Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokrytectví Davida Jaffeho

David Jaffe, stvořitel série God of War se vyjádřil ke hře Medal of Honor. Nemůže prý hrát za Taliban. "Zkoušel jsem multiplayer a objevil se ve hře jako bojovník Talibanu. Jednoduše jsem nemohl hrát a zabíjet americké vojáky. Zato v Modern Warfare 2 mu prý vraždit ruské civilisty nijak nevadilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IARK - BAN za králíčka.

Dle meho

Ano, je to pokrytec a nemusi za rucnikare vubec hrat, je pravda, ze je to jeho vec a at si klidne rika, ze mu to vadi, ale proc jsou tak nachylny, ze par takovychto her pranyrujou a nutej vydavatele neco zmenit? Taky vykrikoval u CaC Generals, ze nebude hrat za teroristy proti USA? Taky vykrikovali, ze nebudou v GTA zabijet americky civilisty jako rusky mafian? A zmenili to? Proc to menej v Medalu a kdyz uz, tak mi vyrok tohoto pana spis prijde, ze si chce udelat jmeno na aktualnim tematu :-/Rv podle me absolutne nedulezity a nikoho nezajimajici pohled a uz z toho, ze ma vetsi odpor strilet ozbrojene vojaky nez neozbrojene civilisty si osobne myslim, ze ikdyz je to jeho vec, ze je hlupak.

0/0
14.10.2010 7:40

parapo

Re: Dle meho

R^

0/0
14.10.2010 8:44

KyleBroflovski

Re: Dle meho

R^

0/0
14.10.2010 9:31

Topinas

Názor

Lidi tady psali že by se jim příčilo střílet do čechů. Jiní zase že je to jen hra, já se přikláním ktomu že je to jen hra, prostě nepřátelé.

Nicméně třeba můj nevlastní brácha to vidí jinak. Dobře si totiž vzpomínám když sem hrál Soldier of Fortune 2 a pokud si na něj pamatujete tak si určitě vzpomenete že hned prvních pár misí se odehrávalo v Praze, nepřátelé byly češi, každý voják měl na rukávu vyšitou českou vlajku a mám dokonce i pocit že semtam něco česky řekli :-) . No a já neměl problém je zabíjet a postupovat levelem. Ale právě nevlastní brácha když to uviděl tak úplně nevěřícně "No počkej to jsou jako češi? A ty jim jen tak brokovnicí rozděláš pajšl?" prostě se mu silně příčilo zabíjet české vojáky. A proto to ani nikdy nehrál. Ale já to prostě viděl jako hru. A jako normální nepřátele.

No prostě sto lidí, sto chutí. Mě osobně to nevadí.

0/0
13.10.2010 23:45

slanecek

hm

Tady se to zas pěkně rozjelo :D

0/0
13.10.2010 19:53

junior1099

chudáček

Chudáček ukřivděný.;-(

0/0
13.10.2010 18:16

Indigho

?

To jsem opravdu jedinej kdo si myslí, že to míní ironicky ? =) ;)

0/0
13.10.2010 18:03

Monolith777

Ti skuteční

Já sice multiplayery nehraju, protože mě více baví procházet singl. třeba i vícekrát ale to neznamená, že by se to mělo nějakým způsobem zavrhovat, tohle totiž pouze potvrzuje pravidlo, jak je většina lidí, hrajících hry tak "virtualně osvětlená", že zapomínají to, jaká je skutečnost. Tuhle debatu by mohl "srovnat" asi jen ten skutečný voják, na logu hry, ten totiž doopravdu bojuje v Afganistanu.

0/0
13.10.2010 18:00

Monolith777

Achjo...

Já si připadám jak u blbejch, je to snad jen hra, ne ?

A komu se to nelíbí, tak ať multiplayer za Talib. nehraje a pořád sem nepíše negativní dojmy.....;-€

0/0
13.10.2010 17:48

Chlcony

Re: Achjo...

