Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EA: Shift 2 porazí sterilní GT5

Viceprezident EA sází na autentický prožitek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirabell

Nooo

Tak tvrzení je to hodně odvážné. Jako hdoně věřím tomu, že GT5 porazí v prodejích. O tom asi žádná. Ale v autentičnosti jízdního modelu? Tady se velkohubá prohlášení dělají opravdu snadno (taky tu umím říct: "Do roka vydám závodní hru, která překoná GT5" - to ještě neznamená, že to dokážu). Ale jako hráč byhc se spoléhal na historii. Série NFS se zatím simulátorům ani nepřiblížila. Maximálně se to snažila zamaskovat tím, že jezdec mlátil hlavou a ve vysokýc hrychlostech měl LSD mazanice okolo apod. To bylo jakože efektivní, ale pořád to nebylo závodní hra s autama. Ale pouze závodění čehosi s grafickým modleem auta. A nějak nevím podle čeho by se jim mělo věřit, že najednou vezmou obrat o 180 stupňů a vše od základu změní?

0/0
24.11.2010 11:09

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Nooo

autenticnost hmm... jizdniho mozna ne, ale deformace z havarii GT5 prekonal uz i STUN ;-) Jinak NFS si nikdy nehrala na simulator, serie se vzdy predvadela jako arkada, mozna az na nektere novejsi dily jako shift

0/0
24.11.2010 13:08

genchiskan

Re: Re: Nooo

nebo pro Street,ten uz taky nebyl jen cista arkada,a nektere zavody uz tam byla i docela vyzva,jako napr. speed chalenge v kanonech,kde ste sebemensi chybou koncily.

0/0
24.11.2010 13:45

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Nooo

no, na tehle me sklamalo, ze kdyz jsem jezdil celou dobu s bavem abych usetril na poradnou karu a tu poradnou karu si koupil, ze z mise do mise uroven aut a protivniku vzrostla trojnasobne a zase jsem byl za lamicku :-/ Ja osobne mel nejradsi "drag", kdy jsem si na zacatku koupil sveho oblibeneho mustanga a od te doby si na me nikdo neskrtl, na zrychleni to bylo hodne brutalni auto, kdy jsem byl v cili za polovic casu co souper ;-D

0/0
24.11.2010 14:32

Mirabell

Re: Re: Nooo

No tak záleží v čem to chtějí překonat. A nebo co ty od "překonání" očekáváš. Pro mě právě jádro her jako Forza 3 či GT5 je právě fyzikální jízdní model, kdy se auto (při jízdě) chová jako auto bez nějakýh pomocníků na smyky apod, který zajistí že auto uřídíš na šipkách i když ve 150km/h přes ručku řízneš zatáčku ve městě. A v tomhle fakt silně pochybuju, že se k těm hrám NFS vůbec přiblíží. Přece jen za fyzikou GT5 i F3 jsou už roky a roky výoje (ono to dobrý se vyplepšuje z minulých dílů a tak). Takže pokud teď mají arkádu a chtějí začít od nuly simulaci - tak pocyhbuju že do roka budou počítat teplotu na několika místech pneumatiky, podle toho její tuhost, podle toho její deformace pneumatik a podle toho jejich přilnavoast. Apod. Víš jak to myslím.

Ty věic jako destrukce, simulace hlavy řidiče, počasí jsou super. Ale to už jsou bonusy navíc. Pokud nebude to jádro hry udělaný dobře, tak tam těchto pozdlátek můžou narvat milion. A pořád to GT5 nepřekoná, protože to bude vlastně jinej žánr :-D To je jako tvrdit, že Killzone 3 překoná Deaus Ex1, protože bude mít všechno hezčí. Jako bude. A proti DE bude mít mraky i herní možností navíc (jetpack, Move podporu apod). Ale to nezmanená, že vůbec DE překonává.

