Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oznámeny Risen 2 a Sacred 3

Dobré zprávy pro fanoušky her na hrdiny (RPG). Firma Deep Silver oznámila na videoherní akci GamesCom, že již běží vývoj Risen 2. Dočkáme se i titulu Sacred 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

00nula00

Huraaa

Na Risen2 se tesim jak male dite... ale jak uz tady nekdo zminil o nejlepsim bojovem systemu... zatim zdaleka neprekonany byl Blade of Darkness. I kdyz se to dost tezko da nazvat RPG :) , tak podle mne to byla zdaleka nejlepsi mlaticka s mecema/sekerama/tycema/lukama a jinyma vsemoznyma zbranema co kdy na PC vysla. Skoda,ze od te doby(uz je to dost stare) nikdy nic takoveho nevyslo...

Nejlepsi bylo, ze se protivnikovi dalo useknout koncetinu a pokud to nebyl naky prasivy slaby clovek, tak se snazil bojovat jeste dal.. nekteri obzvlad odolni sraci po tobe sli i s usekanyma nohama a jednou rukou.. se plazili pomoci zbyvajici ruky.. pravda ze uz ti moc ublizit pak nemohli.. ;)

0/0
19.8.2010 22:15

KyleBroflovski

Re: Huraaa

Souhlasím. Ale takovéhle kultovní záležitosti se v době, kdy už hry neřídí dobrodruzi, ale kravaťáci, pravděpodobně nedočkáme...

0/0
19.8.2010 22:27

BranMakMorn

Re: Huraaa

jj to jsem hral kdysi a muzu rict ze sem se nikdy moc daleko nedokazal dostat, tezka hra na zvladnuti boju neskutecne, ted bych neco takoveho bral vsema 10ti

0/0
19.8.2010 22:39

parapo

Re: Huraaa

No,já si ještě vzpomínám na Die By The Sword!To byl taky ve své době zajímavý kousek.

0/0
20.8.2010 11:06

.palič_

Re: Huraaa

Pravda. Severance: Blade of Darkness byla skvělá hra. Já hrál nejradši za tu amazonku nebo co to bylo. Ty komba byly úžasný a nic podobného jsem od té doby neviděl. Taky to ještě byla hra, která respektovala hardcore časy a když tě trefili otrávenou zbraní, tak jsi prostě pomalu chcípal. Dneska by tam dali autoheal a byla by to nude.

0/0
20.8.2010 12:23

Demonaz

Re: Huraaa

Tak špatná rubanice nebyla ani Rune, teda v případě že fungovala tak jak měla. Aneb v kolika jiných hrách mohl člověk umlátit protivníka useknutou končetinou?

0/0
20.8.2010 13:46

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Huraaa

Fatalita v MK4 ;-D

0/0
20.8.2010 14:02

00nula00

Re: Re: Huraaa

Rune jsem bohuzel nehral... a nechci kecat, ale myslim, ze to v BoDu slo taky ;) ..i kdyz ..no po vikendu to nainstaluju a zkusim.. ;D

0/0
20.8.2010 14:19

Eclipse_GSX

.

I na PS3? Tak to RIP Genome engine. Je to škoda, v Risenu byl naprosto špičkovej. Z dnešního hlediska nicotná náročnost (GF 9600 ve FullHD s plenejma detailama stačí), bez loadingů (až na prvotní, celkem krátkej), se skvělým nasvícením scény etc.:-( Holt vzniknul na PC a port na Xbox stál za starou belu. Pyraním větší zisky přeju, výborný studio. Jestli někdo zůstane v zajetejch kolejích a nepůjde hype cestou, tak jsou to oni.

Mimochodem, kdo dokázal dohrát Risen jako klikačku? Na medium to teda rozhodně nešlo, natož v prvních několika hodinách hraní;-)

0/0
19.8.2010 20:41

BranMakMorn

Re: .

zacatek ne ale kdyz jsi mag tak to je vlastne jen odbihani trosku kdyz je vic enemy a klikani na spell :P, jako figther to je jina kava, osobne za nejvetsi machry povazuju nekoho kdo to da na nejtezsi a od zacatku jede sekery, protoze tam uz musis umet asi sakra uhybat, blokovat a trefovat rany

0/0
19.8.2010 22:37

Eclipse_GSX

Re: Re: .