Přesně tak! Proto mi příjde nesmyslnej i ten článek... ono hra na téma něčeho právě probíhajícího vždy neslo nějakou vlnu těch, kterým se to nelíbilo, ale to snad znamená, že každý, komu se to nelíbí bude mít "inteligentní" článek na BW? Ach jo...komu se to nelíbí - nelíbí, čistě jeho věc, komu se to líbí, super, čistě jeho věc, ale vést o tom bezpředmětnou debatu, to už nemá smysl, každý jsme jiný a z jiného těsta, žádné "podle sebe soudím tebe" nefunguje a fungovat nebude

0/0
13.10.2010 17:52

Chlcony

Chápu ho

Jeho věc a chápu ho, také by mi přišlo škaredé střílet do českých vojáků - ono je to už čistě o tom, jak to člověk cítí, přeci jen to střílíte už do něčeho ne tak fantazícujícího a ne tak vzdáleného, já mu chápu, ten konflikt je teď a tady reálný, v dobách konfliktu na Balkáně bych prostě taky měl silný odpor hrát za nějakýho dacana a střílet Česko-Sslovenské vojáky, nevím jestli to píšu srozumitelně, ale snad mě chápete...já vážně vím, že je to jen hra..ale nevím prostě, měl bych k té hře už odpor

0/0
13.10.2010 15:45

Chlcony

Re: Chápu ho

Omlouvám se za chyby, viz já mu chápu - já mu rozumím, Slovenské..no, omlouvám se a nesnězte mne za to

0/0
13.10.2010 15:46

ArboriusCZ

Re: Chápu ho

Souhlas :) Škoda jen, že na BW to zase podali takovou zvláštní formou :)

0/0
13.10.2010 16:59

jo16da

Re: Chápu ho

"bych prostě taky měl silný odpor hrát za nějakýho dacana" HAHAHAHA děláš jako kdyby jsi byl nějaký malý fakan co nechápe rozdíl mezi hrou a realitou. A kdo by se tam tedy měl střílet? USA vs. USA nebylo by to trochu víc divný? Tenhle přístup co někteří zastávají spíš poukazuje na to že si nechtějí přiznat skutečnost. Že je tu válka a ta má dvě strany a nelze se na ní dívat pouze ze strany okupantů (nebo osvoboditelů) ale i z té druhé strany.

0/0
13.10.2010 17:11

ArboriusCZ

Re: Re: Chápu ho

Říkáš tu samozřejmý věci, ale pochop, že kdyby ČR válčila třeba s Amíkama, prostě by se ti nelíbilo hrát za Amíky a zabíjet Čechy. Nelíbilo! Pokud řekneš, že jo, že je to jen hloupá hra, tak si to jen nedokážeš představit. Mě třeba nevadí zabíjet Amíky, Rusáky, Číňany nebo "teroristy", protože k nim nemám žádnej větší vztah, ale z jejich strany je to docela pochopitelný.

0/0
13.10.2010 17:22

Chlcony

Re: Re: Chápu ho

Víš ty vůbec co cituješ? Každý má právo rozhodnout se, co je dobro a co je zlo, to musí každý pochopit, pokud pro tebe jsou dobro Kosovští Albánci a Česká armáda byli pro tebe ti zlí, tak nemáš ani v nejmenším právo vnucovat mi to, můžeš to vyjádřit, ale ne nazývat mě malým fakanem. A jak jsem napsal, chápu rozdíl mezi hrou a realitou a už dlouho nejsem malé dítě, já dokonce neodporuji ani tomu, že tam střílí Taliban na USA, ale význam mého textu měl být ten, že toho pána jednoduše chápu, je to tak těžké k nepochopení? Já jsem se v mém textu nezastal ani jedné strany, každý konflikt je zlo, pokud nesouhlasíš, nesouhlas, já jsem proti každé nesmyslné válce. Ale nechtěj po mě sledovat dvě strany konfliktu - USA - Talibán, jelikož tam prostě a jednoduše jen dvě strany nejsou, jsou tam i lidé, kteří nechtěli Talibán ale nechtějí ani nesmyslné prolévání krve, ale to v žádném případě nedělá z Talibánů bojovníky za svobodu, pamatuješ si doby, když tam Talibán vládl? Já doufám, že ano, ale to neznamená, že podporuji nesmyslný konflikt, kdyby se ti zubatí Talibánci vzdali bojů a podpořily svobodné volby, ukázalo by se, jestli opravdu jsou Tálibové bojovníci na svobodu, my od PC a tisíců km daleko nemůžeme mluvit do toho, kdo okupuje, kdo osvobozuje a koho tam lidé chtějí

0/0
13.10.2010 17:28

Giga Pudding

Re: Re: Re: Chápu ho

Neříkej že snad doopravdy žiješ v představě, že národnost těch panáčků do kterých ti hráči střílí je opravdu to co ti hráči řeší jako první :)

