Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Analytik: Mafia II nebude zisková

Analytik Michael Pachter z firmy Wedbush Morgan přišel s překvapivou zprávou. Tvrdí, že akční titul Mafia II od týmu 2K Czech nebude zisková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lump25

ziskovost

Vsichni tu resite delku a kvalitu ale to je az druha strana mince. Ten analytik ma samozrejme pravdu. Jestlize mafie stala 40 mil dolaru (odhady se pohybuji mezi 30-50), tak to mame cca 750 mil korun na vyvoj, pri tehle nakladech musi take2 prodat 5mil kusu jen aby se vubec dokazala dostat na naklady  a to nevime za kolik si ty penize pujcili, kolik vydali za marketing, coz jsou dalsi naklady, atd. 5mil je uz ale hodne vysoky cislo. Uspech hry neni jen pocet prodanych kusu (ala treba tolik opevovany MoH) ale vzdycky pomer vydaju a prijmu. Jestlize hodnoceni jsou sice nadprumerna, ale ne vyborna a hra neni uplne masovym zanrem, tak muze byt velmi obtizne dosahnout zisku. Hlavni problem  nebude ani kvalita hry ale naklady - rozumej delka jejiho vyvoje. Muzete prodat 10 mil kusu, ale pokud vase naklady jsou 80 mil dolaru, tak vas sice budou naivni redaktori hernich casopisu opevovat ale stejne skoncitebankrotem, obrazne receno.

0/0
31.8.2010 22:20

morte

Re: ziskovost

Počítáš nesprávně. Pokud vývoj stál 40 milionů dolarů a hra se prodává za 49.99 dolarů, potom: 40.000.000/49.99=cca800.160 prodaných kusů pokryje tyto náklada.

Pokud to chceš v korunách: 40.000.000USD*20=800.000.000CZK. Mafie II se v přepočtu na koruny prodává za 50*20=1000.

800.000.000/1000=800.000 prodaných kusů.

A nemám obavy, že zrovna téhle hry by se tolik kusů neprodalo. Navíc spoustu peněz ještě vyždímají na DLC. To je sice svinárna, ale co se dá dělat. Takže nic proti, ale pokud ten analytik, co řekl, že Mafie nebude zisková, počítal podobně jako ty, tak se ani nedivím těm jeho odhadům.

0/0
1.9.2010 1:32

MrSanta

Re: Re: ziskovost

Výpočet pěkný, ale nezapomínej, že vydavatelovi nejde celá částka. Je třeba jí ponížit o část zisku, který si ukousne prodejce a ještě případný lokální distributor, mimo jiné...

0/0
1.9.2010 9:21

lump25

Re: Re: ziskovost

No jo, jeze pri koncovy cene 50$ ma na konzolich vydavatel z kusu 12-15$ ty chytraku. 20% je rabat obchodnika, pak je tam dph a hlavne poplatky ms nebo sony. Tos me pobavil.

0/0
1.9.2010 9:23

UrsusLuin

Re: Re: ziskovost

Jedna věc je, že takhle to moc počítat nejde, viz předchozí příspěvku, druhá věc je potom ta, že i 800 000 by mohli považovat za opravdu velký úspěch. Podle mě tolik ta hra neudělá.

0/0
1.9.2010 11:42

TT777

Re: ziskovost

A to ani snad nevi, ze treba v rodne zemi vyvojaru distributor neni schopen zajistit prodej specialni edice tak kde by meli tvorit zisk kdyz se to u nas prodava jen v obycejne verzi;-D = dalsi procenta prodeje dolu

0/0
1.9.2010 9:31

Chlcony

:)

Obávám se, že s tím hodnocením to bude tak špatné kvůli tomu, že všuchni se moc těšili a hrozně moc očekávali..já nikdy nehrál Mafii 1, takže jsem si 2 zahrál jen jako další tuctovku, dohrál, spokojenost, doufal jsem, že to bude delší a zklamal mě dabing, ale opravdu raději budu hodnotit hru podle toho co má, než jak trouba podle toho, co nemá, to bych tomu vyčetl i to, že tak není BFG!!!! :-)

0/0
31.8.2010 21:24

Jumik

Re: :)

Tam není BFG ?? :-o Mafia bez BFG je jako Laurel bez Hardyho, osamělý jezdec bez tamtoho indiána...

0/0
31.8.2010 23:16

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: :)

;-D nejak si nemuzu vzpomenout, to je z trpaslika?

