Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dvě minuty hraní Uncharted 3: Drake´s Deception

Už první trailer z chystané akce pro PS3 Uncharted 3: Drake´s Deception vyrazil všem hráčům dech. A to přestože jsme z gameplaye zahlédli jen několik sekund. Teď tu máte několik minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

guru_joe

HD kvalita

... deti kricia PRILIS hnede, BLOOM .. fuj, prilis FAREBNE .. bezte si pisat domace ulohy zasrani.

http://www.youtube.com/watch?v=a8L6l9I0mwk

0/0
15.12.2010 17:43

fakovnik

Re: HD kvalita

;-D;-D este ta nezobrali ?

0/0
15.12.2010 20:43

mechwarrior

Re: HD kvalita

a jeje guru_joe nás poctil svojou návštevou :)

mimochodom k tomu videu : scéna od času 3:50 pôsobí dosť smiešne, dvaja nehybne stojaci ľudia sú 12 (!) sekúnd zblízka kropený samopalom ale pre našich hrdinov to nepredstavuje žiadny problém :) to už nie je ani arkáda...  Ale budem optimista a dúfam, že v deme k prezentácii bol hrdina nesmrteľný.

0/0
15.12.2010 21:00

guru_joe

Re: Re: HD kvalita

... blbecku .. sleduj extremne pozorne co ti teraz poviem .. takmer rok PRED vypustenim hry .. je tato prezentovana v TV SHOW pred beznymi ludmi a daju to zahrat afektovanemu hercovi, co takmer nedokaze postavicku v hre ani pohnut spravnym smerom.

... TERAZ MI TY RETARD POVEDZ NA AKEJ OBTIAZNOSTI TAM MAJU TU HRU UKAZAT .. co tak GOD MOD a EASY obtiaznost, doboha .. uz sa spamataj decko a prestan myslit ZADKOM.

0/0
15.12.2010 21:06

mechwarrior

Re: Re: Re: HD kvalita

;-)  http://archiv.roumen.cz/archive/internetvsreal.jpg

0/0
15.12.2010 21:56

vojst11

Re: Re: HD kvalita

Mohu tě ujistit že takhle to v plné hře rozhodně vypadat nebude. V U2 jsem měl dost potíže s nepřáteli a k tomuhle aby jen tak stáli a nic nedělali nikdy nedošlo neni důvod věřit že by to v dalším díle mělo být jiné. Vzhledem k tomu že to byla jen prezentační ukázka tak hádám že obtížnost byla na minimu pokud tam vůbec nějaká byla nastavená.

0/0
15.12.2010 21:39

mechwarrior

Re: Re: Re: HD kvalita

chcel som tým hlavne podpichnút nášho guru ;-) Na druhej strane, nemám rád prezentácie ktoré nie sú predvedené na úrovni, ono každá prezentácie je o reklame a o biznise a tú treba vedieť robiť. Mňa ako hráča silná arkádovosť u hier odradzuje a určite nie som sám. Takže ako som písal - verím, že mali postavu nesmrtelnú alebo na mimoriadne nízkej obtiažnosti ale to nemení nič na tom, že sa mi to nepáčilo :-)

0/0
15.12.2010 22:02

guru_joe

dnesne TUPE deti

"Maji vlastne oproti dvojce vubec co vylepsit? Z PS3 asi fakt vyrazili maximum, takze ted U3 asi bude pusobit spis jako datadisk."

... po hernej stranke to mozu vylepsovat dalsich 50 rokov, po technickej to iste ty naivka.

0/0
15.12.2010 17:34

guru_joe

Re: dnesne TUPE deti

... Uncha 2 DLC .. iste .. MAss defekt, alebo Star kraft 2 su origo non-DLC hry.

http://h-3.abload.de/img/zomguncharted38gl1.gif

0/0
15.12.2010 17:51

Rotoped

U3

Maji vlastne oproti dvojce vubec co vylepsit? Z PS3 asi fakt vyrazili maximum, takze ted U3 asi bude pusobit spis jako datadisk.

Ale to mi vubec nevadi - jen at nam daj dalsi dobrodruzstvi, idealne s lepsi AI.

Potom ale nez U4 zase na PS3, doufam ze radsi nastartujou novou (podobnou) znacku.

