Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft: Forza 4 bude nejrealističtější závodní simulátor

Krátce po ohlášení simulátoru automobilových závodů Forza Motorsport 4 exkluzivní pro Xbox 360, přišel Microsoft s odvážným prohlášením. Dalo by se přirovnat k hození písku do očí Sony a jejímu Gran Turismu 5. Forza 4 bude prý nejrealističtějším závodním simulátorem na konzolích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

genchiskan

nnn

hahaha

0/0
15.12.2010 19:53

drozd_master

zdá se mi to

nebo je tahle diskuze o GT5 a ne o týhle převratný novince že nějaká další hra bude opět v něčem (nebo úplně všem) prostě nejlepší? :-)

0/0
14.12.2010 22:38

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: zdá se mi to

No, jde spis o rozebirani PR kecu a prirovnavani s hrou, kde taky byly takto velike ;-)

0/0
15.12.2010 7:14

Rusov

Hlaska roku

1) nemusim hru hrat abych o ni mohl diskutovat, to je jen trapna vymluva fanboyu, ktery diskutovat neumi a breci protoze nekdo dava objektivni kritiku jejich titulu.

Vetsi absurdnost, jsem uz dlouho necetl a to jsem na internetu, kazdy den. :-)

Psat objektivni kritiku na hru, kterou nikdy nehral, muze skutene jen IARK. :D

0/0
14.12.2010 13:50

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Hlaska roku

Ale samozrejme, ze to jde, to by jsi mel uznat i ty, taky si vsimni, ze nekritizuju veci, ktere se clovek dovi pouze z hrani, ale kritizuji veci na ktere opravdu potrebuje clovek hru hrat - napr. rekni mi jak bez hrani nedokazu posoudit a zkritizovat napr neznicitelnost pasky? Prosim rekni mi jak presne muj pohled zmeni to, kdyz si hru zahraju, to jako, ze pak najednou tou paskou projedu? 8-o No tak, nehraj si na hlupaka a uznej, ze mam pravdu ;-)

0/0
14.12.2010 13:56

Rusov

Re: Re: Hlaska roku

Nejsem ten, co je tu ted za hlupaka, ver tomu. :D

0/0
14.12.2010 13:59

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Hlaska roku

Opravdu? No precejen ty tu tvrdis, ze z recenzi a videi o hre nic nepoznas a nemuzes o ni mluvit :-/ safra, to by me teda zajimalo, proc jeste pred mesicem vas bylo plne diskuse, kdyz o tom jak rikas nejde mluvit :-/

0/0
14.12.2010 14:03

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Hlaska roku

Ps. proc misto te namahy me presvedcit, ze o tom nemuzu mluvit mi misto toho nevyvratite to co jsem k teto hre napsal? To nechapu, proc se furt schovavate za nejake "nehral jsi", ale kdyz je tu Alan Wake, Forza ci Fable, tak tam zabirate 80% diskuse a nikdo vas odtamtud nevyhazuje :-/

0/0
14.12.2010 14:06

soky76

Re: Re: Hlaska roku

Iarku a koho zajímá v závodním simulátoru páska? Pochopíš to už?

0/0
14.12.2010 14:01

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Hlaska roku

v "simulatoru"? Treba me a neni to jen paska, paska je jen nejvic kritizovany nedostatek a "nerealizmus" ;-)

0/0
14.12.2010 14:02

soky76

Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Jasně, takže vyjetí za pásku, zablíkání auta a přenesení zpátky do závodní dráhy je realismus, nebo jak by sis to představoval?

0/0
14.12.2010 14:17

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Hral jsi nekdy napr. Rally championship? Flatout ci podobnou hru? Omezeni ano, proc ne, ale ne paskou ale 20 metru za paskou a proc teleport? Ano, u NFS to treba je, ale jsou i hry, kde proste musis zpet vycouvat, pak te to motivuje nevyjet a ne se odrazet ;-)

0/0
14.12.2010 14:28

rostan007

Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Já si představuju něco jako RBR ... vyjetí za pásku = prda do stromu = konec závodu pokud jedeš rychleji než 40km/h. Definitivně. Bez keců. Bez odrážení.

