 3 si muzes vyzkouset demo, ve mneste ani pri prochazeni se moc nezmenilo, ale to co jsem miloval - souboje, to je fakt des a hruza, uz jen to pobyhani a k tomu jeste mas nahodne rozmistene pahorky a manova jezirka, kde magove nebo lucisnici dostavaji bonusy :-/ Proste nechapu proc delaji takove inovace a sazi na to, ze se to bude fanouskum libit :-/

0/0
18.8.2010 13:03

Hopik.f

Re: Re: Re: Re: Kdyby

To jo, jen mě prostě trochu naštvalo, že od Might and Magic 1 až po Homam 4 prožíváš jednu dějovou linku v Heroesech jdeš stále dál s vývojem všech království a známých hrdinů a najednou bum, uplně něco jiného. To samý, jako kdyby udělali Warcraft 4 a dali tam příběh uplně z nějakého jiného světa.

Jinak jak říkám, každému se líbí něco jiného. Mě se karavana líbila v tom, žes nemusel každý týden jezdit k líhním a najímat jednotky, stejně jako mlýny sloužily jako všechny ostatní doly a suroviny ti přidávaly automaticky a nemusel si k nim každý týden jezdit pro suroviny. Někomu to vyhovuje někomu ne, každopádně se určitě shodnem že Homam je jedna z nejslavnějších herních seríí a podle mě i jedna z nejlepších strategií vůbec.

No jestli v Disciples změnily souboje jak říkáš tak to snad ani nemá cenu ;-D to bylo to nejlepší 2 řady po třech bojovnících a statické jednotky, to mě opravdu bavilo.

0/0
18.8.2010 13:17

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby

no, ja bych rekl, ze novy pribeh je jen pro nektery a je to spojeno prave historii, treba

njn. nerikam, ze je to uplne spatny, jen to je totalne jina hra. Schvalne si zkus demo, nerikam, ze to hrat nebudu, jen jsem zklamany, ze to proste neni Disciples :-/

0/0
18.8.2010 13:24

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby

hlavne karavana je vyhoda tim ze prirustek byl denni ne tydeni takze kvuli tomu a taky proto aby vyimbeny mag nebyl tka imba, protoze ve 3ce to bylo jen o magii, mohl sis privolat jednotky , portovat se kam si chtel apod, pokud si nemel specialzaci na spravne magie byl si v rici a skoro nemel sanci na win, coz 4ky zmenila tim ze hrdina umi i delat combat dmg,

ja to treba mel rad kvuli tomu ze kdyz sem hral tak vzdy tak abych pri obsazovani ztratil co nejim tak holt 4ku sem nechodil s range jednotkama nebo necim co se prakticky nedalo zabit ale s herem, nevidel sem v tom rozdil

0/0
18.8.2010 23:45

IARK - BAN za králíčka.

jezisi

ktery inteligent vymyslel novy nazev? :-/ uz jen to, ze odted nebudou Heroesy pod H, ale pod M 8-oRv

jinak sem s tim, pokud mozno udelat otocku a vratit se vic k nejlepsi 3ce

0/0
18.8.2010 11:01

mounty

Re: jezisi

Ja nevim, jinde jsem to videl jako normalni HoMaM jenom tady to vidim takhle zkomolene tak uvidime, prijde mi jako totalni kravina menit takhle blbe nazev. No a uz 5-tka byla navrat ke trojce (a podle me dobry) takze bych naopak uvital par novinek. Vcera sem se o tom bavil s kamaradem a shodli jsme se na tom, ze by to chtelo treba o neco vychytanejsi bojiste (vyskove rozdily, reky atd.) Jo a chci steampunkovou rasu:)

0/0
18.8.2010 11:29

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: jezisi

no, zas takovy navrat to nebyl, samozrejme je cti, ze upustili od hodne spatne 4ky, ale presto se mi nektere veci nelibili, napr zmena boje a iniciativi, jinak to nebyla spatna hra, ale jeste bych vratil zpet ke 3ce ten boj (coz je docela dulezita cast), jinak ja osobne bych chtel navrat me oblibene baheni rasy. Jinak zmeny bojist? At si udelaji nejakou odnos a klidne, ale tohle k heroesum proste nepatri, nedokazu si predstavit, jak by jsi udelal boje a postaveni mobu

0/0
18.8.2010 11:52

mounty

Re: Re: Re: jezisi

Vidis me se prave ta iniciativa libila strasne moc:) Sto lidi sto chuti. Jinak priznavam, ze zmena bojiste kterou sem popsal by byla narocna a byl by to velky odklon od serie, ale proc to aspon nezkusit? Sak stejne pak vydaji este kdovi kolik dilu tak se muzou u sedmicek vratit ke klasice kdyz se to neujme. Jenom at z toho neudelaji takovou ostudu jako disciples 3, ktera je ostudou predchozich (vybornych) dilu, ale to snad opravdu nehrozi, mark of chaos se mi libil velmi.

0/0
18.8.2010 14:29

oldboy

Re: jezisi

Právě, navíc když si pamětníci pod názvem Might and Magic představí úplně jinou, nezapomenutelnou herní sérii.

0/0
18.8.2010 13:24







Najdete na iDNES.cz