0/0
1.9.2010 7:38

Wawer Rewold

Aha

Tak to bude asi nějakej profík ten analytik, takovýhle mám nejradši ;-D

0/0
31.8.2010 16:02

HonyaDj

Délka hry

Dovolím si skromnou poznámku k délce hry. Mám odehráno zatím 7,5 hodiny a jsem zhruba ve 45% hry. Naskýtá se otázka - kde se stala chyba, že někteří dokáží hru projet za deset hodin? Odpověď je jednoduchá - hrajete jako prasata. Když se koukám na některé hráče, nestačím se divit - dnes je moderní nadávat na délku hry, ale zároveň je moderní hrát stylem "rychle to musím dohrát". Když jsem se bavil s kamarádem o Mafii 2 a mluvil jsem s ním o tom, jak je propracované město, rozhovory náhodných kolemjdoucích, které stojí za to poslouchat, jak je super, že se můžete do některých takových rozhovorů zapojit, pokud budete dávat pozor, jak je super, že se tam pořád něco děje atd., tak mi řekl "cože, to tam neni": Ano, on to tam neviděl, protože Mafii tupě proběhl. Ono se někdy vyplatí zkoumat detaily, které do hry autoři dají. Ale to se zřejmě v dnešní době u her nehodí.

Nejsem z Mafie tak nadšený, jak bych čekal, navíc je hra opravdu osekaná a prsty v tom má vydavatel Take 2 (škoda, že vývojáři nemohou mluvit veřejně), ale pořád je tam spousta super nápadů a věcí, které spousta hráčů vůbec nevnímá, což je dnes docela smutné. Zkuste si projet město jen tak a zkoumat detaily a zákoutí. Zjistíte, že v tomhle ohledu je Mafia 2 ještě daleko za jedničkou. ;-)

0/0
31.8.2010 14:39

Aladin na Bonuswebu

Re: Délka hry

Chyba je v tom, ze do % se zapocitavaj playboy magaziny, zatykace a podobne. Me pribeh samotnej skoncil na 70%, jenze jsem mel dost playboyu tak bych se nedivil kdyby byl konec uz u 65%.

0/0
31.8.2010 14:42

HonyaDj

Re: Re: Délka hry

To je dost možné... Každopádně to nic nemění na tom, co jsem napsal :-)

0/0
31.8.2010 14:45

kroupaJ

Re: Délka hry

Jeden priklad za vsechny: Pri misi, kdy mas ukrast benzinove listky ze sejfu sem poslouchal rozhovoir dvou nocnich hlidacu...Bavili se o filmech a jak by bylo skvely mit interaktivni film..takovou postavicku, kterou by sis ovladal a tak...To je naprosto genialni...tydle detaily, narazky a pod povysuji hru na vyssi uroven. Ano, mafia byla kratka, ale treba Modern Warfare 2 melo delku 7 hodin a nikomu to nevadilo. U Mafie se pohybuje okolo 12 hodin, pribeh ma koule a atmosfera taky. Hra je dobre optimalizovana, graficky povedena, az na dabing zvukove genialni. Uz jen tydle vlastnosti by dali kazdymu dalsimu titulu hodnoceni 9/10. Jedine co muze hrace mrzet je tten nevyuzity potencial, ktery je pomerne patrny v jiz pripravenych, ale neimplementovancyh prvcich hry ( vice misi, volna jizda, vedlejsi ukoly,...)

0/0
31.8.2010 14:54

SlužbyFekálníKanální

Re: Re: Délka hry

Prisla taky nekomu ta vezenska kapitola skoro jako kdyby se dival na Shawshank Redemption? Aspon ten zacatek urcite.

0/0
31.8.2010 15:01

kroupaJ

Re: Re: Re: Délka hry

Jako par scen ve vezeni mi ho vazne pripomnelo:)

0/0
31.8.2010 15:09

Drakens

Re: Re: Délka hry

Kriste porovnáváš neporovnatelné.... Modern Warfare 2 byl hlavně a převážně o Multiplayeru a campan tam byla do počtu a na prosto super. Ale tenhle titul si nehrál na Sing playet campaň ani na ní nestavěl. Stavěl na MP!

