Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fallout: New Vegas bude bojem o přežití se slabšími úkoly

Vydání post-apokalyptického Falloutu se blíží, a tak jsme se podívali na detaily. Vypadá to na hutnou hru se starými chybami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ArtistCZ

Už aby to tu bylo

Fallout 1 jsem dohrál tak 20x Fallout 2 tak 50x Fallout 3 jen 2x a stejně se těším na Vegas. Díky bohu, že jsem nezamrzl v myšlení jako ti co nadávají na Fallout 3. Zkuste se zamilovat do prostředí postnukleární země a vykašlete se na rozdíly mezi hrami! Měli by jste se těšit a ne nadávat

0/0
12.10.2010 20:50

Sa+an

Re: Už aby to tu bylo

jenž tady nejde o postapo svet ale taky o hratelnost. Fallout 2 (jedna sem nehral) bylo mimoradne rpg po strance hernich mechanizmu. Taky to byla mimoradna hra kvuli poselstvi, dospelemu pribehu, promyslenemu svetu, humoru atd. Fallout 3 ma jenom to postapo, vše ostatni je fraška. Ale pro lidi co se schazeji nekde za sidlistem a oblekaji se do plynovych masek ("postapo srazy") to je dobry, to chapu.

0/0
13.10.2010 17:30

vaclavj1

Re: Re: Už aby to tu bylo

Snad zas nemusime prehanet - s poselstvim, dospelym pribehem, promyslenemym svetem a humorem to konkretne ve dvojce zas tak horke neni.

0/0
17.10.2010 15:32

Tod Howado

Re: Re: Re: Už aby to tu bylo

konkretne v dvojke to s tym vsetkym horke je. A to hlavne v porovnaní s trojkou. Ale aj ked vezmeme tu hru samu o sebe tak vsetky tie vymenovane aspekty su na vysokej urovni. Napr. premysleny svet - v dvojke mas premyslene ako funguje ekonomika sveta, je vidno ze jednotlive mesta predstavuju aj sociologicke modely spravania ludi (napr. niekde vladne poriadok, niekde sa uzatvaraju do seba a neprijimaju nikoho medzi seba, niekde vladnu kriminalnici). Proste je vidno ze nad tym uvazovali.

Vo falloute 3 len bez ladu a skladu nahadzali na mapu rozne objekty a NPC-čka pričom vôbec neuvažovali nad logikou toho sveta. Niektorí ludia si to vôbec nemusia všimnut ale ak mas trochu rozumu tak ti hranie F3 muselo pripadať ako sledovanie filmu 10k rokov pred Kristom.

P.S. zrusili mi nick tak odpovedam pod tymto

0/0
19.10.2010 15:33

Amoc

Fallout 3

Pánové , pánové , tolika hádek , já osobně jsem dohrál F1 i F2 několikrát , kdo nehrál , podle mého nemůže objektivně hodnotit F3 jako pokračování , ale jako samostatné dílo a fandové původních falloutů si nikdy nebudou rozumět s hráčema pouze trojky . Bohužel F3 má pramálo společného s původní myšlenkou - nemluvím o rozdílném zpracování . Mluvím o důrazu na příběh a atmosféru - pamatuju si jak jsme pařili 1 a 2 a říkali jsme si jakej by byl Fallout ve 3D že to je future a nikdy to nikdo nedokáže kvůli rozsáhlosti a konceptu a vůbec . Najednou o cca 12 let pozdějc je tu F3 ve 3D . Můj názor jako totálního milovníka Falloutu ( podle mě nikdy už nikdo lepší hru než Fallout 1 neudělá , a ano - 1 mám o něco radši než dvojku páč ta už je takové moc čistá hehe )  na 3 díl je 7,5 z 10 . Zpracování postnuclear světa se celkem povedlo - bohužel atmosféra bych řek že je už nic moc - a to z jediného důvodu - všechny lokace a prostředí jsou hrozně podobný - žádný místo neni víc rezavý , nebo tmavší ( teda Pitt se poved ) , já měl furt pocit že chodím pořád ve stejným vaultu , nebo ve stejným dungeonu ... Taková stereotipní krajina , jasně občas tam je rozdíl ale pouze minimální , a to sem trojku prozkoumal celkem řádně - nadruhou stranu nemůžu souhlasit s názorem že nebylo proč prozkoumávat - sem tam se dalo objevit něco unikátního - jeden čas sem se stal ghostbusterem ( kdo zkoumali , ví ) . A několik side questů v pustině bylo i velice kvalitních , např housličky pro stařenku , muzeum nucacoly , tempentyho nebojak tower , ty odpalovací věže kousek od havraní skály , strom harold ( to byla nostalgie veliká pro fandu F1 a F2 ) atd... A mody , pánové to je nutnost , minimálně na původní zbraně . To je vlastně kapitola sama pro sebe ... Už dost , to sem se ale rozepsal ... Prostě Fallout 3 neni špatnej , ale jako původní série už asi nikdy nebude ... Pardon za chybky , asi se nějaký najdou ;-);-)...

