Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vasa23

0/0
21.12.2010 1:45

Will83

U mě tedy PES 2011 nad FIFOU 11 vyhrává

Vyzkoušel jsem oba fotbaly "11" na pc a musím říct, že tenhle díl PES se povedl. Gólmani jsou skvěle vyvážení a chytají věrohodně, hráči se pohybují lépe, přihrávky 360° na analogu fungují skvěle a novinka v podobě energie střel a přihrávek u hráčů se mi taky velmi zamlouvá. Animace při zápase nejsou tak otravné a zdlouhavé jako v 2010 a grafika je čistá, funkční a nepřeplácaná. Atmosféra zápasů a při vstřelení gólu také šla hodně nahoru.....prostě pro mě konečně po dlouhý době povedenej díl série PES. Věřte nevěřte, přešel jsem na něho z PES 4. Díly 5,6,2008,2009 ani 2010 mi moc nesedly.....Favoritem ze série FIFA je pro mne díl 2005.

0/0
19.12.2010 23:30

nalinder

golman

Dá se nějak nastavit brankář? Pokaždé, když dostane soupeř míč, tak vyběhne, někdy až ke středovému kruhu, vybíhá daleko za hranici velkého vápna a to fakt jako ne. Jediné, co pak musím udělat abych nedostal gol je faulovat a to mi přijde ubohé. Zkusil jsem schválně online mode, jestli to třeba tam nebude v pořádku a prohrál jsem 12:0 jen kvůli tomu vybíhajícímu brankáři. Brankář vyběhl za velké vápno, soupeř udělal kličku a vystřelil snad z 50 metrů a gól. A takhle 12x... tak nevím jestli nemám někde něco špatně nastaveného, nebo je to prostě obří chyba... Díky za rady - hraju samozřejmě PC verzi.

0/0
9.12.2010 17:34

Will83

Re: golman

myslim, že je to nastavením, při nastavení ovladačů před zápasem by mělo být GK cursor off

0/0
19.12.2010 23:32

salam.banan

...

Fifa mi vždycky přišla hrozně strojová, umělá, i graficky. Něco jako peroxidová bloncka. PES reálněji, živěji, co se grafiky a pohybu týče. Tak to je stále, licenci by řešil jen rejpal, když se dá dohrát.

0/0
1.11.2010 9:26

Leftism and censorship killer

Re: ...

recenzent je buď fanoušek fifa, nebo musel dostat zplaceno, protože tohle objektivní recenze není ani náhodou

0/0
2.11.2010 18:38

Ak-trax

Re: Re: ...

Ale je a vzhledem k tomu, jak se to hraje mírně ještě nadhodnocené .. :( Tady si budete všichni (vás dvacet lidí) notovat. Zkus nakouknout jednou i jinam a zjisti o čem jsou pc hry.:-)

0/0
17.1.2011 2:12

JetFly

Problém není v PES 2011, ale ve vás

většina z Vás je líná se PES naučit hrát, pak si nestěžujte je to skvělá hra a určitě nejlepší simulace fotbalu v současnosti.

0/0
29.10.2010 12:15

Ak-trax

Re: Problém není v PES 2011, ale ve vás

Lol, aha jsem linej se to naucit hrat. Tento argument tu jeste nebyl, koukam, ze uz pejskari se nemaji na co vymlouvat.;-D

0/0
30.10.2010 15:47

Leftism and censorship killer

Re: Problém není v PES 2011, ale ve vás

někomu chutnaj špekáčky z lidlu , někdo je nesnáší,. někdo si rád zahraje fotbálek, někomu stačí fifa.

0/0
2.11.2010 18:37

zlodej chorálů

Re: Problém není v PES 2011, ale ve vás

A proc se to mam ucit hrat, abych v tom byl dobrej? Kdyz fotbal umim .. jsem linej ucit se ty skripty, to je fakt. Prijemnou zabavu :-)

0/0
9.11.2010 22:42

reactt

ještě jeden dotázek..

Dá se nějak zmenšit šířka hřiště? Už minulej rok se rozhodlo konami hodit do hry hřiště pomalu širší než delší a já to prostě nemůžu hrát. Není na to u PC nějakej Patch?

0/0
25.10.2010 12:29

reactt

Re: ještě jeden dotázek..

