Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kuba zuří nad odstřelem Castra ve hře Black Ops

Komunistický režim na Kubě zuří. Důvodem je možnost pokusu o likvidaci mladého Fidela Castra ve válečné akci Call of Duty: Black Ops od vývojářského týmu Treyarch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hondra

Svět se v ,,,,, obrací

Krajně se mi to nelíbí.Cod opět nuceně(Obě mise mohli být klidně vyškrtnuty, nebo poupraveny) šokuje, tak jak to bylo v modern warfare 2 s misí na letišti.Je to hnusné, podlé a takový druh reklamy já nemám rád.

A také doopravdy věřím, že to může mít špatný vliv na děti(Především ty z USA), které si nedokážou vytvořit vlastní názor a vše co je v médiích berou jako pravdu.

P.s.:Zjistěte si historii o Kubě vs. USA, zjistíte že problém není Castro a jeho režim, ale USA ;-€.

0/0
12.11.2010 21:48

Shal

Re: Svět se v ,,,,, obrací

Oni si můžou do hry dát co se jim zachce. A když se ti to nelíbí, tak to prostě nehrej.

Nebýt Castra a jeho rudých pošuků, tak je Kuba bohatá země. Havana byla v té době turisticky daleko zajímavější než Las Vegas.

0/0
13.11.2010 15:03

Chlcony

Re: Svět se v ,,,,, obrací

Já v celé serii Call of Duty zabil stovky němců, stovky Ruských teroristů, několik desítek čečenců a stovky Ruských výsadkářů. Nyní několik desítek Kubánských policistů a vojáků, ale oni se poserou z jednoho bídnýho diktátora, pane bože! Co na tom šokuje? Co je reklama? Co chceš zakazovat, vyškrtávat? Mohl by sis s tím všivákem podat ruku, co se nelíbí vyškrtneme, cenzura! CHA!

0/0
14.11.2010 2:25

jo16da

Re: Re: Svět se v ,,,,, obrací

Cenzura tu je pořád a všude jak např. v USA tak i tady u nás. I já zabil ve hře tisíce lidí různých národností ale všichni měli jedno společný byli to jen bezejmené postavy. Mají právo projevit svůj nesouhlas vždyť by se takhle zachovala každá země.

0/0
14.11.2010 22:14

Lord of the Station

jo

Fidel uz ma z Black Ops jiste davno Platinu, ale bude tady remcat;-D

0/0
12.11.2010 17:33

Ej.dzej.rimmer

...

Hral je hodne,hodne spatna.Mluvim o playstationu verzy.Predevcirem koupeno a dnes jsem to vratil do obchodu a vzal misto toho moji Fable 3 at ma radost holka :o) Nerikam,ze je to uplnej propadak ,ale grafika otresna,vzhled zbrani divnej a zvuk jeste horsi,ale tohle vsechno bych dokazal tolerovat krome aiming asist v multaku.MW 2 jsem hral jak dabel s prumerem 2.50 a v black ops najednou vsichni umi strilet a pritom to jsou ti steni co hrali MW2...rikam si ,tak fajn nejaka vyzva a pak se podivam do optionu prepnu aming asist na povoleno a nasel jsem zakopanyho psa.Hru pro retardy nehraju.

0/0
11.11.2010 19:26

holubrider

Re: ...

Střílečky hraju pořád ale není to jen o míření ,bohužel běžně to takhle funguje - pár lidí co to už má zmaklý běhaj se začatečníkama co maj myš maximálně citlivou a nedokážou se trefit ani do končetin a ty co to o uměj si pak myslej kdoví jaky nejsou bouchači a berou jedno hodnocení za druhym.Časem s praxí se totiž naučí trefit se kde kdo pokud neni uplně levej,jen to chce trpělivost.Tahle aspon hra donutí k nějaky taktice,ale aspon to chce třeba přidat možnost serveru kde je automatický miření vypnutý.S tím jak to ted je taky nesouhlasím

0/0
11.11.2010 23:36

holubrider

Re: Re: ...

myš - respektive u koznole joystick

0/0
11.11.2010 23:37

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: ...

