Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nahotinky v reklamě na Kinect

Sex prodává, to ví snad každý. Nahá těla půvabných žen také, o tom není nejmenších pochyb. Není se tedy čemu divit, že se objevila reklama s dvěma odhalenými krasotinkami na systém Kinect k Xboxu 360, který umožňuje ovládání her jen pohybem těla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yuri337

Slabé

Moje mladá má větší...

0/0
15.11.2010 10:17

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Slabé

jj a u kolen co? ;-) trochu jsi zamrzl, velikost uz davno neni to o co jde

0/0
15.11.2010 10:48

skyl789

Re: Re: Slabé

" velikost uz davno neni to o co jde"

aahahaaha :D  tak to si teda zadrel chlape :D 

ako odkedy velikost neni "to o co jde"? to by ma fakt zaujimalo :D

Velkost bude vzdy hrat rolu... je to zakorenene v muzskom mozgu. Samozrejme s adventom silikonov, roznych podpornych pushup zariadeni (:D) a novsie Photoshopu sa uz na nu pozera inak - ale evoluciu neojebes :D  Ak sa najdu pekne tvarovane big naturals tak malokto odmietne :D

0/0
15.11.2010 11:54

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Slabé

Tak to nevim jakej ty budes chlapak, ale kdyby jsi mel v hlave neco jineho nez obrovske dudy, tak by jsi vedel, ze v poslednich par letech uz nejde o velikost, ale o tvar, big natural uz davno nejsou v mode ;-) A tvrdit opak je to samy jako tvrdit, ze kazda zenska chce mit doma frajera s 30ti centimetrovou kladou ;-)

0/0
15.11.2010 12:09

gatekeeper

Re: Re: Re: Slabé

Ty jsi taky retard

0/0
15.11.2010 12:32

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Slabé

Retardi jste leda vy dva nade mnou. Na co tady narazite? Ze "dulezite je to, co je uvnitr" ? :  D

To je sice mozna pravda, a puvabna myslenka, nad kterou srdicko zaplesa - ale realita je uplne jinde. To by mohlo byt jasny snad kazdymu. Bohuzel to byvaj prave ti, co si pripadaji strasne inteligentni, kdo si mysli, ze na ne veci jako ty "big naturals" neplati - a ze to z nich dela osvicence, nebo snad i jakysi vyssi stvoreni, schopny prohlidnout skrze primitivni pudy  :  D.  Ono na tom "prohlednuti" neni nic tezkyho - a kdo si to mysli, jen dokazuje ze primitiv je on.. Takovy povrchni kecy, co tu predvadite jsou jasny uplne kazdymu. Ono jde proste jen o to, (jak uz to nahore presne vystihl) ze evoluci hosi neochcijete. Matka priroda to ma takhle poreseny miliony let. Pokud to nekomu prebije to, ze takovy kozy "dneska nejsou v mode", asi by se mel prihlasit do nejakeho sociologickeho programu  :  D

Nebo pokud na vas dobre stavena dama opravdu nijak nepusobi, bohuzel to nebude tim, ze byste byli "chytrejsi" nez ostatni, ale proste tim, ze jste proste spatne naprogramovany. Rekl bych "vadne zbozi" - sorry

0/0
15.11.2010 14:06

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

... a to ja prosim na kozy rozhodne vysazenej nejsem.

Jen me rozciluje, kdyz blbec dela blbce z jinyho. Trochu si to v tech prechytralejch palicich srovnejte..

0/0
15.11.2010 14:09

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Vulgarismy si nech od cesty chlapecku, rikam ti vseobecne mineni, tak se s tim smir a nebres, neberu ti tvuj subjektivni nazor, ale opravdu doby, kdy byla Dolly Buster ci Pamela Anderson idealy uz davno pominuli, koukni se jake zeny leti ted, schvalne jestli tam najdes nejakou s Dckama ;-) Ja si blbce budu delat z koho ja uznam za vhodne, pokud nekdo odsoudi zenskou, ze jeji prsa nevazi vic nez ona sama, tak to pro me blbec bude a budu z neho blbce delat a ty se klidne stav na hlavu a odstrkuj usima, ale priste zkus nejdriv napsat poradne argumenty a ne nejake poznatky od chlapu z JZD Rv

0/0
15.11.2010 14:22

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Vsak jo.. Komu se libi velky kozy (jakoze mne teda ne), je to typ co patri do JZD.. Neco tak stupidniho by asi ani ty jezedaci nikdy nerekli.