A ještě golmani.. Jako já nechápu, jak je možné, že je prostřelím prakticky pokaždé, když vystřelím na bránu. Letos jsem chtěl opět dát PES šanci, ale chyby, které měl minulý ročník se letos nevyřešily. A to nemluvím o ohavném zvuku hry. Fanoušci fandějí jak nějací členové sekty. A ten míč? Nevím, hraje se velkej fotbal, a tenhle je snad menší než ta sálová verze. A to už vůbec nemluvím o jeho vlastnostech, vůbec se nekutálí a neodráží.. Jezdí jak puk po tajícím ledu, strašně rychle se zastavuje. Animace bych jim ještě odpustil, ale celkově je ten fotbal od konami strašně rozporuplnej. Také bych řekl, že se mě vzhled hráčů více líbil u PES 10. Seabasi, kdy se konečně dočkáme pokračování PES 6???? ;-O

0/0
25.10.2010 12:54

zlodej chorálů

Re: Re: ještě jeden dotázek..

Dalsi veci, co uz radsi ani neresim a to tak, ze to nehraju.. golmani, ze vsechno pusti je asi vyvazeni toho, co jsem popsal nize, aby to nekoho bavilo hrat.:D

0/0
25.10.2010 16:29

Leftism and censorship killer

Re: Re: ještě jeden dotázek..

musíš si dát obtížnost Top Player, pak si dej facku a přijď se sem omluvit nejlepšímu fotbalu minimálně na PC- PES 2011

0/0
26.10.2010 13:34

reactt

Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Počkej, tak to si ji dej raději sám. Já nechápu, jak mění obtížnost Top player velikost míče a šířku hřiště? A kdyby to alespoň ovlivnilo výkon brankáře. Já jsem chtěl poprosit o radu, mám s tím problém, protože já nemluvím o obtížnosti uprostřed hřiště, ale když du na brankaře, tak ho prostřeluju víc než je zdrávo. Nějakej flame hlášky si tam nech pro tobě rovné. Já hraju konkurenční titul a už desátý den se snažím přijít PES na chuť a zatím se mě to nedaří. Tak se ptám a od tebe bych očekával spíš vřelost, protože mám alespoň tu snahu. Celkově je ovládání PES daleko méně komplexní, takže mě letošní PES, co se týče obtížnosti nedělá problémy, v tomhle ohledu si můžou s fifou podat ruku. Problém nastává až u golmanů, kde v PES prostě nechytá dostatečně dobře. Dělá hodně chyb. Letí mu míč vedle ruky a jakoby mu animace bránila se pro ten míč natáhnout. Hodně se pes zlepšil také díky stažení rychlosti na -2. Konečně to trochu začalo vypadat. Ale některé věci mě jsou vysloveně proti srsti a ty jsem také popsal nahoře. Proto mě prosím poraď a jinak pokračuj svojí cestou dál a s tou fackou? Pokud seš férovej kluk tak se omluvíš no a pokud ne? Každej si o tobě udělá vlastní obrázek..

0/0
26.10.2010 18:15

reactt

Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Tím jsem si vzpoměl na další věci.. Dají se nějak v pes předkopávat míče nějak precizněji? Proklikávání sprintu mě přijde strašně nepraktické, protože u fify si mohu zvolit vzdálenost předkopu a k tomu i prostor. Tak se ptám, jestli je něco takového možné i v PES? Rád bych si ty míče házel do prostorů, ale nedaří se mě to. Dále bych pak potřeboval poradit ohledně soubojů tělo na tělo, konkrétně krytí míče. Ve fifě existuje funkce při které si můj hráč krije tělem míč (prostě si ho zastaví a na místě po tom používá tělo a kryje míč před soupeřem (učil jsem se to opravdu dlouho, není to nic lehkého). Jak se to dělá v PES? Nebo to musím pořád běhat a nasměrovat se někam, pak zastavit a pokud si míč chránit tělem, tak si ho musím někam kopnout a zastavit si ho jen směrem kterým jsem ho kopnul? Je dobře, že je v pes tlačítko pro pomalejší a preciznější běch, které tam bylo i v PES 6. Dají se v pes zapnout pískání při hře rukou? Předem děkuji za radu od opravdových znalců PES a né nějakých pomatenců, kteří chtějí flame za každou cenu..

