Diskuze

V Deus Ex není třeba všechny postřílet. Jsou i další varianty

Vývojáři Deus Ex: Human Revolution slibují pestrost voleb, titul by tak mělo být možné dokončit třemi odlišnými styly hry. . Kromě klasického způsobu "vystřílej celou úroveň", jsou prý plnohodnotnými možnostmi též kradmá a tichá likvidace nepřátel (stealth akce) či řešení situací za pomocí hackování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Wawer Rewold

22. 3. 2011 17:08

Kristova noho se uklidněte. Tady snad každý hledá na hrách jenom všechno špatný... Stejně to každej z vás BUDE hrát a každýmu se to BUDE líbit... A podle nějakýho krátkýho videa můžete poznat leda tak velký kulový

0 0
možnosti
GP

Giga Pudding

22. 3. 2011 20:35
Re: Jé

ano to bude :) právě o to trapněji pak zpětně vyzní pláč tady žebříkovců :)

0 0
možnosti
M

mounty

21. 3. 2011 15:18
slepejsi

Ehm to tady opravdu nikdo nevidi tu nejvetsi chybu tehle hry??? Diskuze na tema svitici zebrik byla sice velmi zabavna (a pridavam se k lidem kterym luminiscencni zebrik vadi), ale naprosteho zabijaka stealth prvku hry tady vazne vsichni prehlizi? System schvovavani se za prekazkami mi obecne ve strileckach nevadi a treba Gears of War se mi diky tomu libily (dvojka a trojka na PC prosiiiiim), ale tady je ten system totalne nabliti. Kdyz uz teda chci hrat stealth (coz kuprikladu v jednicce ke konci hry pri rozdeleni skill-bodu jinam nez do strileni byla nutnost), tak se tady opravdu staci priteplit k prekazce a najednou vidim uplne krasne vse co se kolem me deje a tukan co stoji klidne 20 centimetru ode me nema nejmensi tuseni ze svoji praci vykonava spatne a enemy se mu proplizil az do hyper strezene baze??? V deus ex 1 (nebo treba thiefovi) byla prave sranda ze clovek musel vykouknout aby tusil co se deje za rohem, nebo ty krasne infarktove situace kdy potreboval prebehnout z jednoho ukrytu do druheho a bal se otocit jestli tam neni nejake jelito, to je pro me stealth, ne ze se prisaju na bednu a z pohledu treti osoby se nakrasne obhlednu situaci. Jen kvuli tomuto a nicemu jinemu teto hre (alespon u me) nedavam moc sanci.

0 0
možnosti
MI

Meck IV.

21. 3. 2011 16:05
Re: slepejsi

R^

Deus Ex je pro mě nejlepší hra všech dob, na DX: HR jsem se opravdu těšil, ale začíná to vypadat jako paskvil, co nemá s původním DX téměř nic společného.

0 0
možnosti
N

Neregistrovany

20. 3. 2011 21:47
No

Jakkoliv se mi nelíbilo to děsivé zvýraznění všech věci pro interaci, stejně jako autoheal, tak ta hra vypadá moc dobře.

0 0
možnosti
Y

Yerm

20. 3. 2011 20:45
hackování

0 0
možnosti
Y

Yerm

20. 3. 2011 20:51
Re: hackování

Chybka se vloudila. No nicméně úvaha - proč píšou hackování jako třetí cestu? Pamatuju že to psali i v recenzi na jedničku, a tam to byl jeden skill z asi deseti. Sice hodně užitečnej, ale jen jeden. A silně pochybuju že by šla udělat mise jen pomocí hackování. To je spíš berlička, pomoc při řešení mise, ne? Ať už nějakým vypínání kamer a alarmů při plížení, nebo přeprogramovávání věží a robotů při střílecím postupu. Můžu hackovat jak chci, stejně budu muset projít někam na druhou stranu a tam ukrást/zničit/zabít/zachránit nebo co se tam zrovna bude muset udělat.

0 0
možnosti
M

mechwarrior

20. 3. 2011 11:16
:-/

tie konzolové prvky doslova zabíjajú atmosféru hry...  na čo alebo pre koho je zvýraznený rebrík ? pre retardov ?

0 0
možnosti