A NFS vs GT5 vidím podobně. Oni ho určitě přkonají ve spoustě líbivých drobností. Ale s tím co GT5 dělá GT5 to nebude mít nic společnýho.

0/0
24.11.2010 16:40

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Nooo

Tak pokud beres jizni model, tak ten mi prisel uz v PRO STREET docela kloudnej, taky jsem si musel zvykat, ze musim brzdit jinak a jinak krouhat zatacky, od Forzy jsem rozdil nepoznal a SHIFT mel byt jeste snad vice simulace a byl docela uspesny, takze bych rek, ze nejake zaklady uz maji. Osobne si myslim, ze shift uz spada do kategorie co GT5, ale jiste ti to tvrdit nemuzu, shift neznam, takze vim pouze recenze a diskuse na nej

0/0
25.11.2010 11:09

genchiskan

Shift2

Jinak grafika je tam moc pekna.

0/0
23.11.2010 19:14

Censoringie

Re: Shift2

Muzu vedet, proc tu takhle spamujes? Zadne body se ti za to nikde nezapocitavaji. Taky bych te chtel pozadat, aby jsi neignoroval pravidla ceskeho pravopisu, pokud se ti to zda pro tvou malickost prilis, klikej alespon na mezernik po carce, tecce a jinych znacich, ktere vkladas do sveho slabomyslneho textu. Diky.

0/0
23.11.2010 21:34

genchiskan

Re: Re: Shift2

bez doprdele,blbecku,stara ti nedala nebo co?8-o

0/0
23.11.2010 23:23

UrsusLuin

Re: Re: Re: Shift2

Nevím, jestli mu nedala, ale proč ho urážíš? Měl bys mu být vděčný za to, že tě upozornil na to, že bys se svým poněkud tragickým projevem měl něco dělat. Buď rád, že ti to říká nějaký "blbeček" na diskusi. Až ti to bude říkat personalista při ucházení se o práci, bude už pozdě. ;)

0/0
23.11.2010 23:28

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Shift2

1) on ho zacal urazet prvni, na jeho celkem normalni prispevek, je fakt, ze to jeho projev neomlouva 2) prijde mi fakt ubohe, kdyz nekdo poucuje o ceskem pravopise a sam tak nepise :-/

0/0
24.11.2010 7:22

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

presne tak zacal si prvni,docela jsem koukal proc se do mne docela bezduvodne navazi,ale rekl bych ze chtel asi vyvolat jen flame.aby byl zajimavy,na netu je kazdej silnej,v realu by si mne nedovolil rict pul slova chlapecek,.kazdopadne dik za podporu.R^

0/0
24.11.2010 12:28

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

No, ale v jednom ma ten predemnou pravdu, ikdyz si zacal, tak jsi mohl volit jine slova, je tu nejaka slusnost diskuse a urcity kodex a jak se rika "prece nebudes stejny jako on" ;-)

0/0
24.11.2010 13:06

Smileface

Re: Re: Re: Re: Shift2

Hele nech ho bejt, nechápu co je špatnýho na tom když napíše, že je tam hezká grafika. Prostě vyjádřil svůj názor na hru a rozhodně si nezasloužil reakci s takovýma slintama.

0/0
24.11.2010 8:21

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

Taky nemám rád, když někdo kritizuje něčí vyjadřování na diskusi, protože naplácat by zasloužila většina lidí. :) Ale jeho reakce asi byla na to, že genchiskanovi patří taky příspěvek pod ním a pak další pod tím dalším. :) Takže to tady v podstatě opravdu pomalu spamuje. A Censoringie mu to řekl ještě slušně, až gench začal být vulgární.

