Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejzajímavější střípky z World of WarCraft: Cataclysm + nové video

Na Blizzconu 2010, herní akci společnosti Blizzard, jež provozuje on-line titul World of WarCraft, bylo zveřejněno přehršle nových informací týkajících se nadcházejícího rozšíření Cataclysm. Vybíráme ty nejzajímavější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackened Halo

:/

v čom je WoW lepšie mmo oproti ostatnym mmorpg? Pár som ich hral ale nedokazalo ma to zabavit na dlhu chvilu...tak s WoW by to bolo podla mna asi o tom istom...

0/0
25.10.2010 7:30

BranMakMorn

Re: :/

je to o tom ze vlastne vetsinu veci co te napadne tam najdes a pokud ti neco rika svet warcraftu tak neni o cem, hra je navic lehce pochopitelna ale v endgamu i celkem vyzva, ja si nestezuju

0/0
25.10.2010 12:32

Aruj

nic nového

Bohužel kouzlo teto hry je čím dál menší.Začalo to tím,že aliance dostala shamany a horda paladiny.Do té doby byly taktiky za každou frakci přece jen odlišné.Rozdíly mezi charaktery se čím dál tím zmenšují.Viz "Bloodlust" u maga v Cataclysmu,každá heal klasa obdržela AOE heal atd.

Sloučení save 10 a 25 man...no coment.Když tak člověk kouká co tam bude nového..tak v podstatě nic...jen nastavovaná kaše která již spoustě lidem nic neřekne.Doufám,že brzo vyjde nějaké další slušné MMO,protože po 5 letech hraní na offiku již v hraní nehodlám pokračovat s příchodem Cataclysmu.

0/0
24.10.2010 16:54

orb77

Re: nic nového

Presne, s WoW sem zazil krasne chvilky, ale uz od prichodu WOTLK je WoW v podstate mrtve. Predpokladam, ze Cata bude jen povestny hrebicek do rakve. Mimochodem jestli ti muzu doporucit tak MMO GW2 vypada velice dobre. Podle me se bude moct rovnat i s WoW (co do poctu hracu). Pro info navstiv CZ fan stranky, jsou tam prelozeny prakticky vsechny uz vydane informace.

0/0
24.10.2010 21:21

RockStar

Re: Re: nic nového

WoW a GW2 jsou diametrálně odlišné hry. Jendna je víc PvE a druhá je prostě jen PvP. A mě holt prostě víc baví PvE... Tak radši volím WoW. A s těma hráčema bych to nerovnal... Jestli v asii to hraje x milionů lidi tak je to k ničemu potřebuje evropské servery.

Jinak taky pláču co se děje s WoW. To skončilo vydáním patche 3.2 Ulduar byl poslední instance... Co za něco stála...

0/0
24.10.2010 22:07

orb77

Re: Re: Re: nic nového

GW 2 jeste ani nevyslo :), takze spekulace jestli to je spise PvP nebo PvE je zde jaksi nesmyslna, navic o PvP zatim Anet nic podrobnejsiho nevyzradil, takze muzem jenom odhadovat jak moc bude propracovana. Navic WoW uz nehraje tech stale omitanych 10 milionu hracu co kdysi, spousta prevazne hardcore hracu uz WoW nehraje, navic musis ubrat tech par milionu cinanu, kteri museli skoncit, kvuli zakazu vlady.

0/0
24.10.2010 23:31

Aruj

Re: Re: Re: Re: nic nového

tak je pravda,že zatím valná většina inf o GW2 byla k PVE obsahu spíš než k PVP..je pravda,že určitě tam bude i slušné PVP...

0/0
25.10.2010 0:24

genchiskan

Re: Re: Re: nic nového

WoW neni rozhodne PVE,borce.Rv

0/0
25.10.2010 12:13

genchiskan

Re: Re: Re: Re: nic nového

jen

0/0
25.10.2010 12:52

Aruj

Re: nic nového

GW2 má být zaměřeno primárně na PVE ..na PVP spíš TERA.

Osobně čekám na Star Wars TOR.

0/0
24.10.2010 22:20

orb77

Re: Re: nic nového

Me TOR hodne znechutil z ukazky gameplaye...ty pohyby a boj samotny vypadal velice odbite, ale tak mohly to byt klamne zabery. Navic Star Wars jako MMO mi proste nesedi, neni nad klasicke mece, dyky a kuse.

