Diskuze

Tvůrci her by měli začít šetřit. Nebo brzy skončí a hry nebudou stát za nic

Vyrobit špičkovou hru dnes stojí 900 milionů korun. Ovšem tolik peněz stál i vývoj některých propadáků, jako například Too Human, All Points Bulletin nebo poslední Guitar Hero.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

vojcek_p

17. 2. 2011 13:49
.

jó kde jsou ty časy kdy borci jako Sid Meier naprogramovali jen z čistého nadšení a s minimálními náklady pecky jako Civilization 1. Tohleto už je čiré bláznoství, nechápu jak může vývoj jakékoliv hry stát stovky milionů.

0 0
možnosti

slanecek

19. 2. 2011 23:46
Re: .

Za to mohou samotní hráči. Ono zaměstnávat armádu grafiků a programátorů něco stojí.

0 0
možnosti
B

BanDai_Incorporated

17. 2. 2011 0:15
Trocha optimizmu,tldr ako odpoved neberiem:D

No pani, pridam sem trochu pozitivnejsi nazor :-P

Ako hrac, co zacinal pri piratenom Half-Life -duh- (ak pominiem rozne burzove cinske klony NES-ka a Segy) a presiel si celym spektrom strielaciek, strategii a rpg-ciek (dnes uz mnohe spatne kupene ako originalky R^) musim povedat, ze tak, ako som sa bavil pri niektorych novsich hrach (Mass Effecty, Dead Space) som sa nebavil uz veeelmi dlho. A to este nemam konzolu.

Dnesne hry mi pridu neskutocne prepracovane, co sa tyka animacii postav, dabingu, hudby(!) ci dialogov (a hercov). V kombinacii so slusnym pribehom, potom tieto prvky vytvaraju velmi pohlcujuce zazitky. To vsetko vsak prave stoji nejake tie peniazky, takze ja som rad, ze su ich firmy ochotne obetovat. O to viac, ze vdaka konzolam, sa nemozu tvorcovia sustredit len na (hardwarovo narocnu) grafiku, ale musia sutazit aj prostrednictvom ostatnych prvkov davajucim hram vacsiu umelecku hlbku. Z hier sa tak stavaju komplexnejsie diela pripominajuce uz skor filmy. 

A to my sedi viac, nez mozno interaktivnejsie a na tu dobu graficky narocnejsie, ale predsa len o nieco "nemejsie a strnulejsie" (menej a slabsie dabovane dialogy, nerealisticke animacie, castejsie zaglitchovane postavy v prostrediach prilis komplexnych na ich A.I.) hry z mojich zaciatkov. Berem vsak aj iny nazor a tahove strategie typu SP su stale maso!!;-D        

 

0 0
možnosti
PK

_Warapeidza

16. 2. 2011 17:12
Star Wars: The Old Republic

No poslední dobou to vypadá, že se hlavním kandidátem na ekonomický propadák stane onlinová SW: The Old republic, jestli teda někdy vůbec vyjde...

KOTOR1 i 2 jsou famózní, BIOWARE jede, ale s tou onlinovkou si asi šlápnou hodně hluboko do zdánlivě bezedných měšců... když si vezmu že se chtěli srovnávat (i časový plán byl podobný) se Star Trek online, který vyšel tuším zhruab před rokem a sklidli dost špatné recenze, tak se tomu ostatně ani moc nedivím :(

0 0
možnosti
A

A.Jey

16. 2. 2011 17:16
Re: Star Wars: The Old Republic

co horsiho se muze stat .. bud to bude dokonale nebo dokonaly propadak . .tot cele ... ale spousty lidi to bude hrat uz jen kvuly SW

a ze nas cekaji tera, a hlavne gw2 a v podstate i komplet prekopani L2 - to ocekavam tu hru dosti nakopne smerek k novym hracum .. idkyz ti stari hc hraci uz stejne hraji na c4 serverech .-)

0 0
možnosti
RPFFF

Rudý přízrak fights for freedom

16. 2. 2011 14:59
nesouhlas

souhlasim s tim, ze by tvurci her meli zacit setrit, ale hlavne na marketingu a levnejsich prodejnich kanalech (steam apod.). Co se tyka samotnych her, tak posledni dobou je to dost ubohe, kolik her jede na realne fyzice (PhysX), kolik her ma DirectX11? Kdyz si tohle uvedomite, tak zjistite, ze na technickem zpracovani her vyrobci znacne setri. Rv Cest vyjimkam jako je Metro 2033 a par dalsich. R^

0 0
možnosti
L

lukynCZ

16. 2. 2011 16:37
Re: nesouhlas

A kolik lidí PhysX nebo DX11 využije? :-P

0 0
možnosti
S

slovan.liberec

16. 2. 2011 14:55
Nevím čím to je...

