Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Need for Speed: Hot Pursuit přináší velké změny, ale pamětníky asi nepotěší

Návrat ke kořenům, to je hlavní heslo nového dílu známé závodní série. Někdo si ty kořeny ale asi bude pamatovat trochu jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal81

Staré dobré nfs

Podle mě je to návrat do starých dobrý NFS 1,2,3. Spousta zábavy, hlavně teda online.

0/0
22.11.2010 10:18

genchiskan

Re: Staré dobré nfs

to urcite ne,je to aspon podle mne,jeden z nejhorsich dilu,takovi pro street je vedle toho naprosto luxusni hra.R^

0/0
22.11.2010 11:57

genchiskan

Re: Staré dobré nfs

to vubec chlapce,ale pokud si nactilety asi te to silene bavi,pro mne zatim porad favoritem NFS PS,uz jen treba svoji obtiznosti,kde to je mnohdy opravdu vyzva.

0/0
22.11.2010 12:04

Michal81

Re: Re: Staré dobré nfs

A hrál si někdy třeba NFS High stakes ? a jinak je mi 29...

0/0
22.11.2010 12:06

genchiskan

Re: Re: Re: Staré dobré nfs

ano hral a bavili mneR^

0/0
22.11.2010 12:17

genchiskan

Re: Re: Re: Staré dobré nfs

ale toto sem ne proste nelibi nemuzu si pomoct no.

0/0
22.11.2010 12:17

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Staré dobré nfs

*mne

0/0
22.11.2010 12:17

Michal81

Re: Re: Re: Re: Re: Staré dobré nfs

Tak je jasný, že nám to musí dát v novém kabátě, ale tratě jako alpy apod byly zábavné, což jsou teď také. Hlavně je to zábava online. Singl za moc nestojí.

0/0
22.11.2010 12:22

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staré dobré nfs

ja vim ja prave mluvil hlavne o singlu,ten az nechutne orezali a kariera je nudna,v predchozich dilech nechybel custom race mod nebo quick race kde si clovek navolil co potreboval dle chuti,nevim proc to do hry nedali,pro mne je to k nepochopeni,to uz je takovi problem tam toto pridat?,opravdu mam cim dal tim vetsi pocit ze novejsi hry stoji cim dal vic za prd.:-P uvidime jestli to treba pridaji v nejakem patchi ci DLC ale neverim tomu.

0/0
22.11.2010 12:27

danhar1

Burnout

spíš než NFS mi to připadá jak Burnout Paradise

0/0
21.11.2010 20:18

Metalista 666

This is urgent!!

Mám zásadní otázku: jde nějakým způsobem přepnout jazyk na angličtinu? Chci totiž vidět ty maníky, co to překládali... To se nedá[>-]Rv

Já těm "strašně cool" větám a divným obratům ani pomalu nerozumím (podobně jako v Burnout Paradise)

... asi už jsem na to moc starý ...:-/

0/0
21.11.2010 0:27

5h1nj1

Re: This is urgent!!

Jsem na tom uplne stejne. Normalni zpusob, jak si zvolit anglictinu jsem nenasel, ale jde to prepsat v registru. Najdes si proste v registru pod softwarem strom te hry a zmenis promennou Language na ‘English’ a promennou Locale na ‘en_US'.

Ta cestina je fakt peklo.

0/0
24.11.2010 10:17

Eclipse_GSX

Jen dálnice?

Co jsem tak zatím viděl z videí, tak grafika krásná, ale najde se ve hře vůbec nějaká úzká silnice? Něco jako v NFS2 SE Himalájská trať? Co jsem zatím viděl obrázky a videa, tak to spíš vypadá na neustálou jízdu po dálnici s minimálně čtyřmi pruhy, a do jednoho by se mohly klidně vtěsnat 2 auta vedle sebe. Třeba tohle video

http://www.youtube.com/watch?v=EuNWfekZPhE

A jsou jich na youtubu mraky... To je fakt celá hra jenom a pouze o ježdění po dálnici? Pokud ano, tak by měli vývojářům utrhnout gule. Pod Need for Speed si představuju rychlou a adrenalinovou projížďku v supersportech. Fakt je to tak zlý?:-(

0/0
20.11.2010 16:36

pan.klobouk

Re: Jen dálnice?