0/0
12.10.2010 10:26

Amoc

Re: Fallout 3

Jej a vlastně todle má být o New Vegas , sakrajz , ale asi to bude relativně podobný , těším se na hardcore obtížnost , to bude něco pro fallout maniaky jako já :) jinak si nemyslím že to bude DLC , todle bude uplně nová hra a na poušť se docela těšim i když post nuclear wasteland je samo o sobě dost pustina a ještě na poušti ;-) , už mám předobjednáno a těšim se až dorazí ( s krabičkou mentats ) ...

0/0
12.10.2010 12:52

Mankind

Fallout

Nereste tu porad F3. New Vegas dela nekdo jiny a s F3 by mel mit spolecny jen ''graficky  engine''(a i ten upraveny). New vegas neni zadny datadisk k F3 (i pres vyjadreni recenzenta) a dokonce nevypada ani tak strasne,jako screeny zde(ktere mimochodem v porovnani s jinymi strankami vypadaji jako scany). Za par dni si to snad uzijeme.:-)

0/0
11.10.2010 18:09

Endarosa

těšim

Jsem jeden z dalších co hrali 1 a 2 v době kdy vyšla v levelu v češtině, a trojka se mi zdála také vynikající, u které jsem stravil spoustu času a nedokazal se od ní odtrhnout. A ten konec mě fakt rozesmutněl ... pak ale vyšly ty mini datadisky.

0/0
11.10.2010 17:09

Endarosa

Re: těšim

Tím chci řict, že hlavní příběh se mi zdál fakt dobrý :)

0/0
11.10.2010 17:11

Radowan

"RPG"

Totální škvár á la 3D FPS a ještě mají tolik drzosti řadit to furt do RPG? Přiznejme si to, Fallout 3 už měl s RPG pramálo společného, jenom těch pár zelených čísel a trapných questů, žádná hloubka přáběhu ani postav - celá ta hra byla jenom o 3D FPS stylu a grafice, takže si to hlavně užili hráči FPS ;-D Víc RPG než tohle je už aji Half-Life 1 nebo Doom 3 ...

0/0
10.10.2010 22:52

Eclipse_GSX

Re:

S tím doomem a halfem silně přeháníš. Pokud jsi se rozhodl pro WATS, tak tam se statistiky dost projevovaly. Samozřejmě při větších vzdálenostech. Ze 3 metrů zasáhnout hlavu dokázal i relativní nováček. A hrát to realtime v FPS mně osobně moc nevyhovovalo. Chybí vyklánění, pocit ze střelby příšernej (kamera ve WATSu nebyla nejhorší), a i tam se RPG prvky projevily. Zdaleka na tolik, jako třeba v Borderlands, ale trochu znát tam přeci je byly.