Tady se fakt neda chytit niceho aspon trochu rozumnyho, tak mi dovol rict jen to, ze pokud ti prijdou srovnatelny kozy Dolly Buster a Pamely Anderson, tak tvuj nazor "normalniho chlapa" ani zajimat nemusi. A ne - ani tu Pamelu bych nebral jako ideal - i kdyz v tech plavkach to vypadalo fajn..  :-P

0/0
15.11.2010 14:36

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Srovnatelny byly v tom, ze si zajem a karieru vyhonily na silikonech a megaprsach ;-) A tezko se chyta clovek neceho rozumneho, ale nadavku opravdu neberu jako "uspesny zachyt" ;-)

0/0
15.11.2010 15:03

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Mno to ja taky ne - mozna proto jsem psal, ze se neni ceho chytit, ze..

0/0
15.11.2010 15:11

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

1) chlapecku do socialniho programu se prihlas maximalne ty, kdyby jsi sledoval deni krom diskusi v hospode, vedel by jsi, ze napr. boom okolo zvedsovani poprsi pomoci silikonu davno zanikl, vedel by jsi, ze misto toho se plastiky zabyvaji upravou tvaru a ze idealni velikost prsou je zhruba takova jako ma ta divka vlevo a ze velike jsou skoro na obtiz

2) pokud se chces orientovat na prirodu, tak to jsi opet trochu uletl ;-) ale od pocatku se nezamerovalo na prsa, ale na boky, zeny se vybyrali podle toho jak jsou schopne rodit ne podle toho zda na ne muzes hrat Rumbu

3) Vylezlo i spousty clanku a spousty diskusi, kde i normalni chlap vam nerekne "cim vetsi, tim lepsi", ale rekne vam presne to co tu pisi, ze Ccka jsou maximum a vetsi jsou hnusny, naopak vy jste se nam trochu opozdili a zustali jste u vesnicanu v hospode ;-) Takze vadne zbozi jste mozna vy, ale vysvetluj to nekomu, kdo si mysli, ze clovek od prirody ma rad jedine balonky :-/Rv

0/0
15.11.2010 14:18

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Tak jo - ja nereagoval ani tak na tebe, ale asi se rad hadas..

1) Tohle je samozrejme pravda - nikde jsem nepsal nic, co by to popiralo. Takze diky za papouskovani vseobecne znamych veci

2) "Velka" (asi se celou dobu chytate prave toho slova - dobre, reknu teda "idealni") prsa jsou znamkou plodnosti zrovna tak, jako siroky boky. Ocividne si proste myslis, ze jsi tady jedinej, kdo kdy o podobnejch samozrejmostech slysel - neco ale vynechavas..

3) Ja jsem taky ten "normalni chlap". A z vesnice taky zrovna nejsem - za takovej "argument" by se asi mel nekdo tak nechutne inteligentni, jako jsi ty, spis stydet, ne? Tady to tak mozna ani nikdo nemyslel, ale celou dobu narazim jen na to, jak lidi radi rikaj veci typu "na kozy se diva jen primitiv". O zadnych "balonech" a "30cm kladach" tu nikdo nepsal.