Dalnice (jako fakt dalnice) tam jsou asi dve. Pocitej tak ctyri pruhy tam a ctyri zpatky. Proste hodne mista a velka sire, ale docela husty provoz.

Uzke silnice tvori zbytek, jenze uzke v podani EA. Takze treba jen dva pruhy (ale vetsinou tri) a po stranach jeste pekny pas asfaltu, nez jsou svodidla. Takhle vidi EA uzkou silnici. Nicmene kdyz si to tam posupacis s Carrera GT a pres trista v hodine, je to docela uzke. Jo, na tehle uzkych silnickach neni pro jistotu skoro zadny provoz, aby deckam nekazil zabavu. ;)

Zkratka neni to tak zly, holt ale Hot Pursuit je moderni hra, silnice ala NFS 1 nebo NFS 2 uz se nevrati no... a mohlo byt jeste mnohem hur. Criterioni jsou jeste rozumni, ne jako Black Box.

0/0
20.11.2010 22:23

Eclipse_GSX

Re: Re: Jen dálnice?

Aha, díky za reakci. Tak koukám, že tuto hru asi přejdu a budu čekat dál (a nejspíš ještě hodně dlouho) :-( Chápu, že v dnešní době by asi nikdo nezkousl hru, kde by vjelo dvoustovkou několik aut na namrzlej provazovej most. A ani bych nemusel projíždění jeskyní s opičí hlavou etc. Ale nějak se z toho vytrácí adrenalin. Co jsem tak koukal na videa, tak jsem ještě nikoho neviděl jet "dobře". Viděl jsem jenom ty, co vráží do svodidel a ty, co do nich nevráží. Demo vydali jenom na konzole, tak ať si to strčej do zadní části těla. Na to peníze neměli, hlavně že si natočili Alpskej trailer "k ničemu". Pěkný video, ale prostě "k ničemu":-/

0/0
21.11.2010 1:55

pan.klobouk

Re: Re: Re: Jen dálnice?

Prave, serie NFS je hrozne rozpolcena, od sileny arkadovy dvojky (most, lava, opice) az ke skoro simulatoru Shift. A pak si v tom neco vyber a nastav nejaky mantinely, jednou jsou auta nesmrtelny, pak staci zase jen jeden naraz a koncis. Jednou je to cely o tuningu, podruhy zas jen o policii nebo okruzich. Tezko NFS nejak definovat.

Neni nad to si novej HP nekde vyzkouset, IMHO to zase tak spatny neni. Na dalnicich potkas spoustu aut a klickovat tam adrenalin docela je. I to dobry jezdeni bez chyb se uzije, za policii mas za vsechny narazy penalty, kdo jezdi dobre, ten vyhraje. :) A silnice jsou nakonec taky OK, podobne jako Burnout nemel mega-dalnice, nejsou ani tady. Delat to Black Box, jsou misto silnic vsude letiste.

Ale skoda no, alpskej trailer vystihuje NFS pekne, takhle by vypadal remake prvniho dilu za deset let. :)

0/0
21.11.2010 12:52

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Jen dálnice?

Ok, ještě jednou dík za reakce. Možná to zkusím po Vánocích. Jít do takhle nejistý investice se mi v období, kdy peníze nejvíc lítaj, opravdu nechce. A předpokládám, že to i zlevněj, takže to kdyžtak nebude tak bolet. A s tím vymezením NFS máš pravdu. Jako kdyby pověřili dohledem nad celou sérií pejska s kočičkou:-)

0/0
21.11.2010 13:09

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: Jen dálnice?