0/0
31.8.2010 15:24

Koxx

Re: Re: Re: Délka hry

co ? "hlavně a převážně o Multiplayeru"8-o  hra která je převážně o multiplayeru vypadá trochu jinak a ten zmíněný multiplayer je pěkně blbej

0/0
31.8.2010 19:01

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Délka hry

Cože? Samozřejmě, že MW 2 je o multiplayeru...8-o

0/0
31.8.2010 21:20

Jumik

Re: Re: Re: Re: Re: Délka hry

A co je v MP MW2 co není nebo by nemohlo být v MP MW. Myslím, že dvojka vyšla hlavně kvůli SP a taky aby od lidí znovu vytáhli prachy.

0/0
31.8.2010 23:19

Koxx

Re: Re: Re: Re: Re: Délka hry

O multiplayeru hru si představuju třeba battlefield bad company 2 kde ten multiplayer opravdu větší část hry a zabavý hodně dlouho.

0/0
1.9.2010 10:58

HonyaDj

Re: Re: Re: Délka hry

Pokud rozumíš sérii Call Of Duty a znáš její historii, tak bys nikdy nemohl napsat, že Modern Warfare je o multiplayeru, protože NENÍ. Multiplayer v Modern Warfare nepřináší vůbec nic, co by jinde nebylo (Např. volně hratelné Combat Arms). Celý vývoj jedničky i dvojky se točil kolem singleplayer kampaně a upřímně - kampaň v Modern Warfare 2 je na 6-7 hodin, nalajnovaná od začátku do konce, všechno úzkým tunelem, přísně naskriptováno atd. A neměl jsem jedinou motivaci se ke hře po dohrání vracet. Mafia je postavená taky na sigleplayeru, ale úplně jinak ;-)

0/0
1.9.2010 2:06

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Délka hry

*singleplayeru ... omlouvám se za překlepy, je už pozdě...

0/0
1.9.2010 2:07

jazzcat

Re: Délka hry

a nie je chyba, keď môžeš hru iba tupo prebehnúť? keď hra je taká ľahká, že stačí iba ísť neustále vpred a nenúti ťa premýšľať, alebo je možno chyba v hre, ž je detailne prepracovaná, ale nemotivuje tie detaily preskúmať

0/0
31.8.2010 18:09

HonyaDj

Re: Re: Délka hry

Ne, není. Pokud by tě hra nutila jít vpřed a nenechala si tě všímat detailů, pak je to záměr nebo možná špatně. Mafia tě nenutí dohrát jí za 5 hodin. Že si hráč nedokáže užívat detaily, je jenom jeho blbost... ;-)

0/0
1.9.2010 2:09

buchtak

Re: Délka hry

Tak ja to hraju uplne stejnym zpusobem hry - natahuju, co to jde, obcas se jen tak prochazim po meste a koukam na paradni grafiku a design mesta, posloucham rozhovory apod., ale presto mam za 3x cca 2 hodiny hrani bez jakychkoliv problemu splnenych 7 misi z 15 a to mi prijde fakt spatny. Dylka kapitol je v podstate stejna jako jedna lepsi mise v GTA, kterych ma ale napr. i obycejny DLC TBOGT vic.. Mafia I taky nebyla buhvijak dlouha, ale aspon byla obtiznejsi a chvilku to trvalo, nez jsem se misema prokousal. I pres prekrasnou grafiku (spis design) a perfektni soundtrack, pro me Mafia II zklamani.

0/0
31.8.2010 18:15

Spooky.CZ

Re: Délka hry

Tohle co si napsal je přesné.

0/0
31.8.2010 19:28

Amaroun

Mafie = blbost :D

Meli radsi delat na Hidden and Dangerous 3 ;-D

0/0
31.8.2010 14:00

Lugre

Re: Mafie = blbost :D

Jo, jo. Mafia je dobrá, ale Hiddeny jsou revoluční.

0/0
31.8.2010 14:23

kroupaJ

Re: Re: Mafie = blbost :D

A kde se ta revoluce skryva? Hidden byla dobra hra, ale rozhodne ne revolucni a rozhodne ne dokonala, tech bugu byla hromada

0/0
31.8.2010 14:42

Lugre

Re: Re: Re: Mafie = blbost :D

Hidden and Dangerous (konkrétně 2. díl, v mnohém podle mě překonal první) je jediná hra svého druhu. Má to sice prvky více žánrů, ale přesně se zařadit nedá. Narozdíl od FPS her typu CoD zde nejdete z místa A do místa B, ale dostanete například mapu určitého komplexu a je na vás jak rozmístíte svoje muže a jak to provedete, vše je úžasně realistické, nemůžete běhat jak Rambo po lokaci, to by byla rychlá smrt. Atmosféra je nepopsatelná. Ano, když se to rozebere na části, tak tam není nic, co by jinde nebylo, ale jako taková je zcela jedinečná...