Na poprvý jsem to dojel za Estabana, ale sekery mi v žádný hře moc nevoněly. Bastard v jedný ruce a v druhý štít. Na podruhý jsem to dojezl za mága, čistýho včetně run, ne bojovníka inkvizice. Hlavně přijímání do kláštera byla zábava, jsem rád, že jsem to projel podruhý. A fakt je, že kouzla jsem používal čistě na dálku. Jakmile se ke mě dostali, tak jsem tahal hůl. Což se osvědčila jako ideální zbraň. Poměrně rychlá a ten dosah:-) No a klikání na spell... To je tak snad všude. Teda teď mě napadá ještě Háry Po.ér, ale tam to moc dobře nefungovalo. Rozpoznávací schopnosti hry byly dost chabý:-P

0/0
19.8.2010 23:57

BranMakMorn

Re: Re: Re: .

ja ne, ja za maga tahal mec a stit , prislo mi to lepsi ale spis sem delal taktiku hit and run dokud se nenabije znova frostove kouzlo, ktera jak sem pak zjistil mi nemrazilo ash beatsa, takze toho sem musel usmazit tim magickym spellem, protoze mu to znemoznovalo dat mi hit , takze jakmile jsem mel mrazici kouzlo na max a tohle na vyssim tak slo vse davat celkem na pohodu, hul mi prisla stejne divna jako sekera, jen nehcapu proc tam obourucni zbran ( sekera ) ma tak divny dosah, pritom ja mam radsi 2H bojovniky ale tady mi to pirslo nemozne s tim neco zabit, mozna na hodne vysokem skillu zbrane ale tam sem se nikdy nedostal

0/0
20.8.2010 8:19

bobbyCZE

Re: Re: .

Za maga je to skoro vsude jen o tom smazit nepratele z dalky. Tohle bylo dobre udelane v Gothicu a jeste v jedne hre, ale uz si nevzpomenu, kde bylo pomerne stale malo many, cili hrac musel vazit jaka kouzla na koho pouzit, aby hned nebyl vycuclej.

0/0
20.8.2010 0:31

mart_y

Risen 2

Doufejme, ze zustane stale prioritou PC platforma, ale preju Piranim, aby konecne vychytali i verzi na konzole, protoze tu v Risenu 1 pekne pohnojili a prisli tak o radu konzolovych zakazniku. A to mi prijde skoda, protoze jejich hry si pozornost zaslouzi.

0/0
19.8.2010 18:41

bobbyCZE

Re: Risen 2

Risen byl na kozole jakej byl protoze to bylo spis jen takova zkouska. Problem je ze kdyby se chteli vic zamerit na konzole, museli by odebrat faktory, diky kterym jsou jejich hry tak vyborne, protoze by to na konzolisti nesnesly. Letmo si pamatuji jak hodne dnesnich hracu - obou platforem nadavali ze ta hra je na pytel, ze vam nikdo nerekne co mate delat, ze tam neni skoro zadna napoveda, ze jste ze zacatku moc slabi a vse vas hned zabije a tak podobne. Kdyby tohle z toho meli udelat tak by to tu hru zabilo.

0/0
20.8.2010 19:16

mart_y

Re: Re: Risen 2

Me slo v pripade Risenu spise o grafiku. Konzole jsou slabe to neni nic noveho, ale Risen by urcite mohl vypadat vyrazne lepe kdyby se na to vyvojari vice zamerili. A Risen je uz slusne zjednoduseny Gothic, takze myslim si, ze vice zjednodusovani potreba neni aby to zaujalo i casual hrace. Jsou hry, ktere se na konzoli stanou take popularni i pres svou zjevnou komplikovanost na rozdil od jinych her. Ted z hlavy me treba napada Operation Flashpoint 2. Neni to ARMA, ale take to nutne nemusi byt COD aby to hrace bavilo.:-)

0/0
20.8.2010 20:34

_Thorus_

RISEN 2!

0/0
19.8.2010 13:23

Yerm

Re: RISEN 2!

nejlepší bojovej systém jakej kdy v RPG byl (a jeden z nejlepších celkově) :-)

0/0
19.8.2010 13:45

Nokiagay

Re: Re: RISEN 2!

To si toho asi moc nenahrál, co?

0/0
19.8.2010 14:15

roman00

Re: Re: Re: RISEN 2!