0/0
15.11.2010 14:30

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Velka prsa opravdu nejsou znamkou plodnosti ;-) ale to by jsi musel vedet, ze vetsine zenam se s tehotenstvym prsa zvetsuji. Proc bych se mel za ten argument stydet? Ja si za nim stojim, co znam lidi z mesta, tak jsem od jedinyho neslysel, ze by chtel zenskou, ktera dokaze z prsou si udelat salu, tohle slysim akorad tak z vesnice a pokud mi nekdo na muj puvodni prispevek, kde jsem psal, ze velka prsa davno nejsou v mode, napise, ze nejsem chlap ci neco o evoluci atd. tak by me zejimalo jak me chces presvedsit, ze nemluvim s vesnickym buranem ;-) a pokud si nepochopil s prispevku, ze to o 30cm ci balonech bylo prirovnani, tak je to s tebou jeste horsi nez jsem si myslel ;-) Jinak pokud je to tedy "vseobecne znama vec" mohu se zeptat, proc tvuj prispevek sel proti ni ci ji pomijel jako nedulezitou? Proste a jednoduse jak jsem psal na zacatku, velikost neni to co byvalo a davno uz neni v mode, je uz pouze par jedincu, kterym se libi, ale na standart to nestaci i s tou vasi "evoluci" ;-)

0/0
15.11.2010 14:44

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Velky prsa nejsou znamkou plodnosti? Zbytecne se nebudu hadat - tady asi bude na vine spatny skolstvi.. Z ceho jsi usoudil, ze nevim, ze se behem tehotenstvi prsa zvetsuji? Nepodporuje to nahodou prave tu "teorii" o znamce plodnosti?

Jestli ten tvuj supermozek funguje zhruba tak, ze "hloupe reci=buran z vesnice", tak uz vazne nejsi nic jinyho, nez imbecil k pobaveni publika - nezlob se..

Neustale tu meles dokola, ze "velky kozy nejsou v mode", coz je stejna debilita, jako ty tvy ostatni projevy. Myslis teda, ze vrozeny pudy (a radsi znovu zduraznim, ze ty ma kazdej nastaveny jinak) podlehaj necemu jako je MODA??? Spatny je to leda s tebou - misto toho urazeni se zkus aspon nepatrne zamyslet.

Ukaz mi, kde jsem popiral tu "vseobecne znamou vec" (i kdyz z toho bordel tezko rict, kterou myslis)

A jestli jses schopnej evoluci oznacit jako "tu nasi", tak je to jen dalsi dukaz toho, kdo je tady ten "vesnickej buran". Navic radne vylizanej, zaroven s neporazitelnou "vlastni pravdou" - smrtici kombinace  :  D

0/0
15.11.2010 14:56

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

To neni o skolstvi, pokud ma holka Bcka ci Dcka, tak to o plodnosti rekne naproste nic, to by pak bohyne plodnosti byla nafukovaci balon ;-) pokud mas nejakou teorii, tak se s ni pochlub, ale v zivote jsem nikde neslysel nebo necetl o tom, ze zena s velkyma byla vybyrana protoze byla plodna, naopak si myslim, ze by nebyla chtena z duvodu namahy a neschopnosti vykonavat prace, samozrejme se nebavim o holkach co maji "nesmrtelna" prsa (kde nic neni, tam ani smrt nebere), ale opravdu se nerozlisovala nikde plodnost na zaklade poprsi.

Dale vidim zase osobni urazky, ktere maji mozna znamenat, ze se snazis nekoho branit, ale delas to zpusobem, kdy jses pak dalece horsi, jinak tam slo o HOSPODU a vesnici hlavne v pomeru, ze maji chlapy potrebu se chlubit, ktereho ma vetsi prsa a samozrejme tomu i odpovidajici retorika.

Popirani? A co reci jako "realita je ale uplne jinde" nebo "kdo si mysli, ze na ne big naturals nepusobi" ;-)

evoluci jako tu "nasi" o cem to mluvis? Od zacatku mluvim o tom, ze velke prsa nejsou ideal a v mode, kdo rikal, ze jsi odchylka od evoluce pokud se ti libi, ne, odchylka od evoluce jsi pouze v pripade, kdy si myslis, ze velka prsa jsou jedina a nejlepsi ;-)

0/0
15.11.2010 15:14

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Tak to jeste jednou zopakuju : JA SI FAKT NEMYSLIM, ZE BY VELKA PRSA BYLA TA NEJLEPSI.  V  ....   ZADNYM ....  PRIPADE .... !

Dobry? Nebo to budes zase vytahovat?  Fajn.

