Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hra za Taliban v Medal of Honor rozlítila americkou armádu

Bývalý advokát označil hru za tréninkový nástroj pro všechny, kdo chtějí zabíjet americké vojáky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rudý přízrak fights for freedom

amici zase pobavili

trenink talibancu v medal of Honor. ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
25.9.2010 21:14

Chlcony

Re: amici zase pobavili

:-D R^

0/0
26.9.2010 20:30

zachrance_od_mury

kristapana

dobra, tak zakazeme serii battlefield 1942 se vsemy mody.  v originalu muzete hrat za "spatne" nemce, v desert modu za jednotky sadama husajna.  a vsechny skrimishe u strategii taky predelat aby sli hrat jen za ty hodne. co company of heroes? resp datadisk tales of valor? za fasity? fuj, spalit. ale co treba overlord nebo dungeon master? za zleho vladce temnot? a co treba pharao? vzdyt tam pyramidy staveji otroci, povazte! co mafia?? vzdyt hrajete za mafiana! vite co? zakazte vsechny hry a nechte vzdy jednou za 4 roky vydat novou verzy Good guys VS Assholes. pujde to prizpusobovat aktualnimu zastoupeni tech "hodnych a zlych". kristova noho, u filmu tohle uz nikdo davno neresi tak se z her udela dalsi demon. konecne, je to jednodussi terc nez tahat skutecneho fanatickeho talibance z nory...

0/0
24.9.2010 19:45

_Thorus_

a co jiný úhel pohledu?

Proč se neřeší, že se Talibancům nelíbí že se bude většinu času hrát za USA?

0/0
24.9.2010 8:42

PatrikBauchel

.....

Co by jste chteli? jsou to jen vyp*ceny amici, hrajou si hrozne na vlastence, ale nejvic by se meli bat asi sami sebe, pac v jejich skolach se strili a vydavatel EA za to nemuze, za to ze v USA nenaucej DETI rozlisovat skutecnost pred realitou je asi vina rodicu, ucitelu a podobnych, ale co by jsme chteli kdyz to nedokazi u nich ani dospali, ze divim ze nezakazali COD kdyz tam hrajou marinaci. Proste v americe je mozne vse :-DDDD

0/0
24.9.2010 8:32

kk33

Ještě že usáci nemají cenzůru

Rv

0/0
23.9.2010 20:29

BahaS

omg

Tak tohle nechápu... když  mají v CoD: MW2 rusové kropit neviné občany v letišti, tak jsou ticho, ale jakmile jdou proti nim, tak jím to vadí:-/

0/0
23.9.2010 18:06

wesc

Re: omg

Dodnes jsem nepochopil co mise na letisti jako mela znamenat ?;-ORv

0/0
23.9.2010 18:11

sesdr

Re: Re: omg

Byl to skratka teroristikcy utok udelany tak, aby vina padla na Amiky. Proto, jestli sis vsiml, meli ti rusaci americke zbrane a na zacatku te "kolega" upozornil, ze nemas mluvit rusky (mise se taky jmenuje "No russian").

Na zaklade teto akce pak nasledoval utok Noveho Ruska na USA.

Opravdu nevim, co z toho si nepochopil...

A mimochodem, nikdo nikoho tu misi nenutil hrat. Na zacatku ti hra oznamila, ze jedna z misi je "hodne kontroverzni" a zeptala se, jestli ji presto chces hrat.

0/0
24.9.2010 10:54

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: omg

Ta mise jen odstartovala vsechno proc si v dalsich misich bojoval a byl to zakladni kamen celyho pribehu,ale ty jsis asi jen celou dobu mackal spoust a kosil nepratele bez nejakyho vetsiho smyslu aniz bys vedel o co tam vlastne jde :D

0/0
25.9.2010 12:47

Chlcony

Re: Re: omg

Jak řekli kolegové, celá ta mise je příčina celé války :)

0/0
26.9.2010 20:31

wesc

Hnus

Moc se jim nedivim, je to jako by v nejake FPS z 2.svetove byla mise za dozorce v Osvetimi - "uzasna" zabava .... Vyplod choreho mozku, tak hlavne, ze to sype.