0/0
24.10.2010 23:33

orb77

Re: Re: Re: nic nového

odbyte

0/0
24.10.2010 23:34

qsubt

Re: nic nového

a o tom to je, a spousta lidi na to nejak zapomina... "po 5 letech hraní na offiku již v hraní nehodlám" - jakou jinou hru ste hrali 5 roku? Kazda zabava ma svou zivotnost a proste WoW je vycerpane, a ze se tak moc divite ze ti HARDOCE hraci odchazeji a nehraji, to je prece jasne ne? Kdo zacinal napr v 15ti, tomu je dnes 20.... a jde na VS, kdo zacinal ve 20, tomu je 25 a ma treba rodinu.. To je snad uplne pochopitelne, ze kdyz vas neco kdysi bavilo... ze ten pocit uz zadny datadisk nemuze navodit, objevovani nepoznaneho... Ted uz vas nic neprekvapi ani nevivede z miry, a to neni jenom o WoW a jeho dalsich 10 datadiskoch, ale i o hrach budoucich, Ty si uziji predevsim ti "novi" a ne vy. U nize zminovaneho GW2... jak dlouho tu vydrzite? Rok, mozna dva. Dyl ne. nejde srovnavat a pritom cestovat v case, srovnavat pocit z LK s pocitem kdyz ste poprve vlezli do MC a cumeli s hubou otevrenou. Ste smesni;-D

0/0
25.10.2010 1:54

BranMakMorn

Re: Re: nic nového

pod tohle se podepisu, ja poradne zacal hrat wow s prichodem TBC a doby SSC a TK povazuji za to nej co sem zazil, i hc dungy v te dobe nebo jeste nez sem zacal chodit kara, ale i tak se na novy datac tesim, porad me ta hra bavi a kdyz je rozumny kolektiv kolem me, hra me bavi neskutecne

0/0
25.10.2010 8:27

TT777

Re: Re: nic nového

Přesně tak!

0/0
25.10.2010 9:49

Aruj

Re: Re: nic nového

Souhlas..sám mám přes 35 a rodinu,ale hraní je můj koníček takže věkem to nebude.).Wowko není špatná hra,problém je v tom,že bohužel nic tak komplexního mezi MMO v nabídce není.Zkoušel jsem snad všechny placené MMO co mezitím vyšli na EU trhu,ale prostě kvality Wowka to prostě bohužel nedosahuje.

A to je právě to...hrát pořád dokola tu samou hru už prostě po 5 letech netáhne.Raidy se stavají spíš povinností než zábavou.

Pro hráče co to hrají už dlouho to chce již změnu,proto určitě zkusím tu Teru,nebo GW2 než opět další datadisk k Wow.

0/0
25.10.2010 11:01

RockStar

Re: Re: Re: nic nového

S těmi raidy máš pravdu. JE to totiž tak, že dnes chodí raidy každej. Nic k tomu nepotřebuje. Prostě doleveluje a jde do raidu. Dřív než ses do nějakýho raidu dostal musel si na sobě hodně makat. A pak když ses tam dostal byl jsi z toho šťastnej.

A to je jedinej problém proč HC hráči odcházej, oni se snažej jak blázni aby to měli první a bůh ví co ještě. A za měsíc je někdo dožene. (ICC buff, nepočítejte paragon to je hříčka přírody:) )

Ale i normální průměrnej hráč jako já. V malý guildičce jsem si všechno vydřel, každej kill byl těžce vyprogresovanej a ty když doděláš teď 80 za 3 týdny budeš mít lepší gear než já. To je ten problém.

Raid má bejt za odměnu. Něco pro co musíš pracovat aby ses tam dostal. Nejlíp kdyby to bylo udělaný pro celou guildu. Nejenže by to stmelilo guildu, ale myslím si, že lidi by měli pro co hrát. Nějaký questy např. A pak by ste šli do raidu. Za dobře vykonanou práci. A tam progresovali. A pak by přišel novej raid (patch). A zase by byla kupa práce než se tam dostat.

Ne ten paskvil co je teď. Přijdu dodělám a konec.

0/0
25.10.2010 11:24

orb77

Re: Re: Re: Re: nic nového

Presne WoW prestala byt vyzva, kdyz se na to podivas z hlediska PvP hrace tak za dob TBC nebyl problem sundat 3 hrace naraz, stacil skill, lepsi equip, a trocha stesti, dnes mas problem sundat 1 hrace, cele PvP se dnes toci na 5 spellech, ktere rotujes porad do kola, uz to neni jak kdysi. Proto se tesim na GW2.

