Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gameplay videa z Duke Nukem Forever

Vtípků na akci Duke Nukem Forever je tolik, že by mohly tvořit celou kategorii. Teď posměváčkům vývojářský tým Gearbox zatnul tipec. Ono "forever" je totiž tady a Duke se řítí na PC, PS3 a Xbox 360 jako reálná hra, ne nekončící sliby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zayl

hem

Heh, no ono je sice úžasné, že DNF stále žije, ale otázka je, bude mít co nabídnout? Značka nedělá dobrou hru... funguje to přesně naopak.

0/0
5.9.2010 22:28

junior1099

Re: hem

Záleží na tom, co od toho kdo očekává... Myslím si, že mladším ročníkům, kteří jsou odkojení na Doom3, Farcry a dál... nebude mít co nabídnout.

0/0
6.9.2010 1:31

HonyaDj

Re: hem

Mno, možná kdyby ses kouknul po internetu, jaké jsou reakce hráčů, že je to na Twitteru téma číslo 1, že sledování představení DNF shodilo streamový server atd., tak by ses takhle vůbec neptal. A pokud by ses podíval na první hands-on preview, tak taky ne. Otázkou spíš je, co na tuhle hru budou říkat mladé generace hráčů, speciálně konzolistů, kteří uchcávají u her, jako je Call Of Duty, vození za ručičku a tak...

0/0
6.9.2010 1:36

Zayl

Re: Re: hem

Tvoje logika mě bavila už o několik příspěvků níže ... Populární =! kvalitní. I kdyby chtěl sledovat představení Duka celý svět, neznamená to nic, krom toho že jak říká IARK, mají zaručené tržby.

A video může vypadat úžasně, ale nic mi nepoví o samotných mechanikách, jejich trvanlivosti, promyšlěnosti, ovládání, optimizaci a tak dále.

Nevím co všichni mají s mladou generací, o tom to vůbec není. Můj třináctiletý bratranec má plné PC her co bez DOSboxu ani nehnou prstem. CoD a podobně je populární jen kvůli multiplayeru. Mě spíš trápí konzolisté, kvůli nim už byla nejedna hra patřičně podělána.

0/0
6.9.2010 7:53

Slayerer

Re: Re: Re: hem

Populární nerovná se kvalitní, samozřejmě, ale jméno Duke Nukem už aspoň dává naději na hodně kvalitní zábavu a dává tušit co hráč může asi tak očekávat než kdyby se to jmenovalo třeba Bum Bum Shooter což člověku neřekne ani fň, a to mi věř že jsem odpůrce právě posuzování kvality už jen podle značky nebo studia viz např. Diablo 3.

Mechaniky, promyšlenost? Co to? Tohle je Duke Nukem, ultimátní atomovej vévoda co se s nikym a s ničim nesere, fakt neočekávaje nějaký složitý mechaniky, ovládání, puzzle, hádanky nebo snad promyšlený příběh plný romantických zvrat(k)ů, tohle je DUKE, ULTIMATE ASS KICKER !

0/0
6.9.2010 12:27

Zayl

Re: Re: Re: Re: hem

Jasně, vím co Duke reprezentuje... ale pokud nebude žádná inovace .... stačilo potom vydat DN3D v novém enginu ...

Když někdo řekne moderní střílečka, vidím hru podobnou Bioshocku, který šikovně kombinuje akci, kapku RPG a zajímavý příběh(atmosféru). Duke by si zasloužil udělat WC z nových, zajímavých nepřátel, důmyslnými způsoby a za doprovodu opravdu stylových hlášek. A nejen to ;-).

