Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejočekávanější závodní hra odstartovala malým autosalonem a řáděním v ulicích

U příležitosti uvedení hry Gran Turismo 5 na evropský trh uspořádala firma Sony velkolepou akci, na níž v hlavní roli vystupovala především silná auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mr.Vorech

MG

O-M-G, tak tohle je moc...

"Trasa měla zhruba odpovídat madridské trati, kterou si můžete projet i v samotné hře, ovšem to nebylo ani zdaleka to nejdůležitější. Nejlepší byly samotné vozy. K dispozici byla trojice BMW M3, Jaguar, Maserati, Mercedes SLS a Tesla, ale v prvé řadě Nissan GTR."

O Ferrari a Lambu tam nikdo nemluvi, to zaprvy (jsem uz asi patej clovek, kterej se ti to snazi vysvetlit)

A za druhy,

"Přečti si to pořádně... Jaguar, Maserati, Mercedes SLS i ta Tesla jsou rozhodně exkluzivnější vozy než Nissan. Vyrábí se v menším počtu a jsou dražší... a co dělá auto exkluzivním, ano je to cena počet vyrobených kusů" Tak, tady porad nevidim nic o F/L a to je tvoje vlastni citace :D. Tak, a do tretice vseho dobryho - nikdo se s tebou nehada o exluzivnosti, pochop, ze N GT-R je svym zpusobem "normalni" auto, ktery to ale dokaze rozjet. Jiste, mohl bych ti tu cpat ruzny odborny kecy, ale nejspis za to nestojis, takze se to pokus pochopit tak, ze to nikdo natrel profikum :D nazdar

0/0
1.12.2010 19:54

Mr.Vorech

Re: MG

sorry lidi, preklep :D to mela bejt reakce na "ale v prve rade Nissan GT-R"

0/0
1.12.2010 19:56

radik

Re: MG

O Ferarri a Lambu sem totiz mluvil ja.  Proc? Protoze je blbost napsat ze vlastnosti GT-Rka sou z rise snu kdyz existujou auta ktery sou rychlejsi (jako treba ty Ferarri a Lamba).  A ano o te exkluzivite sem psal ja - to si asi nejak spatne pochopil. A ty odborny kecy? Jen do toho... sem automechanik tak se pochlub co vsechno vis. ;-) nazdar

0/0
2.12.2010 15:16

TT777

sony smejd

Kdyby se radsi misto PR venovali tomu, aby se hra nesekala a netuhla;-D

0/0
1.12.2010 13:01

pan.klobouk

Re: sony smejd

Ze pry se neseka a netuhne. Rikali fandove. :) OK, ale i kdyby to byla pravda... tak by se mohli venovat treba autum. Aby jich hra mela vazne tisic (coz je velmi dulezite) a ne jen dveste, ale poradnych. Ale ono to podle vseho jeste neni hotove (prestoze Jamauci uz mel hotovo rok a pul zpatky a mohl vydavat) a zakaznici jsou zase jen za platici betatestery.

Zrovna dneska jsem cetl, ze "V průběhu tohoto měsíce vyjde další patch pro Gran Turismo 5, který do hry přidá mechanické poškození." Takze ja myslim, ze do pul roku, do roku, to kluci japonsky tak nejak poslepujou, ze se to mozna i priblizi tem slibum, co do hracu pet let pumpovali.

0/0
1.12.2010 13:58

glumik

Re: sony smejd

Až budeš vědět, o čem mluvíš, tak mluv. Jinak mlč, jen se ztrapňuješ...:-/ My víme, že máš vztek že nemáš PS3, ale třeba ti ji Ježíšek nadělí. A vůbec, máš už hotový úkoly? Látka pro pátou třídu je náročná...:-PRv

0/0
1.12.2010 19:11

outteligent

Citroen C4!!!