0/0
25.10.2010 11:40

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

ja to stejne nechapu jak to muze stale nekoho bavit,beru to z hlediska normalnich her,hraju to tak 14 dni,kdyz je neco lepsiho tak i treba mesic,pak to odinstaluju,a tak porad dokola,nemyslim si ze MMO jsou v tomto nejak zlvast jine,rozhodne nepochopim jak u toho muze nekdo vydrzet napr. 2 roky a dele ja jsem to vzdy tak po pul roce zabalil nevim proste mne to prislo furt dokola dokolecka,furt ten stejny venec,a vzdy jsem si rikal nac sedet u jedne hry,a zbytek dobrych her mne unika,mozna je to tim ze jsem spise a predevsim hrac her,a nechodim do nejake hry jen chatovat atd,nikdy mne ani nebavilo si psat na qipech,icq,FB,a podobne,a tyhle MMO mne prave pripadaji ze clovek tam chodi spis jen kvuli tem lidem,jen kvuli nejakym virt.kamaradum!,vzdyt je to takova hloupost,mne toto nikdy nebralo,radeji si dam nejakou strategii ci kvalitni RPG a jsem naprosto spokojen.a lidi mne absolutne ve hrach nechybi! abych se bavil,navic ja jsem nikdy nedovedl a nedovedu zkloubit offline hrani z online.bud si vyberu cestu toho a nebo toho,nejde vse najednou,hlavne z casovych duvodu.!omlouvam se za pripadne hrubky...............................

0/0
25.10.2010 13:05

RockStar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

A kdo ti to bere? Ty si dělej co chceš a hraj si co chceš nikdo z nás tě WoWko hrát nenutí. My tady diskutujem jako hráči WoWka. (I když já už jsem spíš bejvalej a jen sleduju to dění a možná se zapojím zas do Cata). A to, že tě WoW nebaví nebo, že tě nebaví si psát na icq to nás přece nezajímá. Až se bude diskutovat o tvojí oblíbený hře tak si diskutuj tam. (Nebo o tom icq.) Chápeš jak tvoje názory jsou zcela irelevantní k tématu? To je jakobys poslouchal někoho ve vlaku jak se baví dva lidi o WoWku co půjdou dejme tomu za raid a ty bys jim z ničeho nic řekl "mě nebaví hrát online hry a nechápu jak to můžete hrát". Nikoho ale nikoho to nezajímá. Až do tý doby dokud se nebude rozebírat téma "mám hrát WoW nemám hrát WoW" pak se připoj do diskuze, ale pokud si diskutuje nad směrem kterým se Blizz vydal s Cata a celkově s WoW. Tak radši pomlč a neflamuj...

0/0
25.10.2010 13:13

qsubt

Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

tak tuto cast nelze pominout, protoze je to nesmysl "cele PvP se dnes toci na 5 spellech, ktere rotujes porad do kola, uz to neni jak kdysi" ---- ty jsi asi "kdysi" nikdy nehral, zrovna PVP bude treba ted v Cataclysmu komplexnejsi nez je ted.. hral jsem i Betu Cata, takze si to necucam z prstu. A ty jsi asi nikdy nehral "pvp" v puvodnim WoW, tam to byly instakilly bezne, ted je to jeste pomerne "balanced", a z pohledu warloka je to ted tak na 24 keybindu na komplexni a kvalitni pvp hrani a v Cata to bude tak o 3-4 bindy navic.. nejaky spely navic + komba se soulburnem, takze tech tvych 5 spellu nevim nevim. ale to je detail. Proste prirozene starnuti hry + starnuti puvodnich hracu nejde zastavit:-)

0/0
25.10.2010 18:11

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: nic nového

tohle se mi libi, ze neni vyzva? tys dal LK na hc? nebo RS na hc ci tribute isanity v togc 25? pochybuju a jeslti jo tak nejsi jen tak nejaky hrac ale prave hc hrac, hraci vyzvy maji ale malokdo je chape 

to same s tim pvp , jasnze ze sis v tbc dal v full last pvp setu 3 green nobiky ale to ted das na pohodu taky protoze jsou tam takove rozdily az to neni pekne

0/0
25.10.2010 12:45

RockStar

Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

Proboha proč by sme furt měli dávat LK 25 HC? A kde si co si? Dyť to je pro profi hráče co za to maj sponzory. Který maj dva stejný alty jak maina aby to mohli na nich prograsovat a pak si to daj s mainem. To už ale není raní to už je práce.