0/0
6.9.2010 15:45

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: hem

Tak jasně, že by Duke mohl mít hodně inovací aniž by to zničilo to co máme na Duke Nukem rádi, a já doufám a věřim, že tam nějaký budou a nebude to jen předělávka. Duke si vytvořil vlastní žánr bych řekl :D Brutalita na nové způsoby na nových nepřátelích tam jistě bude a hlášek bude taky dost, věřim v to :)

0/0
6.9.2010 15:53

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: hem

"ale pokud nebude žádná inovace" ... Boha jeho, kde tyhle hlášky bereš? ;-D Pokud bys tuhle hru sledoval, věděl bys, co všechno tvůrci do hry připravili, co se změnilo a co bude jiné, než v DN3D. A abys mě zas nebral za slovo - vůbec nepíšu nic o výsledné kvalitě. ta hra může být pěkná blbost... Přestože si myslím, že po tak dlouhé době vývoje projektu, na kterém pracoval nespočet talentovaných lidí, ta hra bude stát alespoň za to, aby si jí člověk zahrál. Ale to je jenom můj skromný pocit založený na sledování dění okolo téhle hry od traileru na E3 2001 ;-)

0/0
7.9.2010 0:25

HonyaDj

Re: Re: Re: hem

"Tvoje logika mě bavila už o několik příspěvků níže ... Populární =! kvalitní." Miluju lidi, kteří jednoduše neumí číst to, co je napsáno, ale vždycky si pletou pojmy s dojmy a vykládají si něco, co nikde není napsáno. NIKDE jsem nepsal o tom, že hra je populární a NIKDE jsem nepsal o tom, že hra bude kvalitní.

Pokud už máš nutkání mě brát za slovo a poučovat mě o tom, že popularita nerovná se kvalita (pokud už se chceš bavit o mých předchozích příspěvcích, pak bych ti doporučil přečíst si jich víc než ty v této diskuzi, pak bys možná poznal, že tohle přirovnání používám často), možná by stálo za to zmínit, že všeobecná známost 13 let vyvíjené hry, která v rámci hype kolem DNF rázem zahltila internet, ještě neznamená, že jsem psal něco o popularitě. Že PC hra nabízí typický Dukovský humor, různé známé i neznámé zbraně, herní model známý ze starších her atp., je pouze výčtem toho, co hra nabízí a co je všeobecně veřejně známé, o kvalitě tu opět NIKDO NIC nepsal. Nicméně pokud umíš číst a používat Google, na internetu je nespočet prvních dojmů z hraní dema - to už o kvalitě cosi říká, přestože se jedná o subjektivní pohledy.

A téma kolem mladé generace - o tom už bylo napsáno dost článků na netu, mrkni se ;-). Ovšem samozřejmě, většinou se o mladé generaci mluví ve spojistosti s konzolemi a s tím, že konzole omezují designování her.

Když už chceš konstruktivně diskutovat, pak si nejdřív přečti, na co vůbec reaguješ, abys pak hned první větou neshodil celý zbytek příspěvku ;-)

0/0
7.9.2010 0:21

IARK - BAN za králíčka.

Re: hem

Ano, znacka nedela dobrou hru a presto vsadim levou ruku, ze tahle znacka si zaruci velmi dobre prodeje, ikdyby to melo mit gameplay jak 5let stara hra, tak to kupuju ;-D

0/0
6.9.2010 7:05

Slayerer

Re: hem

zkus se na tohle zeptat lidí co čekají na Diablo 3 ti už ti to vysvětlí jak to chodí se jménem značky :D

0/0
6.9.2010 12:20

Jeffy

lol

Pamatuju si jak před 8 lety Tukan ve SCORE vtipkoval, že Duke Nukem výjde až v roce 2012 s přistáním na mars (tenkrát to tak vypadalo) - aspoň jedno z toho se splnilo ;-D;-D

0/0
5.9.2010 14:45

DvorkaM

Re: lol

Tukan je král

0/0
5.9.2010 14:56

Akly

Come get some!

Mno a je to tady ;-D Ani to netrvalo tak dlouho, jak by se na první pohled mohlo zdát, že? ;-)

BTW, jsem jediný, kdo si myslí, že ten song ve videích není originální od Megadethu ale tenhle (a podle mě lepší) od VertexGuye? http://www.youtube.com/watch?v=g-y0MdPXslo

0/0
5.9.2010 10:21

Jolly59

Re: Come get some!