Kdyby Seb Loeb jezdil v C3, tak by titul asi nikdy nevyhrál :D

Články parádní a komenty ještě lepší, hlavně že diskutujete o exkluzivitě Nissanu :))

0/0
30.11.2010 16:45

vanderpoel

Re: Citroen C4!!!

tak to se povedlo :-). kdyz jsem to po sobe cetl tak jsem objevil plno preklepu apod, ale tohle me teda netrklo :-). diky

0/0
30.11.2010 16:53

outteligent

Re: Re: Citroen C4!!!

Jo, to je v pohodě, docela častej překlep ;)

0/0
30.11.2010 16:55

radik

ale v prvé řadě Nissan GTR.

8-o autor článku o autech asi moc přehled nemá. Z těch vyjmenovaných v té větě je Nissan nejlevnější a nejmíň exkluzivní. :-P

ale to, co předvádí Nissan GT-R, to by člověk hledal spíš v oblasti vymyšlených báchorek... to je vtip? ;-D Je to hodně muziky za málo peněz, ale nedělejte z toho auta něco co neni... jsou rychlejší a výkonější auta.

0/0
30.11.2010 9:25

Eclipse_GSX

Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

GT-R možná není nejdražší ani nejexkluzivnější, Nissan je holt Nissan. Výkon není top a ani nepatří mezi nejlehčí supersporty, ale má neskutečnej grip. To auto řeže zatáčky o třídu líp než většina Lamborghini nebo Ferrari s cenovkou, na který je klidně víc jak 2x větší suma. Možná trochu přeháněj, ale v zásadě je myšlenka správná. To auto je unikát.

0/0
30.11.2010 9:49

radik

Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Dokud nemá na všechny Ferrari a Lamba tak je směšný psát že je lepší. Na to prostě nemá. ;-) Na okruhu je rychlejší než VŠECHNY tyhle supersporty i Caterham (padesát let stará koncepce) ale nikdo si netroufne napsat že to je lepší auto než Ferarii.

0/0
30.11.2010 11:11

Drussbarb

Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Mno ono je mozna problem v tom, ze N GTR (nastupne Skyline, coz je taky celkem kultovni auto) JE na urovni naproste vetsiny Ferrari a ostatnich supersportu. Viz Top Gear, kdo ho testovali a dokonce mu merili zkusebni kolo :-)

0/0
1.12.2010 21:00

radik

Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Neni na stejne urovni jako tyhle supersporty, to ze jim na okreskach staci neznamena ze ty auta sou si sobe rovny ;-)

0/0
2.12.2010 15:19

radik

Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

http://fastestlaps.com/track1.html  - podívej na to. (ta trať je opravdu hodně technická a "pomalejší" než Nurburgring o kterym píšou v článku, navíc s tim jezdí jen jeden člověk což je mnohem objektivnější než časy různých lidí z nurburgringu).

 

Zvlášť se podívej na ty Caterhamy ;-)

0/0
30.11.2010 11:18

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Caterham znám a nevím, co ho do toho vůbec taháš. Nissan GT-R patří mezi GT-čka, čili je konkurencí pro Ferrari, Lamba a další takový značky. Mezi v článku jmenovaným výčtem aut je co do jízdních vlastností rozhodně nejzajímavější a technicky se jedná o "malý zázrak". Jak vedle supersportu můžeš postavit miniaturní a ultralehký vozítko nechápu. Motorky bys do toho třeba tahat nechtěl poslouchej? Mimochodem ani v článku ani v mým příspěvku není nikde zmíňka o "nejlepším" autě. Nic takovýho neznám. To má bejt jako auto z ankety "auto roku"? Záleží čistě na preferencích. A skutečně na to, že v Nissanu GT-R se můžeš vydat na cestu po světě a užiješ si stále relativně dost pohodlí, předvádí na okruhu nevýdaný výsledky. Až bude Caterham spadat do kategorie Grand Tourismo, tak můžeš básnit o tom, jakej je proti tomu GT-R křáp.