My se bavíme o normálních lidech který to taky chtěj mít jako zábavu. A prostě když mám malou guildu tak co? O to ze mě dělá horší hráče? Když nemám LK 25HC? Nemám na to holt prostě čas. Ale zas na druhou stranu do toho věnuju dost času kterej tam není vidět (v dnešních poměrech). A chtěl bych to přesně jak jsem napsal. Předtím, nějakou práci a za to odměnu (myslím ve WoW práci a pak odměnu).

0/0
25.10.2010 13:06

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

co to meles? ja si lk hc nedel ale vubec to neni o nejakych profi hracich a sponzorech , to mozna top 5 guildy maji nejake takove hrace kteri to daji o mesic driv nez ostatni ale to neznamena ze normalni hraci co se zajimaji a jsou v rozumne g to nedaji. je to jen o skillu  nepotrebujes na to 1000x altu, ani byt sponzorovan proste nic, krom mit cas v dobe progressu hrat a vedet jak hrat

0/0
25.10.2010 15:48

RockStar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

Bože.. Asi si zase nepochopil o co mi jde... Připadáš mi jak jeden ten co si o sobě myslí, že je skill ale holt na to jeho guilda nemá a chtěl by do lepší ale oni ho nevemou ze spousty důvodů. I když se cejtíš, že ty na to máš jim to dokázat. Ty jseš ten pravej aby tě vzali. Chtěl bys aspoň tu možnost....

Já jen aby to bylo těžší se do těch raidů dostat aby to bylo něco co je za odměnu. Jako to bylo dřív. Ne jak je to teď. Že domlaskneš 80 a jdeš do ICC. Ty bossové jsou těžký. Představ si kdyby nebyl buff a byl jen HC mod. ICC má těžký bosse jak prase. Ale to jak je k tomu contentu přistupováno je špatně. Někomu to tak vyhovuje někomu ne. Mě akorát tohle prostě mrzí. A mně osobně tu hru to trochu znevažuje a nemám motivaci ji hrát dál. Upřímně k čemu je nějakej tribute? Jen dostaneš mounta a titul. A jinak to nikdo nepozná (pokud nesedíš na mountovi nebo nemáš titul), že si to dal dokud se nepodívá do achievu.

0/0
25.10.2010 15:59

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

jenze ten buff je kvuli tomu aby to dali i low hraci prave vis, aby se blizz nesral s dungem ktery si zajde a da 3% hracu jen proto ze jsou hc, a to na tom nechapes ty, zaprve ten buff jde vypnout a za druhe jje tu jeste hc lk a ver ze mit z nej mounta porad neco znamena a nema ho kdejaky moula jak se tu snazis naznacit ( teda krom tch co maji desitky tisic g a u dobrych g si to zaplati )

takze hraj si tu chytraka jak chces to ze hra pro tebe nema dostatecne vyzvy je tvuj boj, ma jich dost a nektere se hodne tezko delaji ale holt vetsina z nich nema fialovou barvu ale je ve zpusobu achievmentu, a to ze tu tvuj mozecek vidici fialky neumi pobrat neni muj problem, ale neboj i na takove jako jsi ty mysli blizz a v cata to aspon ze zacatku nepujde tak lehce

0/0
25.10.2010 20:17

RockStar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

Tu poslední větu si vystihnul:) První Tier bude úžasnej... PAk přijde patch posune Tier na uroveň justice bodů a bude to zas to samý...

WoW bylo nehranější MMO i přesto, že dávalo end game content malé procento lidí... Proč asi? (I když teď ho hraje ještě víc... Ale myslím si, že to je jen otázka času:) )

0/0
25.10.2010 20:44

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

jenze to tam je abys nemusel s altem jako dylina prochazet vsechny raidy , je to easy ale jako u postav lprochazet znova a znova raidy ktere nikdo nechce chodit to bych se moc daleko nedostal

0/0
25.10.2010 20:47

RockStar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

Ale dřív to taky nebylo... Než máš alty to je jediný co tě u WoW drží... Ale mě prostě takej styl nebaví... Mám radši tu svojí jednu postavu a na ní si pracuju. Teď tě WoW baví jenom kvůli altů. Děkuji nechci... A neříkej mi, že beze mě se WoW obejde a že ho nemusím hrát. Ale mě baví (bavilo) když bylo TBC. (Vanillu jsem nezažil škoda.) Ten styl mi prostě přišel lepší.

