Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Mafia II zakolísala, ale nezklamala

Počítačová hra Mafia 2 přichází se spoustou výborně zpracovaných dílčích prvků. Párkrát se je ale nepodařilo poskládat tak, jak jsme si představovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kenvous

klady/zápory

Po dohrání hodnotím:

KLADY: grafika, vzhled města, perfektní atmosféra, krytí při střelbě, pěstní souboje, hlášky, chování aut je příjemné, skvěle vybraná hudba do rádia, většina misí je zábavná, tolerantnější policie než v jedničce, odemykání zámků u aut

ZÁPORY: jednoznačné závěr, který je velice slabý a bez nápadu. Herní doba a velmi nízká náročnost na hráče (závěrečnou misi jsem dal na 2. pokus -na nejvyšší obtížnost) ) pokořit takovou hru potom nepřinese velké uspokojení. Postrádám mafiánský příběh - v jedničce jsem měl pocti, že jsem skutečně součástí rodiny, příběh měl šťávu, charaktery postav byly propracovanější. Od hry, na které se pracovalo tak dlouhé období bych rozhodně čekal mnohem kvalitnější a propracovanější příběh.

Mafia 2 je určitě dobrá hra, která oproti prvnímu dílu přináší lepší grafiku, dobrý systém krytí při střelbě a zábavnější odemykání automobilů. Příběhovou linií, scénářem, obtížností, charakterem postav a herní dobou však zaostává. V průběhu hraní jsem to viděl na jasné a zasloužené  80% hodnocení. Chabý a uspěchaný závěr však sráží hru o 10 % dolů. Škoda. Mé hodnocení 70 %. Pokud bych měl na výběr, za hru bych plnou částku podruhé neuhradil.

Jimmyho vendeta je poté výsměch hráčům. Hodnocení 40 %.

0/0
4.10.2010 20:38

flajboj82

Moje hodnocení

Po stránce technický je to nádherný...grafika a všechno kolem je super...Hraní je chytlavý...hrál jsem včera skoro celej den (včera jsem si koupil hru - dřív nebyl čas), ale po stránce příběhu za Mafií I. zaostává o parník...i to bych vcelku skousnul, protože, když se do toho člověk "zakousne", tak to i baví...ale ten konec....!!! Když už jsem měl pocit, že se to trochu rozjede, tak to skončilo...Jen díky tomu, že prší už druhej den, tak jsem mohl hrát, jinak bych asi u PC tak dlouho neseděl...celkem otočený za 10,1 hodiny hraní (podle statistik na nejtěžší obtížnost)...Mafii I. jsem hrál asi týden, než jsem to otočil..a pak si to ještě asi 4x zopakoval :-). To asi mluví za vše...

0/0
27.9.2010 17:12

z4chy

Spokojenost

Tak mafii jsem si koupil na xbox a po prvním dohrání, mimochodem jsem to celkem prolítl za 13 hodin, jsem byl velice mile překvapen. Veškeré komentáře typu "dohráno za 10 hodin, nuda" se ukázaly jako zkreslené. Chápu, že pokud to někdo skutečně projde za 10 hodin, tak těžko může najít v této hře zalíbení. Ono to kouzlo je totiž v detailech, které musí člověk hledat. Teď to hraju podruhé a zaměřuju se na playboye a zatykače. K 13 hodinám luxusní zábavy se přidalo dalších 18 a to nejsem ještě u konce. Za celou tu dobu se nedostavil stereotyp ani nuda. Prostě si to užívám a kašlu na to co tam není, protože to bych si pak nemohl užít žádnou hru.

Co se týče příběhu tak ten mě bavil víc jak jednička. Mise na sebe lépe navazovaly a měly logický spád. No a zpestření v podobě úvodu na Sicílii nebo vězení se opravdu povedly. Ale aby to nevypadalo moc růžově tak uznávám, že v příběhu jsou místa kde je poznat ořezání ale na druhou stranu raději toto než aby se dostavil stereotyp misí.

Hudbu a gafiku snad nemusím rozebírat. tyto aspekty jsoiu na 1*.Dabing se také povedl. Sice Vašut je Vašut ale i tak si myslím, že obsazení je na dobré úrovni.