Tak, tak. Ani ne po roce vetsinou spadnou EA hry na par stovek. Nevim co sledovali tim, ze nevydaji PC demo. I kdyz ona ta demoverze je taky divna, vybrali nic moc zavody a nic moc auta. Jestli ma tohle nalakat, tak se to nepovedlo. ;D

Vareni dortu ale chapu a je snad i nutny, museji to vydat kazdy rok a sami jsou v pasti. Jak casove, tak s napady. Tak proste udelaji "nejaky auta" a uvidi se. Jako fanda NFS 1-5 ale musim rict, ze novy HP je docela v pohode. Jak jsem sveho casu nenavidel HP2 :) tohle se mi libi. Mozna i diky Burnout propojeni, Paradise taky zabavil.

0/0
21.11.2010 13:39

genchiskan

Re: Re: Jen dálnice?

Prave ze nejvetsi problem vidim v tom ze natom delaji prave criterioni,bylo by lepsi kdyby tahli zpet na ty svoje konzole,tenhle dil je jednoznacne nejhorsi ze vsech,nejvetsi pruser je opravdu absence custom race modu,ve hre je az moc podezreli a nerealny catchup,jedu celou dobu tak na 6 pozici a asi kilometr pred cilem AI zahadne zpomali aby ste ji mohli predjet a dostat se na 1 nebo druhou pozici ten kdo to nevidi je asi slepej,a co se tyka kampane,po dohrani te debilni nascriptovane kampane,nemate v podstate co delat,pokud vas nezajima MP,co se honicek s policii tyka,nekdy to pusoby az dost zmatene a policie je uplne jak smyslu zbavena,co tam predvadi,zbrane mne tam taky vubec nesedi jeste vice to podkopava realitu,toto je prece NFS,ne Crasday,co se grafiky tyka,sice neurazi,ale taky zadnej zazrak a to jsem mnel vse na max predevsim graficke zpracovani aut je chudsi,ve srovnani i se starsim Pro Street,vypadaji auta v NFS HP hur,reknu to takto,kdyby radeji udelali Pro Street2 udelaji mnohem lepe,takto pujde znacka nfs jeste drive do sracek,nez normalne.jestli to pujde timto smerem hra tak pro deti do 12 let.;-O

0/0
21.11.2010 10:53

genchiskan

Re: Re: Re: Jen dálnice?

jeste bych dodal ze hry rozhodne nedoporucuju,kor za takovou cenu:-P

0/0
21.11.2010 10:55

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Jen dálnice?

*hru

0/0
21.11.2010 10:56

genchiskan

nnn

podle mne nejhorsi dil serie ani custom race tam neni,a ten trapnej catch up.

0/0
19.11.2010 14:11

rostan007

Re: nnn

Catchup se snad v sérii NFS už doooost dlouho, aby si všichni zvykli, ne?

0/0
19.11.2010 17:28

genchiskan

Re: Re: nnn

to celkem slabsi hodnoceni hry mluvi za vse,ja osobne bych hre dal tak 55%Rv

0/0
19.11.2010 19:43

beertits

Nejlepčí

je stejně NFS 5: Porsche Unleashed R^

0/0
17.11.2010 14:21

Převodovka

Re: Nejlepčí

R^

jsi můj člověk, to byl naprosto nejlepší díl NFS. Tehdy jsem nežil jinou hrou, takto by měly být pojaté hry o autech. Ta hra tehdy v podstatě neměla chybu a její atmosféra byla neopakovatelná. Na tu by měli navázat, ale nějak na úrovni, ne ve stylu underground a podobných trapáren.