0/0
26.10.2010 18:26

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

A ještě jedna věc. Pokud nakopnu míč přihrávkou nebo centrem, tak hráč který má míč přebrat jen automaticky běží po rovné přímce.. Tj. Pokud hodím míč do obrany, tak můj hráč se ten míč nesnaží chránit tělem, ale běží tou nejkratší možnou cestou automaticky. Což vždycky není nejlepší řešení. Chybí mě tam ten nádech co má Puyol a Řepka. Rovněž to má konkurence. Určitě to v PES nějak de, ale nevím jak. Můžete mě někdo poradit? Našel jsem sice tlačítko, které je schopné hráče vyprostit z této osy, ale značně ho to zpomaluje a je prakticky použitelné pouze v případě, kdy míč letí do autu a já se ho nechci dotknout. Je možnost tuto automatickou osu omezit nebo uplně vypnout?

0/0
26.10.2010 18:39

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Také jsem se chtěl ještě zeptat. U přepínání mezi jednotlivými hráči, dá se nějak zapnout to, abych mohl přepínat pravou páčkou? Takže podle toho, kam s ní pohnu tak tím směrem mě to přepne na hráče? To je další věc, na kterou jsem si u konkurence zvykl a marně jí zatím hledám u PES..

0/0
26.10.2010 18:43

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

A k přihrávkám a centrům mám také ještě jednu věc. Dá se nějak zlepšit jejich citlivost? Protože ať všude čtu, jak jsou ty přihrávky manuální, tak stejně pořád zjišťuji, že to není ani na úrovni automatu u fify, natož pak jejího semi pro, nebo full manualu.. Dá se to tam nějak zapnout nebo vypnout abych mohl poznat rozdíl?

0/0
26.10.2010 19:27

Skforever30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

No, jednoduše k těmto bodům. V PES nic takového není. Viděl jsem FIFU 11 u kámoše na PS3, a to teda byl fotbálek jako zvon. Letos o vánocích jsem se proto rozhodl také pořídit PS3 a FIFA má u mě zelenou. Prostě a jednoduše přesně tyhle věci, které tu popisuješ k fotbalu nepopřitelně patří a PES je prostě a jednoduše nemá. Pro mě je obtížnost to, když musím něco ve fotbalu umět a né když mě polovinu hry omezuje automatické sbíhání hráčů, které už mě opravdu vytáčí.. Samo je pak PES na top těžkej, když máte kontrolu vždy jen nad jedním hráčem (plus novej prakticky nepoužitelnej systém a pasivní press pomocí kostičky) a k tomu ještě polovinu času. Kolikrát du do obrany a přesně si říkám, kdy už konečně budu mít tu možnost toho obránce vzít a použít jeho tělo při bránění míče. Jsem věrnej fanoušek PES, dokonce si dovolím tvrdit skoro dvaceti letej.. Iss pro už je pěkně stará gameska a tenkrát to bylo ono. Ale rok co rok koukám na to, jak PES tápe a nemůže se prostě najít. Také jsem nikdy nějak moc nechtěl jít do konzole, ale nyní s přibývajícím věkem už je toho času hodně málo a kupování nových součástek mě prostě nebaví. No a když si vemu, co jsem prostě na té konzoly viděl, to je kvalita, které PES 11 na PC nesahá ani po kotníky. Takže už se moc těším na Vánoce, protože PS3 kupuji hlavně kvuli FIFĚ.. Také bych ti doporučil pročíst zahraniční fóra ohledně PES. Dočteš se v nich odpovědí na tvé otázky a bude ti odpovězeno přesně tak, jak jsem ti odpověděl já. Tyhle věci které tu popisuješ prostě v PES 11 nejsou, většina věrné komunity PES ti nyní pravděpodobně ani nevěří. A já je chápu, prostě pokud nemáte někoho, kdo Vám prezentuje to, jak hra poslouchá? FIFA je komunitou PES napadána s údajné Arcádovosti. Ale opak je pravdou, FIFA je obtížná a daleko více komplexní. Když se u mě staví kámoš, kterej hraje fifu, tak je se mnou schopnej hrát vyrovnanou partii (a to hraju na nejtěžší obtížnost), kdežto naopak? To co předvádí je naprosto dokonalé, ta kontrola nad situací se prostě nedá popsat. Už jen po pár minutách hraní jsem poznal, že ve fifě musíte sledovat a řešit daleko více situací. U PES je to o nastavení taktiky před zápasem a pak opakování naučených postupů. No a k těm golmanům? Naprosto souhlasím, nejenom, že jdou lehce prostřelit, ale konstantně vyrážejí míče před sebe. No je to jedno, fifu na PC neřeším, ale celkovej král fotbalu je FIFA 11 na konzolích a to říkám jako ten nejvěrnější fanoušek PES..