Celkově bych dal 9/10. Ten jeden bod dolů hlavně za viditelné ořezání příběhu (i když jak jsem již psal, pro mě to není až zas tak velké mínus, jen to mohli udělat méně okatě) a za to, že mě donutili zabít Tommyho...

A teď do mě ;-D

0/0
23.9.2010 19:15

TT777

Re: Spokojenost

ja to tedka zacal hrat a je to super uz se tesim az sednu zas ke compu a budu hrat dalsi mise , (to se u poslednich her stava malokdy) nevim mozna az to dohraju cele zmenim nazor ale zatim mne Mafia2 hodne baviR^ Co mne ale nebyvi je pristup distributora s ojebavkou DLC za to maRvRvRv

0/0
15.10.2010 15:38

despa

zklamání :(

Patřím k lidem, kteří na hře hodnotí především hratelnost a až pak grafické zpracování. Proto je pro mne Mafia II totální propadák :-/ Těšil jsem se na pokračování hodně, ale nyní mám chuť vrátit hru zpět do krámu :-( Jedničku jsem hrál asi 5x a pokaždé jsem si to užíval, některé mise třeba 20x opakoval, ale s chutí. U tohoto jsem se díval na "filmový příběh", do kterého jsem občas zasáhnul. Obtížnost pro batolata, ale to je obecný trend dnešních her :-/

 Teď trošku expresivní pasáž (bez urážky): je to hra pro "tupce", kteří valí oči nad grafikou, fyzikou a dalšíma vychytávkama grafických enginů, ale hratelnost padá k nule.

Občas nesmyslné ježdění po městě se ještě dá (alespoň si člověk užije to grafické zpracování), ale "úkoly" typu "zvedni telefon", "oblékni se", atd., mi připadají totálně stupidní. Prostě vedení za ručičku bez vlastního myšlení.

Chápu české recenzenty že se snaží prosadit "českou" hru, ale já bych dal hodnocení max 6/10 Rv  (první díl ve 10/10)

Nesouhlasím s názorem, že se nemá srovnávat s přechozím dílem (ať už se jedná o jakoukoliv hru, či film). Pokud se hra nazývá Mafia II, tak to asi je pokračování Mafie I a musím srovnávat, pokud si hru kupuji právě kvuli tomu názvu. Jasně, pokud jsem mladík, který "předpotopní" hry z mého batoletního období života nehraje, tak s prvním dílem nemůžu srovnávat :-P 

0/0
23.9.2010 1:56

Kudry

Re: zklamání :(

Souhlas, herní příběh, který je vyprávěn se prakticky nedá hrát, za zmínku stojí asi jen 2-3 mise, zbytek je pro hráče totální prušvih, při kterém by se nuda a stereotyp daly krájet.

0/0
23.9.2010 16:28

jana559

Re: zklamání :(

určite lepšie porovnávať dvojku s jej predchodcom, než ako by sa to malo zrovnávať práve s GTA, hoci DLC nemá od toho ďaleko, ale to by som myslím, že aj sérii GTA asi krivdila ... Veľa ľudí si to kúpilo práve preto, že malo ísť o českú hru a o Mafiu ... vychutnávať si detaily, áno aj to je jedna z možností predĺženia si hernej doby, napr. aj tým zbieraním, ktoré však nezapadá pod tento titul - veď čo sme zbierali v jednotke, pokiaľ si spomínam nič - čiže prevzaté od GTA ... mesto je prepracované, ale beta verzia pôsobí na niektorých obrázkoch o čosi lepšie ako vydaná ... Divák si kúpi film, čitateľ knihu a hráč si predsa kupuje hry, tak prečo mám pri Mafii pocit, že som si kúpila skôr film (nie je to najhoršou vecou - ale keby si chcem kúpiť film, tak nekupujem predsa hru) - hoci klobúk dole, cutscény sa im podarili - ale tá atmosféra mafiánskej story nie je skrátka dotiahnutá ... keď už teda veľa vecí zrušili - napr. ako taxíky, nadzemku, zbrane na blízko, možnosť rozhodovania, či rešpekt ... a toho by sa dalo vymenovávať ešte dosť ... tak mohli aspoň viac rozvinúť ten príbeh - hoci možno keby pridali rozsah napr. na Sicílii, tak možno by poniektorým vadilo, že hra sa podobá na CoD ... ale napr. tá Sicília by tomu dodala šťavu ...  - pretože takto nám veľa informácii unikne alebo sú len v nejakých rozhovoroch či prológu hl. postavy povedané, no keby to rozšírili, tak by hráč myslím nadobúdol lepší obraz o dianí v tom období ... podobne sú odfláknuté niektoré postavy ... Mne tam skrátka chýba poriadne vyrozprávaný príbeh, ktorý by som si aj poriadne užila ako hráčka ...