0/0
21.11.2010 12:28

rostan007

Re: Re: Nejlepčí

+1

0/0
21.11.2010 13:38

danhar1

Re: Nejlepčí

v mém případě byla nej NFS4 na play station 1 R^

0/0
21.11.2010 19:41

bitkar

vy koreni

zapominate, ze NFS zacalo jako pomerne SIM (na tu dobu). Idea byla jasna - realny prostredi, provoz, policie, realny auta. Jizdni model taky na tu dobu super, zadna arkada, pohled z kabiny pro vetsi realisticnost. Tohohle se jeste drzela NFSII. NFSIII uz byla dost arkada, ale aspon se snazili s tim pohledem zevnitr. Uz se mi to moc nelibilo, ale dalo se to, ackoliv jizdni model byl hodne hodne hodne spatnej (osa otaceni auta nad predni napravou apod. fyzikalni nemysly). NFSIV(high stakes) byla jen trochu lepsi IIIka. Petka v podobe Porsche se vratilo k simulaci a tem pravym korenum! to bylo asi nejlepsi NFS. Doufal jsem, ze se budou treba priste venovat jiny automobilce ve stejnym duchu. Bohuzel prislo totalne arkadovy HPII, ktery jsem uz fakt prestal hrat rychle. Odrazet se s autem o okraje, jezdit zatacky ve 200 opravdu nebylo to stary dobry NFS. A dal uz to bylo jen a jen horsi. Shift se zdal byt vzpruhou, ale udajne opevovany SIM jizdni model byl spis vysmechem (zadokolky na zabiti, awd divny a predokolky pretacivy). Auta se chovali uplne jinak nez v realu, bylo to pro me nehratelny. Zacatek hry usel, s ale po prvnich dvou dnech, jsem to smazal. NFS od ty doby ani uz nezkousim. Tohle uz je totalni arkada, ktera nema s puvodem nic spolecnyho, takze zadny koreny.

0/0
16.11.2010 14:03

pan.klobouk

Re: vy koreni

Vidim to podobne, podelala to uz sestka, NFS HP2. A to byl vlastne jen remake NFS3 pro PS2. Tam to zacalo, vic arkady, vic rychlosti, vic blbosti (sudy z vrtulniku).

Jenom teda NFS 2 bylo priserny, tam ty auta litaly, to byl naprostej ulet. Po jednicce peklo, jen okruhy, mnohdy divny auta a vysoka HW narocnost s divnou grafikou. Nez prisla 3Dfx verze. Ale hratelny to teda bylo, ve spiltscreenu maximalne. :)

Od Undergroundu ale zacali experimentovat, porad neco pridavali a ubirali, vymysleli a cely to bylo jen o odrazeni od zdi a rychlostech kolem tri set. Pamatuju jak jsem si vytunil Clio, co jezdilo lip jak formule. Moc hezky. :( Jeste ze jsou tady hry jako Test Drive Unlimited nebo World Racing, pripadne Cobry 11. Sice taky blaznivy, ale jizdni model solidni. A nebo i ten Shift, s modem na upravu fyziky a pneumatik uz se to da.

 

 

0/0
16.11.2010 14:15

bitkar

Re: Re: vy koreni

heh, jo ty sudy sem uz malem zapomnel. NFS 2 mela minusy v podobe jen okruhu apod. Ale co se tyce jizdniho modelu, tak v menu byla moznost arcade/simualtion. Na simulation se ty auta chovaly slusne - kazdy jinak. Pamatuju, jak jsme se s brachou predhaneli, kdo da rychlejc to Recko co tam bylo. Nejrychlejsi cas sel samozrejme cistou jizdou jen, do zatacek si musel brzdit, kdyz jsi vylit, tak ses zadrhl, neodrazil. Kupodivu nejrychlejsi casy jsme davali Lotusem (Elis bo co to tam bylo, uz nevim, esprit to nebyl, melo to nejlepsi handling). Byly tam hodne nadupany auta, takze tim byla dana rychlost. Nejpomalejsi tusim byl Lotus Esprit V8, coz neni uplne pomaly auto. Cajti uz tam taky hold nebyly. Bylo to horsi, ale bylo to dobry. Split screen byla bomba :) Grafika na tu dobu celkem dobra, musis porovnavat s NFS I... trojka bez 3DFx taky nebyla zadna slava. Ale kazdej ma jinej vkus.