0/0
26.10.2010 21:07

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Opravdu to v PES není?

0/0
26.10.2010 21:54

Skforever30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Ne není, prostě pes na tom takhle dobře není, po pravdě? Je na tom hodně špatně.. Na čem hraješ ty fotbálky?

0/0
26.10.2010 21:55

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Na PS3.. No, takže říkáš, že se na ten PES mám uplně vybodnout? Jako já jsem to chtěl jen zkusit, ale prostě tohle nemá cenu, snad třeba za pět let zas PES nějakým způsobem dožene. Myslíš, že ta hrstka co to do nebes vyvolává jsou jen fanboyové? :D

0/0
26.10.2010 21:57

Skforever30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

No, pokaždé to tak není. Někteří prostě vůbec neměli tu možnost to vidět v praxi.. Tím myslím, že jim prostě třeba jejich kámoš (kterej to výborně ovládá) ukáže, jak to vypadá v běhu.. Já jsem měl to štěstí, jinak bych tvrdil přesně to samé, co tu tvrdí těch pár jedinců. Ale tohle kluci berte jako vzkaz Vám.. Pokud někoho znáte, kdo má konzoly a fifu, pak se u něj zastvate a budete se divit, proč je fifa tak dobrá, prodává se rekordně třeba v samotné kolébce fotbalu, kde do 09 jasně kraloval PES i bez licensí. Neobhajujte tu něco co se kdysi říkávalo u těch starších PES.. Tenkrát to byla pravda, ale teď je jiná doba a fifa 11 na konzolých je prostě fotbálek, kterej by si každej človíček, kterej rozumí fotbálku neměl nechat ujít. Pokud se do fify dostanete, pak Vám bude připadat PES jako nějaká nedodělaná beta..

0/0
26.10.2010 22:05

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Já jsem přešel v ročníku 09.. Bylo to na jaře, kdy mě ten PES ještě docela bavil, ale pak jsem viděl ty videa of fify na netu a říkal si, že to vypadá víc realisticky. A tak jsem to zkusil a uplně mě to připomělo PES 6 s lepší grafikou.. PES 10 byl hodně slabej a začínám zjišťovat, že na tom není PES 11 o moc líp.. No díky za radu, takhle nějak si představuju objektivní radu.

0/0
26.10.2010 22:11

Salfinho.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Mě přijde, že jsi asi slepý... Toto je recenze na PC fotbal... Ty tuřešíš furt konzole... Konzole se nedá porovnávat s jakýmkoliv fotbalem na PC to zaprvé :) Fifa na PC je hrozná, vypadá jak omalovánky, hráčům, kteří mají notebook a kartu GeForce (možná to i u stolních PC, nevím) se seká, tak musíš nastavit v Nvidii VÝKON, což dělá grafiku ještě 10krát ošklivější... Prostě když vidim tu hnusnou grafiku, ani se mi to nechce hrát... v PC verzy si zkus najít všechny ty věci které jsi popisoval a pak to srovnej s PES 11.. Pes má chyby, občas mám chuť si je nahrát a poslat to tvůrcům, páč se u toho dokážu neuvěřitelně naštvat, ale hraju ho radši..

0/0
29.10.2010 12:40

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

No já ani tak neřeším to, zda je to konzole nebo PC.. Chci nejlepší fotbálek a to je asi tak celé. Je mě jedno zda je to na PC nebo X360. Spíše mě zklamalo, že fifa něco má již třetím rokem a u konami se na tom ještě ani nezačalo dělat. Servírujou nám donekonečna stejnej produkt, kterej už je tak ohranej..

0/0
30.10.2010 9:14

Farsha

Braneni telem se dela nejpomalejsim typem behu. A aby hrac nebezel rovnou za balonem na to je super cancel kombinace 2 tlacitek pak pobezi kam chces.