0/0
25.10.2010 21:24

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

v tbc to ale zacalo, zacalo to zulamanem a sunwell plateu a to proto abys mel sanci do datace jit BT a MH a neprogressovat svechny raidy co byli predtim

0/0
25.10.2010 23:56

Tharn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nic nového

"Že domlaskneš 80 a jdeš do ICC. "

Na to zapomeň.

Domlaskneš a jdeš do HC dungeonů, to ano. Pak musíš poctivě sbírat emblemy (dnes justice pointy), abys měl T9/10 výbavu. Bez možnosti lézt aspoň do ToC-10 (na což potrebuješ v PUGu 5k+gs (což je lepší výbava, než tam vůbec padá) to trvá několik měsíců. Trochu ti možná pomůžou ICC dungeony, ale pokud hraješ tanka/healera, tak tě bude strašně shazovat slabé vybavení a budeš hodně wipovat.

Teď s JPs je to o něco snažší ale máš strašně málo času to dohnat (vzhledem k tomu, že Cata je podstatně větší gear reset než TBC/WLK a v první zóně padají věci na úrovni ToC25H).

Teprve pak se můžeš pokoušet dostat do ICC-10. Musíš ale s gildovní grupou, protože PUGy tě nevezmou (máš moc malé gs). Samozřejmě, pokud tě gilda protáhne, tak je to tvoje plus. Ale to mohla udělat i za opěvovaných časů Naxx-Classic.

0/0
26.10.2010 18:28

genchiskan

Re: Re: Re: nic nového

hmm prave ze ti je 35 a mas jak pises rodinu,tak nechapu ze to stale hrajes,ja kdyz jsem jeste bydlel z rodici,tak jsem wowko hraval,ale ted uz mam dite a pritelkyni,tak to slo proste stranou,a jsem jen na offline hrani a vyhovuje mne to mnohem vic,pobavim se uplne stejne a hlavnenejsem na nikom a nicem zavisly.!

0/0
25.10.2010 12:20

RockStar

Re: Re: Re: Re: nic nového

A není to snad jedno??? Pokud chodí normálně do práce a odvádí rodině to nejdůležitější. A co si budem nalhávat to jsou peníze, tak co je komu po tom??? Nic. Pokud kvůli WoWku sere na práci a kvůli tomu na rodinu tak to by si zasloužil pár facek ale takhle? Ať si to třeba hraje celou dovolenou doma, když rodina za jeho peníze pojede na někam na dvoču.

Mě tyhle názory vždy rozesmějou. CO je lepší sedět doma u televize čumět na tupý televizní programy nebo sedět u toho kompu a hrát to WoW? Je to přece jedno. Obojí je nahovno. Ale sme lidi a nemůžeš po nich chtít aby furt dělali záslužný věci.

0/0
25.10.2010 13:17

Aruj

Re: Re: Re: Re: nic nového

můžu tě ujistit,že moje rodina již pěknou řádku let funguje tak jak má a děti je věnováno spousta lásky a péče.To,že někdo má rodinu a hraje ve svém volném čase online hry neznamená,že své blízké zanedbává,nebo nedej bože neplní své rodičovské "povinnosti".

To jestli někdo ve svém volném čase rád sportuje,čte si,chodí do hospody,hraje online hry,rybaří ,nebo co já vím...je to jen jeho osobní věc a záleží jen na jeho na jeho úhlu pohledu na aktivity při kterých si odpočine,odreaguje od denních starostí atd.

0/0
25.10.2010 15:38

genchiskan

Re: nic nového

ono wowko je uz dlouhodobe,jen nastavovana kase,se divim ze to stale lidi jeste bavi:-P,ja si radeji zahraji nejakou tu novinku,nez roky tvrdnout u jedne gamy Rv.to proste nemuze bavit to uz je asi jen zavislost.a ne zabava

0/0
25.10.2010 12:12

zlopras

kdyby

kdybych neměl kvůli škole tak málo času, hrál bych to pořád

0/0
24.10.2010 15:12







Najdete na iDNES.cz