0/0
10.10.2010 23:26

Radowan

Re: Re:

No rozhodně moje hra vypadala tak, že jsem měl maximální level (20??? Proč?) zhruba v 1/3 hry, protože jsem plnil všechno. Pak to byla průměrná akce stylu pauza, hlava, pauza, hlava... nevím no - žánr RPG se myslím posunul o hodně dál už. Jediná zajímavá pasáž celého F3 pro mě byla úvodní lokace (dětství + vault), která si mohla říkat RPG pasáž.. A rozhodě v porovnání s vysokou kvalitou Fallout 1 + 2 to byl hodně velký propadák.

0/0
11.10.2010 11:49

Endarosa

Re: Re: Re:

Jdi si s tímhle stěžovat k brahminům, tam jsou stejně zakomplexovaní jedinci jako ty.

0/0
11.10.2010 16:56

mounty

Re: Re: Re: Re:

Ha prepisme slovniky, zakomplexovany = ten co ma pravdu.

0/0
11.10.2010 18:05

Endarosa

Re: Re: Re: Re: Re:

Ne, spíš člověk co je mimo.

0/0
11.10.2010 19:46

mounty

Re: Re: Re: Re: Re: Re:

No rekni mi jednu vec ktera je v jeho prispevku opravdu mimo.

0/0
11.10.2010 20:07

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Mimo jsi akorát ty. To, že zkušený hráč RPG dosáhnul max. lvl velmi rychle a brzo nashromáždil dost munice, zbraní, chemie na uzásobení malé země, je fakt.

Ještě horší to udělaly DLC, které já sice považuju za (+-)kvalitní, ale PA training z anchorage, epoxy z mothership Zeta, Ashuruv PA z Pittu atd atd atd tu hru ještě víc rozjebaly.

Co se týče světa, já ho osobně nestihnul ani celý projít během hlavního příběhu... a v okamžiku kdy nová lokace znamenala jen další horu lootu co nepotřebuju a eventuelně bobbleheada který mi byl na nic (dávno vymaxové vše podstatné), nemělo žádný smysl vyrážet na průzkum.

F3 měl na víc a kdo to nevidí, potřebuje otevřít oči.

0/0
11.10.2010 22:00

Mankind

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Bethesda vzdy vydavala polovicni hry a spolehala na modery. A moderi se (nastesti) cini. Tak treba tvuj problem resil mod na max lvl 100. Byl to jeden z prvnich modu a mohl jsi si ho klidne stahnout. Stejne jako stovky dalsich a vytvorit si hru podle sebe. Bohuzel je proste doba DLC a MODU. Me se to nelibi,tobe se to asi nelibi,ale nic s tim nenadelame,protoze ''polovicni'' hry a DLC vynasi vic nez dalsi pulrok testaovani a dotvareni pribehu a nasledneho zakomponovani ho do hry.

Muzu jen opakovat - New Vegas dela nekdo jiny a tak se nechme prekvapit

0/0
11.10.2010 22:09

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ten maximální level je pouze důsledek, odstranit ho neřeší samotný problém. Mimochodem zrovna mody na F3 mě z židle nesrazily... největší usilí šlo jako vždy do nude modů, což je vyhozená práce. Ano, hra může být sexy, ale na nude materiál jsou jiné zdroje než hry.

Mody jako takové mi nevadí, podívej se na DotA pro staré warcrafty (mapa-mod), nebo ČSLA kampaně do starýho flashpointu..... Mody jsou skvělá věc, DLC jsou mor. To je povídání na jiné téma :)

Já doufám že budu překvapen, post apokalyptickou tématiku mám rád. Třeba takový STALKER, kdyby se ho ujalo opravdu velké studio a šlo do něj stejně snahy a prostředků jako do F3, by se mohl stát naprosto legendárním počinem....

0/0
11.10.2010 22:18

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jedno (mimochodem silně přeceňované) studio nevytváří dobu. To, že Bethesda vydává brak a spoléhá na modery je snad ten nejstupidnější argument, co jsem kdy slyšel (jestli to teda byl argument). Bioware nebo Blizzard vydávají svoje hry dokončené...