Trochu to hrajte nez zecnnete kecat:-P. Tim netvrdim ze fifa ne konzole neni lepsi ale Pes se taky celkem vydaril..

0/0
8.11.2010 10:01

Ak-trax

super cancel kombinace je parady vs. sprint .. co na tom, ze prakticky to funguje tak napul, tedy pokud nehrajes furt na redbullu. Kolikrat ti to ve hre jeste ublizi, jelikoz pohyb hracu delal nevim kdo, ale je prisernej na ovladani

0/0
17.1.2011 2:18

Ak-trax

To bych tu radši nepsal, protože to jen rozzuří nějaké zoufalé Pejskaře do běla a napíšou ti jednak, že v životě jsi hru nemohl hrát a pak že jseš chovanec ústavu.;-D

0/0
26.10.2010 22:08

Skforever30

Víš jak, trouby máš na obou stranách.. :D U fify máš jedince, kteří ti budou tvrdit, jak FIFA byla lepší v období zlaté éry PES.. :D Mě de o jedno, chci nejlepší fotbálek. A FIFA 11 (PS3-XBOX360 verze)je jasným králem. A k tomu usouzení mě stačilo to, jaké krásné zápasy jsem viděl u kámoše.. Tímhle kdysi kraloval PES, ale poslední dva díly jsou také posledníma hřebíčkama do rakve. I když teď ještě do Vánoc budu hrát pes, tak je mě jasné, že jak přijde konzole, tak je po pes. Udělám si virtuálního hráče a hurá do nějakého Českého mužstva na online ligu.. Možnost 11 na 11 prej funguje parádně, takže už teď se nemůžu dočkat..

0/0
26.10.2010 22:19

Hakha

reactt:

- S těmi golmany, každou těžší nastavenou obtížností se zlepšují zákroky brankařů, takže jestli je stále snadno prostřeluješ, dej si Top Player, i největší tutovky dobří brankáři chytají, i když neříkám, že nějaká ta chybka u golmanů nenastane (jak v reálném fotbale...).

- Předkopávat míč můžeš stisknutím R1 a L1.

- Chránění míče tělem, či odklonění se z přímky L2.

0/0
5.11.2010 18:20

Hakha

- Centry jsou komplikovanější, nejprve šipkami volíš směr centrů (samozřejmě těké záleží na abilitech hráče, který centruje). Buď dáváš rychlý centr stisknutím 2x tlačítka centrování // normální centr stačí jen stisknout 1x tlačítko k centrování // technický a nejpomalejší centr je stisknutím tlačítka L2 // rychlý centr po zemi ala Roberto Carlos stistkni rychle 3x tlačítko na centrování.

Jinak FIFU vyzkouším tento týden, takže očekávám z vaších reakcí velký fotbalový zážitek:-), pak zde napíši své dojmy, sám jsem zvědavý, kdo u mě tento rok vyhraje

0/0
5.11.2010 18:21

Ak-trax

Neni nic tak komplikovany jako ta kombinace manualnich prihravek, kdyz blizko sebe stoji tri hraci a prepinani hracu. Je to chaos, vypada to jako realny fotbal, ale hraje se to silene. Tohle vsechno, co jsi psal, ovladam v pohode. Problem je s nabihanim hracu podle skriptu bez moznosti ovlivnovani.. a nechapu, ze neumi ani v jednom fotbale vytvorit v roce 2010 kameru, z ktery by se dalo normalne hrat a vsechno realne odhadovat. O penaltach radsi ani nemluve :-/

0/0
11.11.2010 2:28

Hakha

Jsem rád, že jsi jeden z mála lidí, co všechny dovednosti Pro Eva využívá, jelikož ze zkušeností vím (z kolejí), že mnoho hráčů neví o tom, že se dá centr nasměrovat nebo, že si může zvolit i rychlost centru.

0/0
11.11.2010 14:31

Hakha

Hlavně hráči, co hrají na klávesnici s větším množstvím tlačítek mají problémy, tak proto tlačítka jako L2, R2 a R3 nepoužívají. Přepínání hráčů je taky problém, ale nikoli tak vážný, abych měl při zápase komplikace, když jsou hráči vedle sebe, přece jen můžeš přivolat spoluhráče stisknutím střeli, aby jste soupeře zdvojili.