Neni pravda.Ano mireni si muzes trenovanim zlepsit ,ale zaroven je to i o rychlych reakcich.Nekdo ti zmakne rychle zamerit jeden cil i ,kdyz vidi na obrazovce 3 a nekdo je v rychlosti zmakne sejmout vsechny.FPS ma byt o rychlosti a presnosti mireni a o tom celkove kdo to hraje lip .Tim ,ze je tam pomoc mireni je to jen o tom ,kdo koho prvni uvidi a zmackne cudlik.Samozdrejme strategickej pohyb po mape k tomu taky patri ,ale to radim proste k umeni hrat FPS.Nejde jen pobych splasene po mape.Znat mapu a vedet ,kde se kdo objevi jak se nepratelum dostat do zad je taky zaklad.Ja kdyz hraju TMD prvni vec co na zacatku udelam je ,ze bezim na opacnou stranu nez vsichni ostatni.Z pravidla mi jsou spoluhraci jen na obtiz ,tak je dobry je pouzit na odlakani pozornosti :o)

0/0
11.11.2010 23:58

cogger

a takto to vyzera v hre:

http://i56.tinypic.com/dyk3zo.jpg

0/0
11.11.2010 19:22

gandolf

Re: a takto to vyzera v hre:

pěkný obrázek díky :o)

je fakt, že vidět na tomto obrázku sebe taky by mě to nenadchlo, ale... nebyl jsem několik desetiletí diktátorem a dost bídným :o)

0/0
11.11.2010 23:12

Shal

Re: a takto to vyzera v hre:

Jen ať si Fidel zvyká. Však si ten bastard nic jiného nezaslouží

0/0
12.11.2010 11:58

Exni!to

.....................

V Godfather 2 se taky strilelo po Fidelovi a nikdo neremcal  ;-D, navic je  to celkem realne, kdyz se CIA snazilo zabit Fidela tolikrat, tak tohle byl dalsi pokus, Black Ops sem jeste nehral ale myslim, ze v ty hre ste ho taky asi nezabili............. Jinak on si Fíďa taky nic jinyho nezaslouzi  ;)

0/0
11.11.2010 17:41

roman00

Re: .....................

EE odpráskl jsem jen dvojníka xD

0/0
12.11.2010 17:29

korwin

recenze

už příští týden! Tedy přibližně týden potom, co má hru celý svět několikrát dohranou;-D

0/0
11.11.2010 14:20

Dr.Figh+er

Re: recenze

Asi tak. Na kvalitu a rychlost recenzí je to tu většinou marné, ale c!povinky tu v novinkách napíšou někdy dobré.

0/0
11.11.2010 14:46

jo16da

Chápu to

Celkem je chápu amíkům by se taky nelíbilo kdyby byla hra ve které je cílem zabít jejich prezidenta.

0/0
11.11.2010 14:03

vaclavj1

Re: Chápu to

Ja americkeho prezidenta uz v minimalne jedne hre zabil a ze by s tim byl nejaky velky problem nevim.

0/0
11.11.2010 14:11

ODSCSSD 5

Re: Re: Chápu to

jo? Ale urcite se ten prezident nejmenoval Bush nebo Obama zejo

0/0
11.11.2010 14:32

Dr.Figh+er

Re: Re: Re: Chápu to

Je to jen hra. Co je komu co po nějakém státě Kuba a jeho elitních představitelích. :D

0/0
11.11.2010 14:45

jo16da

Re: Re: Chápu to

Ale určitě to nebyla tak známá hra jako je CoD.

0/0
11.11.2010 15:00

roman00

Re: Chápu to

Jde ho zabít dokonce i v téhle hře.....v Zombie módu hraješ za Kennedyho, takže když tě ty zombie zabijí, tak jsi zabil Kennedyho xD A v online tam je ještě Nixon, Mcnamara a Castro, takže tihle všeci tam můžou vlastně zemřít

0/0
12.11.2010 17:31

generál Custer VIII.

Kubánští komunisti ještě nepochopili

že počítačové hry neprodukuje americká vláda. ;-D;-D

0/0
11.11.2010 13:27

ch.