http://www.petitionspot.com/petitions/mafia2fullgame/    8-o

0/0
23.9.2010 20:50

Raikuro

sry

sry za pravopis nak jsem se nekontroloval

0/0
21.9.2010 13:01

Raikuro

Zklamání

Myslel jsem si že mě Mafie 2 nemůže zklamat, protože jsem v ní moc nadějí nevkládal. Po tom co se sloučili Ilusion softworks a 2K bylo jasné že se zde objeví mnoho věcí z GTA a atmosféra z jedničky bude tatam. Popravdě když jsem Mafii 2 poprvé zapnul hned na začátku když Jou vezl Vita na skleničku tak jsem si připadal jako ve snu. Auta krásně propracovaná stejnětak exteriéry, padající lidé na náledí atd. prostě nádhera. Bohužel nadšení brzy opadlo. Na to lidé házeli tlamu na každým rohu se auto chovalo jako kdyby to lesklý na silnici byl smirkový papír. A i samotný Vito jako by měl v podrážce natřelený hřebíky. Boj na blízko byl zpracovaný celkem dobře, hra dobře reagovala i když jsem na myš klikal jak šílenec a komba byla docela stylová.

Systém krytí za prakticky jakoukoli překážkou (našel sem pár vyjímek) mi perfektně sednul do ruky a i hlášky nebyli k zahození. bohužel to je asi vše co zde mohu vyzdvihnout. Hratelnost by celkem dobrá a je tu jedna věc co mi nedává spát a to proč je na mapě města vyznačená trasa metra ale nedá se tam dostat. Co tím vývojáři zamýšlely nvm nvm.  Stejně tak lokomotivu jsem ve hře viděl jen v úvodním videu. Jinak systém policie se mi líbil (vykradete obchod a oni vás chtějí zatknout až když vás v tom obchodě uvidí nad rotříleným prodavačem), ale tech policejních aut je tam fakt hodně a utéct jim by zvládlo i malý dítě.Hra není příliž dlouhá a občas jsem jezdil k Bruskimu s nadějí že mi dohodí nějakou prácičku jak na začátku sliboval a já si užiju trochu jiný prácičky. Nestalo se. Nakonec mě hra úpně dorazila a to závěrem. U jedničky se mi záver hrozně líbil (jeho ztvárnění ve dvojce taky nic moc), ale tady teda někdo neodvedl dobrou práci celkem jsem čekal že přijde prostě další kapitola než se začali přehrávat titulky.

A nakonec úplná dorážka a to v tom že si můžete hru zahrát znovu nebo vůbec. Čekal bych alespoň obdobu "Jízdy" kde by se dalo volně pohybovat po měst bez nějakých úkolů.

Verdikt: slabích 70%

0/0
21.9.2010 12:59

Hakha

Mafie

Jsem vcelku překvapen, že i po tolika letech práce na této hře nejsou skoro žádné změny oproti jedničce (pouze vstup do obchodů a lepší grafika). Z toho až takovou vědu nedělám, i když to zamrzí, ale největší mínus beru to, že hra se dá dohrát za velice krátkou dobu i na nejtěžší úroveň a po dohrání nemám chuť si hru zahrát znovu (absence vedlejších úkolů). Příběh je jednoduchý a hlášky jsou místy parádní. Hodnotím 70%...

