Diskuze

World of WarCraft: Cataclysm zůstává na špici a vzdaluje se konkurenci

Nejpopulárnější západní on-line hra na hrdiny vstoupila do éry třetího rozšíření Cataclysm. Láká nováčky, bývalé hráče a těm současným přichystala ucelený herní zážitek podtržený vyšší obtížností. Ve hře se objevily dvě nové rasy a profese archeologie. A ještě před vydáním autoři trvale pozměnili starý herní svět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zverokruh

10. 1. 2011 13:08
wow

Musim rici, ze to x letech pareni wowka (progres rejdy atd) jsem od CATA necekal zadny velky terno. Byl jsem VELICE mile prekvapen. Tenhle datadist je zcela jiste nejpovedenejsi. Nemuzu soudit jak vypadaj 25tky, naposledy jsem byl v ICC a rejdovat se uz nikdy nechystam, ale pro causaly je to RAJ na zemi. Diky BLIZZ, opet jste me presvedcili, ze Vam prachy poslu vzdy, i kdyby za chleba s pastikou............

Kdyz srovnam Blizz a Bioware (me dve nejoblibenejsi firmy) tak Bioware posledni roky tezce zaostava kvalitou vydavanych her. Doufam, ze po konzumnich sitech typu DAO, MA1,2 - trapne vydavanych jako RPG se Bio zmatori a prinese nam podobne kvalitni a TRVALOU zabavu jako se to dari BLIZZU (WOW,SC2)

0 0
možnosti

Skjoldr

13. 1. 2011 14:37
Re: wow

Vidíš, a já to třeba vidím naprosto naopak...

0 0
možnosti

chesterlpis

8. 1. 2011 23:27
Warcraf 1 a 2 a zbytek

Co čtu příspěvky, tak se tu dohadujete nad uplnýma blbostma, jediny co jsem pařil z tohoto žánru, tak je Warcraft 1 a 2, zbytek už nepatří do Warcraftu, je to blbost, je to ubohost, prostě nevím, jak někdo tohle může hrát, aj si pamatuji jak jsem pařil W1 nebo W2 a byla to bomba a teď vím, že tohle je o ničem, to raději znova zapnu W2 a zažiji neuvěřitelné chvile soubojů a vymýšlení taktiky...tot asi vše a stejně táto hra o které se tu dohadujete nemá na Fallout New Vegas a to už ani nemluvím o nejlepší hře STALKER COP....

0 0
možnosti

Mršina

9. 1. 2011 14:08
Re: Warcraf 1 a 2 a zbytek

Porsche je uplne mizerne auto, ktere ma debilni jizdni vlastnosti. Ale nikdy jsem ho neridil. = Takovyhle smysl ma tvuj prispevek. V podstate podle tebe jsou v blizzardu dementi, kteri neumi delat hry a ty bys to udelat urcite lip nez oni. Tak to preji hodně štěstí až uděláš konkurenci k wow.R^

0 0
možnosti

Aladin na Bonuswebu

8. 1. 2011 20:45
Nebrečte

Porad tu ctu jak tu nekdo breci ze to ma to a nebo nema to. Uz jen tohle skuhrani ukazuje, ze tahle hra se stala neco vic, nebo snad skuhrate ze v Medal of Honor Allied Assault se dala prvni mise bugnout u brany (fakt dala, ted se mi to vybavilo :D). To zaprve, a za druhe jen ctu jak je trapny chodit daily a raidy a po patchovani to same dokola...Um...jsem jedinej kdo je tam pro PvP a tyhle problemy nema? Arenky to je neco...to je adrenalin kdyz hrajete o 2000 rating...jo..je to porad jedno a to same ... 2v2 ... ale takovy vymluvy ... prosimvas...