0/0
11.11.2010 14:31

Hakha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Velký problém vidím stejně jako ty s nabíháním hráčů, kdy v protiútocích se útočníci nechovají tak jak by měli, i když se to dá nastavit, ale v tomto díle jsem na to ještě nepřišel (v minulém díle stisk L2 a R1 - opět hráči na klávesnici nevyužívají). Další velký problém jak v minulém díle je otřesný komentátor a většinou zpožděná nebo žádná reakce diváků. Licence moc neřeším, protože je Patch vyřeší… Přímé kopy jsou snažší, než v minulých dílech, jež téměř v každém druhém zápase vstřelím góla, tak jsem i rád, že penalty se zde kopou obtížně. Mám ještě několik připomínek, například jsem nepsal klady apod., ale ty budu řešit až dohraji FIFU...

0/0
11.11.2010 14:31

Hakha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě jeden dotázek..

Omlouvám se, že píši ve čtyřech zprávách. Nějak jsem zprávu nemohl odeslat najednou...

0/0
11.11.2010 14:33

Hakha

oprava: střely

0/0
11.11.2010 20:12

zlodej chorálů

PES 11

Sry, ale je to priserna hra.. co se tyce jen samotneho fotbalu na hristi. Ta destika byla lepsi. Hraje se zase podle stejnych skriptu jako loni, jen vam to ted zkomplikovali a zpomalili manualnima prihravkama a 360° kontrolou pro pocitac, kterou vy jako normalni smrtelnik nemate sanci takrka v zapase vyuzit. Nejlepsi je skoro nakopavat mice a hlavne hrat rychle na jeden dotek, pocitac kolikrat nakopne (nahraje) mic nekam mezi vase obrance, i kdyz si myslite, ze situaci kryjete, nekryjete. ;-DRv

0/0
25.10.2010 2:13

Leftism and censorship killer

Re: PES 11

Kdyby si PES 2011 hrál, tak nebudeš psát takový kraviny.

-

nauč se hrát fotbal a užij si PES 2011, nebo se nic neuč a zůstaň u FIFA 2011, která je celkem slušná náhražka PES2011, i když spíš pro děti a chovance ústavů - kam ty zřejmě patříš. :-P

0/0
26.10.2010 13:33

zlodej chorálů

Re: Re: PES 11

Trochu duševní chudák, co byl za mlada řezán vařečkou do makovice, že? Ano, loni jsem nic jiného než pes nehrál a letos po třiceti zápasech na druhou nejtěžší jsem hrát přestal a radši hraju FIFU 11, pač hrát neustále jak omezenec podle skriptů a naprogramované AI hráčů a čekat, až japonská AI laskavě vyhodnotí, jak si hráči sami naběhnou mě nebaví. Ty lemply lze ovlivnit jen lehkou taktikou narozdíl od fify, kde je systém praktičtější a mají kouzelné tlačítko, to je svoboda. Užij si to. Taky kolikrát přihraju chytře ale nečekaně na hráče do vápna nebo do prostoru a on se radši srazí s vlastním, protože tohle nepobere nebo kolikrát se nerozbíhají, stojí hloupe pred obrancema, cumej, ze nemam komu prihrat nebo se jeste vrací ke mně misto, aby se rozbehl po lajne a mohli bychom jít po jedné přihrávce sami na bránu.. a jak najednou máme nebezpecne centry, fíha, staci si zastavit na strane, chvili podrzet mic, udelat manevr, zmacknout a a gol. Loni zase centry byly neprakticky. Takze nez abych musel hrat podle nekolika vyslapanych cesticek a hledat je, kde oni sami urcuji, co vede k uspechu. Nee, fakt dost.:) Tvoje forma příspěvků svědčí o tom, že jsou někteří hráči PES větší ubožáci. Je úplně jedno, co hraješ. To, že máš doma nainstalovan pes, z tebe ještě inteligenta nedělá, troubo. ;-D Letos spíše naopak, asi proto do toho chaosu zvaného reálný fotbal dali takový golmany, aby padali góly. :-P