0/0
15.12.2010 15:11

Rusov

Re: U3

Graficky skok jako mezi U1 a U2, uz se rozhodne cekat neda, ale i tak bude U3, patrit mezi absolutni grafickou spicku.Vzdyt ani dnes, po vic nez roce, neni vlastne zadna hra, ktera by o sobe mohla prohlasit, ze U2 nejak zasadne prekonala.

0/0
15.12.2010 17:17

TT777

zato si můžete prohlédnout,

Rv ne nemuzeme video odtraneno to to nemuzete dat na idnes srabci?

0/0
15.12.2010 9:59

Regis

Nechápu furt

Ty nesmyslné hádky o grafiku... LIDI PROBOHA... nemá vůbec cenu mluvit o grafice, maximum grafiky je v Crysis.. s novými texturami, dělanými modery, nasvícením atd. prostě ta hra je vizuálně nedostižitelná... protože do PC AAA hry nikdo nedá peníze bohužel, aby předběhla grafikou Crysis... v MMO hrách jasně vede Planet Calypso, taky na CryEngine 2... netahejte do debat o grafice Crysis.. to je jako atomová letadlová loď nejnovější kategorie vs. letadlové lodě 2. sv. války... prostě to NEJDE srovnávat... Unch a další jsou výborné HRY, ale graficky to prostě nejde... z PS3 vymačkat co lze z Core i 7 a karet s 2 či více GB Ramky... a 4 GB samotné ramky... na DX 10 nebo DX 11.... Crysis padne v okamžiku, kdy přijdou nové konzole, čili vládnout bude ještě takové tři roky minimálně... a kdo ví, zda ne déle....

http://www.youtube.com/watch?v=93YKsiL9MDo&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=93YKsiL9MDo&feature=player_embedded

0/0
14.12.2010 22:51

Frozt

Re: Nechápu furt

konečně normální komentář R^

0/0
14.12.2010 23:51

TT777

Re: Re: Nechápu furt

R^

0/0
15.12.2010 10:00

Smileface

Re: Nechápu furt

Ono grafika je dost subjektivní a velmi souvisí s leveldesignem, jinak osvětlení v KZ2 je naprosto geniální: http://www.youtube.com/watch?v=LCEkoecEI8k     (0:28)

Jinde zase pokulhává, třeba voda, prostě soudit grafiku je dost těžké a já osobně preferuju kvalitní leveldesign kterej mívá dist často s grafikou pramálo společného.

0/0
15.12.2010 9:27

vojst11

Re: Nechápu furt

Ale jdi ty i hodnocení grafiky je pro jednotlivce subjektivní. To že se někomu líbí v nějaké hře grafika víc než v pořád předhazovaném Crysis je normální i já to tak mam. Je normální srovnávat mezi sebou hry. A to tvé přirovnání k lodím je dost mimo ale když už tak mě se třeba některý tank z 2.sv. líbí víc než některé současné a nezáleží mi na tom že nemá v sobě tolik technologií a takové zaměřování zbraní a já nevim co ještě. Vše je pouze subjektivní a je na každém z nás co se komu líbí.

0/0
15.12.2010 9:39

guru_joe

Re: Nechápu furt

... u mna decko vyzera Crysis horsie ako Resistance 1 .. a .. zabudol .. MAM IST A NAKUPIT NOVY HARDVER .. zatvor tu PC hubu decko.

0/0
15.12.2010 17:36

mechwarrior

Re: Re: Nechápu furt

verím, že tebe príde ktorákoľvek hra na PS3 po vizuálnej stránke realistickejšia ako pohľad z okna ;-) takže nejaký Crysis samozrejme nemá šancu ;-)

0/0
15.12.2010 22:22

Frozt

No....

Nevim, mě osobně to nějak dech nevyrazilo, snad bude dojem lepší až si to zahrajem.

0/0
14.12.2010 11:52

Smileface

Re: No....

Hlavně ten borec to vůbec neuměl a kvalita toho videa je zoufalá, nechápu proč tohle vůbec vypouští ven...

0/0
14.12.2010 12:37

vojst11

Re: No....

No tak za rok kdy má hra vyjít se toho může ještě hodně změnit. A stejně z takovýho videa toho moc nepoznáš.

0/0
14.12.2010 12:39

mechwarrior

Re: Re: No....

to je iba klišoidné zbožné prianie, táto scéna bude vyzerať cca rovnako aj vo finálne verzii... rok pred vidaním žiadne štúdio nebude prerábať prakticky hotové pasáže ale bude pilne pracovať na dokončení hry a až následne sa urobia kozmetické úpravy a betatesting.