0 0
možnosti

BylJsemTady

8. 1. 2011 20:30
Hm

Nás 5 přestalo wowko pařit asi před měsícem s tím, že jsme u toho vydrželi asi 3roky. Zábava to je, ale postupně se to zjednodušuje, že už i uplný trotli udělaj max dps, sety který si člověk pracně posbírá od Hc, přes raidy nakonec s dalším patchem padaj skoro z trashe, taktiky se nakonec změněj v tank&spank a systém to navíc umožňuje mega buffama. A po dojetí max levelu (kterejch je v posl. expanzi jen 5navíc)se to mění na opakování: Daily Hc, Hc, Raid, Raid - pořád dokola a jinak nic nového. Nejhorší je, že dostat se na top zabere hodně proraidovanejch večerů a když už to tak nějak člověk má, tak přijde patch a za tejden se ti směje každý 10letý děcko.

0 0
možnosti

Mršina

9. 1. 2011 14:14
Re: Hm

Mozna z toho duvodu, ze ne kazdy muze sedet u komplu milion hodin mesicne. Ja jsem hral puvodni wow a za pul roku placení jsem se nedostal na 60 lvl. A ted jsem to zvladl za 10 dni co jsem vyzkousel trial z cataclysmem. A musim rict, ze me to bavilo vic nez predtim. :) A to jsem v raidu nebyl ani jednou :-D. Ale me ted vic bavi hry, kde si das hodinovou hru jen tak pro zabavu.:)

0 0
možnosti

Orin

8. 1. 2011 7:48
Oldschool

Těším se jak malej kluk. Velky prelom je tady a jestli splní očekávaní? Lich měl možná potenciál větší. Jak to bude s eqvipem a rejdama, to se uvidí. Jako vzpomínku zmínim jeden příběh. Kdysi dávno existovala (existuje hra), která to začala. Její pokračování EQ2 bylo lepší než jsme si všichni hráči dokázali představit. S touto hrou se objevil svět Warcraftu se zjednodušeným systémem a obtížností raidů pro ňůbíky. Sony vsadilo na hardcore hráče, na dopělé korzáry online světa, na úžasný svět, který ale nešel spustit na PC za 20tis., ale hrat na lowdetails za 40tis. Jak plynul čas, ukázalo se, že v jednoduchosti, přístupnosti a střídmého (podle mne mizerného, mělo být nejméně 6,8 datadisků) nabalování end-content je ta síla. Dnes není doba hrát si na hrdiny, dnes je doba přístupnosti. Zjednodušení her, kdy mi dnes každá hra ukazuje co mám mačkat a nejtěžší obtížnosti jsou výzvou leda tak pro mou manželku, je trendem. WoW dokázal i přesto přilákat moji pozornost na dlouhou dobu a to především řemeslným zpracováním a čistou hratelností. Bude hůř. WoW bude za chvíli také moc složitý a obtížný, na to pamatujte,až budete vzpomínat.

PS: Obsah se nedá srovnávat, jsou online hry, které jsou v tomto jinde (Eve, Ultima, EQ1 12datacu EQ2 6+1)

0 0
možnosti

mala_panda

10. 1. 2011 1:03
Re: Oldschool

mohl bych videt achievement vasi manzelky z LK25 hc pred nerfem ? :)))

0 0
možnosti

loleqq

7. 1. 2011 13:28
wtf?

Kde prosím recenzenti došli na to že - je tol barad?Si děláte srandu?Nebo ste PvE lamky?^^

Tol Barad je nej pvp zona +nehorázná farma :-D!!!!!!

0 0
možnosti

CortaCircuito

7. 1. 2011 13:36
Re: wtf?

Tol Barad je momentálně nejhorší PvP zona. Špatně vyvážený útok a obrana (stačí bránit jen jeden bod...). Proto taky Blizzard chystá poměrně velké množství změn pro tuto zonu.

.

Farma byl snad jedině win-trading když blizz dočasně za výhru nastavil 1800 honorů + exploit s mostem. První bylo poněkud naivní iniciativa blizzardu, a to druhé je běžný hru_urvící exploit, za který bych být na místě blizzardu dočasně banoval.

