Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové velké on-line hry krachují a krachují

Nároky hráčů jsou vysoké, tradiční projekty nemají velkou šanci uspět a jsou příliš drahé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vtech

to je jasny

Vsichni hrajou Starcrafta, tak nemaj cas na kraviny ;-)

0/0
27.10.2010 22:57

genchiskan

Re: to je jasny

spis wow,a navic jak vyjde GW2,tak vetsina prejde tam!....

0/0
28.10.2010 10:56

slanecek

Re: Re: to je jasny

Povídali, že mu hráli...

0/0
29.10.2010 15:05

genchiskan

Re: Re: Re: to je jasny

mas snad nejakej problem?

0/0
29.10.2010 17:57

Chlcony

Re: Re: Re: Re: to je jasny

Tomu sám nevěříš. :D

0/0
29.10.2010 18:51

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

R^

0/0
30.10.2010 1:06

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

RvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
30.10.2010 12:41

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

to si jeste reknem:-)

0/0
30.10.2010 12:40

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

GW2 rozhodně nemůže konkurovat WoW Cataclysmu :D

0/0
30.10.2010 13:25

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

ale rozhodne muze konkurovat Aionu,Warhameru,te sracce AOC atd....

0/0
30.10.2010 15:20

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

a navic u mne je nej.GW,wow newow.Rv

0/0
30.10.2010 15:22

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

uz je GW lepsi jen kvuli tomu,ze nemusim chodit nejake dementni raiiy,a slusny eqip si je mozno sehnat i na vlastni pest,vlastni praci,tak jak je to i napriklad v klasickych RPG,a ne spolehani se na nejakou partu !!NESHOPNYCH!!  idiotu,a staleho se doprosovani,nekoho o neco!jsem clovek kterej je rad ze nemusi byt na nikom zavislej,a GW2 mne toto nabidne aspon co se tyka PVE....

0/0
30.10.2010 16:10

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Takže vlastně nehraješ MMORPG, nýbrž klasickou "Diablo Style" klikačku. Proboha, jak tohle "online Diablo" můžeš srovnávat s hrami, jako jsou WoW, AoE, WHO, atd? :D

0/0
30.10.2010 17:21

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

hmm ted si mne opravdu pobavil,odkdy je GW klikacka,to je spis WOW nemyslis?

0/0
30.10.2010 18:19

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Tys z rychlíku neviděl WoW. Že tě nebaví raidy? To je na WoW to nejzábavnější. Radši už přestaň prudit s tou tvou grindovací "MMORPG", kterou ty hraješ jako single RPG.

0/0
30.10.2010 18:50

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

grind je hlavne ve wow ty lolku.

0/0
30.10.2010 19:01

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Já jsem ve WoW nikdy grindit nemusel :)

0/0
30.10.2010 19:25

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

tak jak si to teda resil?

0/0
30.10.2010 19:37

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Co konkrétně?

0/0
30.10.2010 21:37

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

v GW2 to ma byt udelano chytre aby tam vylozene grind byt nemusel,kdyby si se o hru trosku zajimal tak by si to vedel.

0/0
30.10.2010 19:04

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

navic hra pro lamy a decka

0/0
30.10.2010 18:20

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

kazdopadne je videt ze si GW nevidel ani z rychlikuRv

0/0
30.10.2010 18:27

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

a dalsi + je to ze je to zadarmo..

0/0
30.10.2010 17:03

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Není co říkat, GW 2 nemá ani v nejmenším šanci na velikána typu WoW. A tady není žádné ale, prostě nemá mu čím konkurovat, pochybuji, že by ho blizzard vůbec bral jako nějakou překážku ;-)

0/0
30.10.2010 20:52

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

ale,ale panacku,tomu sam neveris:-)

0/0
30.10.2010 21:48

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Tady není v co věřit, to je normální věc. I kdyby byl nějaký GW boom, tak to nebude taková bomba, aby to byť jen WoW pocítilo

0/0
30.10.2010 22:21

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

nerikam ze wow,ale zbytek MMORPG to pociti urcite,AOC urcite.Rv

0/0
31.10.2010 11:13

Chlcony

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

Ale to zase prr, srovnávat AoC s GW je velká urážka pro GW. :D Tyhle GW porazí IMHO s přehledem, byly to takový..nafouklý omyly

0/0
31.10.2010 15:46

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je jasny

jj to mas pravduR^

0/0
31.10.2010 17:54

Orin

Oldies

Problém nových her, je že nepřekvapí. Věcí "To už jsem někde viděl." je přespříliš. Další problém je nevyladěnost her a end obsah prakticky neexistuje (raidy,epic qvesty). WoW vyšel jako hotovka. I EQ2 na to byl dobře a to přes brutální HW nároky. Ale přežil, kvůli malé konkurenci.