Re: Kubánští komunisti ještě nepochopili

haha presne, ale nie len hry, ale vobec komunisti nechapu, ze  tovar a sluzby produkuju sukromnici, a nie vlady a uradnici.

0/0
11.11.2010 14:11

smurf_me

Re: Re: Kubánští komunisti ještě nepochopili

tak mi povec preco sa tak ohradzli ked si v MP casti hry mal hrat za Afghanistan... ??? aj v CS si hral ze Terroristov... a nepremenovali to koly tomu...

0/0
11.11.2010 16:25

Dr.Figh+er

Re: Re: Re: Kubánští komunisti ještě nepochopili

Tak mají vliv, maj moc korigovat, když se jim něco nepozdává, přecejenom vláda určuje pravidla a zákony země, ale hry opravdu nevyrábějí a domnívat se, že by do hry úmyslně cpali a protlačili jméno Kastrola (že by z toho měli tak akorát malé hovínko), je jen absurdně nastavené myšlení, ale mnohým nepochybně blízké. Prostě tvůrci hry, "jakási" firma využívá historické reálie a Kuba je moc malinká a slabá, aby dokázala obsah hry pozměnit  a bestak ji to ani nevadí, protože takhle alespoň mohou v duchu jejich nepřátelské rétoriky vůči USA zase něco žblebtnout a jsou na pár let dopředu spokojeni.

0/0
11.11.2010 17:41

Shal

Re: Re: Re: Kubánští komunisti ještě nepochopili

Protože to vadí Američanům. A když to vadí Američanům, kteří jsou nejdůležitější potencionální zákazníci, tak to vadí i producentům.

0/0
12.11.2010 11:55

czDante92

omg

Přestaňte tu spoilerovat retardi!

0/0
11.11.2010 13:26

nakorbena_svine

Re: omg

Nebo na nás pošleš Fidela?

0/0
11.11.2010 13:32

czDante92

Re: Re: omg

Pošlu Fidela i s bráchou :P Ale vážně, to jako když čekáte před kinem a někdo se před váma začne bavit o tom kdo je vrah...

0/0
12.11.2010 9:13

nakorbena_svine

Fidel?

Black Ops mám dohráno a myslím, že Fidel může být klidný. Na konci epizody, kdy měl být Castro po smrti, se najednou objeví živý a vysvětluje "svému vrahovi", že originál Castro je on a že mrtvý Fidel byl jeho dvojník. Tolik k dějové linii.

PS: Sory za spoiling...

0/0
11.11.2010 13:07

fakovnik

Re: Fidel?

;-D;-D varovanie "spoiler" sa vacsinou dava na zaciatok ale np ;-D

0/0
12.11.2010 17:12

Noli tangere circulos meos

prinejmensim je to nevkusne

predstavime li si situaci vice versa, kdy kubansti agenti by virtualne likvidovali vsechny americke presidenty, kteri na Fidela posilali agenty s cilem ho zabit. Myslite ze by reakce ze strany ameriky byla jina? Dovedu si predstavit ten medialni cirkus, ktery by z toho udelala amerika. 

0/0
11.11.2010 13:03

calimerostv

Re: prinejmensim je to nevkusne

ale ved to je podla skutocnosti, USA vyvijalo spolu s americkou mafiou mnozstvo planov na jeho odstranenie a aj pokusy boli, pamatam na nejaky jed co mu planovali podat. castro by to mal praveze ocenit lebo tam ukazuju svoj charakter

0/0
11.11.2010 13:21

Cikánek

A co tohle ?

A to, že po kubánské revoluci tuto zaplatilo životem v následných represích desetitisíce vesměs nevinných odpůrců Castrova režimu - to je v pořádku ?! ;-€

0/0
11.11.2010 12:53

Stoik2

Re: A co tohle ?

co desetitisíce--..milióny!!;-D

komiku

0/0
11.11.2010 13:03

Vhailor

Re: A co tohle ?

Pokud si člověk vědomě vybere nějakou stranu pak bych řekl, že to jeho nevinu docela neguje. Ale jinak, samozřejmě, není to v pořádku.

Rovnež je však dobré uvést, že za Batistova režimu to v pořádku taky nebylo.