0/0
20.9.2010 10:05

Kudry

Policajti

Nezda se vam ze je ve meste nejak moc policajtu? Nepusobi to ani realne ani to nepridava na hratelnosti. Pozitek z jizdy po meste je skoro pryc:-(

0/0
9.9.2010 21:17

Muflik

Uplna spokojenost

Z meho pohledu nadhera jakozto fanda tohohle zanru v te hre vidim promitnout se nezkutecne mnozstvi filmu :) Hratelnost super, grafika super, hudba super.... me to uchvatilo pribeh me nenechava ani chvili chladnym misty pekne syrove zaryje do me klidne duse kdyz uz si myslim ze zacina pohoda kd ymam vsechno tak se vsechno zvrtne... porad nejake zvraty a obraty a kazdy ukol zabavny. Nektere vic nektere min ale nenudil ani jeden. Konec do me zatal nuz bylo mi z toho az smutno musim rict... ale zavarili si to s nim :D Meli by vydat pokracovani co nejdriv at vim jak se to bude vyvijet. Jedno vim uz tet jiste zahraju si to jeste minimalne 2x jednou abych dosahl 100% a sezbiral vsechyn pikantnosti hry a podruhe s ceskym dabingem for fun. Doporucuji vsem co od toho necekaji nejake hopsani ala GTA ale i k nemu to nema daleko. Pribeh je sice linearni co do posloupnosti al emesto je domrte velke a moznosti siroke zbyva spousta mista pro prasarnicky co se k pribehu vubec nevazi.

Par veci bych resil jako hrac trosku jinak aby to bylo verohodnejsi a mozna o neco slozitejsi ale ;) Jeste jednou rikam... pecka.

Pristi zastavka Diablo III :)

0/0
7.9.2010 22:19

svatapes

Mafie 2 - děs a běs

Ano, hrál jsem jedničku, takže musím srovnávat. Kde je atmosféra? Fuč. Kde jsou vedlejší mise? Fuč. Místo toho mi naservírovali desítky filmíků, které vysvětlují a posouvají děj. Bohužel. Když budu mít chuť na film, půjdu do biásku. Ve hře cutscenes uznávám jenom jako nejnutnější prvek. Chci hrát. A nechci, aby za mě pětinu vyřešil filmík. Celou dobu (hrál jsem 12 hodin) jsem čekal akci, namísto toho jsem pořád pendloval autem tam a zpátky. Což po pár hoďkách omrzí. Mafie 1 byla skvělá i v tom, že se dalo městem jezdit po paměti. V mafii 2 bez radaru si ani neškrtnu. Je to takový retro gta a není to už mafie, byť se všichni jmenujou hezky italsky. Jestli bude pokračování, tak radši budu pauzírovat. Ať žije Salieri!

0/0
6.9.2010 16:37

skl1

prace

pisu to sem, ale tyka se to valne vetsiny her (PC - konzole neznam)...ja proste na tech hrach nevidim tu praci...nevidim tam tech 8-10h denne sriptovani, modelovani, animovani, atd...po dobu 2-3let

vyvoj AAA titulu dneska stoji nejakou tu stovku milionu...kdybych si za takovou cenu nechal postavit treba barak, tak bych ho chtel v super kvalite, v terminu a se vsim co k tomu patri...ne ze bude bez oken, strechy nebo fasady, protoze uz nezbyl cas, penize, atd....presne takhle mi totiz vetsina her pripada

kdyz se na to clovek podiva takhle tak se ani nedivi, proc treba Blizzard ma takove uspechy...mozna neni nejoriginalnejsi, ani nema best grafiku, ale jeho hry jsou proste kompletni 

0/0
6.9.2010 13:54

morte

Re: prace

Ano, viz. jedna rasa v kampani Starcraft II za cenu vyšší, než běžně hry dneska stojí.

0/0
7.9.2010 8:20

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: prace

Taky dostanes vyrazne delsi herni dobu, jinak treba v DoW a DoW2 jsi hral zakolik ras? Jinak, co je cena vyssi? Me tisicovka neprijde nejak prehnana cena za to co prinasi SC :-/

0/0
7.9.2010 8:47

skl1

Re: Re: prace

SC je MP hra...spis me bude zajimat za kolik se bude prodavat kampan za zbyvajici rasy

0/0
7.9.2010 8:55

Clar

Mě by jenom

zajímalo, jak byste to hodnotili, kdybyste neznalli jedničku... Teď je většina generálů zklamaná, budiž vám přáno... Pro mě je to jedna z nejlepších her (samo me nejlepší), který jsem hrál a málo jich rozhodně nebylo...

