Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pohybový ovladač Move musí zaujmout i zkušené hráče. Jinak bude pouze epizodou

Novým systémům pohybového ovládání je předpovídána skvělá budoucnost. Vyhráno ovšem ještě nemají ani náhodou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tenťák z Edenu

V době Natalu

je tohle směšnej krám. :-/

0/0
10.9.2010 23:33

Ravencestr

Re: V době Natalu

nechci se tady hádat ale na tohle musim zareagovat, omlouvám se předem všem který tohle pohorší...

tak dobře, pominu trapnej fakt ze Natal se tomu neříká už snad půl roku, pominu fakt že Kinect který sem mimochodem před dvěma měsícema zkoušel na výstavě,  má problém s odezvou jako kráva (doufám že to za tu dobu vylepší ale pochybuju), pominu i fakt že pravděpodobně máš Xbox a chceš všem ukázat jak je to nejlepší konzole... Ale pokud vím, od MS sem neviděl jediný video který by zároveň ukazovalo pořádně hráče a obraz, protože kdyby to udělali tak by se tři čtvrtiny lidí na Kinect vykašlali... PS Move sem zatím nezkoušel ale zrovna dneska sem mluvil s kolegou z JRC kterej mi řekl že je to velice slušný a Kinect je proti tomu křáp... Já nechci říkat co je lepší a co horší ale přijde mi směšný to že si dovolíš sem přijít a sprostě propagovat to co ani nemáš doma a to o čem pochybuju že si to vůbec zkusil... přeju hezkej den

0/0
11.9.2010 13:40

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: V době Natalu

Pekne :D Ale tak tady a vsude jinde je uplne normalni ,ze nejvic o vsem vi ti co danou vec ani nevideli nebo maji informace z doslechu.Bohuzel.

0/0
12.9.2010 8:39

Leftism and censorship killer

Hračky pro děti...

Upřímně si nemyslím, že by kinect měl mít úspěch - zkuste si hrát 30minut na virtuálním volantu... no a Move opravdu jen napodobuje wiimote a najde využití jen u příležitostných hráčů a dětí, které chtějí zkoušet nové věci - špatné či dobré;-)

0/0
10.9.2010 18:11

radim.zaty

Uvidime

Vzhledem k tomu ze move je opravdu presne, tak si myslim ze minimalne u fps her bude velice uspesne. Napr ja na PS3 fps hry nehraju, protoze jsem se nedokazal szit s ovladanim gamepadem. Po vyzkouseni move muzu rict, ze se na fps hry s podporou move tesim.

0/0
10.9.2010 13:41

Mirabell

Re: Uvidime

U FPS potřebuješ ovládat kameru, pohyb a zaměřování najednou (u gamepadu je kamera a zaměřování sjednoceno - což u Move moc nejde). n ato bohužel tyhle klacky (ať už Wiimote či Move) nemají dost tlačítek. Výsledek je sice použitelný - ale ještě horší než gamepad. Po zkušenostoch s pár FPS s Wii ti předem beru iluze. Lepíš to na FPS nebude.

0/0
10.9.2010 15:48

radim.zaty

Re: Re: Uvidime

a o tomhle vis? :)

us.playstation.com

iluze mi nevezmes. mel jsem moznost vyzkouset si move v akci a na fps se s tim gamepad neda vubec srovnavat.

0/0
10.9.2010 16:11

SonOfSparda

Re: Re: Re: Uvidime

nepochopil si ho.. pri hrani s gamepadom(prip. na PC) mas mieritko stale vycentrovane na stred, pohybom mysi (analogu) sa ti posunie len kamera, mieritko mas stale na strede, a tu nastava ten problem, s move ti mieritko beha po obrazovke, a az na urcitom bode ti zacne posuvat kameru, teda ak ides strielat na nepriatela ktory je napr. v lavom dolnom rohu kym tam dorazis, posunie sa ti kamera. pozri si toto pochopis co chcem povedat www.gametrailers.com

0/0
11.9.2010 14:15

zaty

Re: Re: Re: Re: Uvidime

Ale ano, ja jsem to pochopil. Rotace kamery posunutim do rohu je samozrejme logicka moznost. Z toho videa vyplyva ze pujde nastavit citlivost toho otaceni, dokonce rychlootocky svihem zapesti a ruzne gesta. Je to, podobne jako s gamepadem, otazka zvyku (i kdyz ja si na analogove sticky nikdy nezvykl) a po shlednuti toho videa bych se neodvazil rict ze nestaci tlacitka nebo ze by snad ovladani bylo nejak krkolomne, jen ten autoaim me tam prijde zbytecny, zrovna s Move neni potreba. Z toho videa bohuzel dale plyne, ze starsi hry nebude uplne trivialni upravit pro Move a vetsina studii se na to vyprdne, coz je trosku skoda, nicmene SCE a dalsi studia chystaji dostatek her. Podle toho co nam rikali na predvadecce, je Move velice ambiciozni projekt a spolu s 3D to ma byt nosny produkt letosni sezony a roku 2011. Potencial na to rozhodne ma a je jen na vyvojarich her jestli bude vyuzit.

btw dokazu si predstavit scenu v fps kdy vrazim do mistnosti, 2 rychlymi strelami z nejake velkorazni pistole sundam 2 padouchy, svihem zapesti udelam rychlootocku o 45` a sundam dalsiho a pak zakleknu za nejaky kus nabytku :) Protoze je move opravdu velice presne, neme by to byt problem :)

0/0
11.9.2010 18:52







Najdete na iDNES.cz