0/0
11.10.2010 22:18

Mankind

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

To neni argument,to je fakt. BIOWARE uz stejne jako jine firmy rovnou pocita co do hry neda a  co prida pozdeji jako DLC(Dragon Age,Mass Effect). Blizzard radeji rovnou rozdelil jednu hru na 3 samostatne tituly (Stracraft),aby se hraci lepe zdimali. A dalsi studia? O Mafii se snad ani nemusim bavit. Ta vydala prvni DLC temer soubezne se hrou. 

Pokud ctes noviky o hrach pak jsi si proste musel vsimnout te drzosti vyvojaru,kteri se u jeste nevydane hry chlubi tim,co vsechno vyjde k teto hre jako DLC.

Ale samozrejme nastesti jeste vychazi i ''normalni'' hry.

0/0
12.10.2010 20:10

Mankind

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Mimochodem nikde jsem nepsal ze BETHESDA vydada brak. Ja se u jejich her bavim,ale treba zrovna ve Falloutu 3 ten svet proste nekutecne odflakli.

0/0
12.10.2010 20:13

Radowan

Re: Re: Re: Re:

No tak já ti tvůj názor na mě neberu, jak je vidět, tak každý z nás je v jistém směru zakomplexovaný ;-D Jinak, aby se ti udělalo lépe, tak jsem člověk, který si hru legálně koupil a poctivě ji dohrál, takže jsem oprávněn tu napsat svůj názor. Doufám, že tys udělal minimálně to samé.

0/0
12.10.2010 9:20

Eclipse_GSX

Re: Re: Re:

Dobře, souhlasím. Ale nepiš, že statistiky nemají žádný vliv, když ho mají. A zas až tak malej není, i když se o nic světovornýho nejedná. Level 20 byla pitomost a zakazoval učit se novejm skillům. Ostatně proč už 20 vidím celkem jasně. Aby sis koupil DLC, kde se hranice posune. Většina z nich byla stejně kravina na hodinu, co jsem tak slyšel. Hrál jsem jen základní hru. "RPG pasáž"... tak tenhle pojem mi nic neříká. Asi že dějově zajímavá část hry spíš, ale jak se pozná taková "RPG pasáž" stále nevím a myslím, že je to blbost. Ještě tak, že tam došlo k rozdělení prvních pár skillů.

On to propadák nebyl (veleúspěšnost, DLC, recenze, pokračování), a nebyla to ani kdo ví jak špatná hra. Atmosféra supr. Jen to nebylo zrovna intelektuálně náročný, bylo tam pár neošetřenejch věcí (například možnost přeskakovat v dějový lince) a ne úplně košer engine. A samozřejmě se nesmějí opomenout dementní dialogy (i když ta šílená prodavačka z Megatonu dokázala pobavit se svojí příručkou přežití).

0/0
11.10.2010 23:33

Radowan

Re: Re: Re: Re:

Provtní recenze právě byly zmanipulované/nadšenecké, protože se na to každý těšil. Recenze půl roku po té dávaly mnohem menší hodnocení, někde kolem 60 procent.

Propadák samozřejmě myslím ve smyslu ke kvalitě F1 a F2 - o tom, že v rámci posledních pěti let to patří k těm lepším hrám není pochyb, nicméně zároveň je to smutné, že ani taková hra nemá moc konkurence, ale to už je na další povídání :-P