Přesně tak to je tak možná dobrý když si chceš rozbít myš xD

0/0
19.8.2010 15:03

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

v risen se bojuje mysi?ted si nejak nemuzu vzpomenou ale mel jsem za to ze sem macal na klavesnici a ne na mysi

0/0
19.8.2010 15:36

roman00

Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Já to hrál jen chvilku (jak jsem došel do vesnice a hodinu a půl jsem tam jen kecal tak už mě to nebavilo), ale souboje jsem hrál s myší, ale asi to de i nějak na klávesnici

0/0
19.8.2010 19:25

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

To je presne o čom som písal ohladne TES4, v Risen sa dá bojovať dvoma spôsobmi - sekať ako o život alebo zapojiť mozog a časovať útoky, brániť sa a uskakovať. V bojovom systéme je podľa mňa Risen niekde medzi Gothicom 3 a TES4. Pre toho kto nevyužíva možnosti ktoré mu hra ponúka bude každé RPG iba blbá klikačka na rozbitie myši.

0/0
19.8.2010 19:41

mart_y

Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Jenze Risen je tak dobre poreseny, ze ti klikani opravdu k vyhre nestaci. Gothic 3 a TES4 jsou si hodne podobne, ale Risen hraje jinou ligu, vyssi.;)

0/0
19.8.2010 20:20

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

bojový systém Risenu imho určite nie je lepší ako v TES4, boje sú iba celkovo obtiažnejšie, život letí nadol takým tempom, že hráč či už chce alebo nie musí v boji intenzívnejšie zapájať mozog. Lenže na rovnakú obťiažnosť sa dá vyladiť aj TES4, kde boje pôsobia reálnejšie a pocit z boja je intenzívnejší, u Risenu som mal pocit že hrám vylepšený Gothic2, boje boli trochu topornejšie, radšej som sa preskúmaval lesy ako bojoval :-/

0/0
19.8.2010 20:53

Yerm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

No já jsem teda v TES4 nikdy v boji mozek zapojit nemusel. Stačilo střídat kryt a útok.

0/0
19.8.2010 21:49

bobbyCZE

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Presne.

0/0
20.8.2010 0:19

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

no veď ako som písal, kto nechce nemusí ;-)

0/0
20.8.2010 0:44

bobbyCZE

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Proc si proste nedokazes pripustit ze nektere faktory maji nektere hry lepsi nez v Oblivionu. Porad se ho jen slepe zastavas a branis. (na srozumnenou, pamatuji si ze v nejakych starsich diskuzich si jej stejne tak porad dokola branil).

Oblivion byl 3 svihy + kryt. Ten system byl dobre udelan, jednoduse ale dobre. Ale presto se neda rict ze by byl realnejsi nebo intenzivnejsi nebo dokonce tezsi. To ani nahodou.

0/0
20.8.2010 0:24

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

bavíme sa o bojovom systéme hej ? tak prosím vymenuj tie faktory,napríklad u Risenu ...

0/0
20.8.2010 0:46

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

a mimochodom Oblivion je oproti Risenu reálnejší a intenzívnejší už len preto že máš k dispozícii pohľad z vlastných očí, kde sa môžeš s postavou jednak lepšie ztotožniť, nevidíš si za chrbát a celý súboj pôsobý reálnejšie.

A nevkladaj mi do úst niečo čo som nepovedal, napríklad že nepripúšťam že niektoré faktory majú iné RPG lepšie alebo že by bol Oblivion ťažší oproti Risenu.

0/0
20.8.2010 1:29

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Presne, pokud jsi chtel, tak opravdu oblivion nebyl jen o kryt/utok, idealni na to byly areny

0/0
20.8.2010 7:32

Yerm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

No problém byl v tom, že v Risenu člověk MUSEL o boji přemejšlet, protože jinak pižlal každýho blbečka dvě hodiny. Pamatuju jak jsem na nízkým levelu bojoval s War Cricketem. Buď jsem ho mohl pižlat na asi třicet slabejch ran, nebo jsem mohl přemejšlet, čekat na jeho odkrytí a dát ho třema kompletníma kombama. A on mě v tý době dokázal zabít dvěma dobrejma ranama. V Oblivionu jsem dával arény celkem bez problémů a ještě jsem si v nich jen tak stíhal cvičit destruction magic.

0/0
20.8.2010 9:38

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

War Cricket sa niečim kryl ? :-) A neexistuje aby si dával Arény bezproblémov, sú len dve možnosti - buď si mal už postavu vycvičenú na max alebo si hral na nízkej obtiažnosti. Ja som išiel do Arény na najvyššej obtiažnosti a s postavou ktorá mala ďaleko do dokonalosti a niektoré z posledných bojov som hral asi 10 minút, pričom keby som netaktizoval tak by som padol v prvej minúte. Dobrý bol aj súboj kde išli na mňa tuším dve elfky jedna ma ostrelovala šipmi z diaľky a druhá mala meč, bolo treba hodne premýšlať aby z toho človek vyšiel so zdravou kožou. A aj tak som končil súboje so životom na vlásku. No asi som hral niečo iné...