0/0
14.12.2010 17:48

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Paska, svodidlo nebo jina bariera ohranicuje cestu, kdyby tam nebyli, neni to zavodni hra, ale GTA, pro tebe asi tezke k pochopeni. :-)

Z videa, pokud je dostatecne kvalitni, muzu zhodnotit grafiku, ale tezko z nej budu srovnavat zabavnost s NFS.Recenzent si hru napred zahraje a pak rekne co a jak, porad to vsak bude, jen jeho pohled na vec, ktery ti muze napovedet, zda se ti hra bude libit ci ne.Ty tady pouze papouskujes negativa, ktera hre vycetl nekdo uplne jinej, ale uz se nepodivas na ty povedene aspekty.Kazda hra ma sve vady na krase, ale u GT5 je bohate prevazuji klady,

0/0
14.12.2010 14:24

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Hral jsi nekdy napr. Rally championship? Omezeni jde udelat lepe nez "paskou" ;-) Jinak jak uz jsem psal, ale vy fanboyove mate asi delsi vedeni - JA NEHODNOTIM HRATELNOST !! 

0/0
14.12.2010 14:26

franproevo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

tak jak chces objektivne hodnoti hru jako celek kdyz nehodnotis hratelnost?

0/0
14.12.2010 14:46

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

chjo, ja jsem nekde psal, ze chci hodnotit hru jako celek? Hodnotil jsem realismus, grafiku, splneni slibu a nedostatky, nikde jsem se ani nesnazil hry srovnavat po vsech strankach, od zacatku jsem mluvil o realisticnosti a od zacatku mi nebyl vyvracen jediny argument a jedinou odpoved jsem dostal „nehral jsi to“ :-/

0/0
14.12.2010 14:51

franproevo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

tudis jak muzes hru hodnotit objektivne kdyz ji nehodnotis jako celek?

0/0
14.12.2010 14:57

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

"Objektivne" neni "celkove", takze muzu celkem lehce, protoze kdyz ji hodnotim a porovnavam, tak beru z jinych her stejne aspekty neco jako, ze muzu hodnotit auto jak vypada, jak jede, kolik ma koni jakou ma spotrebu, proc podle vas o tom nic nevim, kdyz nemuzu hodnotit rizeni? ;-) 

0/0
14.12.2010 15:04

franproevo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

tak me prosim zde napis jeke ma gt5 klady a zapory?

0/0
14.12.2010 15:18

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Klady ti muzu vzit z jakekoli recenze, tem zakladnim nic neubiram, jen jsem psal, ze podle toho co slibovali a jak hru prezentuji jako "supersimulator", tak mi vadi odrazeni od pasky, zvuky, zbytecne moc aut, kde jsou pouzity interiery ze 4teho a jen nekde jsou udelany lepe, a to, ze tu hru prezentovali jaky to bude v aute graficky zazrak a jak se pandulacek uzasne hybe, meli spis zamakat na celkove grafice misto delani obsahleho vozoveho parku, odemknuti plneho poskozeni na 20tom lvl, kde to je pro zkusene jezdce nuda, proste po tom cekani neni zasadni prekvapeni, nerikam, ze je to spatna zavodni hra, ale prosim nerikejte tomu realisticky simulator, v ovladani vozu nejspis ano, ale interaktivita prostredi je neco co tu je uz od doby Duke nukema 3D ;-)

0/0
14.12.2010 15:34

Demonaz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

A proč by nemohl objektivně hodnotit pouze jeden aspekt hry? Napsat, že se mu nelíbí odrážení od pásky snad může, kor u hry která se před vydáním prezentovala jako suprsimulátor. Mě přijde, že Vás Sony snad platí, že tu hru tak urputně bráníte.