0/0
24.11.2010 8:31

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

vim ze v pravopise nekdy sekam poradne hrubky,ale ja to proste ryhle napisu a ani to po sobe kolikrat poradne neprekontroluji.kazdopadne hodilo by se tady editovat prispevky.:-/

0/0
24.11.2010 12:31

Censoringie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

Az ze ty prispevky zedituji, tak z tvyho spamu moc nezbude. Jinak te opravuji: pozadne hrubky sekas vzdy a vsude. Kontrola by byla na miste. Jinak ja zacal docela slusne, az ty jsi zacal s prdeli a blbeckem. Evidentne jsi zamenil svuj post s mym. To se uz nesmi stat, ok? Takze se sklidni, vim ze je tu spousta volu jako ty, jenze tu jsou take lidi kteri nesnasi demenci a mezi ktere patrim. Proto, kdyz sem vlozis kravinu, reaguji na tebe. Btw. z mnohamete zkusenosti vyplyva, ze ti kdo pisou jak by si na ne nikdo netroufl na ulici a ze bych ti do obliceje nerekl ani popel, maji potrebu rikat jen ubozacci, kteri jsou presne to, co rikaji - delaji machra za klavesnici. To ze neovladas ucivo 3. tridy (9 let) te nedela zrovna odstracujicim nepritelem.

0/0
24.11.2010 20:40

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

Tak se stav,promin ale nemuzu si pomoci,ale pusobis na mne ze si neskutecne arogantni a nejspis i namysleny clovicek,ty musis mit v zivote asi hodne pratel ze??,doslova "mraky".nic uz se tebou nebudu zabyvat,si hluboce pod moji uroven.:-Pa ocividne neumis nicim jinym argumentovat nez mym pravopisem jak ubohe.

0/0
25.11.2010 10:53

Censoringie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

Ve skutecnosti kdyby jsi umel cist delsi texty tak by jsi se stal chapajicim. No nic, proste se na to co plodis koukni za par let a bude ti to taky pripadat hloupy. Nerikam, ze jsem se taky tak nechoval, ale po desatym roku z toho clovek vyroste, to poznas.

0/0
25.11.2010 20:18

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

tak jeste jednou kdyz si extra natvrdli : taky jsem prave zjistil ze si pravdepodobne uzivatel taralis,prevlecen za censoringieRv

0/0
25.11.2010 21:56

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

a taky jsem prave zjistil ze si pravdepodobne uzivatel taralis,prevlecen za censoringieRv

0/0
25.11.2010 16:57

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Shift2

Diky.

0/0
24.11.2010 12:25

genchiskan

tady by mneli zacit

a jeste jedna takova vec,pokud chce Nfs Shift2 porazit prave GT5,tak by mnel pridat co nejvice aut podle mne je 65-70 aut je furt docela slabota,nevim proc do hry nedaji minimalne aspon 200 vozu,kdyz uz jsou tak lenosni a nedaji do hry poradny tuning,naposledy nejlepsi tuning+autosculpt byl v Pro Street,kdyz nepocitam starsi dily samozrejmne.

0/0
23.11.2010 18:37

rostan007

Re: tady by mneli zacit

Ahá, 65-70 aut je podle tebe slabota... Tak to potom jóóó...

0/0
23.11.2010 19:03

genchiskan

Re: Re: tady by mneli zacit

ve srovani z GT5 ano:-)

0/0
23.11.2010 19:06

Lupulin

Re: Re: Re: tady by mneli zacit

v GT5 to nejsou auta ale nálepky a taková změny jako je oddělání sedadel, změna aurodinamiky kapoty (v rámci možností) atd - opravdových aut je tam taky jen 100-150 - zbytek jsou jen jejich jiné verze...asi jako říct že v Undergroundech bylo tisíce aut - ano bylo.......ale realita je jiná..... - o tom že premium auta jsou v GT5 zpracovýny na výbornou se ani nemá cenu bavit----jen sem chtěl napsat že kolem GT5 je nabaleno tolik PR  keců že se ta opravdová hra krčí buhužel v jejich stínu....

0/0
24.11.2010 15:15

genchiskan

Re: Re: tady by mneli zacit

ale jinak si mne asi spatne pochopil,jako takto to pro mne malo neni,jsem u NFS serie na takovi pocet aut zvykli, takze tak,psal jsem spis otom ze pokud chce shift2 natrhnout prdel  GT5 mneli by poradne zapracovat i na vozovem parku.