Undergroundy byly docela zabavny. Skoda, ze nebyl pohled z kabiny apod. Ale nakonec rozumna arkada s rozumnym jizdnim modelem. Skoda, ze chybely poskozeni a auta byly gumovy. Ale zazitek dobrej. Hlavne diky zvukum! a i grafice.

Zahraj si misto shiftu nekdy LFS nebo rFactor ;)

0/0
16.11.2010 14:28

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: vy koreni

Nahoď si do Shiftu Reality mod 2.0. Chování aut se pak výrazně zlepší. Kromě toho, že se FWD auta stanou nedotáčivější, se přestanou auta trapně vznášet. Odpružení mi v originálu dost často nepobralo i menší kopeček a auta nadskakovali a pak se ještě několikrát odrazily, takže konec ve zdi. Nechutně k vzteku a stupidní. S tímhle modem už to nedělá. Plus auta před limitem gripu nejedou do zatáček automaticky bokem napřed, ale držtí stopu. Nad limitem záleží, jak do ní člověk vjede. Pokud auto zhoupnete, nebo pokud se zadní hnanou nápravou pojedete s řádně zmáčkuntým plynovým pedálem, dočkáte se logický přetáčivosti. Já jsem většinu času jezdil s Evolutionem, u toho mi grip snad nikdy nechyběl, ale když už, tak lehce nedotáčel. K přetáčení mu člověk musí trochu pomoc.

Ten mod fakt doporučuju, je zdarma a jedná se jen o přepsání 3 datovejch souborů. Velikost je círka 1 MB, zkrátka brnkačka, a jízdní model se tím výrazně zlepší. Stále tam vidím pár nedotažeností, ale rozdíl je propastnej.

0/0
16.11.2010 14:50

pan.klobouk

Re: Re: Re: vy koreni

Clovece ja myslim, ze NFS 2 mel ty jizdni modely dokonce tri. Krome arcade/sim jeste wild, nebo jak tomu rikali. Skoda, ze se od tohohle upustilo, kazdy by si vybral podle libosti. RBR jako arkada, Hot Pursuit jako simulator, vsichni by byli spokojeni. :)

Ale split-screen byl v NFS 2 vazne uzasnej, na jakejkoliv mod, hratelnost neuveritelna. Grafika byla s 3Dfx taky super, navic se pridala i absolutni plynulost. To spis ze puvodni softwarova dvojka vypadala divne, ale to bylo dany i tim, ze byla cela 3D. V jednicce byla spousta veci jenom jako, 2D a nedalo se jet zpatky, v protismeru.

Undergound se IMHO povedl az dvojka, i lip jezdil navic otevreny mesto. Bohuzel tuningu moc nefandim, to nebylo nic pro mne. I grafika (i kdyz pekna a detailni) diky neonum a rozmazani, uz to taky nebyl "ten pravy NFS" :)

Naopak, ty zkus vylepseni pro Shift, jak pise kolega. Je z toho pak uplne jina hra. ;) LFS nebo rFactor jezdim, ale ne vzdycky chce proste clovek uber realitu, no. A ne vzdycky mam taky naladu vytahovat volant. ;)

0/0
16.11.2010 15:07

genchiskan

Re: Re: vy koreni

nn podelali to az z NFS Pro s treet,od te doby to jde uplne do sracek:-P

0/0
18.11.2010 11:20

kubas_86

Re: vy koreni

přesně, pod todle se podepíšu.Když sem něco takovyho psal na Eurogejmru tak mě tam pomalu vyhlasili jak nfs byla vždycky arkada, byla ale nikdy to nebylo tak šileny jako je to v posledních pár dílech (akorat trosku shift vybočil) tydle hře bych nedal víc než 6ku :)

