Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři ukázky ze Zaklínače 2

Polský tým CD Projekt Red představil na GamesComu hratelné demo své hry na hrdiny (RPG) The Witcher 2: Assassins of The Kings, nám známé spíše jako Zaklínač 2. My se podíváme na tři nejzajímavější úryvky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

;palič_

škoda

že Geralt vypadá jako homokláda.

0/0
23.8.2010 14:57

KyleBroflovski

Re: škoda

Geralt teď vypadá naprosto normálně, možná líp než v jedničce. Jako homoklády vypadaj ty děti z Final Fantasy a podobných her, ale s Geraltem jsem teď konečně spokojenej - po tom, jak vypadal v alfě, je to dost posun vpřed.

0/0
23.8.2010 18:15

UrsusLuin

Re: Re: škoda

Uvážíme-li jak je popisován v povídkách i pentalogii a jak je kreslen, jak vypadal v seriálu a jak ve filmu, je jeho nynější podoba ve druhém Zaklínači tragická. Ten culík je prostě podle mě hnusný.

0/0
23.8.2010 20:15

KyleBroflovski

Re: Re: Re: škoda

Absolutně nejhůř teda podle mě vypadal ve filmu a v seriálu. To bylo totálně mimo. V povídkách a v pentalogii příliš popisován není, ale z těch několika náznaků vyplývá, že to bude chlapák a drsňák. V xichtě tomu ve dvojce odpovídá, ale souhlasím, že ten culík jed dost mimo. Ale na druhou stranu v povídkách a knihách nosil čelenku...

0/0
23.8.2010 20:19

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: škoda

Čelenka na to dobu v pohodě. Taky občas nosil culík, ale byly to jenom všechny vlasy sepnuté do gumičky naspodu. Ne tohle, co ukázali teď. Nicméně já pevně věřím, že na začátku bude alespoň základní editor postavy. Když ne, počkám až do vydání prvního fan módu. :)

0/0
23.8.2010 20:21

BranMakMorn

hm

v tom videu kdy bojuje s tim katem , to mi prislo ze ta postava kata nejak nevi, nebo je ne blbe udelana , protoze celkem blokovala ale cumela do zdi misto byt zamerena na zaklinace

0/0
23.8.2010 12:30

KyleBroflovski

Re: hm

Během prezentace bylo několikrát řečeno, že toto není finální verze hry ani finální verze soubojového systému...

0/0
23.8.2010 18:11

Blackened Halo

;)

nevem ale všimol som si dobre ze odstranili ten stupidny bojovy system z jednotky??..cakat na ikonku a stlacit..boze, to bol otras :PPP Rv ...no dufam ze hej lebo ziadne ikony som nevidel ;) ..vyzera to uchvatne :)

0/0
22.8.2010 17:35

Zdenis

Re: ;)

Já jsem teda žádný ikonky neměl ani v jedničce..

0/0
22.8.2010 19:14

rostan007

Re: Re: ;)

Určitě ano - bojový systém klik mezera klik mezera klik mezera klik

0/0
22.8.2010 21:40

Zdenis

Re: Re: Re: ;)

Tak takovej soubojovej systém je v drtivý vštšině her, ono to ani moc jinak nejde, než dělat komba.. A ikonky se daly vypnout nebo na vyšší obtížnost snad ani nebyly..

Gothic, oblivion, všude je to stejný. Pak je tu ještě druhá varianta a to tupý co nejrychlejší klikání ála diablo. No, díky, ale to teda radši tenhle systém komb..

0/0
22.8.2010 21:47

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: ;)

Panové myslej něco jiného, těžko vysvětlovat, pokud jsi jedničku opravdu nehrál. Ale ten z jedničky mi teda stupidní nepřipadal. Byl to pokus o inovaci, který se po čase bez tak okoukal, ale že by to byla nějaká hrůza, to ne...

0/0
22.8.2010 22:47

rostan007

Re: Re: Re: Re: ;)

Oblivion byl přesně ta druhá varianta :-) - tupý co nejrychlejší klikání.

0/0
22.8.2010 23:26

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: ;)

Pokud jsi to hral timto stylem, tak hadam, ze na nejlechci jsi mel problem to dohrat ;-D

0/0
23.8.2010 8:48

rostan007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ;)

Nebo že bych si to nepamatoval? Připomeň mi to trochu ;-D Obliviona jsem hrál dlouho a s nadšením, a na nejlehčí určitě ne.

0/0
23.8.2010 12:24

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ;)

Pokud jsi hral Oblivion pouze tupym klikanim, tak ti vyssi obtiznost nikdo nespolkne, to tu jeste zacni povidat, jak jsi dohral Serios Sama na nejtezsi bez strafovani ;-)

0/0
23.8.2010 12:26

;palič_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ;)

Já Obliviona hrál snad za nějakýho toho Nightblade nebo jak se to jmenuje. Ten měl takovou abilitu, že když se v dungeonu zastaví, tak ho nikdo nevidí. Obvykle jsem postřílel z luku ty slabší nepřátele, aniž by věděli, která bije.