Staré koncepty jako Everqest či DAoC jsou stále aktuální. Vracím se opět a znovu k EQ2 a Lotro, protože prostě z mého pohledu nikdo nic lepšího nenabízí. To samé platí pro WoW či EvE pro jiné hráče.

0/0
27.10.2010 16:55

Dru Zeree

Re: Oldies

Musím souhlasit, že WoW, EvE a Lotro patří mezi dnešní špičku co do zábavnosti i propracovanosti. Ale pokud si dobře vzpomínám, WoW rozhodně nevyšel jako hotovka, jen byla tehdy menší konkurence a tak ten půl rok dolaďování po vydání mu tolik neublížil

0/0
27.10.2010 17:34

Glock Mark IX

Re: Re: Oldies

Když vyšel WoW, tak první end game contest byl Blackrock Spire pro 15 lidí, teprve s prvním velkým patchem přišlo Molten Core (40), potom s odstupem času Blackwing Lair (40), Zul Gurub (20), Ahn Quiraj (20 + 40) a Naxxramas (40). Potom přišly datadisky ....

0/0
27.10.2010 20:59

slanecek

Re: Re: Re: Oldies

Mohl bys do toho započítat i Stratholm, ten byl taky pro 10 lidí.

0/0
29.10.2010 15:07

Subo

...

To je jejich smula, kdyz ty hry delaji blbe... narvou do toho miliardy a vysleek nestoji za nic... at se seberou a stravi rok hranim korejskych onlineovek, kterych jsou mraky. vetsinou zdarma a vetsina je hratelnejsi nez ty zapadni monstrprojekty...

0/0
27.10.2010 16:28

slanecek

Re: ...

Myslíš ten grinding?

0/0
29.10.2010 15:08

Dru Zeree

Záleží, jestli hra splní očekávání

AoC před startem nasliboval hory doly a polovina věcí tam nebyla + hromada bugů, velké HW nároky a už to jelo.

Naopak Lotro a GW úspěch měli a mají, Lotro díky svému světu, který si prostě fanoušky knih Tolkiena udrží na uspokojivém počtu (před F2P asi 320K hráčů, ted přes 1 milion).

Největší naději vidím v TERA (zaměřovací systém, záleží z 90% na schopnostech a skillu hráče + westernizace pro USA a EU) a GW2 (event systém). SWTOR zatím bohužel s ničím nový nepřišel, snad si nechávají ty hlavní novinky pár měsíců před spuštěním.

0/0
27.10.2010 11:06

Guderian1

Re: Záleží, jestli hra splní očekávání

Jo´jo o Tere jsem jiz take dosti precetl ten system zamerovani se mi take zamlouva .Teru  prezentuji to tak ,ze hra bude to nejlepsi z online her co hrac muze mit ,kazdopadne pockam si az na vysledny produkt ,aby ocekavani nebylo stejne jako treba u Aionu

0/0
27.10.2010 11:30

BranMakMorn

Re: Re: Záleží, jestli hra splní očekávání

aion to proste zmrsil tim ze praktici nebyl poradny drop lepsih veci a hl levelovani byl tupy asijsky grind mobu , bez q , tohle kdyby pro eu a usa doladili tak to ma mnohem vic lidi, protoze wow v te dobe hodne omrzel a hodne hracu zacalo hrat prave aion, takze stailo tohle zmenit a myslim ze by tam zustali, takto s vratil k wow a jeste byli radi :P z toho plyne ze pro wow je mozna i dobre kdyz nekdo vyda zmrsenou onlinovku, protoze si pak hraci uvedomi jak je ta hra skvela :DD

0/0
27.10.2010 12:39

Subo

Re: Re: Re: Záleží, jestli hra splní očekávání

Ne kazdy miluje questy a vadi mu grind, ale na Aionu bylo nevic pokazene PvP  a to byl jeste k tomu hlavni tahak hry...

0/0
27.10.2010 16:45

genchiskan

Re: Re: Re: Záleží, jestli hra splní očekávání

pockej az vyjde GW2,sam si ji hodlam kupovat,auz jen kvuli tomu ze nemusim platit nejake blbe mesicni poplatky,navic,libi se mne ze je to rozdelene na PVE a PVP takze mne pri qesteni nebude nikdo obtezovat,krom mobu.a az udelam maximalku muzu si v klidku chodit areny...