0/0
4.9.2010 23:29

Gamehoror

Re: Mě by jenom

Kdyby nebyla jednička ? A kdyby jsme nehráli hry NFS, Hitman, Oblivion,  Assasins, GTA, Sniper, Wolfstein, Doom, a další :-)

Byla tu jednička, byli tu další současné hry.

Těch deset let co hráči čekali na dvojku tak pařili hry jiný a mají s čim srovnávat.

Ale jasně kdo hrál naposledy tetris nebo pacmana tak mafie II je bomba. :-)

0/0
5.9.2010 21:36

kosmick

Re: Mě by jenom

Ale jednička tady byla..,u každé hry se čeká vývoj,ne krok spátky.A v případě mafie 2 je to mílový krok spátky.Čekal jsem hru buďto stejně dobrou jako jednička,nebo lepší.Že rozvinou a vylepší to co bylo v jedničce.To jsem tady taky někde viděl-že někdo nechápe proč to porovnáváme s prvním dílem,proč hodnotíme to co tam není a ne to co tam je.To je blbost,jasně že se to MUSÍ porovnávat s jedničkou..Proč to vůbec vydávali?Já chápu že vývoj hry stojí neskutečné peníze,které se musí vrátit,ale vydat hru z poloviny nedodělanou je drzost.S tím že budou nějaké přídavky (placené)..,toto je okrádání lidí,ne stahování cracknuté hry.Když si kupuji boty,tak předpokládám že nebudou bez podrážky,a když budou vadné,nebo od vietnamce tak čekám třetinovou cenu.A recenzenti v ČR se taky předvedli,tahle hra si zaslouží nejvíc tak 70%,ne 85..A pak nestahujte hry,kupte si je..Člověk si to pak koupí a jen si trhá vlasy,co to za litr koupil za ch.jovinu..

0/0
7.9.2010 12:48

checo_chiCo_17

mafie dvojka

me bavila moc... uz nekolik let jsem se u kompu takhle nebavil, ma to mouchy, ale co je dnes nema... a ten konec, na jednu stranu mi srdce busilo 180, na druhou zklamani z absence pompeznosti... byl proste vic na city... 9/10 diky za to.

0/0
4.9.2010 18:26

vildaboy

MAFIA II

Všechny zdravím

Předně musím napsat, že jsem zatím Mafii II nedohrál, byť cítím, že konec se kvapem blíží:-) Celkový dojem z hraní je pro mne však již teď naprosto strhující. O mafii, potažmo mafiány se nějakou dobu zajímám, mezi mé nejoblíbenější filmy s touto tématikou patří Casino, Mafiáni, Kmotr a Krycí jméno Donnie Brasco.

To co hra nabízí je naprosto věrná kopie toho, jak to ve světě zločinu chodí. Dějová linii je sice striktně lineární, ale množství překvapujících momentů dostatečné. Nudné ježdění autem po městě? Jste mafiáni, chcete jezdit podzemkou nebo chodit pěšky ? Opakující se mise, no ovšem, mafiáni tu nebyli proto, aby neustále vymýšleli nová a nová čísla, jak vás potěšit, oni vydělávali zločinem, tudíž, krádeže vraždy, výpalné, občas honičky auty, když prodávali nějakej ten šmuk, ale tak to prostě chodilo.....

Chybí vám tu spousta věcí z GTA série, mně ne....Série obleků, možnost úpravy auta je sice omezená, ale pokud bych chtěl paletu rozšířit, jdu si zahrát Sims, kde budu mít plnej šatník..:-) Kolikrát jste se ve hře zastavili a kochali se zpracováním města, odlesky hladiny, rozmary počasí, sledování křupání a stop ve sněhu ? Přijde mi, že už nevíme, co bychom vlastně od her chtěli. Máme tu fungující měto, byť není dokonalé, ale je nádherné. Máme tu silný příběh, byť není dokonalý, ale je ryze mafiánský. Máme tu přestřelky a honičky auty, byť nejsou dokonalé, ale jsou přesně v režii toho, co se nám na všem, co se zločinu týká líbí.