Taliban = "statecni" bojovnici jejichz nejvetsi boj.dovednosti je vymyvani mozku maldych muslimu prekroucenym koranem do takove miry, ze se pak odpali v aute nekde na namesti plnem nevinych lidi (deti,zen) Rv

0/0
23.9.2010 18:06

Chlcony

Re: Hnus

Z části nepochybně souhlasím, ale z druhé části někdo jako protivník v MP vážně být musí, kdyby tam proti vám šli civilisté se zbraněmi (což by vlastně nebyli už civilisti, ale ber to jen jako příklad), tak je zas špatné, že za vojáky střílíte do "civilů"

0/0
23.9.2010 18:18

jo16da

Re: Hnus

A co mají jinýho dělat když na ně zaútočil nepřítel s obrovkou silou. Ne že bych se jich zastával ale z části je chápu nic jinýho dělat nemůžou. Za posledních cca 150 let je třikrát okupoval jiný mnohem silnější národ. Nejdřív britové potom rusové a teď USA žít v té zemi tak by mě to celkem sralo. Západní média si taky dost vybírají co napsat takže ani to co je v novinách neni vždy OK.

0/0
23.9.2010 18:25

Chlcony

Re: Re: Hnus

Taliban nejsou opravdu ti hodní bojovníci proti okupantům, to budou ty různé partyzánské buňky, ale rozhodně ne Taliban, to je politicko-náboženská skupina, když v Afghánistánu vládli, tak vládlo zlo, ne lidé. Kdokoliv podporuje šaría, tak nemůže být normální, to právo je hrozné. Ale jinak zajisté máš také pravdu, mají právo na odboj, pokud je vidí jako okupanty. Já to třeba tak nevidím, z mého pohledu je to jen menší zlo, ale můj pohled nemusí být ten správný, nechť si každý utvoří názor dle svého srdce.

0/0
23.9.2010 18:29

A.A.

Re: Re: Hnus

Jak bylo již napsáno. Talibanci nejsou povětšinou ti, co bránili Afgh. před Rusáky a už vůbec ne ti, co bránili svou zem před VB. Co se týká akce USA, tam prostě nelze říct, že tato akce byla chybou. Možná to byla chyba pro USA a její rozpočet (ve skutečnosti se jim válka nevyplatila a nevyplatí), nebyla to však chyba pro místní obyvatelstvo, kteří jsou většinou rádi, že se zbavili Talibanu. Jiná je situace v Iráku...

A osobně si myslím, že má smysl mít ve hrách nějakou tu mez, kterou nelze jen tak překračovat. Hrát za Talibance je ještě ok, stejně jako je ok hrát za nácky. Ok ale už není třeba simulovat ve hře popravy, kterých se hráč přímo účastní. Totéž platí o simulaci teroristických činů atd. To už je za tu mez a takové věci bych přinejmenším omezil. Střílení civilů v CoD byl kolosální nesmysl. Rv

0/0
24.9.2010 3:21

Orwell2008

Re: Re: Re: Hnus

Maš to pomatený v hlavě a koneckonců to je to o co jde mediim.Taliban je naboženska škola,budu li se držet faktů ktera k tvemu překvapení ma daleko vic společnehop s pakistanem než Afghanistanem - pošuk co tady splantal,odboj,taliban,šariu a afghan je už uplně mimo.A pro tve info kdo jsou talibanci?Až si na otazku odpovíš - zkus si položit otazky o Severní armadě,Tadžicích,atd budeš se divit i ušima.Ale to je mimo rozbor na game servru a koneckonců tisiciletí platí - stokrat opakovaná lež se stává pravdou.

0/0
24.9.2010 7:37

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Hnus

Vzdělaný Orwell, zajisté zřejmě neví, že za vlády Talibanu v AFGHÁNISTÁNU - ano, v Afghánistánu, příteli, bylo i právo šaria, o čemž ti doporučuji něco přečist. Taliban není náboženská škola, ale nábožensko-politická skupina, opravdu ještě jednou apeluji, aby ses začal prvně vzdělávat, než začneš prskat kyselinu. A ani nezkoušej mi tu teď začít na tohle říkat, že jsem jen pomatený z medií, děkuji. A ohledně Pákistánu - po porážce v Afghánistánu se tam velká část jejich armády stáhla, ano, znovu správně čteš, armády, měli regulerní armádu, jelikož v Afghánistánu vládli. Zřejmě ty čteš moc lži, když se tu opovažuješ povídat takové nesmysli. Co mají společného s Pákistánem? Že Pákistánská vláda (která mimochodem vlastní ZHN) se je snaží už poměrně dlouho vytlačit ze svého pohraničí. Tvoje vyhýbající řeči nemají žádnou logickou podstatu, jen moc čteš hlouposti a málo nauky.

0/0
24.9.2010 14:17

assassin89

Re: Re: Re: Re: Re: Hnus

nekdo mel otevrenou wikinu???