Jj, určitě to je tenhle.. A ten kluk fakt umíR^

0/0
5.9.2010 12:14

Sir_Lotus

:D

Před cca 6-7 lety jsem ještě na GC o Dukovi psal článek (tuším že to bylo něco jako "10 let s Dukem" nebo tak něco). Tenkrát jste se všichni smáli jak jsem naivní. Takže po dlouhém čekání můžu konečně napsat: JÁ VÁM TO ŘIKAL!!! :D

0/0
5.9.2010 2:45

cannabis

DNF

Naprostá bomba! Snad ta hra bude stát za to. Teď bych eště rád věděl jak je to s Postal 3, kolem kteryho je od minulyho roku nějak ticho po pěšině.

0/0
4.9.2010 22:39

Topinas

Re: DNF

Ale jo, však teď na gamesconu byl. Koukni na gametrailers měl by tam být nový gameplay.

0/0
5.9.2010 1:13

IARK - BAN za králíčka.

Re: DNF

Videl jsem novy video, zase zmenili styl hrani, je to videt z pohledu 3ti osoby a vypada to jako by to byl pomalu jen datadisk, nevim uvidime, ale zatim me ta 3ka nenadchla :-/

0/0
6.9.2010 7:25

Jolly59

Re: Re: DNF

To bylo už před dvěma lety;)

0/0
6.9.2010 7:52

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: DNF

no to nevim, to video jsem videl pred tydnem a bylo to "horkou" novinkou, ted nevim jiste zda tedy na BW nebo jinde, ale dosti me zklamalo, asi se radsi vratim k 2ce :-/

0/0
6.9.2010 8:32

Jumik

..

Oprášil jsem cédo s Manhattan Project :-)

0/0
4.9.2010 21:03

IARK - BAN za králíčka.

Re: ..

ten jsem bohuzel nedohral, nejak me to nebavilo, po Dukovi 1 a 2 uz to nemelo takovou silu, ale dnes asi znova zapinam Duka 3D a radosti obdaruji par stetek :-)

0/0
6.9.2010 7:24

Eclipse_GSX

:)

Duke je už hodně dlouho moc silná značka na to, aby ho nechali umřít. Celkem úctyhodný, jak pár dávek suchýho humoru a jeden svalnatej drsňák dokáže vytvořit legendu. Tuším, že většina jeho hlášek je i registrovanejch, aby je nemohl používat kde kdo. Doteď vidím, jak ukop tý obří mimozemský opici hlavu, posadil se s časákem na krk a...;-D Těším se jak malej kluk, Gearbox mi udělal velkou radost:-)

0/0
4.9.2010 20:52

Slayerer

Always bet on Duke!

Výborná zpráva, jednou to přijít muselo, těším se.

Všem co na tu hru kydali špínu téměř u každý novinky a mleli neskutečný srajdy a dalo by se jich jmenovat hodně bych vzkázal snad jen Rest in pieces!

0/0
4.9.2010 20:28

jazzcat

...

koľko vlastne vyšlo hier pod titulom Duke Nukem? Ktorý bol ten legendárny? Ja si pamätám DN3D.. ten?

0/0
4.9.2010 17:57

HonyaDj

Re: ...

Duke Nukem 1 a 2 byli populární dost, ale DN3D se stal legendou, na kterou navazuje DNF.

0/0
5.9.2010 0:23

jazzcat

Re: Re: ...

neviem, či je to dosť na legendu..ale možno áno

0/0
5.9.2010 11:29

Slayerer

Re: Re: Re: ...

DN1, DN2, DN3D, Duke it out in D.C., DN Plutonium Pak, Duke Nuclear Winter, Duke Carribean: Life´s a beach, DN64, DN: Total Meltdown, DN: Time to kill, DN Zero Hour, DN Land of the babes, DN Manhattan project, DN Advance, DN Mobile

a tohle už je dost? :) Samozřejmě, něco z toho jsou porty a další tři tituly včetně DNF jsou ve vývoji, dost na legendu řekl bych ;-)

0/0
5.9.2010 12:25

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: ...