0/0
30.11.2010 14:38

radik

Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Zas tak pohodlný to auto neni, jel sem v tom a na dlouhý cesty to fakt neni. A o nejlepším autě sem taky nic nepsal... to si musíš vymejšlet? Nissan taky rozhodně nepatří do stejné kategorie jako většina Ferarri nebo Lamb... Gran Tourismo není to samé jako supersport ikdyž dosahuje stejných výkonů a když ty porovnáváš tyhle kategorie tak proč bych nemohl přidat další, kam patří Caterham?  A navíc sem nikde nepsal že GT-R je křáp (achjo to píšu už podruhý).

0/0
30.11.2010 15:45

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

"Dokud nemá na všechny Ferrari a Lamba tak je směšný psát že je lepší"

Ti říkám, nikdo nepsal, že je lepší. Ani já, ani autor v článku jsme nepsali, že je GT-R lepší než něco, cokoliv. Tak nevím, proč na to poukazuješ. Proto reaguju, jak reaguju.

A GT má k supersportům hodně blízko. Často není supersport nic jinýho než odlehčený GT auto, ze kterýho výrobce vyházel výbavu a na pár místech použil lehčí materiály, aby si na faktuře řekl o pár stovek tisíc navíc. Občas ještě vymáčknout z motoru o pár koní víc, ale jinak jsou ty auta často totožný. Kdežto Caterham nemá s výše jmenovanými společnýho nic kromě 4 kol a volantu.

Celý to má znít tak, že Nissan GT-R je unikát, protože s sebou veze slušnou výbavu (klima, audio, "normální" sedačky, palubní počítač se satelitní navibací, odhlučněná kabina...) a přitom drží v zatáčkách líp než spousta supersportů, i akcelerace je špičková (to souvisí s výbornou trakcí) a jestli někde dostane na frak, tak je to až ve vyšších rychlostech, kdy se projeví "slabší" motor ku velký váze. Na to auto se skládají ódy po celým světě. Ne proto, že by bylo na trati něco nepřekonatelnýho. Ale protože tohle ještě nikdo nepředved. Než se dostal do prodeje tak spousta lidí Nissanu nevěřila, že něco podobnýho dokáže. Na Nurburgringu má čas 7:24.22. Proti tomu postav na fotce v článku Gallardo Superleggera - auto bez výbavy s hodně tvrdým odpružením, pro normální provoz hodně nevhodný - a čas je 7:46. A to je o skoro 200 kg lehčí auto, výkonově jsou prakticky nastejno. To je sakra úspěch a nezasvědcenej by klidně mohl říct, že je to jen báchorka.

0/0
30.11.2010 16:35

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Jen tak mimochodem nejsem nijak zvlášť fanda zrovna tohohle auta, ale chápu co tím chtěli v článku naznačit a nepřijde mi to narozdíl od tebe až tak směšný. To auto fakt natrhlo na trati zadnici dost modelům, který pro ni byly primárně postavený.

0/0
30.11.2010 16:43

outteligent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Radik je závodník profesionál a všechny ty auta má, proto tráví veškerej čas u diskuze pod článkem o novym GT, to je snad jasný, tak se s nim nehádejte :D

0/0
30.11.2010 16:49

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Rád ostatní provokuješ? Takový jako ty sou mi k smíchu ;-D

0/0
1.12.2010 9:43

outteligent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Tak jestli jsem k smíchu zoufalci, kterej si honí ego v druhořadejch diskuzích, pak mi to je opravdu jedno.

0/0
1.12.2010 11:28

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Zoufalec si ty... já nemam podobný kecy, nikoho neurážim a na nikoho nemam podobný rádoby chytrý připomínky jako ty. ;-)

0/0
1.12.2010 16:44

outteligent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

;-D Ale počkej, vždyť já tě neurážim, když říkám, že jsi debil, tak to neni urážka, to je prostě fakt ;-D

A když jsi takovej odborník, tak piš články sám a nemachruj v diskuzích. ;-)

0/0
1.12.2010 17:01

Drussbarb

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Radik neni blb, ale spis ma hodne nazoru, ktere obhajuje, i kdyz nejsou zalozene na realnych podkladech :-)

0/0
1.12.2010 21:03

outteligent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Já si taky myslim, že kdybych s nim seděl u piva, tak jsme kamarádi, ale tady do něj šít musim, za ty průpovdky:-)

0/0
1.12.2010 21:24

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Ne, s nekym kdo nadava do debilu a nakonec pise ze kdyby neco tak sme kamosi - s nekym takovym bych kamarad fakt nemoch bejt.