0/0
24.9.2010 19:29

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hnus

i wikina je nepochybně jeden ze zdrojů informací

0/0
25.9.2010 11:12

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Hnus

Jinak abych neignoroval tvé otázky, příteli, Severní aliance (nikoliv armáda, ale to nevadí) byla bývalá vládnoucí skupina, která byla vytlačena na sever, kde se drželi a čekali, až budou moci vyrazit znovu po prohrané OV do ofenzivy. A dočkala se po intervenci západních sil. Nemáš zač za tohle vysvětlení, jinak Tádžikové byli spolu s Uzbeky hlavní částí Severní Aliance. Máš snad jiné informace? Jsem hodně zvědavý, ale neboj, nebudu se uchylovat k bezpředmětným urážkám jako ty a rád si počkám na tvoji odpověď.

0/0
24.9.2010 14:25

Fun1k

.

Blbá USA si myslí, že se může do všeho srát. Tak prosím, ať někdo udělá hru, ve které se budou brutálně a realistcky mučit, zabíjet a pitvat američtí politici.

0/0
23.9.2010 17:06

Fun1k

Re: .

BTW takzvaná "politická koreknost" (fuj, jak já to nesnáším) je jen další potlačování "svobody" a ovládání světa...

0/0
23.9.2010 17:09

Chlcony

Re: Re: .

Přesný typ člověka, který je nejmanipulovatějnější. Ovládnutí světa, mimozemšťani, hvězdné brány..ty jsi to stádo ovcí, které uvěří všemu, co rádoby vzdělanci, kterým Bush u piva řekl, že ovládne svět, řeknou. Jednu misi v CoD MW2 zakázali v Rusku, znamená to, že chtějí Rusové ovládnout svět? Miluji tyhle novodobý rádobynenáviděče USA, dobu minulou jsi zřejmě nezažil, ale určitě by si byl ten typ člověka, co v 68 potřeboval ochranu velkého Bratra proti kontrarevolucionářům, co chtějí poškodit systém, příteli.

0/0
23.9.2010 17:20

wesc

Re: Re: Re: .

klíííd ;-D .... on psal o politicke korektnosti, USA v tom tentokrat nejsou ..... Ale jinak mas pravdu, antiami je dnes modni ....

0/0
23.9.2010 17:33

Chlcony

Re: Re: Re: Re: .

Já klidný jsem, ale teď s odstupem několika minut uznávám, že jsem to přehnal a dotyčnému, na kterého jsem to směřoval se nejpokorněji omlouvám, měl jsem zřejmě jen potřebu to někomu to napsat a k mému holému neštěstí se on nabídl pod ránu - omlouvám se. Jsem jen vůči jakýmkoliv předsudkům a dnešní vyvrcholení konspiračních teorii snad o všem, z toho mi jde hlava kolem :-P

0/0
23.9.2010 17:38

radik

Re: Re: Re: Re: .

No ještě před tou politickou korektností psal o blbý USA, takže reakce byla adekvátní ;-)

0/0
23.9.2010 17:40

duky40

Re: .proč američtí

Tady u nás v pilitice je větší bordel.Ti by to potřebovali

0/0
23.9.2010 17:25

A.A.

Re: .

Pako... nenávist k USA ti zcela narušuje úsudek. A pár takových her už opravdu vyšlo (třeba upalování Bushe kolovalo po netu jako flashová aplikace).

0/0
24.9.2010 3:23

drozd_master

tréninkový nástroj pro všechny, kdo chtějí zabíjet americké vojáky

jasný, zrušej výcvikový tábory a budou místo toho tohle pařit;-D. pak by se teda měl mulťák upravit tak, že amíci budou mít bonusy a naopak kdo bude hrát za taliban tak za každý výstřel přijde o 50% zdraví, když vytáhne kudlu tak automaticky spáchá harakiri a výbušniny mu budou explodovat v rukách....a bude to nádherný nástroj jak kluci extrémistický uviděj že jako taliban vyhrát prostě nemůžou, že se to nevyplácí a zabalej to ;-D;-D;-D

0/0
23.9.2010 17:04

Aladin na Bonuswebu

Re: tréninkový nástroj pro všechny, kdo chtějí zabíjet americké vojáky

;-D;-DR^

0/0
23.9.2010 17:38

Chlcony

Re: tréninkový nástroj pro všechny, kdo chtějí zabíjet americké vojáky

:-D :-D Konečně bych alespoň nedostával na frak v MP, jsem zajisté pro zavedení všeho popsaného!