0/0
23.8.2010 15:01

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ;)

jo sneak attack je skvelá vec a s Inferno lukom to bola smrtonosná kombinácia. Inak je výborné že šíp prakticky nezmíza, môžeš ho vystreliť nad seba a neviem presna za koľko - asi pol minúty sa vráti na zem. Tiež je zaujímavé takto zabíjať vzdialené ciele, skúšal som len tak zo sradny vystreliť na jednu NPC z asi 200 metrov a išlo to, šíp tam letel asi 10 sekúnd. Treba si ale nastaviť vyšší dohľad aby sa na tú vzdialenosť postavy vykreslovali.

0/0
23.8.2010 16:15

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ;)

.... jedno skvelé videjko : www.youtube.com ;-)

0/0
23.8.2010 17:05

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: ;)

asi by to chtelo si nekdy zahrat nejakou akcni adventuru a rozsirit si obzory ;-)

0/0
23.8.2010 10:27

Aladin na Bonuswebu

Jauchu

Tak to vypada asi 5x lip nez prvni dil. Uz se tesim. Konecne RPG ve kterym, alespon to tak vypada, bude trosku od vseho :)

0/0
22.8.2010 15:06

Frater Omega

Re: Jauchu

Pravda, vyhlizi to luxusne (a nejspise to tak dobre i dopadne). Akorat mam trochu strach z hw naroku, zvlaste na tom poslednim videu je to docela "kotel".

0/0
22.8.2010 16:57

bobbyCZE

detail

Na GT je cela prezentacka rozdelena na 7 casti.

0/0
22.8.2010 13:47

DarthPS3

speak

sranda je, ake všelijake prišerky sa dokažu naučiť hovoriť po anglicky.....no čo, je to svetovy jazyk

0/0
22.8.2010 13:26

KyleBroflovski

Re: speak

Jestli to bude jako u jedničky, tak budou mluvit dokonce i polsky, česky, francouzsky, německy a rusky:-P

0/0
22.8.2010 13:38

gornik

Re: Re: speak

Určitě nejlepší možná varianta jsou slovanské jazyky. takže čeština, pochopitelně polština atd.

0/0
22.8.2010 13:46

Zayl

Re: Re: Re: speak

Není. Je logické že nejvíc vydělá angličtina, tím pádem bude mít největší budget.

0/0
22.8.2010 20:07

gornik

Re: Re: Re: Re: speak

to je možné ale hrát hru jenž čerpá pouze ze slovanské historie a je podle knih od Poláka v angličtině je hrozné ve hře to pak působí jako pěst na oko

0/0
22.8.2010 22:47

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: speak

Do jisté míry souhlasím, hlavně co se týče povídek. Ale v románech se slovanský nádech už dost vytrácel. Zejména ve čtvrtém a pátém dílu je vidět snaha o obsáhnutí celého světa a je vidět, že se autor inspiroval u různých národů. Ale je fakt, že jde o polský produkt, takže protěžování angličtiny je docela zvěrstvo.

0/0
23.8.2010 0:48

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: speak

No já četl knížky dokolečka asi třikrát a jediné co bude působit divně jsou jména... (jedničku jsem nehrál). Nevím jak chces vyjádřit určitý styl jazykem, jde spíš o to abys trefil hlas k charakteru podle mě.

0/0
23.8.2010 9:50

DarthPS3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: speak

najlepšie by bolo aby herci z dabingu mali všetky tieto knižky naštudovane....aby to citili...tu emociu :-P

0/0
23.8.2010 9:52

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: speak

Taky jsem přemýšlel nad tím, jak tohle vyřešit. Ale jak pak vysvětlíš, že většina západních rpgéček je téměř dokonale nadabovaná a herci také nemají nic, čeho by se mohli chytnout. Pravděpodobně je to spíš o té profesionalitě...U nás by možná stačilo, aby měl někdo možnost tu hru dohrát předem, a pak dabérům radit, jaká intonace je pro ten který dialog vhodná.

0/0
23.8.2010 12:16

mart_y

Re: Re: Re: Re: Re: speak

Pokud jsi koukal na celou presentaci na gametrailers a videl ukazku souboje s jednim z bosu vedel bys, ze se puvodne hra, ktera stavela predevsim na slovanske historii pekne meni v podivny maglajz vseho mozneho. Prvni boss jak z Lost Planet, druhy jak z nektereho americkeho cool rpg typu Oblivion. Smrdi to na hony daleko.

0/0
23.8.2010 16:14

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: speak

A co světobvěřnost románových dílů, Ciriina schopnost cestovat časem a na různé jiné světy, Kostěj a různé další magické potvory, Král honů, Vilgefortzovo zařízení na teleportování lodí z moře přímo ke své pevnosti, obrovské elfí město na jednom z jiných světů? Chci tím říct, že ze hry se nestává nestává fantasy maglajz všeho možného, takové totiž byly už i knížky (v dobrém smyslu slova).

0/0
23.8.2010 18:23

KyleBroflovski

nadpis

Wow, tak tohle je nářez! Hlavně to poslední video, dalo mi to vzpomenout na úžasné pasáže v Uncharted2. Mám radost, že vývojáři dostáli svým slibům a Geralt už nevypadá jako 20ti letej trubka z alfa verze. Teď vypadá dostatečně drsně.

Trochu se ale bojím HW nároků, tahle vymazlená grafika si určitě vybere svou daň.

0/0
22.8.2010 12:57

Dr.Sid

Re: nadpis

Toz vypada lip nez v tej alfe .. ale i tak je to porad hruza proti jednicce.

0/0
22.8.2010 22:00







Najdete na iDNES.cz