Myslím, že kluci udělali perfektní hru, která stojí za to. Je v ní spousta much, to víme všichni, ale celkový dojem z hraní je pro člověka, který je tímto světem nejednou fascinován, perfektní. Nemůžu než doporučit....Vito

0/0
4.9.2010 7:35

morte

Re: MAFIA II

Počkej, až to dohraješ. Mně se v průběhu hra taky líbila. Konec ale naprosto do*ebali a když se na hru podíváš zpětně, za moc nestojí. No a co, že v realitě byl každá mafiánská fuška stejná. Hra má být především zábava, ne simulace toho, co ve skutečnosti může být třeba nudné. Až to dohraješ, tak sem napiš svůj finální verdikt.

Mafia II je oškubaná slepice, kterou se snaží prodat jako páva.

0/0
4.9.2010 9:30

Orias

Re: Re: MAFIA II

Neboj se, už brzy si budeš moci kupovat k oškubané slepičce pírka v podobě DLC - http://www.youtube.com/watch?v=Iy0nVslhfkk :-)

0/0
4.9.2010 23:36

vildaboy

Re: MAFIA II

Tak M2 dohrána a nezbývá mi než autory hry pochválit. Zkrátka máme jiná měřítka. O nudné pasáži nevím, hra má spád a konec mě nechává klidným v tom smyslu, že se nevidím s některými lidmi naposled......Dát tuto hru za 599 Kč, tak jí dám 10/10..;-)

Mějte se

0/0
6.9.2010 16:14

Orwell2008

Re: Re: MAFIA II

Takže pokud dals víc hodnocení z 10/10 se snižuje procentualně k nějakým 6/10?V tom připadě nejsi v rozporu s kritickýmy hlasy.Plný počet bodů za filmy - i když dejme tomu klasicke mafianske filmy je překonavají o parní,hodně moc bodů za pěkný model města a sražení hromady bodů bodů za herní obsah neboli vlastní hru - mechanismy.Takže jsme na té šestce.599 korun solidní cena za nabidnutý obsah.Plný souhlas 10/10 za poměr cena - obsah.

0/0
16.9.2010 12:30

jana559

pre sklamaných

http://www.petitionspot.com/petitions/mafia2fullgame/

0/0
3.9.2010 19:50

;palič_

vypadá

to na další nedodělek. Vždyť na to měli jenom deset let, no. Tak počkám, až to bude za babku v nějaký edici kolekce klasicky apod.

0/0
3.9.2010 9:17

rolb

Mafia 2

Po dlouhé době jsem si zahrál pěknou hru. Jen ty auta mohli mít trošku lepší jízdní vlastnosti.Kluci si s hrou dali pěkně záležet.

0/0
2.9.2010 16:26

kosmick

Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

Mafia 2 vypadá celkem slušně,určitě se při hraní bavím,ale když to srovnám s jedničkou tak je to bída.Na jedničce mě nejvíc bavilo jezdit po městě,nastavil jsem si manuál,autem jsem jezdil gamepadem.Je to úplně jiný zážitek jezdit s manuálem,používat spojku,člověk si jízdu vychutná.Škoda že se na to ve 2ce vys.ali..A další věc-kromě samotného hlavního příběhu tam není nic podobného extrémní jízdě,nebo jízdě jak to bylo v jedničce.To docela zamrzí.Po dohrání hlavního příběhu můžete hru odinstalovat a DVD vyhodit..,víc krát to už asi hrát nebudete.Myslel jsem že si hru koupím,abych podpořil lidi a studio kteří tuto hru dělali,snad i proto abych se jednou dočkal i třetího dílu,ale nekoupím,a nepodpořím.Když se dívám na tu dvojku,tak není o co stát,a další díl by mi vůbec nechyběl.Hra je dobrá,ale všechno co mě bavilo na mafii 2K osekali,a udělali z toho jednoduchou,až primitivní střílečku,kde vlastně jěždění autem nemá moc velký význam.

0/0
1.9.2010 23:41

morte

Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

Takže sis vlastně zahrál dobrou hru, při které ses bavil, jak říkáš, ale originálku si nekoupíš, protože tam toho mohlo být víc. Je to stejné, jako kdyby sis v obchodě vzal dort, snědl ho, ale pak řekl, že nezaplatíš, protože jsi čekal, že ho dostaneš víc.