0/0
12.10.2010 9:15

Muflik

Ach jo

Nechapu proc se snazi delat hry univerzalne... resp chapu pro prachy ale mrzi me to. Nevim rozumnejsi by me prislo aby to udelali cilene pro hrace jez zboznovali zapletenost, pribeh, a variabilitu jednicky potazmo dvojky a drzeli se toho a ne to nutne navlekli tak ze odbouraji slozitejsi zamysleni nad tim jak to udelat a nahradit to hloupym bum prask rychle rychle a zbytcene nerozvetvovat pribeh jen proto aby to dnesni hraci rychle dohrali nejlip do 15hodin cisteho casu... ja si to uzival neni to ani zdaleka tak super a dotazene jak dvojka a vickrat s ek tomu asi nevratim a to sem dvojku dohral asi 8x ale snazil jsem si to davkovat po kouskach kazdou pid pribehu si co nejvic uzit  a najit vse mozne co jsem pro pribeh mohl udelat takze mi to vydalo asi na tri mesice prilezitostneho hrani ale zase jsem byl snad vsude kde na mape slo a splnil pomalu vsechny Q ktere se mi libily a prisly mi zajimave na splneni.... kd yjim dojde ze spouste lidi jde o kvalitu a ne kvantitu a hlavne v pribehu a ne v grafice

0/0
10.10.2010 21:17

lukynCZ

...

Fallout 1 ani 2 jsem nehral, ale trojka me bavila fakt hodne :) Na Oblivion to sice nema (fantasy je proste fantasy :P), ale pro me to byla hra roku :) Nejaky ty chyby mi nevadily, dialogy nebo ukoly mi prisly az na nektery skvely, grafika usla, hudba dobra, atmosfera vyborna :) Akorat me zklamala vyroba zbrani, to bylo podle me celkem naprd.. a taky pes jako spolecnik nebyl nic moc :) Jinak fajn =) A nenadavejte mi, je to jen muj nazor :D

0/0
10.10.2010 20:18

tenkdovideldozadu

Úhel pohledu

Tak nehrál F1 ani F2, ale F3 se mi líbil. Ale hra se mi zdála moc rozsáhlá. Retro styl omrzel, navíc jsem aby asi moc brzo dobrej takže ani soupeři už nebyli tou správnou výzvou. Takže jestli se rozshah trochu zmenší a zrychlí, tak imho docela dobře.

0/0
10.10.2010 19:26

KyleBroflovski

Re: Úhel pohledu

Rozlehlost světa NV má být o dost větší než u F3...

0/0
10.10.2010 20:45

Fojtus

2 jádra

Takže předpokládám, že když to bude vlastně F3, tak asi pořád bude problém hru rozjet na kompu se dvěma jádry, co? Ať jsem zkoušel co jsem zkoušel, vždycky se mi to chvilku po porodu (nejpozději na narozeninové oslavě) seklo a měl jsem smůlu. Kdybych ji dřív nehrál na xboxu, byl bych pěkně naštvaný.

0/0
10.10.2010 18:59

Cubky

Re: 2 jádra

Na dvoujadru jsem to jel naprosto v pohode.

0/0
10.10.2010 19:21

smejki

Re: 2 jádra

stačí ve fallout.ini upravit tento řádek na:

bUseThreadedAI=1

a pak přidat tento

iNumHWThreads=2 (= počet jader)

0/0
10.10.2010 19:41

Fojtus

Re: Re: 2 jádra

Jo, já vím. To jsem se někde dočetl, ale stejně to padalo dál. Stroj mám poměrně silný (i když ntb) a samozřejmě úprava grafiky taky nepomohla, takže ničím jiným než těmi jádry to nebylo...

0/0
10.10.2010 19:55

tenkdovideldozadu

Re: Re: Re: 2 jádra

Tak já jsem to hrál na AMD Athlon 64 dvoujádro 4200+ vcelku stabilně.

0/0
10.10.2010 20:08

smejki

Re: Re: Re: 2 jádra

doporučuji pročíst a vyzkoušet maximum.

http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=61

0/0
10.10.2010 20:17

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: 2 jádra

Co je to za stroj? S noťasem jsem problém neměl, šlapalo to jak TES IV skoro naplno a hezky. Pokud je tam mobilní nV, nahoď ovladače z laptopvideo2go.com . Můžu potvrdit, že se zlepší kompatibilita, a pravděpodobně se navýší i framerate. I když konečně přestali kálet na podporu mobilních čipů, ty ovladače mě několikrát zklamaly. Upravenej ini a hezky desktopový verze, ubylo mi tím pár problémů;-)

0/0
10.10.2010 20:22

Fojtus

Re: Re: Re: Re: 2 jádra

Zhruba tohle: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140081000000ZSG Za tu dobu, co jsem ten Fallout spustil, to jelo s hodně dobrou grafikou naprosto plynule. Zkusím ještě úpřádně pročíst toho Brahmína, ale nevím nevím...