0/0
23.9.2010 17:44

drozd_master

Re: Re: tréninkový nástroj pro všechny, kdo chtějí zabíjet americké vojáky

musíš vydržet, nejdřív se to musí rozšířit jako ten tréninkovej nástroj...a pak hrrrrr na ně;-D

0/0
24.9.2010 0:29

Chlcony

obchod

Nemohu si pomoci, ale příjde mi to jako jen a pouze marketingový tah pro lepší prodeje pro EA, lidé si řeknou "wůů, všude zakázaná, to se bude hrát.." a najednou coby coby, hra výjde a najednou všem přestane vadit, že hrajete za Taliban...žádné "prohlášení XYZ", žádné prohlášení "XXX", ty se objevují opravdu jen před tím, než hry výjdou...pfuj na ně

0/0
23.9.2010 16:44

bonuSSweb

No a co ?

v CS zase jsou teroristi a policisté a kdo se nad tím zastaví? Mně osobně to nevadí že je tam taliban. Co ale jsem kroutil hlavou bylo to letiště s civilistama to si myslím že normální není! ( ale je to jen můj názor )

0/0
23.9.2010 15:25

ptasek

Re: No a co ?

no a vo tom ten terorismus je ;-( hledat tam logiku je někdy nemožné;

možná že se ti zdá, že by to ve hře nemuselo být, ale když už kopíruješ real tak proč ne, aspoň v diskuzích poznáš kdo to v hlavě nemá v pořádku, když se rozplývá že mohl pomordovat desítky civilů Rv

0/0
23.9.2010 17:20

Mikesz__ff

A MotoGP z vás udělá šampiona...

Někteří lidi se asi fakt dost nudí.

0/0
23.9.2010 14:47

flajboj82

USA

Jasný důkaz, že v USA lze vymejvat mozek národu téměř vším...

0/0
23.9.2010 14:00

AR-TU

Marketing

Prima marketingový tah.

Jinak při důsledném přístupu by hry musely vypadat tak, že spolu bojují modří, proti červeným, postavy by neměly být výrazně snědé, nebo jinak specifikované, takže nejlépe v helmě a rukavicích, nikde se nesmí objevit dítě, nebo žena, takže raději bezpohlavní postavy, žádná tekutina, nebo cokoli co připomíná krev jakékoliv barvě, v prostředí, které nic nikomu nepřipomíná..... jo už to mám, jmenuje se to piškovrky a k tomu vlastně ani nepotřebujeme počítač!!! ;-)

0/0
23.9.2010 14:00

marco.polo

Re: Marketing

Dají se udělat krásné a zábavné hry bez krve a násilí ve kterých budou vystupovat klidně ženy, děti i afroameričané. Příkladem jsou Sims nebo různé tycoony.

0/0
23.9.2010 14:17

AR-TU

Re: Re: Marketing

To jistě, ale já měl na mysli FPS.

Ale když se nad tím zamyslím, tak je mi líto např.gremlinů v Heroes ;-)

0/0
23.9.2010 14:19

AR-TU

Re: Re: Marketing

Jo PS: myslíš že jsou ve hrách jen afroameričani? Nebo i obyčejní černoši z afriky, nebo třeba arabové, asiaté...... :-)  

0/0
23.9.2010 14:23

radik

Re: Re: Marketing

A to jako zábava? Možná pro tebe...

0/0
23.9.2010 14:59

Cubky

Re: Re: Re: Marketing

Jiste no, nekoho jineho bavi zabijet "lidi", nekoho jineho starat se o rodinu, popr. firmu. ;)

0/0
23.9.2010 15:30

radik

Re: Re: Re: Re: Marketing

;-D Mě nabaví zabijet hry, ale pro odreagování lepší hru než MV2, Unreal nebo Quacke 4 neznam. Prober se, to ze me bavi hrat strilecky neznamena ze me bavi zabijet lidi.

0/0
23.9.2010 17:36

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Marketing

Ocividne te ani nebavi vyjadrovat se na urovni. :) A prosim nasad si bryle a vsimni si, ze slovo lidi jsem napsal v uvozovkach. ;-)

0/0
23.9.2010 17:40

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marketing

Aby ses nepo*** ;-D

0/0
23.9.2010 17:42

radik

Re: Re: Re: Re: Marketing

P.S. taky mam rad Fallouty (ty prvni dily) ale neznamena to ze chci jadernou katastrofu.

0/0
23.9.2010 17:38

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Marketing

Já mám rád hledání min a také je nechci doopravdy hledat...a ještě mě ve škole bavili piškvorky, ale nechci válku koleček a křížku, hehe, ne, omlouvám se, jen jsem to musel napsat :-D V žánru her se najde kdokoliv, ať ho baví cokoliv, není třeba o tom diskutovat, protože tam nenalezneme jiný kompromis, než-li ten, že každého baví jiná hra

0/0
23.9.2010 17:46

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marketing

souhlas

0/0
23.9.2010 17:49







Najdete na iDNES.cz