Jsi fakt borec. Jen škoda, že se potraviny tak obtížně tahají z torrentu, co? Rv

0/0
2.9.2010 22:12

oneill123

Re: Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

Přirovnat hru k jídlu je celkem trapný je jeho věc kde tu hru vezme na vině jsou 2K že hru odflákli.

0/0
3.9.2010 8:08

TT777

Re: Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

To je fakt demence hodna vypatlanejch naivnich ovci co podlehly PR reklamnich agentur ktere je presvedcili ze ukrast dort v obchode je stejne jako zkopirovat film, vis kdyz neco ukradnes tak to pak v tom obchode chybi kopirovani neni kradez je to poruseni autorskeho zakona ale neni to stejne jak kdyz nekomu neco odcizis protoze pak mu to chybi.

0/0
3.9.2010 9:52

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

ano, ale tam se nepocita s kradezi jako takovou, ale s uslim ziskem, takze tvrzeni, ze se nic nestalo je nesmysl, pokud skopiruji film a poslu ho 20ti lidem, tak i kdyby jeden si to misto toho koupil, tak uz jsem ukrad urcitou castku. Pokud to ukradnes pouze pro sebe, tak tam je to u filmu v sede zone a ikdyz je to nelegalni, tak to neni trestne postizitelny, u sw je to neco jineho, tam muzes byt trestan treba za poruseni toho autorskyho prava, treba jen nahranim blbeho cracku do hry. Jinak pokud si hru stahnes, tak to trestne neni (i treba z duvodu, ze si muzes zakoupit originalni CD-Key), problem nastava az pri instalaci, potvrzeni licencnich podminek a naslednem poruseni.

0/0
3.9.2010 10:46

Lugre

Re: Re: Re: Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

když bych si to stejně nekoupil, kdyby to nešlo stáhnout, tak jim přece nemohl ujít zisk, ne? ;-D

0/0
6.9.2010 21:20

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

8-o co? Cetl jsi muj prispevek? Prave proto rikam, ze u filmu jses spis stihan za distribuci, protoze, kdyz je to pro tvoji potrebu, tak ti prave nemuzou dokazat usly zisk. U sw muzes byt trestan za poruseni smluvnich podminek. Uz to chapes?

0/0
7.9.2010 7:32

kosmick

Re: Re: Je to dobrá hra,ale čekal jsem víc..

Jde o to co vývojáři slibovali a co pak vyšlo..,nedodělek,příběh ukrutně osekanej..To že jsem se pobavil cca z 10 hodín tak 5,nestačí.Za ty peníze bych chzěl mnohem víc,přesně jak to tady psal někdo předemnou-100kč za hodinu hraní,a z té hodiny půlhodinu stratíš tím,že jezdíš po městě jak debil,a vůbec si tu jízdu nevychutnáváš.Hrál si jedničku?Víš o čem tato hra byla?Proč odešel i "otec" mafie Vávra z 2K?Protože jak on tak i většina lidí ví,že nová mafie je jen trochu nadprůměrná hra,dá se to zahrát /to jsem myslel tím pobavením/,nic víc.Jednička je pro mně kultová hra,o dvojce nevím co si myslet,ale je to pro mně sklamání..,a dorty nekradu:)

0/0
4.9.2010 20:00

ferac1

Hodnocení

Tak jsem taky dohrál a mám spíše negativní dojmy. Grafika i atmosféra ve městě parádní, ale jinak mě hra moc nedostala do varu. Dobrý pocit z hraní jsem měl až na konci, kdy hra konečně začínala mít atmosféru ala Mafia 1, ale ten mě hned přešel poté co byl konec. To se scénáristům moc nepovedlo.

Nejvíc mi vadily dvě věci. Vůbec jsem se nesžil s městem, což bylo dáno ukazatelem směru jízdy na minimapě. Nebylo třeba koukat na mapu, a člověk tak vůbec nevěděl, kde se vlastně na mapě nachází. Druhá věc, která mi vadila je ukazatel polohy nepřátel při přestřelkách a taky systém krytí. Přestřelky tak byly strašně jednoduché a postrádaly moment překvapení. Možná se dá minimapa někde v nastavení vypnout, nezkoumal jsem, každopádně bez zmíněných ukazatelů by hra měla mnohem větší šťávu.