0/0
13.10.2010 17:31

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Ale vůbec probůh, to nemá cenu, ty nemáš vůbec národostní duši :D Ne, prostě bych taky nerad střílel České vojáky, jelikož k nim mám jako čech i také vztah, mám v nich ideály, hru budu hrát takovou, jaká mi příjde blízká a jaká mě baví (proto hraji hodně RPG), ten pán má také právo vybrat si, co mu příjde odporné hrát a co ho baví, nechápu, proč z toho BW udělají potom článek a ještě víc nechápu, proč se u toho lidi, kteří žijí tisíce kilometrů daleko a slyší o tom jen z internetu, hádají, vždyť nenávist kvůli hloupému článku je naprosto bezpředmětná

0/0
13.10.2010 17:35

jo16da

Re: Re: Re: Chápu ho

Ano válka je špatná a i ty nemáš právo posuzovat talibance pokud si o nich děláš názor jenom podle toho co píší v novinách tak to jsi trochu mimo.

0/0
13.10.2010 17:47

jo16da

Re: Re: Re: Chápu ho

A ano ve hře bych klidně střílel i čechy protože by to byla jenom hra a jen proto že panáčkovi složenému z jedniček a nul dají název Čech neznamená že k němu budu mít nějaký vztah.

0/0
13.10.2010 17:51

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Chápu ho

TY! To je ten problém, TOBĚ by to nevadilo, MĚ by to vadilo. JÁ =! TY, už to chápeš? Proto to tomu pánovi vadí, zatímco tobě a mě ne, ale já toho pána chápu, zatímco ty ne.

0/0
13.10.2010 17:53

Giga Pudding

Re: Chápu ho

No ten pán říkal, že mu třeba vůbec nevadilo střílet různonárodnostní civilisty :)

0/0
13.10.2010 17:21

Chlcony

Re: Re: Chápu ho

Jde o to, že to je takové..neosobní, to jednoduše obsahuje každá hra, bum sem, bum tam, typické FPS (já je nehraji, ale nezkoušej mi to vyvracet :D), ale v momentě, když máš střílet do něčeho, co je ti tak blízké a pro tebe i osobní, v čem máš ideály...je to prostě ne tolik anonymní, jak se může zdát, samozřejmě už jde o to, jak vlastní národ vnímáme, že ano, ale já mu prostě rozumím :)

0/0
13.10.2010 17:30

Giga Pudding

Re: Re: Re: Chápu ho

To asi spoustě hráčům nejsou moc blízcí policie, záchranka a náhodní chodci, vzhledem k tomu, co běžnej desetiletej kluk dělá s GTA :)

Ale ještě že střílet do amerického vojáka je takový velký haló :)

0/0
13.10.2010 17:35

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Pokud policistovi bude vadit, že střílí do policistů, tak tu hru hrát nebude, příjde mu to hloupé a pujde hrát něco jiného. Vlastně sis sám na tu otázku i odpověděl, pokud to někomu nevadí, tak mu to nevadí a bude hrát jako normální a klasickou hru. Už mi rozumíš?

0/0
13.10.2010 17:36

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

No tak jsem ráda, že jsi konečně došel k tomu, že je úplně jedno jaké národnosti panáček ve videohře má být :)

0/0
13.10.2010 17:39

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Když bude Česká republika v aktivní válce, válka bude drahá, velká a stále se zvyšovat stavy vojáků, existuje reálná šance, že se tam může dostat i tvůj blízký, pak vyleze hra, kde budeš v tom konfliktu český vojáky střílet, je to hrozný a smutný příklad, ale ten pán může mít stejný problém, nebudeš pak běhat a řvát, že je hra špatná, zlá a démonská, ale prostě se ti nemusí líbit a příjde TOBĚ špatné, že střílíš do něčeho, co je ti vlastně tak blízké i když to vidíš jen na obrazovce

0/0
13.10.2010 17:42

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Znám se s několika policisty, několika lékaři a s pár vojáky a hádej jaký problém mi dělalo panáčky těchto povolání přejet ve videohře?

Jsou to totiž panáčci ve videohře, ne ti lidé, které osobně znám.