Dale: jsi dost chytrej na to, abys vedel, ze Bcka nebo Dcka ti o plodnosti vlastne nic zarucenyho nereknou. Dobry. Siroky boky jo?? Je to uplne to samy. Jenze jedno jsi vytahl ty, druhy ja. Potom je jasny, co je "pravda", ze..

Uz se tady dal ale nebudu tocit v kruzich - kdybys muj postoj pochopit chtel, pochopil bys ho davno. Tady je to ale jen o honeni ega na internetovejch diskusich - mozna taky znamka plodnosti. Negativni  :   D

Takze ahoj (tesim se na komentar typu "kdo nema co rict, radsi z diskuse utece" : ) Na to dopredu odpovim treba jen to, ze "kdo si vazi svyho casu, ani se do takovejch kravin nepousti")

0/0
15.11.2010 15:23

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

1) nikde jsem nepsal, ze ses na velke ;-)

2) velke boky narozdil od prsou jsou ale z minulosti brany jako znak plodnosti z duvodu, ze dite melo snadnejsi pristup na svet, prsa zadny takovy smysl nemeli, protoze i ta s Bckama dokazala nakojit dite, slo hlavne o vysokou umrtnost a proto bylo drive vice pohlizeno na boky

3) me tvuj postoj nezajima, ja jsem postavil svuj postoj vuci jinemu, ty jsi ho obhajoval a ja ti tve argumenty vyvracel jako "nespravne", do tveho postoje mi nic neni ;-)

4) opet je ciste na tobe zda se do takove diskuse zapojis ci nikoli, ale pak by jsi se mel zapojit dle sveho nazoru a postoje a ne dle toho, ze nekdo argumentove prohrava ;-)

0/0
15.11.2010 16:16

Motal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Nebudu se do tý vaší debaty nějak vměšovat, ale mám trochu dojem, IARKu, že si pleteš pojmy s dojmy. Ženy s širokými boky, řekněme krev a mlíko, byly považovány za plodné z toho hlediska, že na nich bylo vidět, že budou schopny uživit děti. Tloušťka = známka "well being" a hojnosti = o potravu není nouze. Nikoliv snadného přístupu na svět, to je hrozná hovadina přece. Nebo mi chceš říct, že pánevní kosti (chceme-li otvor) se mění v závislosti na váze člověka?

0/0
16.11.2010 3:02

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

ne, nemeni. O tom jsi nikdy neslysel? O zenach s sirokymi boky se vzdy rikalo "tem se bude dobre rodit" atd. Tlouska nevim zda byla znakem hojnosti, jeste jsem neslysel o tom, ze zeny tluste byly povazovany za "dobre" matky kvuli tomu, ze uzivily dite ;-) "siroky boky" a zena "krev a mliko" jsou 2 ruzne pojmy, ale pokud slo o deti, tak opravdu byly lepsi zeny s sirokymi boky, protoze umrtnost deti byla opravdu vysoka a s tim nemelo moc spolecneho to zda zenska mela 150 nebo 90kg, tady slo hlavne o umrtnost deti pri porodu, ale i zen ;-) Mozna ti to prijde jako hovadina, ale pokud se dite narodilo, tak se dalo krmit klidne i jinym nez materskym mlekem. Proto slo o "boky" jako o "panev", ktera se prave nedala moc ovlivnit, jinak by pak nezalezelo na zene, stacilo by ji vykrmit. http://wikipedia.infostar.cz/h/hi/hip.html Koukni dolu na hystoricky vyznam boku ;-)

0/0
16.11.2010 7:21

Motal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Pověz mi, čím žena v takovym paleolitu (Věstonická venuše) krmila ještě dítě, budeme-li předpokládat, že domestikace zvířat teprve v neolitu a to jen v omezené formě. Tím co se ulovilo? Kořínky? Ale no tak.