0/0
1.9.2010 12:23

rostan007

Re: Hodnocení

Na nejvyšší obtížnost se mi polohy neukazovaly, a bylo to místy i těžké jako jednička (autoheal není všemocný).

0/0
2.9.2010 19:58

jana559

Re: Hodnocení

scenár na vine není, ten mali po ruke vo full verzii od Dana Vávru, ktorý pracoval aj na jednotke

0/0
3.9.2010 19:54

Gamehoror

někoho nezklamala

ale Já tedy unešenej nejsem.

Už jen demo přes něakej steam mi znemožňuje abych si demo zkusil když nemám počítadlo řipojený na internet.

Proč si dneska všichni herní vývojáři myslej že připojení k internetu je samozřejmost ?

Ani se mi nechce už Mafii 2 kupovat když čtu že za osum hodin je to odehraný a když jsem viděl videa tak mám pocit jako bych tam vlasně  už ani neměl co novýho hrát.

Maximálně že bych při daný hře zvolil o něakou ulici jinou cestu nebo protivníky postřílel v jiným pořadí. Takže za sebe ... nejsem spokojen . A docela jsem se těšil ale žádnej steam instalovat fakt nehodlám a na internet kuli tomu s počítačem hledat cestu nebudu.

0/0
1.9.2010 9:55

den0x95

Re: někoho nezklamala

Taky absolutne nechapu proc vsechno se.ou do STEAMu a uz vubec me vytaceji ty jejich online ochrany. Hnus. 

0/0
2.9.2010 8:25

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: někoho nezklamala

Protoze STEAM je ze vsech ochran to nejmensi zlo a navic dava spousty plusu ;-)

0/0
2.9.2010 11:55

Chody1980

Re: Re: někoho nezklamala

Jenže já si kupuji hru a vůbec mě nezajímá, že k tomu potřebuji STEAM a internet. Kde to je na krabičce napsané a jestli pak to prodavač poví, že bez internetu jsi v pr.deli ? To je stejné jako to bylo u DIRTA 2, tak jsi si pro změnu nezahrál online :( Přičemž jsem za to ty prachy dal. At si to strčí někam.

Jinak aby tu někdo psal, že hru nehrál a jen ze čtení dělá závěry. To může napsat pako a né normální člověk. MAfie je dobrá hra do chvíle, než zabijete hlavního hrdinu z jedničky. Ten moment mě docela rozhodil...pak už jsem to chtěl jen dohrát...

0/0
5.9.2010 10:28

IARK - BAN za králíčka.

Re: někoho nezklamala

co? A odkud to demo bez internetu chces tahat? Jinak steam muze jet i v offline modu ;-)

0/0
2.9.2010 11:54

Gamehoror

Re: Re: někoho nezklamala

Dema jsem potahal dvě a do počítače si to dotáhl na flešce.

Na steamu jsem vybouchl protože steam nebyl registrován a tedy nefachal a tim pádem ani demo který chtělo steam pro vlastní instalaci stažených souborů dema.

A na počítadle co je internet odkud teď píšu tak to zas HW nerozeběhne.

Vysvětlovat to podrobněji nemínim :-)

0/0
2.9.2010 21:41

SlužbyFekálníKanální

Re: Re: Re: někoho nezklamala

"Backup Game Files"? Nemohl by pomoct?

0/0
2.9.2010 23:51

Gamehoror

Re: Re: Re: Re: někoho nezklamala

Netušim :-)

Nejsem hacker ale stejně ... kde to jsme aby se museli hacknout i normální dema her :-)

0/0
3.9.2010 0:55

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: někoho nezklamala

Tusim, ze ne, on ma problem primo se Steamem, chtelo by to PC pripojit na 5 minut k netu, ale jinak u nej tzv "kysele hrozny" funguji dokonale ;-D

0/0
3.9.2010 7:17

Chody1980

Re: Re: někoho nezklamala

ALe proč musím užívat jiný program ke spuštění singlu ? Jedinej rozumnej důvod. Proč musím mít steam. Já ho nechci v pc třeba...chci jen tu hru. Tak nemám jinou možnost než to stáhnout už bez steamu....

0/0
5.9.2010 10:34







Najdete na iDNES.cz