0/0
16.11.2010 15:28

rubínově rudý banánovník

Re: vy koreni

starej dobrej carmageddon 1 (vyšel 1997) měl fyzikální model uplně někde jinde, žádnej nfs ho v tomhle nepřekonal, co se týče nfs1 (1995), tak i test drive, co jsem hrál ještě v dosu, byl taky uplně někde jinde, tak nelži, to nic ale nemění na faktu, že čtvrtej díl je jedna z nejlepších závodních her vůbec (pro někoho to byl i pátej díl porsche)

0/0
16.11.2010 21:50

pan.klobouk

co byste teda chteli? :)

Taky mam nejradeji NFS 1-5, uz sestka (a dal) serii IMHO pekne pokazila. Ale chudaci EA se fakt nezavdeci. Kdyz jsou to okruhy a docela i sim (Shift) tak je to spatne, kdyz je to jen o tuningu (Underground, Carbon) tak je to taky spatne, kdyz je tam otevreny mesto a policie (Most Wanted, Undercover) tak to taky neni NFS, takze co vlastne?

Novej Hot Pursuit je navrat je korenum, at se nam to libi, nebo ne. Jenom na tom delali v Criterionu, takze je to az moc podobny serii Burnout a je to plny bouracek. A je to taky hrozne rychly, pac je rok 2010 a decka u konzoli se nudi. Tem se jen tak nezavdecite. :) Jinak ale peknou krajinku to ma, supersporty taky, neni tam tuning a porad vas nahani policie, takze? Jezdi to akcne a arkadove, ale to Hot Pursuit 2 taky. A zavodnika vyradite bouranim, ale to v Hot Pursuit 2 taky. Takze? ;D

0/0
16.11.2010 13:11

Alan1ak

Re: co byste teda chteli? :)

EA SIM? podívej znovu se opakuju NFS je NFS.

Pokud chceš simulaci - Forza 3 / GT5. Slovo Simulace uráží jakákoliv spojitost s NFS :)

Jediný co bych si přál je pořádný NFS toť vše takže chudáčsi EA zase schrábou prachy a přístí rok tu mámě opět nějaký "originální titul". Pokud tvrdíš že máš nejradsi 1-5 tak víš o čem mluvím. Tady není o čem debatovat.

0/0
16.11.2010 13:39

pan.klobouk

Re: Re: co byste teda chteli? :)

Psal jsem "docela i sim" navic serie NFS byla vzdycky arkada. Samozrejme, ze Shift se neda stavet vedle rFactoru a spol. Ale Shift je tak nejak presne to, co si predstavim ze vznikne, kdyz klukum z EA reknou "udelejte neco jako GTR 1 a 2, ale tak aby to bylo pro vsechny, bavilo to vsechny a nebylo to zbytecne slozity". Stejne tak NFS Porsche. Neni to simulator, ale z tech starych NFS je nejrealistictejsi a realite nejbliz. Shift a Porsche, to byly hry kde auta jezdila dejme tomu jako auta, do zatacek se muselo brzdit, kdyz to clovek prehnal dostal smyk atd.

ad "pokud chceš simulaci - Forza 3 / GT5" - to myslis ale hodne s nadhledem, ze? Na konzolich OK, tam asi nic lepsiho neni. Ale "pokud chci simulaci" sahnu spis po hrach jako rFactor, LFS, iRacing, GT Legends, cemkoliv od SimBinu a Blimey. Proti nim jsou Forza a GT porad jen prijemne hry s auticky.

ad poradny NFS - taky bych chtel opravdovy a poradny koreny, ale otazka zni, da se to jeste v dnesni dobe? Ty hry uz jsou mimo, zahraj si dneska NFS 3 nebo High Stakes. Je to pomaly, je to nudny, fakt tomu neco chybi - z dnesniho uhlu pohledu. Odjezdil jsem v nich hodiny, ne-li dny, ale znova uz je hrat nebudu a neni to kvuli grafice.