0/0
10.10.2010 20:55

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: 2 jádra

No, ta grafika je opravdu slaboučká. 3500 bodů v 3D marku O6 je bída, i když na Fallout 3 to stál ještě stačí. Na dvoujádru to hraju v pohodě, dokonce i mobilní verze. Ale je od intelu. Zkoušel jsi oficiální fórum?

http://forums.bethsoft.com/index.php?/forum/40-fallout/

0/0
10.10.2010 23:20

Fojtus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 jádra

Ten stroj je spíš užitkový, na hry stavěný není, ale zatím jsem s tou grafikou neměl problémy, zvládla i nejnovější hry bez problémů (pochopitelně nemám třeba puštěný antialiasing, ale to mi fakt nevadí). A vzhledem k tomu, že už toho moc nehraju, ani mi to moc nevadí.

Tak jsem to zkusil znova nainstalovat, přepsat .ini a z nějakého zvláštního důvodu to zatím jede...tak uvidíme.

0/0
11.10.2010 11:25

deacon.frost

HC - mod

He? Jaký hardcore mod? Náměty na to, co je "HC mod":

1. kde sakra vezmu PRÁZDNÉ zásobníky do zbraní(konečně pořádný důvod přejít na energozbraně)? 2. Co sakra budu dělat s prázdnými? (zahazovat a rychle doplnit z kapsy plným, nebo schovávat s tím, že přebíjení bude dražší)? 3. K čemu jsou mi zásobníky, když se mi nevejdou do kapes? 4. K čemu je mi nosnost, když nemám pořádný batoh a pytel, co jsem si pracně ušil z mrtvoly vedle vaultu mi těžce snižuje přesnost střelby? 5. Pokud to bude jako všechny ostatní fallouty, tak jak můžu přesně mířit a nést 5 pušek?!? 6. Celkově inventář - řešení kapes a uložení zbraní po těle(levá noha sekera, kotník bojový nůž, pravá noha granáty, hrudník zásobníky do pistole a pistole, na opasku zásobníky do sniperky/útočné pušky, na rameni sniperka, v ruce útočná puška a pidi batůžek na munici/jídlo/léky/vodu, který mi nesnižuje přesnost střelby). Z toho vyplývá 7. - ideální rozložení neexistuje, nůž od kotníku budu tahat tejden - drahé na body, co ale budu dělat s puškou, když tahám nůž? Zahodit a šetřit body nebo na rameno za pár bodíků nahoru?...

Hlad, hmotnost munice, žízeň a nutnost spát mi fakt jako hardcore mod nepřijde... ;-)

Schopnost maskování je taky taková volaaká čudná - když se obalím bahnem a trávou, tak se asi budu blbě plížit skrz barák, když na sebe hodím černo-šedou kombinaci, blbě se budu plížit v poledne přes poušť... ne že mám omg supr čupr skill, díky kterému se v červeném klobouku a bílem armoru proplížím skrz bitevní křižník nikým neviděn... :o)

Boohoo, tohle a trošku víc implementovat, to by byl hc mod ^_^

0/0
10.10.2010 13:57

Giga Pudding

Re: HC - mod

Zhluboka dýchej, dej si čajík a chvíli se prospi jo? :)

0/0
10.10.2010 16:20

rostan007

Re: Re: HC - mod

Ale tak zase je to názor.  A určitě ne bezpředmětnej.

