- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takového nepoužitelného dotěrného odpadu tu už bylo a nikdo nechce vzpomínat, znalci historie potvrdí.
jaludi, bohate by stacilo kdyby zvládli udělat hru která vzbuzuje emoce - mission impossible jakehokoli soucasneho hrani a naprosta neschopnost, hry jsou sterilni, suche, nezive a casto uplne bez atmosfery.
a proto mame stare hry ktere jsou emocemy naplneny k prasknuti napr FF7
Zajímavý nápad míření pomocí očí, ale já bych to ještě zkombinoval s mozkovými vlnami. Tak by potom mohlo být míření dokonce pohodlnější, rychlejší a přesnější než míření myší. Bohužel i přes to, že to vypadá opravdu dobře, přesto je to ještě na pár let v plenkách.
A co pomoci hlasu, treba "jdi a vystrilej prvni mistnost jako Neo"
"Do té doby bylo nemyslitelné, že by ve videohře kusy dřeva plavaly na vodní hladině, zatímco kovové barely šly ke dnu."
Tak tohle rozhodně není pravda, skvělá fyzika simulující právě i odlišnost materiálu (dřevo plavalo, kov šel ke dnu) se objevila už v roce 1998 ve hře Trespasser
Na tohle dalších 50-100 let nevěřim :-)
Se zalíbením se v akční střílečce podívám na model hezky vyvedenýho psa a šup, hra mi začne chrlit psy a je po hře :-)
Tohle opravdu nemůže fungovat :-)
kam ze zmizel ten clanek o FB a vane ? byla nejaka drsna diskuse ze se to smazalo boco ?