0/0
13.10.2010 17:46

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Pokud na můj názor nahlížíš takhle, tak v tom případě by jsi nemohla hrát žádnou hru. Prosím, já tu nechci vypadat jak nějaké pako, prosím, přečti si ještě jednou co jsem psal. Já vážně nemám namysli, že kuchař prostě nebude hrát hru, kde bude muset zastřelit kuchařa..ono to jsou jen postavičky ve hře, ale i ty postavičky ti můžou něco připadat. To, že tobě to příjde vpohodě v žádném případě nemůže a také neznamená to, že někomu to vpohodě příjde, když bude střílet americké vojáky ke kterým má vztah. Ať se rozhodně argumentovat jakkoliv, vždy zůstane závěr ten, že jemu to vadit může, tobě to vadit nemusí.

0/0
13.10.2010 17:50

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Národnost postavičky ve videohře je úplně nepodstatná věc. Pokud někdo chce nadávat na střílečku, tak může zkusit to, že náplní té hry je násilí, ale ne že panáček tam má takovou a takovou národnost, protože to nehraje absolutně žádnou roli ani pro hráče ani pro samotnou hru.

Pokud se teda ovšem nechce zviditelnit nějakou hloupostí o které je tahleta novinka na bonuswebu :)

0/0
13.10.2010 17:53

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Jenže podle tvého posouzení by technicky nevadila kniha o vyvražďování XYZ(dosadit dle sebe, nechci nikoho urazit) národnosti, jsou to jen bezduchá písmena a kdo by se s tím stotožňoval...ne, opravdu, dal jsem blbý příklad, ale ty mě nechápeš, stále a stále soudíš podle sebe jeho, jemu to vadit může, on si k těm pixelům, kteří mají na rameni vlajku USA, vztah udělat může, ty nemusíš, je to jeho věc jako támhleto je věc jeho.

0/0
13.10.2010 17:56

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

*tvoje x jeho, trochu jsem to popletl, omlouvám se a za ten příklad se omlouvám ještě jednou, nic mě teď nenapadá, ale snad už mě konečně pochopíš

0/0
13.10.2010 17:57

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Žádný "vztah" tam není, není tam ani nic osobního. Ono se v multiplayeru běžně hraje za nacisty třeba a hádej proč, kvůli ideologii, národnosti nebo něčemu velmi "osobnímu" to není. Nehraje to totiž vůbec žádnou roli jestli je v tom multiplayeru hráč jako americký voják nebo nějaký turbanista, protože je to úplně to samé jako modří vs. červení.

0/0
13.10.2010 18:03

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Ach jo, nechme to být, snažíš se mi vnutit názor, který jde prezentovat jen jako svůj. Rozdíl je ten, že Afghánistán je stále aktuální konflikt a lidé tam umírají ještě dnes. Ukončeme to, je naprosto nesmyslná hloupost tohle řešit, pokud si on k těm postavičkám vytvoří vztah, že ty postavičky a i stejně zranitelné postavičky jsou mu vlastně tak blízký, až jsou vzdýlený, tak si ten vztah vytvoří ty, pokud tobě ten vztah příjde hloupý, budiž, může být, ale příjde ti vhodné soudit potom a vnucovat mu něco o tom, že není možné vytvořit si k těm postavičkám vztah?

0/0
13.10.2010 18:07

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Bože, opět se omlouvám, že píšu jak to prase s prominutím, vůbec nevím co blbnu dnes.. :D

0/0
13.10.2010 18:09

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

K anonymní, ničím necharakterizované postavičce si člověk nemůže vytvořit vztah ani kdyby ses o to snažil tak jako v téhle diskusi :)

Hádej proč to tak je :) Je to kvůli tomu, že další hráč má úplně tu samou postavičku a tím pádem je to armáda anonymních klonů? :) Ke kolika panáčkům na tribunách sis při hraní NHL vytvořil vztah?

0/0
13.10.2010 18:11

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Z psychologického hlediska je to naprosto nesmyslná hloupost, jelikož ta postavička je anonymní v té hře, ale jemu vlastnímu je to US voják. Vztah si můžeš vytvořit k postavě z knihy, k postavě ve hře, k postavě ve filmu, proč by to, probůh, nešlo? I toho v té knize někdo napsal, toho ve filmu někdo napsal a dokonce ještě někdo zahrál, toho ve hře někdo vytvořil, ale stále má jedno společného - může si k němu někdo vytvořit vztah. Naprosto živým příkladem je teď WoW

0/0
13.10.2010 18:13

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Tys asi nečetl o čem mluvím že? :) V knize si nevytvoříš vztah k nějaké úplně dílčí postavě, která má v celém příběhu dvouřádkový štěk, protože to není žádná opravdová postava, která by byla nějak charakterizovaná jako nějaká konkrétní osoba.