0/0
2.12.2010 15:22

outteligent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Kup si pravidla českýho pravopisu, troubo ;-D

0/0
2.12.2010 19:35

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Jasne kdyz dojdou argumenty, tak musime upozornovat na pravopis a preklepy. Aby ses nepos..al ;-D

0/0
3.12.2010 14:36

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

¨V článku je nepřímo napsaný že je lepší - to co předvádí nissan to by člověk hledal spíš v oblasti vymyšlených báchorek...

supersport je odlehčený GT? GT ale bejvaj čtyřmístný (supersporty ne)... ty auta totožný nejsou. Z astonu taky neuděláš supersport tim že vyhážeš výbavu... pořád to zůstane "jenom" GT.

0/0
1.12.2010 7:49

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Spousta GT jsou dvoumístný.

0/0
1.12.2010 11:34

dtx

Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Sice to je unikat.. ale kolik lidi by si koupilo nissan misto lamba?

0/0
30.11.2010 16:05

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Je fakt, že většina lidí si takový auto kupuje jako nástavec na penis, čili Lambo jasně vede. Ale vybrat si, v čem se svíst, tak z jmenovanejch sednu právě do GT-R. Stejně jako bych šel na největší horskou dráhu s největším přetížením:-)

0/0
30.11.2010 16:38

Dr.Figh+er

Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

GT-R je skvost, jistěže jsou rychlejší auta, ale není jich už mnoho, navíc s přihlédnutím k té ceně a k celkovým charakteristikám automobilu ... mňam. Na místě jsou slova chvály a pokud si toho nejste vědom, autům nerozumíte Vy.

0/0
30.11.2010 9:52

radik

Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Dobrý když už výkon / cena tak jedině Caterham

0/0
30.11.2010 11:08

radik

Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

btw... Asi si to špatně pochopil, nemam nic proti tomu autu - je to skvělý auto, ale vyvyšovat ho nad Ferarri a Lambo je trochu moc.

0/0
30.11.2010 11:12

skyl789

Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

"BMW M3, Jaguar, Maserati, Mercedes SLS a Tesla"

ziadne Ferarri ani Lambo tam nevidim... v agresivnej jazde sa ziadne z tych aut GT-Rku nevyrovna... jasne ze su auta ktore su este rychlejsie a ze autor trochu nadnasa...

ale ak M3 alebo "jaguar" (XK-R?) je nejake extra "exkluzivne" auto tak asi zijem v inom svete nez ty :D

0/0
30.11.2010 13:31

radik

Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

Přečti si to pořádně... Jaguar, Maserati, Mercedes SLS i ta Tesla jsou rozhodně exkluzivnější vozy než Nissan. :-P Vyrábí se v menším počtu a jsou dražší... a co dělá auto exkluzivním, ano je to cena počet vyrobených kusů

0/0
30.11.2010 14:13

Thom87

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=XZzXb5fXk8M&feature=channel

to auticko je super

0/0
30.11.2010 20:24

radik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale v prvé řadě Nissan GTR.

;-D upravenej nissan vs. sériová motorka... ty si vtipálek, viděl sem i blbýho civica kterej si to takhle rozdal s Hayabusou a chvíli měl navrch. Kdyby nissan zůstal sériovej tak nemá nejmenší šanci ;-)

0/0
1.12.2010 9:42

Bob_Saint-Clair

GT5

Paráda, jsem zvědavej. Doufám že jste měli dostatek času, a né jako jinde.

0/0
30.11.2010 0:39

radik

Re: GT5

Přesně, doufám že to nebude zklamání. Čtyřka byla fenomenální a podle mě je dodnes nejlepší závodní hra všech dob.

0/0
30.11.2010 9:04







Najdete na iDNES.cz