ja myslim, ze je to safra dost na legendu, ta hra vysla v rozvoji 3D her a prinesla i dost revolucni prvky, narozdil od predchudcu prisla s humornym pojetim, do te doby se veskere zachranovani lidstva ve 3D bylo brano smrtelne vazne, poprve ve 3D jsi mel vodni plochu v ktere sis nemacel jen podrazky, ale mohl sis v ni i zaplavat, mel si ve hre poprve zrcadlo, dabing hlavni postavy, kterej se zapsal do pameti vsem hracum a velikou interaktivitu s prostredim, dodnes si lide pamatuji hrani kulecniku, chozeni na wc a davani prachu stetkam. Dle meho to na legendu stacilo, navic MP parby privedli k MP nejednoho hrace, ikdyz ten byl uz v Doomu

0/0
6.9.2010 7:21

HonyaDj

Tleskám

Konečně i Bonusweb zjistil to, co už kruhy fanoušků DNF dávno vědí ;-D

0/0
4.9.2010 17:36

HonyaDj

Re: Tleskám

Btw zdravím všechny, co si tu honili ego u předešlých novinek kolem kauzy DNF a uzavření 3D Realms s tím, že DNF neexistuje a nikdy nevyjde ;-D:-P

0/0
4.9.2010 17:37

net.Xtreme počtvrté

Re: Re: Tleskám

Zatleskej, až vyjde;-)

0/0
4.9.2010 17:40

HonyaDj

Re: Re: Re: Tleskám

Věřit, že téměř dokončená hra, na které jsou 4 roky práce, hra, která spadá pod stále silnou a legendární značku a hra, díky které se teď na Twitteru a herních serverech nepíše o ničem jiném, nevyjde, je vtipně naivní ;-)

0/0
4.9.2010 17:52

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Tleskám

Ja jim vzdy veril a doufal, bude to pecicka :-)

0/0
6.9.2010 7:08

net.Xtreme počtvrté

Tak

teď aby ještě vyšel;-D

0/0
4.9.2010 17:36

meshugeah

nechce se mi ani věřit

0/0
4.9.2010 17:22

Fenixp

No to jsem si myslel...

To jsem si myslel, že se na Duka už nikdy nebudu těšit. Myslel jsem si, že to nemůže dopadnout jinak než propadák. Ale ... Vážně kopl tomu mimozemšťanovi do mozku? Těším se na Duka. Jenom mě mírně zneklidňuje, že to hrají na ovladačích, pokud nevyjde na PC, tak někomu urvu hlavu a naseru mu do krku.

0/0
4.9.2010 16:55

Regis

Re: No to jsem si myslel...

PC, PS3 a Xbox 360 můžeš dál klidně na klozet ... bál bych se spíš fakt toho zneužití jména.. ale snad jen vzali většinu z 3D Realms...a dodělají to..

0/0
4.9.2010 16:59

HonyaDj

Re: Re: No to jsem si myslel...

Gearbox dostal kompletní materiály, co 3D Realms vytvořili od restartu projektu v roce 2006 do uzavření interního studia v květnu 2009. V době uzavření studia 3D Realms byl Duke Nukem rok od vydání, tj. zbýval zhruba rok práce. Gearbox na hře pracuje necelý rok. Podle slov Randyho Pitchforda dal Gearbox dohromady všechny materiály, co dostal od 3D Realms, v celistvou hru a nyní je prý ve fázi vylepšování ("polish"). Tolik oficiální zdroje :-)

0/0
4.9.2010 17:50

Jumik

Re: No to jsem si myslel...

Ne, kopl mu do oka, ty jsi Duke Nukem 3D nehrál, viď ?? :-)

0/0
4.9.2010 18:53

Fenixp

Re: Re: No to jsem si myslel...

Mnohokrát, ale nikdy jsem nedohrál poslední 'sérii' - poslední dvě, pokud počítáme datadisk. Teda to hlavně protože se mi moc nelíbila.

0/0
4.9.2010 19:08

Regis

mhmm

teď aby to taky byla dobrá hra ne jen pouhá akce těžící z legendy, stojící na pár hláškách a pár kvérech...

0/0
4.9.2010 16:54

Lugre

Re: mhmm

A co měla ta legenda?;-D Pokud se do "obyčejné" střílečky dají Dukovy hlášky, já jsem zcela spokojen.

0/0
4.9.2010 17:57







Najdete na iDNES.cz