0/0
20.8.2010 10:23

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

tjn. ty elfky byly hodne tezky, taky si nejak nepamatuju, ze by to byla prochazka ruzovym sadem a jeste bych si pri tom cvicil magii a to pocitam Vanilu a ne nejaky "stezovaci" mody. Problemem u teto hry byly propastne rozdili mezi obtiznostmi, ikdyz tam byl posuvnk, tak mi prislo, ze jsou jen 3 a kdyz si vezmu nejlehci a prostredni, tak na nejlehci sis vsechny daval na 2 rany a na prostredni si mel 5ti minutovy souboj pomalu i s krysou. Nejsem expert, takze zahul a nutnost se hybat a taktizovat mi dava uz i stredni obtiznost, jedine co mne na tom vadilo bylo postupujici level priser, takze pomalu cim vic jsi byl vycvicenej, tim vic ti krysy nandavali, snad az na tu arenu, kde byl level potvor asi staticky, a jelikoz jsem tam chodil taky s nevicvicenou postavou, tak to byly slusny vyzvy.

0/0
20.8.2010 11:06

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

jo ja obecne súhlasím s tým, že ten leveling v oblivione je jeho najväčší problém, takisto mi ten systém nevyhovuje. Naštastie sú tu na to patche. Inak do Oblivionu som mal jeden patch ktorý zvyšoval účinnosť zbraní asi na trojnásobok, takže na najvyššej obtiažnosti si aj nasilnejšíeho súpera dostal asi na 10-15 úderov, s tým, že jemu takisto stačilo len pár úderov, takže bolo to dosť tuhé a vyvážené. S týmto patchom ma to bavilo najviac, žiaľ odinštaloval som hru a patche odišli s ňou a teraz zaboha neviem na nete ten patch nájsť ;-€

Inak ešte k Risenu : je to dobrá hra ale strašne mi tam vadilo, že väčšina NPC iba postávala na mieste alebo sa pohyboval vo veľmi malom vymedzenom priestore a nestretli ste nikoho kto by prechádzal krajinou. V Obilivon putovali po celom území stráže na koňoch, v noci aj s fakľami, ráno tam behali kuriéry s novinami a v lesoch ste mohli stretnúť lovca ktorý naháňal zver a strielal po nej z luku.

0/0
20.8.2010 11:58

Demonaz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Největší výhoda a síla Oblivionu je v komunitě okolo něj. Nelíbí se vám leveling příšer, stáhněte si na to mód (OOO, Francesco), nelíbí se vám uniformnost krajiny? Stejná rada. K těm bojovým módům: dobré jsou "Deadly reflex" nebo třeba "Unnecessary Violence", na zvětšení zranění zase kupříkladu "kuertee Attribute and skill based damage modifiers". Nebo na tesnexusu zadej combat a vybírej.

0/0
20.8.2010 13:13

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Safra, zrovna jsem ti chtel napsat co to bylo za patch ;-D jinak mne na tom levelingu nejvic dostalo to, jak kdyz jsi prekrocil 20tku, tak kazdej bandita mel vzacnou sklenenou ci daedrickou zbroj ;-D Tohle bylo lepsi v Morrowindu, kde byly ve hre 3 kousky a jeste bud chraneny ve zbrojnici nebo hluboko roztrouseny v nekolika kobkach. Osobne jsem rad vyuzival mody spis jen "ozdobneho" razeni, ktery nemeli moc vliv na hru, ikdyz se priznam, ze jsem pak hral i s bezednym sackem, kam jsem hazel vsechen lup, abych si mohl nakoupit vsechny baracky :-)

Jinak ta rozmanitost byla v Oblivionu dokonala a jak pobihali okolo a strazci bojovali proti banditum a obcas ti i pomohly, to bylo vyborny a uz se nemuzu dockat na novy TES, bohuzel od te doby to zadny RPG nedokazalo zopakovat :-/

0/0
20.8.2010 13:19

Demonaz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Tak to s těmi bandity OOO třeba ruší - banditi mají pouze ty levnější zbroje. Ale s tím levelingem si člověk užil, to jo. Například útok na Kvatch ve kterém bylo asi 20 daedrothů a podobně. Stráže které vám měly pomáhat syndrom zvyšování úrovně nepotkal, tak to bylo ve stylu udělej si sám.