A mimochodem, Vy byste objektivně asi taky nehodnotil...

0/0
14.12.2010 15:18

franproevo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

tak za 1 jsem nikde nepsal ze si myslim ze hra je ultra simulator.....za 2 napsal jsem ze je to nejlepsi zavodni hra dneska zatim si stojim  protoze se na ni koukam jako na celek ne jen na to ze se ve hre odrazite od pasky(take me to trochu vadi...ale snaha hrace by mela smerovat k co nejcistsi jizde)....nepsal jsem ze hra nema chyby ale ze se u ni paradne bavim.k te simulaci myslim si ze jizdni model ma hra u premium aut naprosto paradni....samozrejme na pc jsou vetsi simulatory ale zas u nich  je na houby graficke zpracovani ktere proste gt5 kvalit nedosahuje ani nemuze pac jsou starsiho data vydani....jako zapor gt5 bych vycetl standart vozy,zvuk narazu vozu...ten je opravdu bes:),obcas se u me dostavuje flustrace napr. serie nascar a daytona na 10 kol:) ale ten pocit kdyz to date ten za to stoji.nejsou online zebricky....nemuzete si zajezdit vyce zavodu v rade na body

klady jsou dle meho :perfektni pocit z jizdy pri rizeni volantem......bez volantu to jaksi neni ono,premium auta,destrukcni model,16 aut na trati,ruzne druhy povrchu trati,pocasi,zavody v noci,3d a mozntst rozhlizet se v interierech premium aut pomoci kamerky,specialni eventy.  hodnoceni by ode me dostala hra 8-9/10 pres nedostatky typu standart auta..atd...je pro me hra navykovou zalezitosti

0/0
14.12.2010 15:54

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Pokud to mam brat jako celek, tak je pro me lepsi nfs, protoze jsem spise arkadovy hrac, ze "simulaci" me bavi jen Rally zavody, i presto bych ji osobne hodnotil vice nez ty, ale to bude mozna tim, ze podporuji hodnoceni podle "prumeru" a ne od 1-10, to strzeni davam prave za tu omacku okolo + podle me kdyby se vyprdly na ostatni a udelali pocet vozu jako je premiovych, tak by udelali lepe, pripada mi totiz, ze hra je snad jen o tech premiovych a ze tech 400 vozu je tam pak k nicemu. Jen dotaz z me strany zajmu, je tam ford mustang? A je v normalnich ci premiovych? Seznam aut jsem nezkoumal

0/0
14.12.2010 16:13

franproevo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

ford mustang je ve hre ve dvou premium verzich jedna je z roku 71.o standatr verzich nevim.

jeste k tem zaporum jsem zapomnel na splitscreen hru...tesil jsem se jak s kamosem zaparime proti sobe a ejhle hrali jsme jen proti sobe:(zadna jina auta na trati a ani moznost hrat vic zavodu na body

0/0
14.12.2010 18:18

Demonaz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

1, Tak já jsem nikde netvrdil, že to o simulátoru vzešlo od vás. Tímhle nás masíroval marketing od Sony, a právě díky tomu se na realismus vyrojila spousta reakcí.

2, To už ale není objektivní, to je subjektivní - berete to z osobního hlediska ( a o tom recenze jsou, takže to neberte jako kritiku)

0/0
14.12.2010 18:20

franproevo

Re: Re: Hlaska roku

irak doufam ze se zde na bonuswebu jednou dockame rubriky - Irakovy recenze na hry ktere nehral:)

0/0
14.12.2010 14:22

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Hlaska roku

Uz jsem ti to psal jednou, ale koukam, ze tve IQ je hodne nizske aby jsi to pochopil, takze ti to musim napsat podruhe, bud prestan komolit nebo si dojdi na ocni trumpeto Rv

0/0
14.12.2010 14:24

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Treba te komoli schvalne a trupka jsi ty. :-)