A ten tvůj chudáček vojáček za kterého tak bojuješ je ten dvouřádkový štěk, možná i kratší, protože jeho charakteristikou je co? vlajka na helmě?

0/0
13.10.2010 18:17

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Ale v té hře za něj aktivně hraješ a nemihne se tam jen skrz okno. Já tu za nikoho nebojuji, já se ti jen snažím vysvětlit, že tvůj názor zůstane tobě, ale nemůžeš svůj názor vztahovat i na něj a potažmo i na každého. Pro tebe to můře být jen vlajka na helmě. Já ti nic z toho neberu. Aby sis k postavě vytvořila vztah, tak k tomu nepotřebuješ znát den jeho narození, číslo boty a typickou charakteristiku, ale ta krása je ta, že si všechno můžeš krásně vyfantazírovat, lidská fantazie je nekončná, jeho fantazie končí tady. A už mě to vážně přestává bavit kruci

0/0
13.10.2010 18:21

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Ano, v té hře hraješ aktivně za toho anonymního, ničím necharakterizovaného panáčka bez osobnosti, takže vlastně nezáleží na tom za koho to hraješ, protože to tam slouží jen k odlišení týmů. Stejný dopad by to mělo kdyby to byl zelený ufon s tykadlama z reklamy na vodafone vs červený ufon bez tykadel.

A ty si toho očividně dokážeš vyfantazírovat fakt hodně vzhledem k tomu, že člověk si doopravdy nemůže vytvořit vztah k něčemu prakticky neexistujícímu. To je totiž dokázané, že člověk odlišně vnímá neštěstí někoho úplně anonymního a někoho o kom přinejmenším ví jak se jmenuje nebo viděl jeho fotografii. Videoherní 3D model (nic víc to totiž není, žádná osoba, žádné národnosti, natožpak ještě s nějakou jasně charakterizovanou identitou, protože to tam nehraje žádnou roli v tom multiplayeru) nenabízí nic na čem by si kdokoli mohl vytvořit nějaký "vztah" protože prostě nemá k čemu.

Pokud ale tvoje první láska byl některý z multiplayerových panáčků v doomu, kteří se lišili od sebe jen barvou, tak to je potom asi jiná záležitost. :)

0/0
13.10.2010 18:28

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

To poslední sis mohla odpustit, pokud máš ještě nějaké slušné vychování, já se s tebou také nebavím jako s povlem...

V té hře hraješ za anonymního, ale můžeš si k tomu anonymovi vytvořit vztah, můžeš si pod tím anonymem kohokoliv představit. Červeného ufona bez tykadel asi nezná, ale zřejmě zná vojáky bojující v té válce, proto ty pixely pro něj mají vyšší hodnotu, než jen 3D model, pokud má vyšší fantazii než ty, tak si to neobstojíš žádný "vědecky dokázané", ano, je krásné, že je vědecky dokázané, že člověk vnímá neštěstí anonymního odlišně od toho, koho viděl na fotografii, ale jakou to má v tento moment informční hodnotu? K tomu, o čem se bavíme to nemá nejmenší souvislost, ale on nevnímá neštěstí někoho cizího, ale neštěstí sobě vlastní tím, že v té válce má někoho on, ne ten vojáček na druhé straně. Ten vztah si má k čemu vytvořit - k jeho předem definované národnosti. Ta předem definovaná národnost je všude, ve filmu, kde proti sobě běží armáda a má na rameni českou vlajku, druhá běží a má na rameni XYZ vlajku, z vlastního vědomí budu fandit těm s českou vlajkou, ačkoliv je neznám, ale jsou mi blízký tím, že jsou to potencionální češi, jako já, tudiž už k nim mám vztah stejné národnosti, ačkoliv ti herci vůbec nejsou češi, chtěl to tak režisér, já to tak MŮŽU  vnímat, ale také NEMUSÍM. NELZE, opakuji NELZE ničím dokázat, že si nejde vytvořit vztah k anonymní postavě, kterou si ty "odanonymizuješ" tím, že ji přiřadíš podle charakteristiky k tvému národu. A to je poslední co tu píšu, začínáš už opravdu plácat páte přes deváté a mne to nebaví a lituji, že jsem sem vůbec napsal. Ber to, že jsi třeba vyhrála a unavila svého spoludiskutujícího, protože já nejsem tvůj oponent, nýbrž ty můj. Každopádně měj se krásně a přeji příjemný zbytek dne, ahoj :) Vztah si můžeš mimochodem udělat k přírodě, můžeš si udělat vztah ke kameni, můžeš si udělat vztah k tvému autu, můžeš si udělat vztah ke svému národu, můžeš si udělat vztah k čemukoliv, co se ti zdá dostatečně blízké. Uvědom si odlišnost lidí, ano, podstata je, že jsme všichni lidé, já jsem buddhista a zastávám stejný názor, ale druhá věc je tak, že i jako člověk jsme přeci jen každý jiný, jeden je černý, druhý bílý, jeden má rád postavičky ve hře, druhý ho budem ít za blázna, tahle diskuze nikam nevede, promiň