0/0
20.8.2010 13:42

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

tjn. dobivej pak hrad sam ;-D Jinak v tom OOO, jak tam to je s levelingem?

0/0
20.8.2010 14:03

Demonaz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Popis je například tady: http://oblivion.bonusweb.cz/ruzne/konverze.html#ooo13 (někde tam je ke stažení i verze 1.33), readme najdeš zase tady http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=15256 tam je i update na 1.34

0/0
20.8.2010 15:56

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

takisto sa neviem dočkať nového TES, bolo by zaujímavé keby bežal na cryengine 3, kľudne aj trochu osekanom aby sa to lepšie hýbalo. Tie ukážky z tých klasických lesov v Crysis 2 vyzerajú perfektne, cryengine má obrovský potenciál pre takýto typ hier - http://www6.incrysis.com/screenshots/realistic_forest4zm3.jpg / http://www6.incrysis.com/screenshots/NewForestHD5.jpg / http://www6.incrysis.com/screenshots/realistic_forest3hm1.jpg

0/0
20.8.2010 14:10

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Já bych cryengine klidně oželel, mě by spíš potěšilo, kdyby příběh a dialogy příštího TES napsal někdo, jehož práce nepůsobí, jako kdyby byla vytvořena obyvatelem Jedličkova ústavu.

0/0
20.8.2010 14:28

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

nie som literárny kritik ale dialógy aj príbeh mi prišli na tento žáner OK, hlavne ak su nahovorené hercami ako Patrick Stewart, Sean Bean alebo Lynda Carter ;-) Možno by to chcelo dospelejší príbeh a questy ale to nie je jednoduché vybalancovať hru tak aby bola príťažlivá deckám od tuším 14 rokov a zároveň dospelým ;-) Ale samozrejm tiež by som bol rád za uveritelnejší a dospelejší príbeh ale ja som v tomto extrémista a kľudne by som prijal realistické stredoveké RPG, žiadne príšery, kúzla a rozprávky.  Napríklad príbeh dvoch královstiev ktoré by medzi sebou viedli spory a boje a bolo by na hráčovi ku ktorému sa pridá a postupným plnením úloh a záškodníckymi akciami, neskôr väčšími súbojmi by hráč postupoval až napokon by zaujal miesto kráľa celého územia ... hm ale to by sa asi nepredávalo moc dobre :-/

0/0
20.8.2010 15:22

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

A třeba zrovna jo.

Problém je, že existují všehovšudy dvě studia schopná vytvořit perfektní vnitřně logický svět s výbornými pravidly, příběhem, profesionálními dialogy, uvěřitelnými a jedinečnými postavami, a zároveň s výbornou hratelností, grafikou, designem světa a celkovou epičností. Tím myslím Bioware a Obsidian (u Osidiánů je to ale horší po technické stránce, fanda však odpustí). Bethesda je neuvěřitelně silná co se týče designu svých světů, po technické stránce to také není úplně nejhorší...ale co předváději na poli dialogů, příběhu a hlavnš npc, je k pláči. Zejména se to projevilo u Falloutu 3 - v tomto ohledu Bethesda absolutně není schopná Bioware konkurovat.

proto jsem docela zvědav na SW:TOR - uvidíme, jak si Bioware poradilo s nelineárním, resp. rozlehlým světem, a zároveň zachovalo vnitřní logičnost, epický příběh, zajímavé charaktery apod.

Mimochodem za zmínku stojí ještě CDprojekt se svým Zaklínačem, ale znáte to - poprvé může jít o štěstí začátečníků, proto jsem opravdu zvědav na dvojku...