řadím se k řekněme těm mladším prařanům. Pamatuju si, jak jsem kdysi jako teenager pařil s otevřenou hubou hry jako Medal of Honor AA, nebo Call of Duty. Jak jsem hrál Vietcong a vůbec se neohlížel na čas a až světlo za mým oknem mi napovědělo že už je ráno. Vždy si budu pamatovat ony vánoce, co jsem je celé proseděl u Half Life 2 a určitě by se našlo spoustu dalších výtečných her, co jsem jako mladej žral (Splinter Cell CHT, GTA San Andreas, Mafia!, Sims 2...). Neumím si vysvětlit čím ty hry byli tak zvláštní, ale když jsem třeba hrál BlackOps, tak se mi pořád vraceli vzpomínky na úžasné Call of Duty 1 a pořád mi něco říkalo, proč tohle není tak zábavné...??Rv;-(

0 0
možnosti
TKVD

Ten kdo viděl dozadu

16. 2. 2011 17:06
Re: Nevím čím to je...

Tak právě jsem BlackOps dohrál a zrovna tam se mi ta hudba dost líbila.

0 0
možnosti
A

A.Jey

16. 2. 2011 13:35
ale ono to jde ne ze ne ...

vim tohle bude asi blby priklad a jeste k tomu MMO - ale evidentne ono to jde ...

Guildwars1 -

na svoji dobu velice krasna grafika,bez poplatku,zivena v podstate jen z prodeje hry samotne a z mikrotransakci - nejen ze tvurci nezkrachovaly .. vydali jeste k  tomu dalsi 3 datace a jeste meli nato davat ruzne ceny do turnaju a udelat progamingovou hru ... a evidente vydelali kdyz vytvari gw2

*jasne je to mmo asi to moc srovnavat nejde ... ale i tak - jde to !

0 0
možnosti
A

A.Jey

16. 2. 2011 13:37
Re: ale ono to jde ne ze ne ...

a bych nezapomel stale hru updatuji vcetne ruznych eventu atd ... a za vse se nemusi platit. Asi proto je to tak uspesne .. je znat ze lidi jdou tam kde delaji hru pro lidi a mluvi sn imy otom ...

0 0
možnosti
H

holubrider

16. 2. 2011 12:36
Holt poctivá práce už skončila

Je fakt že každá druhá hrá je dnes béčko plný klasickejch klišé.Stejně tak to je ale i v kině ,je to k plači jak se daj rozházet prachy

0 0
možnosti
S

spaniel

16. 2. 2011 11:28
UT99

UT99 pro mě nejlepší hra, skoro 12 let na trhu a pořád jsou lidé na serverech, spousta modů a vylepšení, bezva soundstrack vytvořený pro tuto hru, ale hlavně skvělá hratelnost.

0 0
možnosti
MI

Meck IV.

16. 2. 2011 11:54
Re: UT99

R^

0 0
možnosti
MI

Meck IV.

16. 2. 2011 11:17
Ať skončí...

Hry už teď stojí většinou za nic a kolikrát jsou nezávislé kousky zábavnější než vyhypované mega projekty.

0 0
možnosti
MV

mysh.82

16. 2. 2011 10:56
Šílený

To je fakt na hlavu, utrácet miliardy korun na něco tak nevypočitatelného, jako je počítačová hra. A pak se můžeme divit, proč jsou ceny her přemrštěné. Podle mě se prostě manažeři společností ženou za technickou dokonalostí her a nutí vývojáře, aby grafika a ozvučení atd. byly co nejlepší, aby spolykaly co nejvíc výpočetního výkonu nejnovějších kompů, jenže pak se úplně vytrácí kreativita. Přitom já a určitě i spousta dalších starších pařmenů se ráda vrací ke hrám starým třeba už dvacet let, protože jsou prostě jedinečné a mají skvělou atmosféru, přestože graficky by je mnohdy předčila i kdejaká hra na dnešní mobilní telefony. Takže jestli obří herní společnosti zkrachují, tak mě to bolet nebude, a snad se pak dostane na trh někdo, kdo má místo obřích týmů grafiků jen pár lidí s dobrými nápady.

0 0
možnosti
S

Strider

16. 2. 2011 11:22
Re: Šílený

Souhlas...

0 0
možnosti