Udelat "poradny NFS" z novyho Hot Pursuit by znamenalo nasadit mu o neco normalnejsi jizdni model, vyskrtnout nitro a trochu omezit ty power-upy. Nechat jen hrebiky a zatarasy. A vubec celou hru zpomalit a donutit policii aby kazdeho musela zastavit jako v NFS 3. Mozna to zkusi fandove a bude nejaky mod. Uvidime. Ale bude to pak jeste tak hratelny jako novy Hot Pursuit je? Tahle hra prece neni zase "tak moc originalni" jen pridali na rychlosti a bourackach. Tak jako se pridavaji shadery a efekty ke strileckam, nebo ubiraji lekarnicky a inventar tamtez. Holt moderni doba, moderni hry, no.

0/0
16.11.2010 14:09

bitkar

Re: Re: Re: co byste teda chteli? :)

mimochodem, pred casem, fakt nedavno, jsem hral Porsche Unleashed a i po letech to bylo dost hratelny. Akorat ta grafika byla desna. Auta se nejak moc naklanely, ale chovaly se pomerne slusne. Furt dost dobra hra! a to je co rict.

0/0
16.11.2010 14:32

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: co byste teda chteli? :)

Jj, Porsche si porad drzi svoji latku. To jediny z NFS 1-5 se da jeste hrat, LAN nebo inet zavody jsou porad OK.

Nedavno jsem stahoval nejakou mod-verzi Porsche, s trochu vylepsenou grafikou, lehce pozmenenym jizdnim modelem a chytrejsi AI souperu. Skoda, ze u toho EA nezustali a prisel konzolovej HP2. Asi nejen ja jsem doufal v NFS Ferrari, NFS Lambo atd. ;D Bohuzel se vzhledli ve Fast a Furious a uz to jelo. Z kopce. :(

0/0
16.11.2010 15:12

Alan1ak

Re: Re: Re: Re: Re: co byste teda chteli? :)

Jj navíc pokud zapátráte v paměti, vždy po vydání nějakého dílu Fast and Furious vyšlo následně NFS jako každý rok s téaticky zasazeným prostředím atd.. holt komerce a EA jdou ruku v ruce. Určitě se jim daří oslovit široké publikum nikoliv však náročnější lhráče, nebo ty co okusili původní NFS série.

0/0
16.11.2010 15:22

Alan1ak

Re: Re: Re: co byste teda chteli? :)

Samozřejme konzolový příklad jsemt aky odkojen na rFactoru, LFS a spol..

Musím uznat že i nejrealističtější model ve Forze (GT5 neznám nevím) není zdaleka takk realistický jako ppříklady které jsi uvedl. To je zase úplně opačný extrém ve kterém si obyč hráč neprojede ani zatáčku.

Jinak naprosto souhlasím. A přesně tak jak jsi to uvedl si to nějak představuju, arkáda je sice arkádou ale založena na skutečnostech.. tedy proč zrovna NOS u policajtu a na autech jako McLaren F1LM? To je nesymsl.. Proč zastavovat někoho tím že ho zničím? Nesmysl.. Je to pár aspektů který ale nepřekoušu.

Holt názory jednotlivců bohužel u EA nerozhodují a nikdy rozhodovat nebudou, EA se zaměřuje na MASU a jejich produkce taky tak vypadá. Ani nedoufám v to že by se mi tyhle představy někdy (ohledně EA) ještě spllnili. NFS 3 a myslím že až 6 dělala jedna parta, která byla vyhozena a nahrazena studiem BlackBox, bohužel přesně od tohodle momentu u mě NFS kleslo a z roků trpělivosti čekání se stalo jen každoroční sklamání, které už ani nepřekvapí.

Z prních trailerů jsem byl z nového HP naprosto mimo a řekl sem si"tak konečně to tam někomu došlo"... Nezbývá než zůstat u ověřených věcí, neříkám že nainstaluju NFS 3 z nostalgie ale určitě je stále k dispozici spousta alternativ, a podle mýho názoru přesně pro lidi kteří to vidí stejne je momentálně jediná alernativa - TDU a počkat na TDU 2 - hra která se obejde bez NOS, bez nesmyslných aspoektů a přesto je naprosto super a dá vám okusit "adrenalin z jízdy a taky pěkně ztrestá když nevybere zatáčku správně" Co když srovnám třeba s UG1/2 kdy se bez problému mohlo slidovat s autem o stěny a nestratili jste ani sekundu :) Dal bych se jen opakoval.

