Diskuze

Síťová hra v Dead Space byla zbytečná, tvrdí Randy Pitchford

Randy Pitchford (šéf společnosti Gearbox, která vyvíjí Duke Nukem Forever) označil hru více hráčů v Dead Space 2 za zbytečnou snahu o zvýšení prodejů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

6. 4. 2011 8:29
multiplayer jako takový tam moc nepatří

ale kooperaci v kampani bych se nebránil.

0 0
možnosti

Lupulin

6. 4. 2011 8:35
Re: multiplayer jako takový tam moc nepatří

njn..akorát to je pak snad ještě horší pro singl než ten MP kterej může využívat jen engine a styl..ale když hodíš coop do singlu tak se nikdo nebude srát se singl singlme a coop singlem a tak to dopadne tak že když hraješ sám pobíhá kolem tede nesmrtelnej blb...viz. RE4 kde mě opravdu parťák vytáčel když sem to hrál sám....

0 0
možnosti

Ej.dzej.rimmer

6. 4. 2011 2:39
...

Co se MP u Dead space 2 tyce ,tak je opravdu zbytecnej ,ale nicemu nevadi.Chvilku jsem to hral je to docela sranda.Podstatny je jestli mp mel vliv na singplayer.Podle me ne,protoze sigl je vazne kvalitni.Lepsi nez prvni dil.

0 0
možnosti

MLaw

6. 4. 2011 1:09
!

Souhlasím s tím že multiplayer do hry jako je Dead Space 2 vůbec nepatří...

Je mi jasné že se mnou většina nebude souhlasit, ale já to tak vidím.

0 0
možnosti