0/0
31.8.2010 17:16

don.Psycho

Re: Re: Re: Re: Mafie = blbost :D

Jo,jo byla to dobrá hra, škoda, že jsem se dostal k ní až tak pozdě, až když už nebyla tak aktuální. Ta grafická stránka byla sice trošku horší, ale byla uvěřitelná a v mnoha detailech překonává i některé novější hry. I ten multiplayer byl dost zábavný, snad i lepší než hra pro jednoho. Je realističštější, než všechny díly CoD dohromady. Tam se nadalo běhat proti hlavním zbraní a doufat že vás pak automatické léčení uzdraví. S malým "kempením" se tam i počítalo. Tak se vedla pravá válka....i granáty měly větší účinnost. Bylo to jednoduše mnohem vybroušenější ! Škoda jen, že když jsem se dostal ke hře já, tak už bylo jen pár serverů  a na nich několika z nich jen pár hráčů. Ostatní servery zely prázdnotou. I tak jsem si užil hru po internet více než všechny multiplayery v ostatních hrách co znám....např.(CoD 1,2,4,6, CS 1.6, Quake 3,4 , Battlefield 2, Bad Company 2... atd.)

Sakra zase nostalgie ....;-(

0/0
31.8.2010 21:13

Khalashnikovf

blbost

Jak tohle někdo může říct?

Ta hra je už přes tři týdny nejprodávanější hrou na Steamu. A jak určitě všichni víme, Steam tvoří nemalé procento prodejí. Plus všichni piráti kdo si to stáhli a najdou si vtom nějaký zalíbení, si tu hru taky nakonec koupí, teda pokud to nejsou prostě pokritecký prasata...

0/0
31.8.2010 13:43

Nigfire

Re: blbost

Jsem pirát a v tomhle případě jsem rád, že tomu tak je. Dát za tohle 15 kil nebo kolik to stojí tak si teď rvu vlasy na hlavě. Spíš bych řekl, že hodně lidí co si tuhle hru KOUPÍ bude pěkně nasraných.... udělat za 6 let PRůměrnou zábavu na 10 hodin to je fakt ubohý

0/0
31.8.2010 14:04

SlužbyFekálníKanální

Re: Re: blbost

Dal jsem za to 60euro a celkem jsem spokojenej. Nebyla to nejhorsi koupe. DLC uz ale asi nebudu kupovat.

0/0
31.8.2010 14:12

kroupaJ

Re: Re: Re: blbost

Mno ja mel za 50 ecek a Mafii 1 k tomu:)

0/0
31.8.2010 15:06

SlužbyFekálníKanální

Re: Re: Re: Re: blbost

Jj taky jsem k tomu dostal Mafii 1. Jsem zapomnel dodat.

0/0
31.8.2010 15:12

Nigfire

Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Kdybych si tohle koupil, tak bych radši sám sebe přesvědčil, že jsem si za 50€ koupil Mafii 1 a 2jka byla jako bonus zadarmo...

0/0
31.8.2010 16:55

rodji

Moc jsem se na Mafii II těšil.

Předobjednal, koupil, hrál, dohrál, prodal dál. Mafie II je pro mě zklamání, byť to není špatná hra. Příběh je slušný, ale měl jsem pocit, že tam "něco chybí", jen nevím co. Pokud je pravda co píše Drakens (a docela tomu věřím), dávalo by to smysl. To, že je město opravdu hodně malé, mě ani tak nevadí. Nemožnost pohybovat se nadzemkou byl pro mě ale docela šok. Žádné volné jízdy? To snad ne?! Tekoucí voda z kohoutku a jiné blbinky... proč? Zbytečnost, co stojí vývojaře čas. I v té jedničce se dalo aspoň ve vodě utopit, když ne plavat. Dabing: Anglická verze je mnohem lepší, bohužel. Český dabing nebyl zvládnutý na úrovni AAA titulu, to ať se na mě nikdo nezlobí. Proč nejsou přeložené zprávy  v rádiu? Některé hlasy (hlavně Vito) jsou prostě úlet, nejen typem, ale především výslovností. A na některých dialozích je útrpně slyšet, že jde o překlad z anličtiny. Proč se sakra musí všechno otrocky překládat - navíc někdy úplně špatně? Páčidlo - šperhák je asi to nejmenší co mě vadilo. Mafii jedničku nechám hrát klidně i svého nejmladšího syna. Od dvojky jsem ho musel vyhnat, a to se jen přišel podívat, co to pařím. Rating 18+ si zaslouží oprávněně. Tolik zbytečné vulgarity bylo i na mě moc. Hře to podle mě ubíralo i na "jistém kouzlu". Prostě jsem čekal víc. Potenciál rozhodně Mafie má, škoda že toho v 2K Czech nevyužili víc. Nemám důvod se ke dvojce vracet.