0/0
16.11.2010 15:19

bitkar

Re: co byste teda chteli? :)

shift nebyl sim ani z daleka... ty auta se chovali uplne nesmyslne. A to jsem hrac sim zanru (lfs, rfactor apod.)

0/0
16.11.2010 13:53

Alan1ak

Re:

To určitě ano, ale všimni si. Kolem každého známějšího titulu je všude spousta tlachů.. Do kterých se ale nezapojuju. NFS a speciálně HP je pro mě srdcová záležitost takže bohužel nemůžu jinak. Nemám nic proti tuningu Třeba NFS UG1 a 2 jsem si pro zábavu zahrál, není to ale nic co by mi navodilo pořádněj zážitek ze závodění a musím říct, že nebýt NOS i v tomhle díle možná bych do něj i šel.

Pro mě NFS HP = exotické supersporty prohánějící se na krásných tratích v přírodě a "závodí"..používají zkratky atd. Dnešní hry Vás ani trochu nenutí "řídit" zachvilku už snad bude stačit jen jeden čudlík...

Pokud bude možnost v multiplayeru vypnout NOS dej mi vědět :) Lepší onlinové bitvy jako v NFS HP2 jsem od té doby nezažil a asi už nezažiju :) Viz naše aktivita bývalého mezinárodního týmu www.warlockteam.com který už sice neexistuje ale videa světových rekordů a PODSTATY NFS HP se dají stále někde najít...

0/0
16.11.2010 12:37

Alan1ak

Kořeny....

Jen odpověď: pro mě je vše počínaje NFS 7 stejná sračka až doposud. Že už jsem to musel takhle říct.

Nejlepší Arkáda od dob NFS HP 6? TDU!  Stím se mi Atari zavděčili až až. Takže jsi trochu mimo. Je to "DISKUZE" pokud sis nevšim.

Jen sem chtěl poukázat na to, že ohledně mýho názoru se pleteš. 

Nepotřebuju aby se mi někdo zavděčova, mám jen svůj názor a pokud je u mě něco jen příživníkem na slavném jménu napíšu to ať se to takovým jako tobě líbí nebo ne.

Have fun.

0/0
16.11.2010 12:28

bobbyCZE

Re: Kořeny....

To uz je vec vkusu. Pouze jsem poukazal na fakt kterej se behem poslednich par diulu omyla porad dokola.

0/0
16.11.2010 12:30

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Kořeny....

Jen bych pro priste poprosil zapnout tu kulatou vec mezi usima a pouzivat tlacitko "reagovat", je tam z nejakeho duvodu a clovek s IQ nad 10 to pouzije, takhle je to neprehledna s*acka to co jste tu vytvorili, neni z toho na prvni pohled poznat zda se bavite mezi sebou a nebo zda to neni jen dalsi porucha osobnosti a baveni se sam se sebou, za vsechny normalni lidi chci poprosit - zprehlednete diskusi a piste jako lidi, ne jako opice, dekuji.

0/0
16.11.2010 12:34

Alan1ak

Re: Re: Kořeny....

Omlouvám se za svou idiocii, bohužel na diskuzích netrávím tolik času. Sice mám asi o poznání nižší IQ než ty ale už jsem to snad zvlád.

0/0
16.11.2010 12:46

Alan1ak

Re: Re: Kořeny....

Na druhou stranu člověk s IQ vyšším než 10 si všimne pouhých dvou nicků obsahující diskuzi, takže ANO BAVÍME SE MEZI SEBOU :)

0/0
16.11.2010 12:47







Najdete na iDNES.cz