0/0
23.11.2010 19:13

Eclipse_GSX

Re: Re: tady by mneli zacit

Pokud je to výběr těch nejběžnějších kousků bez nějakejch specialit, tak ano. Vůbec jsem nepochopil, proč v předchozím shiftu byl třeba tank Audi S4, nebo BMW 135, když tam bylo tolik dalších kupéček od BMW, 350Z, když je na výběr 370Z apod. Místo toho, aby tam bylo 6 ne si nepodobnejch Bavoráků nemuseli některý automobilky vynechávat. Ferrari dondali add-onem, patchem zase opožděně pár klasik, jenže ty nešly dát do kariéry a bylo jich dost málo. Jízda v Ascari A10 by byla mnohem silnější zážitek, než možnost vybrat si mezi deseti Nissany. Jaguar nikde, AERO, TVR... Za hřích by stál i těžkotonážní Bentley Continental. Rozhodně lepší volba, než S4 :-/

0/0
23.11.2010 20:04

rostan007

Re: Re: Re: tady by mneli zacit

No dobře, máš argumenty, souhlasím. Minulý Shift mě hned znechutil, tak jsem tam ty káry nezkoumal.

0/0
23.11.2010 20:06

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: tady by mneli zacit

No já taky nejsem pro megalomanství alá GT5. Ale když si nedají záležet a nevyberou opravdu variabilní a něčím odlišný kousky, tak by jich kolem stovky bejt mohlo. Prý to bude vycházet ob rok, co jsem slyšel. Takže v sérii NFS posun k lepšímu, i když to oficiálně NFS není, ale víme, jak se věci maj :)

0/0
23.11.2010 20:52

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: tady by mneli zacit

mas pravdu,kazdopadne uvidime z cim nas prekvapiR^

0/0
23.11.2010 23:27

Censoringie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady by mneli zacit

Prekvapi te z ameriky az sem do ceske reubliky.

0/0
24.11.2010 21:00

UrsusLuin

Re: tady by mneli zacit

Raději 70 propracovaných aut než těch 800 sraček v GT5. A pardon, ale ty standard auta jsou v porovnání s premium prostě sračky.

I PD by si měli uvědomit to, že mnohem důležitější než počet aut je počet tratí, protože k čemu mi je 136 Nissanů, když s nima nemám už na čem jezdit?

0/0
23.11.2010 19:51

Rakvic

Re: Re: tady by mneli zacit

podle mě je tam tratí dost ale závodu je teda hodně málo když porovnám s GT3 nebo 5

0/0
25.11.2010 20:35

genchiskan

takze tak.

docela silna slova,prvni shif nebylo nic extra,tak nevim proc takove slova,mne osobne vice bavil a bavi NFS Pro Street tolik zatracovany hraci.......:-)

0/0
23.11.2010 18:29

genchiskan

Re: takze tak.

*silna slova

0/0
23.11.2010 18:29

Censoringie

Re: Re: takze tak.

Co furt se silnyma slovama ...

0/0
23.11.2010 21:36

genchiskan

Re: Re: Re: takze tak.

bez si spamovat o dum dal:-),jestli nemas nic jineho na praci nez tu vyvolavat flame tak prosim.Rv

0/0
23.11.2010 23:28

Censoringie

Re: Re: Re: Re: takze tak.

Ve skutecnosti mam deset ruznych vecich co bych radsi delal, jenze prace je casto vycerpavajici jak psychicky tak fyzicky, takze obcas chodim relaxovat na podobna fora. Mozna to poznas, pokud te nekdy nekdo zamestna. Nicmene tvoje psychicke vycerpani nepripada v uvahu. Neni co vycerpavat.