Inak teda grafika je mimoriadne umelá ale vlastne celá séria Uncharted mi príde ako omálovánka, bez ohľadu na jej kvalitu po hernej stránke, ktorú jej nemožno upierať.

0/0
14.12.2010 13:01

Smileface

Re: Re: Re: No....

Použití barevné palety je otázka vkusu, vpodstatě stejně barevné jsou i Call of Duty, bylo i Crysis(a dvojka taktéž) a vlastně je většina dnešních her, vyjma KZ pravděpodobně :-)

0/0
14.12.2010 14:49

vojst11

Re: Re: Re: Re: No....

No tak barevná grafika mi stejně příde víc opravdová než ta ve stylu KZ2 ne že by se mi tam nelíbila ale svět okolo nás taky neni jen šedivý.

0/0
14.12.2010 15:09

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: No....

budete si asi musieť lepšie nastaviť monitor pretože čo do farebnosti zrovnávať Crysis s Uncharted nie je korektné...

Uncharted: http://files.xboxic.com/ps3/uncharted-drakes-fortune/e3-uncharted-drakes-fortune-screenshot-2.jpg

Crysis: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Pics-from-in-the-game-crysis-722279_1278_720.jpg

a tu samozrejme zďaleka nejde len o farebnosť ;-) Ale aby bolo jasné, ja proti prefarbenej grafike nič nemám, niektorým hrám sedí viac realistickejšia grafika, iným farebnejšia, každému podľa chute, v tom určite súhlasím.

0/0
14.12.2010 15:37

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: No....

No problém je že svět prostě takto barevnej je

http://blog.loaz.com/media/blogs/timwang/Crysis-real-photo-in-game-screen.jpg

ale samozřejmě ze záleží kde zrovna jsi :-) :

http://favoniangamers.files.wordpress.com/2009/07/uncharted2noinstall.jpg

0/0
15.12.2010 9:11

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: No....

Rekl bych, ze zalezi i na pocasi. Ta fotka z Uncharted je vyfocena za slunneho dne, ta z Crysis za mracneho pocasi :-D Jinak me konzole svou - nebyt jich, tak vyvoj grafiky, ale i vseho ostatniho postupuje rychleji. Kdo to kdy videl, aby hra tri roky stara (Crysis) byla povazovana za graficky nejvydarenejsi?...

0/0
15.12.2010 11:34

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

"nebyt jich, tak vyvoj grafiky, ale i vseho ostatniho postupuje rychleji". Nevím kde jsi na to přišel??? Nebýt konzolí tak vychází naprostý minimum her a to ještě s omezenejma výdajema.

0/0
15.12.2010 11:54

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

"Nebýt konzolí tak vychází naprostý minimum her a to ještě s omezenejma výdajema". Nevím kde jsi na to přišel???

Predstav si, ze existovaly doby, kdy konzole neprozivaly takovy boom jako dnes. A ze by vychazelo minimum her s omezenyma vydajema? Ani omylem. Vychazelo spousty her, kdy kazda dalsi byla technologicky mnohem lepsi nez ta predchozi. Nemohlo se stat, ze graficky nejdokonalejsi hra by byla tri roky stara. Taky se nemohlo stat, abych nove vydanou hru mohl hrat na pet let starem PC.

0/0
15.12.2010 12:31

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Promiň ale porovnej jaký byly náklady na průměrnou AAA hru tehdy a jaký jsou teď. Zákon trhu je neúprosný a platí základní formule: Když je poptávka, objeví se nebídka. Pokud by PC hráči kupovali hry ve velkém tak by ty hry vycházely. To je vše. Za vyspělost her nemůžou konzole, ale PC hráči sami....

0/0
15.12.2010 12:45

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

To jsou cire spekulace, mas odkaz na nejakou studii, ktera by se timto problemem zabyvala? Mohl bych klidne v  podobne spekulativnim duchu napsat, ze za mensi prodeje PC her mohou byvali PC hraci, co presli na konzole. Z cehoz opet vypliva, ze za vsechno mohou konzole :-D Hry s obrovskymi naklady, ktere se s velkym ziskem zaplati vychazi i na PC (koukni treba na firmu Blizzard).