0/0
31.8.2010 13:36

Jolly59

Re: Moc jsem se na Mafii II těšil.

Nechápu, proč českej dabing nedají udělat nadšencům z řad hráčů než aby to dělal někdo, kdo o tom ví kulový, jak to dnes běžně slyšíme z her a filmů. Ten náš dabing tak neskutečně upadá, a to jsme v tom byli špička. Njn, dost daberů už nežije;-(

0/0
31.8.2010 14:24

UrsusLuin

Re: Re: Moc jsem se na Mafii II těšil.

Dabéři jsou pořád dobří. Problém je v režisérovi (často chybí, nebo není pořádný). U hry je problém, že na první pohled herec/dabér nevidí tu scénu, kterou dabuje. Řešením by u her jako je Mafia 2 bylo pustit dabérům cutscény, aby je jasně viděli. Ale to by znamenalo víc jejich času a větší náklady. Druhou variantou je, aby tady byl vždy režisér, nebo testeři, prostě někdo, kdo kompletní dabing doplní poznámkama o tom, za jaké situace ta která věta je pronesena. Samozřejmě, zase je to práce navíc, ale stejně tady ti testeři jsou a pokud jsou schopní, měli by tohle dokázat minimálně před dotáčkama.

Je to stejný problém jako to, že překladatel velmi často nezná hru, kterou překládá. Přitom by stačilo, aby si sedl k anglické verzi a prošel si ji (dva dny v tahu). Takhle je to celé často závislé na schopnosti a ochotě testera, jestli se pustí i do toho, že 90 % hlášek ve hře na základě hraní prostě předělá a znovu přepíše.

0/0
31.8.2010 14:39

Jolly59

Re: Re: Re: Moc jsem se na Mafii II těšil.

Já bych to klidně dělal za pár šupek na proviant, vim, nebo myslim si, že to není žádná sranda, ale mnohdy opravdu situace neodpovídá intonaci atd. viz třeba Stalker, tak hrozný hlasy a ty hlášky, to opravdu radši titule, za mě i u filmů.. Prostě to kazí velkou část dojmů.. A ještě jsem chtěl říct, že by určitě nadšenci byli levnější:)

0/0
31.8.2010 14:59

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Moc jsem se na Mafii II těšil.

Nadšení bohužel nestačí. Člověk musí umět pracovat s hlasem. Není to tak jednoduché. Když jsem poprvé vylezl z nahrávací budky u zvukaře a slyšel svůj hlas a svoji práci s ním, tak mi zabylo blbě. Jasně, trénink, trénink, trénink. Pak to je lepší a lepší a lepší. Ale to už pak nejsou amatéři. To už jsou zase lidi, co se tomu věnují a musí za to dostat i lehce zaplaceno. A najít lidi, co se tím neživí a zvládnou to, protože mají talent, to stojí castingy, které jsou velmi drahé a s nejistým výsledkem.

0/0
31.8.2010 15:10

rodji

Re: Re: Re: Moc jsem se na Mafii II těšil.