0/0
24.11.2010 20:43

net.Xtreme počtvrté

GT5 není na PC

Alespoň pokud vím ,takže já hlasuji pr oShift jako lepší hru:-)

0/0
23.11.2010 18:19

bonuSSweb

EA

Sebeklam EA je zřejmě škodlivý, nějak jim to leze na mozek! SHIFT jsem hrál cca 2 hodiny než jsem vzteky rozlámal DVD. To byla nejhorší koupě v mém životě a na 2ku fakt nejsem zvědavej. Simulátor bez poškození není simulátor! To můžu jezdit s páskou cez oči a stejně dojeduRv

0/0
23.11.2010 18:12

genchiskan

Re: EA

souhlasim,jsou to proste idioti.

0/0
23.11.2010 18:31

Censoringie

Re: Re: EA

A ty pouze genchiskan s malym g.

0/0
23.11.2010 21:38

Rusov

Porazit muzou chtit koho chtej

Mlatit hubou umi kazdej jouda, to je videt i ve zdejsich diskuzich, ale udelat hru jako je GT5, uz kazdej nesvede.

0/0
23.11.2010 17:42

alexej27

GT

Jestli si chce někdo "realisticky" zajezdit resp. zazávodit, sáhne po R-Factoru, Live for Speed nebo GTR, co se realističnosti týče, tak i Gran Turismo je hra pro rekreační hraní, aspoň doposud byla, uvidíme, jak na tom bude GT5. Ale udělat GT tak hardcore, jako výše zmíněné hry, tak nevím, kolik hráčů by bylo nadšeno, našli by se, ale většina by jich určitě nebyla. Druhá otáza je, jak dlouho by trval vývoj, který už tak byl zatraceně dlouhý. Určitě dávám za pravdu, že GT je spíš o sbírání aut, taková virtuální encyklopedie aut s možností s nimi zajezdit. Co se závodů týče, myšleno závodění, tak GT trumfne skoro každá hra, horší to pak ale bývá s jízdním modelem a grafikou, tam GT exceluje (v rámci možností). Sterilita mi na GT vadí odjakživa, vadí mi, že na jedné straně se chová jako simulace, ale herními mechanizmy je to arcada typu Ridge Racer, startujeme poslední a postupně předjíždíme jedno AI za druhým. Jak jsem zatím viděl, zase jsem se u GT5 nedočkal adekvátního rally, chci ho jezdit s navigátorem a na etapy, ne jak okruhové závody, rally vložka byla doposud v sérii naprosto trapná záležitost, která celkově hru dost srážela (můj pohled). Jinak se na GT5 těším a určitě si ho pořídím, ale zas tak božské to GT není a nikdy nebylo, vždy mělo své pro a proti, ale je to hra s nejlepším poměrem cena/obsah.

0/0
23.11.2010 17:31

goofysk

Re: GT

Pěkný a střízlivý názor - jeden z mála.

0/0
23.11.2010 17:38

HSchumi

Re: GT

K tej rally podotknem, ze podla jedneho clanku na gtplanet tam bude rally point-point, ktora bude nahodne generovana a budes mat iba spolujazdca ktory ti bude vraviet aka zakruta pride... skoda ale ze ho nemozem najst, ale pamatam si ako som ho cital...

0/0
23.11.2010 18:49

UrsusLuin

Re: Re: GT

Bohužel podle videí z final verze jsou to okruhy a jezdí se proti dalším 3 protivníkům.

0/0
23.11.2010 19:52

HSchumi

Re: Re: Re: GT

ale este to nikto nepresiel, ani sa nedostali k endurance zavodom... a podla toho co som cital na forach, tak vsetko sa vyvija postupne, cim vacsi lvl budes tym sa to bdue stavat tazsim, napriklad pribudne poskodenie atd...

0/0
23.11.2010 20:09

Smileface

Hmm

Koukám že EA se chce zviditelnit na úkor GT...

0/0
23.11.2010 16:29







Najdete na iDNES.cz