To, ze soucasna generace konzoli je postavena na ctyri roky starym HW, ktery ma sve hranice (hranice PC jsou o ty ctyri roky dal, a je zde tedy o mnoho vetsi potencial) je FAKT.

0/0
15.12.2010 13:25

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Proboha chlape, ti hráči přešli na konzole z nějakýho důvodu, prostě jim to přišlo jako zajímavej produkt narozdíl od herního PC, takže je to opět vina PC, že nebylo pro ně tak atraktivni ;-). Konzole ale získávaj i hráče, kteří nikdy PC hráči ani nebyli.

Potenciál je pěknej, ale vzhledem k tomu, že se každej bojí kvuli vysokým nákladům, obrovskámu pirátství a slabým PC prodejům tento potenciál využít, je nanic.

Blizzard je vyjímka potvrzující pravidlo, že MMO se na PC fakt hraje, ale věř že i ten se dřív nebo později do konzolí pustí.

0/0
15.12.2010 13:57

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Ale no tak ty děláš jako kdyby člověk co hraje na konzoli už nikdy v životě nic nehrál na PC. Pokud to nevíš tak vlastnictví konzole z člověka neudělá odpůrce PC. Je normální že lidé hrají na více platformách aby mohli hrát všechno co je zajímá. Konzole je pouze spotřebič tak jako PC na který těžko můžeš svést špatnou situaci na herním trhu. Pokud vim tak trh řídí lidé a oni určují co bude nebo nebude ať už ze strany hráčů nebo vývojářů. Takže konzole nebrzdí vývoj to lidé.

0/0
15.12.2010 14:04

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

No já právě obhajuji to, že konzole vývoj nebrzdí, ani nemohou, protože jsou pro herní business obrovským přínosem a přísunem peněz. Pokud nevychází dost her využívající výkon současných high end PC není to problém konzol, ale PC a vývojářů na PC hráčů. Já hraju i na PC, posledně the Ball, fakt dobrá hra, proti PC nic nemám, jen proti lidem co trvdí, že konzole brzdí PC...to je hloupost.

0/0
15.12.2010 14:20

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Přesně nejlepší přirovnání je jako kdybych řekl že za to když někdo natočí špatný film může moje TV co mam doma je to úplně stejný nesmysl.

0/0
15.12.2010 14:34

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Ne. Na prikladu s TV bychto videl takto: Predstav si, ze existuji dva typy televizi - jedny, co jsou cernobile, ale porad se postupne zlepsuji tak, ze se z nich jednoho dne stanou barevne. Druhy typ je cernobily a pet let se vubec nezlepsuje a nemeni. Ja jako majitel barevne televize vsak musim stale sledovat cernobile filmy, protoze vetsina tvurcu filmu lepsi vlastnosti me televize ignoruje. Tim, ze se vsak porad vyrabi cernobile filmy misto barevnych, se pak oddali i prichod napriklad 3d technologie na prvnim typu TV, ktery by v pripade okamzite vyroby  barevnych filmu nastal driv.

Samozrejme je pravda, ze je vse o lidech, ale to pak nema smysl diskutovat vubec o nicem a vse svest na "lidi a jejich volby".

0/0
15.12.2010 15:25

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Nikdo ale nikoho nenutí aby dělal hry na konzole a nedělal je na PC. Jde tu jen o lidi a peníze nějaká konzole na to nemá žádný vliv. Proč se tohle nedělo už před 20ti lety když se rozmohli konzole? Proč to začalo až s přichodem téhle generace? Odpověď je jednoduchá změnilo se myšlení tvůrců a hráčů. Takže když už chcete někomu vyčítat že se vám nelíbí situace na herním trhu tak aspoň ukažte na pravého viníka a neházejte to všechno na konzole. Když někde v diskuzi vidim jak nekdo napíše že konzole brzdí vývoj tak se musim v duchu smát že se najde někdo tak omezený že nechápe jak to ve skutečnosti je.