0/0
26.10.2010 22:05

m3my

FIFA vs PES

Jak PES tak FIFU hraju, tak nějak souběžne a každý má něco do sebe, ve fifě jsou opravdu k dokonalosti dodělané kličky a komentář je taky lepší, komentář v PES je na 80% stejný jak u 2010, nevím jak u FIFY jelikož jsem naposled hrál 2006. Licence hrajou opět lépe pro FIFU. Na druhou stranu PES má lepší zpracování měřítka co do hráč - hřiště a hráči tak mají trochu prostoru, dále mnohem přehlednější menu a více možností v Be a Legend a Master Legue (Manager career). U FIFY je zase dobře udělané, že v Be a Legend jde jasně při každém zápase vidět, jak se nám daří (+, - v rating) a jak jsme na tom s hodnocením v týmu. Hraju na gamepadu, takže nepřicházím o možnost 360 stupňů. V tom je opět o něco lepší FIFA, jelikož se dá využít polohové tlačítko pro chůze, běh a poté až sprint. Další věc jsou kopačky, PES má o hodně lépe zpracováné kopačky včetně jejich vlastností (akcelerace, přesnost střel, síla střel, aj.), které ovlivňují atributy fotbalisty... sice ještě moc kopaček neni, ale přibývají. FIFA má zato sice několik desítek kopaček, ne-li stovku, ale nemají žádné vlastnosti a vliv na fotbalistu, což je celkem škoda. A jedna z hlavních výhod PES je, že má možnost stahovat další novinky v podobě balíků aktualizací (DLC) zdarma. Ikdyž jsem býval velkým fandou PES, tento rok jsou pro mě obě hry nastejno. Každý fotbal má něco do sebe a opravdu stojí za to je vyzkoušet oba... :-) Pro nás hráče to má ale velké plus, čím k větší konkurenci se tyto dvě hry vyhrotí, tím kvalitnější fotbal budeme mít R^

0/0
24.10.2010 15:17

Leftism and censorship killer

Re: FIFA vs PES

napovím ti, jak hrát líp PES2011-

chůze - pomocí R2, pomalý běh - bez tlačítek, sprint - R1.

-

Základy neumíš a budeš hodnotit PES? 8-o

0/0
26.10.2010 13:36

m3my

Re: Re: FIFA vs PES

To je zas vidět, že ty si FIFU nejspíš nehrál. PES hraju asi 5 let abych tohle věděl, že ta tvoje chůze, neni zas tak úplně chůze, on se totiž soustředí na balón a blokuje. Navíc je stejně ve fifě ještě o pomalou chůzi navíc, jelikož tam máš jen na joysticku podle polohy... pomalou chůzi, chůzi, běh a pak na dalšim tlačítku sprint. Ikdyž je to maličkost. Nejvíc jsem se ale pobavil na R2, R1 R^ na PC trunu konzole nejsou !! ;-D

0/0
29.10.2010 14:43

m3my

Re: Re: FIFA vs PES

btw a když tak vydedukuju, tak ty si hrozně moc zahleděnej do PESka, snad na každý názor (komentář) máš odpověď, argument, narážku, ale že tohle je diskuze o PC fotbalu a ty to hraješ dost pravděpodobně na konzoli, ti připadá v pořádku. Každopádně, kde bereš tu jistotu, že zrovna fotbal je stejný jak na PC tak na konzole?

0/0
29.10.2010 14:59

kolia15

FIFA

sice nemuzu hodnotit PC verze ale konzolovy PES 11 nesaha konzolovy FIFE 11 ani po obal :D PS3 verze FIFA 11 je v soucasnosti nejlepsi fotbal na trhu. A kdo rika neco jinyho tak si lze do kapsy a je nejvic zaslepenej.

0/0
22.10.2010 13:06

Leftism and censorship killer

Re: FIFA

ale kolik si toho odehrál v pes 11 ty rozubrado, nic že? ;-D;-D;-D

0/0
22.10.2010 14:57

Salfinho.

Re: FIFA

Toto je recenze na PC verzy chytrolíne.. Většina hráčů evo paří na PC a né na konzole a to i tvůrci z konamy ví, proto si myslim, že větší pozornost věnují právě PC verzy. Stejně jako EA věnuje pozornost hlavně konzolým... U PC vyhrává PES, u konzolí FIFA..

0/0
22.10.2010 17:36