0/0
10.10.2010 16:36

Blackened Halo

Re: Re: HC - mod

niečo podobne som mu chcel napísať aj ja ...lol chlapec nech sa ukludni :D

0/0
10.10.2010 16:36

deacon.frost

Re: Re: HC - mod

Tak jednou to má být HC mod, tak snad hard core, ne? Zase tak těžký to není, když to obsahuje např. Jagged Alliance 1/2/2 1.13. Sice ne úplně tak dokonale, ale zase je to fest starý engine... Od tý doby to jde s rpg prvky do háje(hlavně těmi inventářovými, ale i zbytkem).

Fallout 3 měl ty prvky vůbec imba, s takřka nulovou dexterity a velmi nízkým ovládáním malých zbraní jsem byl schopen sestřelit borce sniperkou na dálku do palice? Kde je tam vliv schopností? V F2 se člověk ustřelil i s dex 10, 150 % v malých zbraních, v F3 dex 3, malé zbraně někde na základní hodnotě a střílím skoro stejně přesně. Haló, hledá se vliv vlastností... :o)

Přidat do Jagged Alliance 2 1.13 nutnost jíst a pít, modnout ji do post-apo světa, tak je to lepší RPG s lepším HC modem než budoucí F:New Vegas. Ah, zapomněl jsem, má to horší grafiku, takže by to spousta grafikomanů nevydýchala. Větší vliv schopností na postavu byl i v Mass Effect 2 a že tam těch RPG hejbátek bylo fest málo, ale alespoň fungovaly :P

Nicméně potěšily mě vaše reakce(tys první, dostaneš reply ^^), celkem jsem to i očekával. Je vidět, že těžké RPG se asi nevyrábí právě proto, že by nebylo nikým koupeno, což se ostatně projevilo na F3 - game of the year. Oh yeah :-)

0/0
10.10.2010 17:08

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: HC - mod

Ja osobne bych si neco takovyho dal libit :o)

0/0
10.10.2010 19:33

vaclavj1

Re: Re: Re: HC - mod

Jagged Alliance 1/2 jsem hral a prakticky nic z toho si tam nepamatuju. Coz ostatne neni moc prekvapive, protoze podobne prvky se casto zjednodusuji i v PnP. Naopak jsou nektere z tech veci vlastni ciste akcnim hram.

Vliv vlastnosti treba na strelbu je v modernich hrach dost sporny - v PnP to bylo jasne, hrac byl omezeny a musel se najit system, ktery umozni nastaveni sance zasahu, zraneni atd. V modernich hrach muze mirit sam hrac, coz je bliz realite, takze bych od "hardcore" hracu cekal spis spokojenost. Ono akcni hry maji vubec mnoho z tech zminovanych veci casto vyresenych, jenze beda, jak RPG tvurci nektere prvky prejmou, to se pak muzou RPG hraci zblaznit.

0/0
10.10.2010 21:36

xxxGASxxx

Re: Re: Re: Re: HC - mod

Tohle je častý omyl. V RPG ve většině případů (a to ať v PnP nebo jinde) nehraješ sám sebe, ale nějakou fiktivní postavu, proto existují v RPG statistiky a proto jsou argumenty typu, že míříš sám za sebe a u PnP si byl omezený papírem mimo mísu. Statistiky a jejich vliv k RPG prostě patří a je jedno jestli na papíře nebo v PC hře.

0/0
11.10.2010 16:59

Giga Pudding

Re: Re: Re: HC - mod

Videohry tu nejsou od toho aby hráče otravovaly. :)

Ale víš co? Podívej se na instruktážní sérii Man vs. Wild a pak to dělej jak ten pán v tom seriálu :) Protože když chceš být tak velmi "hardcore" tak nehraj videohry.

0/0
11.10.2010 1:02

cinclant

Re: HC - mod

na tom něco bude R^

0/0
10.10.2010 17:07

KyleBroflovski

Re: HC - mod

A po každý, když ve hře chcípneš, tak si dej pěstí do xichtu. To bude taky dost hardcore...

0/0
10.10.2010 20:49







Najdete na iDNES.cz