0/0
28.10.2010 11:02

Guderian1

online hracu neni nekonecne mnozstvi

Neni se cemu divit, byla a je spousta onlinovek ,kteri propadli diky sve megalomanii jako totalne zabugovany AoC s nic nedelajicim endgamem hry.

Nebo Warhammer stavel filozofii jen na PvP ktere je sice paradni ,ale to cloveka nebavi porad dokola a chce hrat i PvE coz hra moc nenabizi.

Dalsi pecka ktera mela sesadit wowko z trunu mel byt Aion obrovske ocekavani, jeste vetsi zklamani (alespon v Evrope a Americe) kde sikmooci pojali hru jako tupou grindovacku,nic jineho tahle hra neni ani nenabizi a v PvP je snad nejvice zmrseno ze vsech onlinovek co jsem hral.

Dalsi velka megalomanie Vanguard ,ktery take skoncil s absolutnim nedodelanim hry a zadnym konceptem .

GW a Lotro bych zaradil mezi hry ,ktere se neztratily a nasly si sve hrace,pokud vim tak Lotro dokonce nabizi hrat hru zdarma alespon v USA v Evrope se to chysta zajimevej tah. A takovych onlinovek je spousta ono svet potencionalnich platicich hracu neni nafukovaci a pokud hra nenabizi lepsi alternativu nez-li soucastne uspesne onlinovky,tak proste v dnesnim svete neuspeje.A na to vyvojari casto zapominaji na mentalitu hracu ,ktera je jina v Asii a v Evrope  atd. atd. Meritko je dnes bohuzel penize a okamzity zisk nad kvalitou a urovni hry.  

0/0
27.10.2010 10:45

___LuboS___

Re: online hracu neni nekonecne mnozstvi

Zdarrr,

osobne si myslim, ze uspech WoW-u se uz nebude opakovat a producenti ocekavajici milionove zastupy predplatitelu zaplacou nad vysledkem ...

Vidim to tak, ze se to ukaze (potvrdi nebo vyvrati) s prichodem SW:TOR, hlavne po pocatecnim boomu spojenym s mohutnym hypem ...

Osobne je mi nejvic lito AoC, ta hra mela potencial, jak po strance combatu, tak i po strance graficke i pribehove ... bohuzel dojela na bugy, ktere se sice podarilo odstranit ale hraci uz presli jinde ...

- LuboS

0/0
27.10.2010 12:48

Subo

Re: Re: online hracu neni nekonecne mnozstvi

...tech problemu tam bylo vic.

0/0
27.10.2010 16:41

___LuboS___

Re: Re: Re: online hracu neni nekonecne mnozstvi

jeee, nazdarrr Subo ...

- Durr ...

0/0
27.10.2010 17:29

genchiskan

Re: Re: online hracu neni nekonecne mnozstvi

AOC byla hovadina od sameho pocatku.Rv

0/0
28.10.2010 11:05

genchiskan

Re: online hracu neni nekonecne mnozstvi

nemas tam lineage,tam je pvp taky jedno z nejhorsich.

0/0
28.10.2010 11:04

genchiskan

Re: Re: online hracu neni nekonecne mnozstvi

alespon,podle mne,ve srovnani s takovim wow napriklad.

0/0
28.10.2010 11:06

houhou

.

kdyz tech x let vyvoje a utracene stamiliony usd nejsou na tech hrach videt, tak se nikdo nemuze divit, ze za to lidi nebudou platit, neni mozne aby open beta vypadala jako nejaka ranna alfa verze a ostry start budil ve hracich dojem placene bety, navic vsechny ty krachujici hry maji nebo mely zasadni chyby v hernich mechanikach, zkratka dokud tomu sefuji hlupaci tak to nemuze dopadnout jinak

treba lotro melo celkem hladky start a vydelalo, to ze ted upada je jen problem toho, ze to vlastnik zabalil a prestal dodavat novy obsah

0/0
27.10.2010 8:46

Subo

Re: .

Ano konecne prispevek sice strucny, ale da se s nim souhlasit.

0/0
27.10.2010 16:40

paine

Problém

je podle mě v tom že WoW, má za sebou universul původních dílů hry a svůj vystavěný svět a legendy ato právě přimělo hráče koupit si WoW.Možná že kvalita hry upadá, ale když není ta správná náhrada tak co dělat že?? Sice vycházejí nové online hry ale ty vycházejí prakticky z ničeho a proto tak nezaujmou, přecejen Warcraft je prostě legenda.

Tím neříkám že by ostatní hry byly špatné a možná sou i lepší, ale jak sem řek - vycházejí z ničeho a to je prostě problem.

0/0
27.10.2010 8:16







Najdete na iDNES.cz