0/0
13.10.2010 18:40

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Aha tak očividně jsi to doteď nepochopil. Když máš slovo "nic" tak jakou osobu si za tím představíš? :) Ten model v téhleté hře je přesně to nic, protože je nemá žádnou charakteristiku a slouží jen k odlišení dvou týmů (což jsem tu napsala už mockrát, ale asi je to na tebe pořád nějaké komplikované).

Bez nějaké charakteristiky to především není žádná "postava", s tím ti nepomůže ani capslock, člověk si k takovému modelu může vytvořit vztah tak maximálně jako k věci, protože prostě nenese žádnou lidskou charakteristiku (a neponese ji ani po dalším tvém příspěvku vzniklém čistě jen v důsledku toho, že tenhle můj zase nepochopíš) a to ještě jen jako čistě estetickou věc, to znamená model se mu líbí nebo nelíbí vzhledově, ničím jiným, protože nic jiného ten model nemá.

To můžeš "litovat" jak chceš, ale člověk se nijak neidentifikuje ani si nevytváří vztah a ani nesympatizuje s něčím co neexistuje jako lidská osoba a zvlášť ne když je řeč o nějaké rozlišovací pomůcce jako jsou modely v multiplayerových hrách :).

A vzhledem k tomu jak významně ses "loučil" a podobně, tak se velmi těším na odpověď na tenhle příspěvek. :)

0/0
13.10.2010 20:44

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Loučil, loučil, taky už to nebudu dále rozebírat, snad se jen sluší napsat - "nic" neexistuje :)

0/0
13.10.2010 21:12

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Tak to s tím pravděpodobně soucítíš stejně mocně jako s panáčkem v jakékoli střílečce při hře více hráčů :)

To jsem ráda, že jsme se tedy dobrali ke zdárnému výsledku :)

0/0
13.10.2010 21:37

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Dejme tomu, řekněme, že máš tedy pravdu, protože tohle rozebírat je a byla blbost na ntou, snad tohle bude stačit jako už ukončení, když jinak nedáš. Já s žádnýma panáčkama nesoucítím, já nemluvil celou dobu o sobě, já střílečky ani nehraju :)

0/0
13.10.2010 21:43

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

A vlastně za ně třeba někdo z ideologického důvodu klidně hrát může, ale co z toho, prostě za ně hraje z vyššího jemu vhodného principu, ať si hraje, ale stejně tak to z druhé strany někdo hrát nemusí

0/0
13.10.2010 18:11

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

A přesně to vůbec není podstatné :)

0/0
13.10.2010 18:12

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Není, tak já nevím proč to pořád řešíme, je to jeho věc

0/0
13.10.2010 18:14

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

To nikdo neví, proč máš potřebu říkat, že to snad hraje nějakou roli co je panáček v multiplayeru videohry zač :)

0/0
13.10.2010 18:20

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chápu ho

Neříkám to já, říká to on, já jen vyjadřuji pochopení, vše je jen o tom, jak se k tomu stavíš a jak si to dokážeš sama představit, ne o tom, že Giga řekne, že je to postavička ve videohře a k takové si nelze udělat vztah, proto je to pro každého v pořádku. Ne, pro Gigi to vpořádku bude, dejme tomu pro strýčka Chlconyho to bude také v pořádku, ale pro taťky Davida to v pořádku nebude

0/0
13.10.2010 18:23







Najdete na iDNES.cz