0/0
15.12.2010 16:12

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Ale dyt sem psal, ze cela diskuze se da jednoduse splachnout tim, ze za to muzou lide. Stejne jako kazda jina - kdyz bychom treba diskutovali to tom, kde vezi pricina toho, ze v poslednich dvaceti letech klesla obliba benzinovych motoru (i kdyz je benzin objektivne kvalitnejsi palivo a benzinove motory jsou pri stejnych vlastnostech vykonejsi nez naftove), taky bychom mohli jednoduse rict, ze za to muze volba lidi. Pravym duvodem je vsak existence dieslovych motoru, ktere za touto volbou stoji. Stejne jako konzole stoji za tou zmenou mysleni hracu a tvurcu o ktere pises. A proc tomu tak nebylo pred 20 lety? Protoze tehdy postupoval vyvoj extremne rychleji nez je tomu dnes - kdyz by sis v roce 93 koupil SNES tak v roce 96 jsi ji mohl pouzit tak akorat jako tezitko, protoze technologie byly uplne nekde jinde. Ted uz jsou technologie na tak vysoke urovni, ze i pri nejvyssim vykonu vyvoje by zmeny nebyly tak rapidni - proto si hraci rekli, ze jim postaci jedna konzole na treba 7 let (nevim kolik let ma soucasna generace jeste pred sebou).

0/0
15.12.2010 17:17

Regis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

Crysis nejenomže je považovaná za graficky nejdokonalejší, ona je graficky nejdokonalejší... a máš pravdu, tři roky a tipuju s velkou rezervou že minimálně tři další bude... pokud, jednoduše dokud nevyjdou nové konzole... ehm a i pak, pokud budou lidi tvořit nadále super mody i s faktem, že si mohou dovolit díky výkonu lepších a lepších karet.. a ty budou tradičně před výkonem konzolí ... aby nakonec nezůstala absolutní špičkou dalších pět let... :)

0/0
15.12.2010 12:20

Rappix

Re: Re: Re: No....

Nevím jestli jsi měl možnost vidět jak vypadalo E3 Demo God of War 3 a jak potom vypadala tatáž scéna v plné hře ale věř, že jak říkáš "prakticky hotová pasáž" prošla dost radikální změnou. Nevím proč by tomu takhle nemohlo být i v tomto případě a navíc když hra vychází až za dlouhých jedenáct měsíců.

0/0
14.12.2010 15:30

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: No....

videl :  http://oi51.tinypic.com/k028nl.jpg

- jednalo sa prevažne o kozmetické veci - zlepšili sa určité efekty - volumetrické svetlo, mlha, nejaké bloom/glow efekty atď... nič zásadné a hra sa optimalizovala pre vyšší framerate. Modely, textúry, animácie a väčšina shaderov prakticky neboli dotknuté...

0/0
14.12.2010 16:28

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: No....

Ale i ty kosmetické věci jsou dost vidět a mohou velmi vylepšit celkový vzhled hry.

0/0
14.12.2010 17:10

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

ako sa to vezme, mnohým rôzne glow/bloom/hdr efekty prekážajú hlavne ak sú prehnané. Jednoducho zmeny medzi nejakých 10 mesiacov starým demom a finálnou verziou v 95% prípadoch nie sú a nemôžu byť zásadné... v 95% prípadoch sa jedná len o kozmetické úpravy a optimalizáciu.

0/0
14.12.2010 17:47

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No....

V GoW 3 demu a výsledné hře bylo hodně rozdílů, ale u U3 počítám např. že doladí ty nedostatky, třeba že chvíli čekají než se stane nějaká akce, nebo bugy při boji na blízko, třeba že borec odletí aniž by se ho kdokoliv dotkl atd. Kvalitní testing nutí vývojáře opravovat i věci v designu, slabší textury atd. jinak podle toho nekvalitního videa to zatím i tak vypadá skvěle.

0/0
15.12.2010 9:45

Rappix

Re: Re: Re: Re: Re: No....

No já měl na mysli spíše přepracované scény než jen kosmetické úpravy. Já narážel spíš na tvé: "...žiadne štúdio nebude prerábať prakticky hotové pasáže..." Například právě v rozdílnosti onoho dema a plné hry - úvodní bitka byla nakonec nahrazena scénou s Gaiou, přepracované zabití Helia a především pak jeskyně, která je oproti demu zcela přepracovaná.

0/0
14.12.2010 20:16

Regis

Hra roku 2011

Pokud tedy Ueda s The Last Guardian nepředvede absolutní zázrak...R^

0/0
14.12.2010 11:15

KO23L

Re: Hra roku 2011

tomu snad sam neveris :) ... grafika v japonskych hrach byva vecinou hlavne ucelna a jednoducha aby byl vysoky framerate :) (nepocitaje Final Fantasy)

0/0
15.12.2010 13:18