0/0
16.11.2010 13:20

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Ps. pravdu vetsinou mam, ne z toho, ze bych ji chtel mit, ale proste protoze jsem ve vetsine pripadu chytrejsi nez kritizujici a mam cas se nad tim zamyslet, kdezto on to sem soupnul ve spechu, pokud to neni schopny obhajit, tak kdo rika, ze pravdu nemam ;-) To zda jsem vylizanej uz necham na tobe, zda se nad timto vyrokem podepsalo to co pisu nebo jak to pisu ;-)

0/0
15.11.2010 15:18

gatekeeper

Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

tak nevim kdo je tydy přechytralej, ten tvůj psychoblábol jsem ani nečetl jak je to dlouhý ;-D A co je uvnitř mi je taky fuk, jen tady zastávám názor že malý prsa jsou taky boží, žádná hlubší myšlenka. bla bla bla :-P

0/0
15.11.2010 14:29

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Tak po tomhle prvnim radku bych od tebe ani "hlubší myšlenku" necekal  :  )

Domejslel jsem si k tomu tvymu vykriku neco, co tam vubec nebylo - ok..

"zastávám názor že malý prsa jsou taky boží" s tim by se dalo souhlasit  :  D

0/0
15.11.2010 14:39

Rotoped

Re: Re: Slabé

Dovol mi to uzavrit tim, ze se vratim na zacatek - vsechno dal je beztak prekrouceny "by mr.Demagogio"..

Na tohle bych se musel zeptat, co je "davno", a co je "to o co jde".

Protoze zdravej chlap se otoci za tim, za cim mu automaticky zahvizda mozek (at uz to jsou dudy az na zem, nebo mensi citronky). Neridi se pseudovedeckyma studiema a imbecilnima anketama, nebo clankama v Maximu.

Sto lidi, sto chuti - to plati i tady. Jedinej neoddiskutovatelnej fakt je ten, ze chlapa ke kozam tlaci sama priroda - kazdej ma tu idealni velikost nastavenou jinak.

0/0
15.11.2010 14:45

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Slabé

davno je mysleno radem par let, kdy prestal byt ideal Pamela ci Dolly a silikony vsude "o co jde" melo byt vyraz pro "chtene od muzu" a "zavist od zen", driv zeny trpeli komplexi a nechali si prsa zvetsovat kvuli chlapum coz dost jim i vadilo a zeny se zbytecne dusevne ci fyzicky trapily, v dnesni dobe je uz standartem, ze plastika je spise o "vytvarovani" nez "pridani", a presto to neni o tom byt "chlap", neni to o tom po cem se otocic, ale o tom po cem jses schopny se divat, stejne jako se mi libi Ferrary, ale jako auto bych ho nechtel atd. ano otocis se za tim protoze ti to prijde zajimave ci hezke, ale behem dne ses otocil za dalsima deseti, ktere je meli mensi, hezci a pouzitelnejsi. Tohle neni tak o prirode, stejne jako neni o prirode mit chlapa s kladou, je to spis o sebevedomi, ze mam neco "maxi", prirovnal bych to k sexu na jednu noc oproti normalnimu vztahu, ano mozna si to chce dost chlapu vyzkouset a sahnout si, ale zarucene to z nich vetsina nebude chtit mit doma ;-) A jak rikam, neni to o velikosti, nektera holka vypada dobre s Ackama, nektera s Cckama a nektery slusej Qcka. Takze z toho plyne ano, je hezke, ze jeho pritelkyne ma vetsi, ale - no a co? Moje taky. Par let uz je vykrik "poradne velky melouny" trochu mimo ;-)

0/0
15.11.2010 15:01

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Slabé

Tak vida, ze to jde i bez demagogie, urazek, a celkem i objektivne.. .. v ramci moznosti..  :  )

Ne ze bych se vsim souhlasil, ale takhle uz by se byvalo dalo normalne diskutovat..

Jen si jeste rekni, jestli k tem autum taky citis sexualni pritazlivost. Jo - chapu, ze je to prirovnani. Jenze sex.pritazlivost prave k nicemu prirovnat nejde. U tech aut ti tvy evoluci vymakany, provereny pudy nerikaj "uuuuuu - tohle faro musis mit, to je to spravny.."