Souhlasím, kvalitních dabérů je u nás stále dost. Tohle je nezvládnutá práce především produkce (casting + překlad)  a režie (výraz + technika).Ale bez cut-scén by to ani dost dobře nešlo a náklady to prakticky vůbec nezvýší. Vzhledem k tomu, že se herci (dabéří) na 99% nesetkávají (mají svůj program, každý je odjinud, atd. Dát dohromady harmonogram je někdy prý dost fuška) a mluví se "naprázdno" nebo v lepším případě ten druhý v pořadí zná hlas protistrany. Kamarád má dabingové studio, dělá pořady především pro dětské programy na kabelovce, ale je to v podstatě jedno a to samé. Dokonce ani ty honoráře za dabing nejsou kdovíjak závratné, jak jsem si představoval. No, ale odkecat si dvě hodiny (déle profíkům zvládnout jejich part opravdu netrvá), mít za to 5 000 Kč u áčkových filmů, není zase tak špatný. U pořadů typu dokument nebo projektů s omezenou životností je to dokonce v řádu stovek. Co se týká specifických pořadů a jejich překladu nebo historickýhc reálií, je to na produkci. Vím, že když kdysi kamarád dělal jednu sérii Star Trek (podílel se), zaplatila produkce "odborníka" na ST a ten jim k tomu dával komentář, nechtěli riskovat, že je trekkies potom ukamenujou:-) A nestálo to moc. I kdyby za to Take Two vysolili 1 000€, bohatě se to vyplatí. Možná že dokonce "testeři" na dabing byli. Možná že to byl něčí kamarádi... a houby tomu rozuměli - tak to taky chodí, ale to už je má spekulace, nic víc. Protože na druhou stranu, tohle je už opravdu AAA projekt oproti jedničce (kdy možná dělali dabing bez cut-scén, soudě podle přednesu Petra Rychlého :-)) ) a neudělat "quality" test si nedovolí snad žádný project manager...

Snad se poučí pro trojku, pokud nějaká bude. Sice jsem se rozepsal o dabingu, ale ten mě na to mrzí daleko míň, než absence jiných věcí z jedničky - subquesty, jízda, atd.

0/0
31.8.2010 15:29

Drakens

mohu už mluvit otevřeně..

Mafie II je jen s 50% toho co původně měla být. Mohu to potvrdit neboť znám původní scénář stejně jako věci co tam měli být a nakonec dány nebyli kvůli problémům co měla Take Two. Jediné co zachránilo mafii byl pozvaný nový scénárista Shigor který dokázal jakž takž s kompilovat příběh, tedy lépe řečeno co z něho zbylo aby to mělo hlavu a patu.

Hráči nejsou blbý dokazuje to i táhle stránka ač mám tucha že vtom jedou i taky bývalí zaměstnanci Take Two :)

http://mafia2.scorpions.cz/novinka/tajemstvi-mafie-ii-polovina-veci-neaktivni

Snad Bonusweb promine za link:)

0/0
31.8.2010 11:58

Dukatova kakofonie

Re: mohu už mluvit otevřeně..

No jo puvodni plany ma kazda hra velkolepejsi nez konecny vysledek :D To ale te hre nic neprida i kdyby se rikalo ze je to jen z 5% co tam melo byt. M2 je proste zklamani a nic uz to nezmeni (nicmene vylozene spatna hra to samozrejme neni)

0/0
31.8.2010 12:44

Zayl

Re: Re: mohu už mluvit otevřeně..

Jedna věc je původní plán, druhá věc je častečně (úplně) nakodovaná věc která je jen zamknutá. Bylo by dobré podívat se na link před reagováním.

Bylo by od nich skutečně úžasné to vše pozdějc odemknout / dodělat DLCčkama .... tak úžasné že pomalu i na kopanec do úsměvu.

0/0
31.8.2010 14:29

roman00

Re: mohu už mluvit otevřeně..

Ačkoliv je to jen polovina já jsem se dobře u hry bavil a to je snad to nejdůležitější ne? Ono kdybys ty hru nesledoval a pak by sis ji koupil a dohrál dal ji 90 procent. Jenomže takhle když víš co do nás vývojáři hltali tak je to pro tebe horší - tzn. za očekáváním. Když to nesleduješ žádný očekávání nemáš

0/0
31.8.2010 12:45

Drakens

Re: Re: mohu už mluvit otevřeně..

pro mě osobně je to zklamání, hlavně to že nepřekonala Mafii I ani se jí nevyrovnala...ale věřím že jste se u toho dobře bavili.

0/0
31.8.2010 12:50

pan.klobouk

pan chytrej

Ze s tim neprisel driv, pan chytrej. :) Rict tyden po vydani "hele oni uz jdou prodeje dolu a recenze to taky nema zrovna pozitivni, to se 2K ty penize asi nevrati" by vazne dokazal kazdej. Hlasat tohle nekdy na jare, to by byla jina.

0/0
31.8.2010 11:54







Najdete na iDNES.cz