0/0
20.8.2010 17:25

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

uvidíme ako si Bethesda s týmto svojim deficitom poradí, podľa mňa po Falloute im muselo zapnúť, že budú musieť niečo na tomto poli urobiť. Inak Bioware mám rád, kedysi som hrával ich MDK2 aj Baldurs Gate ale od Dragon Age ma odradila obmedzená voľnosť, iba third-person pohľad  s izometriou a grafika mi prišla taká nemasná neslaná i keď dizajn vedia o tom žiadna. To len na margo toho že i Bioware má čo zlepšovať ;-)

0/0
20.8.2010 19:08

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Nemyslím, že v tomto smyslu mají co zlepšovat. Podle mě se omezená volnost a pohled z třetí osoby nedají považovat za zápory. Tohle je prostě záležitost vkusu. Já osobně mám omezenou volnost rád - a na druhou stranu mě opravdu nebaví a štve, když mám někde sbírat kořínky, popřípadě se trmácet kdoví kam. Výhodou her jako je DA, je na poli několika hodin mnohem intenzivnější zážitek - furt se něco děje. Tady to bude vždy volnost X omezenost a je pak na hráčích, kdo má co radši. A třeba zrovna ta třetí osoba je u Oblivionu silně nezvládnutá, hlavně co se animací týče.

A pokud jde u Bioware o grafiku, hrál jsi Mass Effect?:-(

0/0
20.8.2010 19:29

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

omezená voľnosť a iba pohľad z tretej osoby jednoznačne zápory sú pretože týtmo odradili množstvo rpg fanúšikov pre ktoré sú tieto prvky zásadné. Navyše tu ide o možnosť voľby, u TES4 ak hráčovi viac vyhovoval pohľad z tretej osoby tak si ho zvolil, ak pohľad z vlastných očí tak si zvolil  ale v Dragon Age mala proste jedna skupina utrum a to nie je možné NEpovažovať za zápor. Rovnako voľnosť, v TES alebo Gothic ak si si chcel oddýchnuť od hlavnej dejovej línie vyrazil si to krajiny kamkoľvek si chcel, v DE to urobiť nemôžeš, je to jednoznačný zápor a sťažuje si na to väčšina recenzentov aj hráčov. A Mass Effect sa predsa odohráva v prostredí ktoré nemožno porovnávať s tým z klasických RPG. Písal som o Dragon Age od ktorej som očakával v tomto smere viac.

0/0
20.8.2010 19:44

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Ten Mass Effect jsem udával pouze jako důkaz toho, že Bioware umí dělat i grafiku.

Tak to si stěžuje možná tak ta jedna část hráčů a recenzentů...ale Dragon age je koncipován jako rpg s partou - pohled z vlastních očí si tu ani nedokážu dost dobře představit, u Oblivonu je to jedno, tam žádnou partu nemáš. Navíc u Bioware je pohled z třetí osoby, popřípadě izometrický, výsadou - stojím si za tím, že to v žádném případě není zápor. To je jako říkat, že Call of Duty nemá pohled ze třetí osoby, a proto bych mu za to strhával body, stejně jako třeba Half-life. Navíc jak už jsem říkal, pohled z třetí osoby u Oblivionu je opravdu silně nezvláduntý - jak po stránce hratelnosti, tak animace, slouží tak maximálněk tomu, aby si hráč prohlédl svého avatara, když najde novou zbroj. A pokud jsi očekával od DA volnost ve stylu Oblivionu či Gotthicu, pak jsi pravděpodobně nehrál jiné hry od Bioware, protože v nich je to dost podobné. Dá se říct, že je to vlastně i jedna z charakteristik jejich her. Podle mě to taktéž není zápor, je to prostě typ hry, který se soustředí na něco úplně jiného, než na pobíhání po krajině. Kdyby v DA byla obrovská krajina, po které by sis pobíhal, naprosto by to zničilo intenzivní zážitek ze hry, o který autorům šlo. Navíc v příběhu je to tak, že se blíží nákaza a ty máš jen málo času na to, aby jsi jí dokázal zabránit (hra se nese v duchu: rychle vybuduj armádu, zlo je už za dveřmi) - představa, že si jde šedý strážce odpočinout a proběhnout se po krajince, je opravdu směšná a naprosto nelogická.

0/0
20.8.2010 23:08

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RISEN 2!

Nehnevaj sa ale argumentovať tým, že prečo by mal byť v RPG Dragon Age aj pohľad z vlastných očí,  veď ani v FPS kách (opakujem F*P*S kách) ako Call of Duty nie je možné prepnúť do tretej osoby ... je smiešne ;-) Zaujímavé že na absenciu voľnosti u Dragon Age sa ľudia sťažujú snáď na každom fóre, rovnako to kritizujú recenzenti a takisto hráčom chýba pohľad z vlastných očí ale ty to jednoducho za zápor nepovažuješ pretože tebe sa to páči tak ako to je. Naopak považuješ to snáď za výsadu... čo k tomu dodať.

0/0
21.8.2010 0:41







Najdete na iDNES.cz