0/0
11.11.2010 13:04

calimerostv

Re: A co tohle ?

Lepsie im bolo za Batistu a Americkej mafie

0/0
11.11.2010 13:26

Vhailor

Re: Re: A co tohle ?

jak se to vezme. Nezaměstnanost do 20%. Pouze 1/3 domů zásobena vodou. Po roce '61 nevzdělanost obyvatelstva klesla z 24% pod 4%, zevedena pracovní povinnost (i když neefektivní).

Týdenní mzda síce klesla ze 6 na cca. 5 USD, ale za cenu rozsáhleho zvýšení sociálích služeb.

Kubánci které znám, říkají: "Je to velká bída, ale Castro udělal alespoň něco" Čímž se dá zhodnotit jeho vládnutí. (přechod z velkého zla, do o něco menšího zla).

Názorově se tady určitě neshodnem. :-)

0/0
11.11.2010 13:41

vaclavj1

Re: Re: Re: A co tohle ?

nektere ty parametry by se v case zlepsovaly nejspis bez ohledu na konkretni rezim

kazdopadne ten stat mel podle meho mnohem vetsi potencial, ktery byl za ta leta dost promrhany (nemluve o tom, kolik penez tam utopilo treba Ceskoslovensko) a je otazka, jestli se jeste nekdy skutecne chyti, protoze dohnat nekolik desetileti zaostavani proti svetu se zcela nedari ani byvale NDR

0/0
11.11.2010 14:10

Vhailor

Re: Re: Re: Re: A co tohle ?

to je pravda, na tomhle se shodnem.

0/0
11.11.2010 14:30

on2.

Re: Re: Re: Re: A co tohle ?

no za to muze hlavne USA, ktere puvodne nekomunistickeho Castra donutilo hledat pomoc u CCCP.

0/0
11.11.2010 17:19

ch.

Re: Re: Re: A co tohle ?

nezamestnanost, zasobovanie vodou, nevzdelanost a nominalna mzda nic nevypovedaju o urovni krajiny, hlavne ked su vytrhnute z kontextu doby.

0/0
11.11.2010 14:14

Vhailor

Re: Re: Re: Re: A co tohle ?

Oni jsou perfektne zasazené do kontextu doby. Ale strašně rád se nechám od tebe poučit, jaká uroveň "krajiny" teda skutečně byla, pokud odmítaš příjmout fakt o podmínkách v jakých ti lidé žili, a evidentně jenom proto, že ti to neladí s tvým světonázorem.

0/0
11.11.2010 14:29

on2.

Nejlepsi atentat byl, kdyz CIA poslala na Fidela agentku

Fidel ju okuzlil a svedl, takze z atentatu nakonec nebylo nic.

0/0
11.11.2010 12:48

ununun

Kuba je asi nervák

No tak když vám ten Kuba zuří, tak ať si nastaví nižší obtížnost, pak už ho snad sundá.

0/0
11.11.2010 12:38

Stoik2

Ona ta hra je vůbec celá jak v žoldu USA :)

.....anti-komo a ruso, za ruským výzkumem  kosmu uvádí nacisty, přitom to byli právě amíci, co je využívali, z Bajkonoru udělají vrakoviště, krvelační vietnamci, a s pár týpky porazíte téměř celý sovětský svaz;-D...a hra sama o sobě je snad i pro průměrnýho američana hloupá, ratatata bum bum, jdete neohroženě a jen střílíte armádu za armádou...já tu hru protrpěl a je to škoda a zmaření titulu CoD...!!

0/0
11.11.2010 12:37

calimerostv

Re: Ona ta hra je vůbec celá jak v žoldu USA :)

za celym vyskumom vesmiru je nacisticke nemecko, je to znamy fakt - prve rakety a vedcov si mocnosti podelili

0/0
11.11.2010 13:25

Shal

Re: Ona ta hra je vůbec celá jak v žoldu USA :)

Tak to prostě nehrej :) Je to americká hra o amerických hrdinech.

0/0
12.11.2010 11:53

on2.

Měli by dodat i protiscenar

treba moznost zastreleni Kennedyho.

0/0
11.11.2010 12:24







Najdete na iDNES.cz