0/0
14.12.2010 14:31

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Ikdyz ty jsi spis Igracek nez Irak, mas hlavu stejne dutou, jako ten komunistickej plastovej panacek. :D

0/0
14.12.2010 14:34

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Na igracka mi nesahej a drz se radsi tematu ;-)

0/0
14.12.2010 14:36

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

Tdupka, Tdnka, Tdpaslik :-)

To me je fuk, zda to je schvalne ci nikoli, jen mu rikam, ze je to trapne a dosti zoufale, prece jen podporit svuj nazor tim, ze budu delat omyli neni to prave orechove :-/

0/0
14.12.2010 14:35

franproevo

Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

IARK sry za zkomoleni nicku nebylo to schvalne

0/0
14.12.2010 15:06

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Hlaska roku

ok, diky

0/0
14.12.2010 15:35

I_hate_kids

.

0/0
14.12.2010 13:28

Giga Pudding

Re: .

To už vypadá na krizovku, že si kvůli něčemu takovýmu někdo založí další účet :).

0/0
14.12.2010 13:44

I_hate_kids

Re: Re: .

Co jsem měl na srdci, jsem mu zdělil. Jestě se teda rozepíšu, když už sem začal, víc sem psát nepotřebuju, na všechny normální příspěvky se tu hned najde X děcek, kteřé se jen potřebují zviditelnit a upoutat pozornost.

Ano GT5 nenaplnilo to co naslibovali, ale to nejspíš ani neni možný na těchto konzolích. Reálný simulátor jako RBR to neni, nejde prorazit páska a další bla bla bla stížnosti. Prostě nesmysli. Já se u toho bavim náramně, pokud nejsi lempl, neprotrhnutelná páska tě nemusí zajímat a reálný mi to přijde dost, ne jako počítačové HC simulátory, u kterých strávíš hodinu tim, že trénuješ rozjezd (na to nemam nervy), chce to dobrý volant, pak je realita celkem slušná.

Ještě k IARK. Jak vydno, je duševně chorý, nejspíš ten tip který tráví 10hodin denně klikánim na facebooku, sledovánim gayporna a ztrapňovánim se u komentů her, které viděl v trafice na obrázku nějakého časopisu.

0/0
14.12.2010 14:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: .

Jo, tak pokud je tohle vsechno o me "vydno", tak je to v naprostem poradku ;-D

0/0
15.12.2010 7:13

Eclipse_GSX

Re: .

"Ještě k IARK. Jak vydno, je duševně chorý, nejspíš ten tip který tráví 10hodin denně klikánim na facebooku, sledovánim gayporna a ztrapňovánim se u komentů her, které viděl v trafice na obrázku nějakého časopisu."

No to je moc, ouuuu;-D;-D;-D;-D;-D Uff:-);-D;-D;-D

0/0
14.12.2010 15:08

I_hate_kids

...

0/0
14.12.2010 13:27

I_hate_kids

...

IARK>> Dětský komplex méněcennosti by se měl řešit prohlídkou u odborného psychiatra, ne tady na fóru, děkuji za pochopení a zděl to prosím rodičům.

0/0
14.12.2010 13:27

I_hate_kids

.

IARK>> Dětský komplex méněcennosti by se měl řešit prohlídkou u odborného psychiatra, ne tady na fóru, děkuji za pochopení a zděl to prosím rodičům.

0/0
14.12.2010 13:25

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: .