A ano - radsi nez naprostou kravu s dokonalym poprsim si na trvalej vztah taky vyberu super holku s "ne-tak dokonalym poprsim" : )  Ale rikej to tomu primitivnimu hovadu uvnitru  :  )

Jo - ja ho tam mam. A neberu to jako vadu - tak to holt byt ma. Kvuli nejaky pochybny "spravedlnosti" nemuzu popirat neco, co je takhle hluboko. Neatraktivni slecny na to holt doplacej, ale kdo za to muze? Oni chlapi maji zase jiny normy, ktery nemusej jit tak snadno splnit..

0/0
15.11.2010 15:17

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Slabé

Ne, nepritahuji me holky s obrovskym poprsim a spis se mi libi vic mensi ci stredni dobre tvarovany, tobe to muze mozna prijit, ze "hezci" = "vetsi", ale jak jsem psal jiz na zacatku, tohle uz neni tolik v kurzu. Ps. ja nejsem ten co zacal s urazkama a demagogii, ja jsem predlozil fakt, ze dnes proste velka prsa nejsou v kurzu a na to mi bylo predlozeno neco o evoluci, s urazkama jsi zacal ci pokracoval ty v reakci na jine, ale vem si co k tem urazkam vedlo a co tebe opravnovalo takto reagovat ;-) Ps. taky pak koukni na casy kdy co bylo psano ;-)

0/0
15.11.2010 16:23

gatekeeper

Re: Slabé

No a? Komu to cpeš spousta žesnkých má větší o to nikomu normálnímu ale nejde :-)

0/0
15.11.2010 12:32

ROSES_LIVE_RESURRECTION

-

novodoba Spartakiada

0/0
14.11.2010 17:13

vhodný příspěvek?

uh lala!

Tohle video mi okamžitě připomnělo svými tanečními kreacemi dívky od Günthera - z Teeny Weeny string bikini ;-D (k vidění na youtube)

0/0
14.11.2010 15:55

VinceCZ

Hypnotizující

Krásné a hypnotizující...;-DR^

0/0
14.11.2010 12:41

Chlcony

Mmm

Tak chci kinect. Pochopil jsem dobře, že k tomu dostanu ty ženštiny?

0/0
14.11.2010 11:44

Regis

Re: Mmm

že váháš to jsou ty japonský robotky, jak tu byly na BW minule ;-);-);-)

0/0
14.11.2010 13:57

Monolith777

Trapné

Je to trapný..., ať už se jedná o cokoliv jiného, doby kdy tohle bylo tabu, hlavně v ČR jsou pryč...

0/0
14.11.2010 11:38

skyl789

Re: Trapné

diky bohu, neviem preco by mali kozy byt tabu... ako keby ich kazdy aj tak nevidel

0/0
14.11.2010 15:16

_Thorus_

reklama?

Nějak nechápu smysl té reklamy. Já bych ani nevěděl že je to reklama na kinetic, kdyby nebylo tohole článku O_o . Za celou dobu tam není žádný náznak X-Boxu a jen tam zmateně skáčou (zajímalo by mě co to bylo za hru). ?

0/0
14.11.2010 11:02

Odulin

Re: reklama?

Podle pohybů Dance Central.

0/0
15.11.2010 14:02

SonOfSparda

bulvar..

niekedy pointu tychto clankov nepochopim... na Nuts.co.uk hrali aj wii sports polonahe modelky a nikomu to nevadilo, oni to robia skor zo srandy, resp. aby uputali navstevnika stranky, nez z komercie

0/0
14.11.2010 10:51

fakovnik

Re: bulvar..

aby uputali navstevnika stranky = reklama = komercia

0/0
14.11.2010 15:29

SonOfSparda

Re: Re: bulvar..

ehm, myslel som ako reklama na kinect ze to nie je, teda titulok klame(zavadza), z hladiska nuts, je tam tolko nahotin ze jedno videjko skoro nic nespravi :D

0/0
14.11.2010 15:51

Regis

no vida

teď už chápu, proč chtějí majkrosofťáci pěkně monitorovat to, co je před očičkama Kinectu ;-)

0/0
14.11.2010 10:38







Najdete na iDNES.cz