0 0
možnosti

Causabone

7. 1. 2011 13:20
jak pro koho

Viděl jsem v diskuzi pár dotazů lidí co to nehráli. Nenechte se odradit "frajerama". Kdo tu hru už dobře zná. Může dělat max. level několik dní. Ale kdo je nový, vychutnává si questy, čte o co v nich běží, celkově si užívá. Tak může hrát i rok a stále nemít a neznat úplně všechno a nebýt max. level. Znám takové co hrají jen několik hodin týdně a po roce ještě jsou 70 level.

Ta hra je za ty roky nesmírně komplexní, vyladěná, obsáhlá jako žádná jiná online ani offline hra. Pokud se nebojíte že tomu propadnete, potom to zkuste třeba nejprve bez datadisků. Pokud tomu ale propadnete, možná už nebudete nikdy dělat nic jiného :)

0 0
možnosti

Glock Mark XIV

7. 1. 2011 13:44
Re: jak pro koho

No, cca 90 % současných hráčů neví, co všechno obnášel starý Kalimdor a Eastern Kingdoms. Ještě před Cataclysmem lidi prosvištěli do lvl 55 a šli rovnou do Ooutlandu .... Stačí se podívat, jak lidi, co hrají bez datadisků, těžce hledají spoluhráče do klasik-dungů.

0 0
možnosti

RockStar

7. 1. 2011 10:57
Taky bych to zhodnotil...

Přestal jsem hrát WoW asi 7 před začátkem Cata. Nejhorší věc co tam je, je nakupování GEARu.Prostě když si někdo může nakoupit T-set. Tak je to špatný. Teď to nevadí páč je Tier11 a než ho budou lidi mít tak to bude nějaku dobu trvat. Ale až přijde T12 tak se T11 dostane na úroveň modráků co nakoupíš teď. A už to zase kompletně ztrací smysl. (Super pro Alty.) Když už tohle Blizz chce, tohle nastupování do jedoucího rychlíku. Tak proč nás nenechá nakupovat nějaký ekvivalenty T-setu. A t-set bude padat v raidu. Nevim tohle je prostě věc co mi nejvíc vadí.

Cata je super v těch questech. Myslím, že tímhle konkurenci docela ukázal směr, jak má vypadat moderní MMO. Uvidíme s čím přijdou ostatní, mluvím hlavně o Star Wars, i když tam podle mě bude problém spíš s end game contentem. Ale abych se vrátil ke questům v nových lokacích. Ty mají smysl, nějaký směr a když je děláte má to nějaký dopad. A to přece když jste hrdina to chcete. Těšil jsem se i na dodělání alta. Prostě q v nových lokacích jsou jedna báseň.

Obtížnost. Byla super několik dní když jsme začínali chodit HCcka. Jakmile máte gear z HCcek nebo nakoupený za justice pointy (které dostáváte za zabíjení bossů v HC). Tak se stanou hodně lehká. Už to pomalu tankuji jako ve WotLK tzn. jeden velký pull. (S PUGem přes Dungeon Finder to moc dobře nejde, ale když máte dobrou skupinu tak je to v pohodě.) Naopak obtížnost raidů je na velice dobré úrovni. A jde to vidět i na progressu HC guild, že jim to nejde tak rychle.

P.S. Jak se tady někdo rozplýval nad Dungeon Finderem. Tak to je docela dvousečná věc. Je to super když chcete jít do dungů na malém lvl při levelování. Ale když jste na max. Tak jako DPS čekáte 30 minut což je nemilé. (Já mám jen alta DPS:) naštěstí). A podle mě to docela ničí komunitu na serveru. Už to není tak, jako když si řeknete "jooo to je tenhle, ten mi tankoval dungy na začátku Cata" nebo "jo to je dobrej healer, s tím jsem chodil farmit" atd. Vůbec tam neznáte nikoho mimo guildy. A to je podle mě docela škoda.

0 0
možnosti

mam.kvalitni.nazory.2

7. 1. 2011 11:25
Re: Taky bych to zhodnotil...

DF: Praveze i dnes, kdyz chces udelat tezsi HC dungy potrebujes najit lidi lokalne, protoze s pugem je vetsinou nedas, nebo je silene utrpeni. Takze to neni tak, ze by DF komunitu zabijel. Kdo chce, cestu si vzdy najde.