A to mi rika nekdo, kdo sem vrazi 4 prispevky? ;-D

0/0
14.12.2010 13:43

franproevo

nechapu o cem se tu hadate

kazdej kdo hral gt5 dostatecne dlouho a je lvl 20 a vejs vi ze je to momentalne nejlepsi zavodni hra.ten kdo hru nema tu jen plka same zvasty viz Irak:)zrejme zavist.ja se u hry neskutecne bavim.Irak diskutovat muzes to je to jediny co ti zbejva:)jinak nechapu proc zde rejes do modelu poskozeni gt5. prave jsem dokoukal videorecenzi na F3 a jedine co tam rekli o poskozeni ze je nedostatecny:)dale take chybi nocni zavody,zmena pocasi,zmena deni doby,

take by me zajimalo jestli ma u F3 poskozeni auta vliv na jeho jizdni vlastnosti?take tam rikali neco o tom ze ve F3 jsou 3 nevyvazene urovne obtiznosti.myslim ze bych mohl takhle pokracovat jete pomerne dlouho v tom co gt5 ma  a F3 ne.a tvuj koment ze ma nove nfs lepsi hodnoceni nez gt5 je hpdne ubohy.hral jsem demo a je to arkadovej shit az beda.nejak nechapu co se nam tu snazis nakukat?:)

0/0
14.12.2010 12:50

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: nechapu o cem se tu hadate

Vraz si cipek chlapecku 1) ty tu mluvis o GT5 jako nejlepsi zavodni hre, ale problem je, ze to bylo prezentovano dopredu jako nejrealistictejsi simulator - coz neni 2) co to meles o F3? Tedy je clanek o F4, F3 je kapanek starsi hra ;-) 3) zavodni hry se v anketach nedeli na arkadovost a realisticnost, ale tak nejak vsechno tzn i zabavnost a hratelnost a jak vidis, tedy GT propada proti NFS, utri slzicku ale k tematu to sem patri stejne jako tu Soky zacal srovnavat Forzu 4 a GT5 ;-) 4) Kdyz uz si nekoho beres do huby, aspon ho nekomol, to totis delaji jen nejvetsi ubozaci, nebo je snad pro tebe chapani psaneho textu moc slozite?

0/0
14.12.2010 13:05

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: nechapu o cem se tu hadate

Ps. Proc fanboyuv jediny argument je o tom, ze jsem hru nehral, odkdy ji musim hrat abych hru mohl hodnotit? Hodnotim co je zname a zrejme a ne to co se da poznat jen ze zahrani, takze soupej nohama ja tu totiz narozdil od vas srovnavam objektivne ;-)

0/0
14.12.2010 13:07

franproevo

Re: Re: nechapu o cem se tu hadate

je videt ze jsi intelektuelne na vysoke urovni:)kdyz budes hodnotit nejaky film ktery jsi nevidel....

jen o nem slysel od kamarada tak to bude take objektivni ze:)podle tveho nazoru jsou tedy recenze zde a na jinych vebech zbytecne a neobjektivini protoze recenzenti hru hrali.....pac jediny objektivni pohled na hru si udelate paklize hru nehrajete ale vidite jen na par videich z youtube

krasna logika

0/0
14.12.2010 13:34

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: nechapu o cem se tu hadate

;-D vis a tedy jsi prave kapanek ulitl, ja totiz nehodnotim na zaklade toho co mi rikal kamarad ;-D Vis ono videa, recenze a diskuse o hre neco reknou ty tatrmane ;-D

0/0
14.12.2010 13:42

franproevo

Re: Re: Re: Re: nechapu o cem se tu hadate

tak jedinej kdo tu kapanek ulit jsi ty:)a to tim ze jsi nepochopil co jsem napsal:)copak to video na youtube nebo ta recenze ti da to same jako kdyz hru hrajes na g27 a 102 fullhd led tv a cejtis v ruce volant:)jestli jo tak me to prosim nauc ja to chci taky umet abych nemusel za hry

utracet takovy prachy:) radsi si utri mliko z brady a di si postezovat k mamince

0/0
14.12.2010 13:54

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: nechapu o cem se tu hadate

Ano, da mi to same v urcitych aspektech, ktere pak muzu hodnotit, hodnotim tedy snad nekde hratelnost? Ne, hodnotim tedy pouze veci na ktere opravdu tu hru nemusim hrat, takze se tu neztrapnuj prosim ;-)

0/0
14.12.2010 13:58







Najdete na iDNES.cz