0 0
možnosti

Kicker

7. 1. 2011 9:32
WoW má rozhodne víc nedostatků

I když je pravdou, že tady se hodnotí jenom Cataclysm. Ale proč se mi zdá, že recenze na WoW vždy píší jeho zastánci? :D No nevadí. Co jsem zkoušel trial, abych se tak ledabyle mrknul tak od doby co jsem hrál já - asi rok +- čili Wotlk. Zlepšil se interface hry, který mi přijde o dost srozumitelnější, ale.. Je to pořád grind PvE hra s šílenou komunitou grinderů.

Jako nováček "máte" šanci v případě, že narazíte na noob guildu nebo máte známé. Moc nerozumím tomu, že někdo může ostatní dohnat za dva týdny nebo i dva měsíce. Pokud je tu pořád systém odměn za daily questy / dungeony tak to tak rozhodně nění. Nejdřív musí hráč grindit normal dungeony, aby měl vůbec equip a itemy za dokončení, aby mohl koupit lepší výbavu. Musí nastřádat dost dobrý equip k tomu, aby mohl jít HC dungy a grindit pro další equip. Já měl zkušenost s tím, že pokud nemáte určity equip tak vás do dost dungeonů nevezmou a i pokud to s vámi zkusí tak pokud zkrátka neodpovídáte skillu a eqiupu, který si oni představují tak vás akorát sjedou za to, že se ten dung jde místo 20 minut 30 a že je to hrůza. :D Pokud změnili systém a hráč získává equip jinak.. Možná. Ale jestli jsou zde stále daily.. Tak potěš koště. Nejlepší bylo když se velmi často daily opakovalo dva dny po sobě. :DD

0 0
možnosti

mam.kvalitni.nazory.2

7. 1. 2011 10:21
Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

Boze, uz prestante s tim jak rychle nekdo nekoho dozene. Vzdyt hra neni o dohaneni nekoho nekam, ale o uzivani si, o zabave! A ano, proste muzes vyexpit postavu z 0 na max level za nekolik mesicu/tydnu/dnu - dle libosti!!!

Ta nejlepsi hra v podstate zacina na max levlu, takze kdyz prijdes s novou 85 do guildy a chodis raidy, tak v podstate naberes equip a v podstate si je dohnal equipove.  Otazkou je, a to je uz na Tobe, jak rychle je dozenes i zrucnosti. Questy, ches-li, nemusis delat absolutne vubec a vyexpit muzes jen prochazenim dungu. Ale proc se pripravit o zabavu (pro nekoho)? A jelikoz existuje nastroj "dungeon finder", kde se prihlasis a system Ti sam sestavi skupinu na dung z vice serveru (mezinarodni), uz ani nemusis shanet lidi na dung. Proste muzes dungovat cely den jedna basen a poznavas zajimave lidi ale i _retardy_ (retardy ignorovat!).

Na HC nepotrebujes "dost dobry" EQ. Staci normalni EQ. Navic kazdy dung ma jinou narocnost a dungeon finder Te pusti s horsim EQ do horsich dungu. Postupne nabiras EQ a dostanes sa do lepsich. Je to genialni! Navic si muzes EQ i kupovat za goldy, nebo za reputaci. Je to snadne a dosahne na to kazdy svoji pili!

Smyslem daily questu je opakovat je ! Tak to nemuzes brat jako chybu, nebo nevyhodu, ale jako vlastnost!!! Kdyz je auto cerveny, tak taky to neni chyba auta, ale vlastnost!

A je logicke, ze nemuzes cekat, ze hrac s malym nebo zadnym skillem se dostane do raidu s hraci s top skillem. Zbytecne je zdrzuje. Oni si uz sve prosli a nemaji cas tahat sebou vzdy nejakeho novacka. Proste to ber jako fakt a najdi si sobe rovne. Uzijes si i vice zabavy! Zase! Ber to jako vlastnost, ne jako nevyhodu!

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 17

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 28

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 0

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 4

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 2

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....