Diskuze

TES V: Skyrim - mody i pro konzole?

Pamatujete na možnost získání PC modů Unreal Tournament III na PS3? Možná se totéž objeví u TES V: Skyrim.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeffy

23. 4. 2011 15:54
Podpora modů

Doufám, že tentokrát bude podpora modu MNOHEM lepší než posledně, věci jako oblivion mod manager či wrye bash, OBSE atd měli být už v základní hře. A pomohli by nástroje kde by se dala testovat funkčnost modů atd. - Protože každý kdo měl instaloval slušný počet modů ví, jaká je to otrava neustále zapínat hru a testovat funkčnost

0 0
možnosti

Frater Omega

23. 4. 2011 19:26
Re: Podpora modů

Moje rec, doted kdyz si vzpomenu na zprovoznovani za pomoci tebou zminenych ale i dalsich programku treba takovy fcom do Oblivionu (beztak ani dnes poradne nevim, zda-li to 100% fungovalo jak melo) tak vazne uz s nicim obdobnym se patlat vicekrat nechci. Pokud bude ale ve Skyrimu upraveny level-scalling (coz by z poslednich zprav mel) tak budu spokojen a nejspise se ani po modech schanet nebudu. Posledni patch, da-li panbuh cesky preklad a snad ani nic vic, i kdyz, zname to, ono to casem cloveku beztak neda;-)

0 0
možnosti

paine

22. 4. 2011 16:41
NE

Nechápu proč by měli sonyboys užívat mody vytvořené pro PC. Ať si samy něco naprogramujou na tu svojí blbost. PC jim nevoní ale módy by chtěli. Jedním slovem : POKRYTCI

0 0
možnosti

vaclavj1

22. 4. 2011 14:25
tezko

UE3 vyslo v dobe, kdy Sony neobchazela paranoia a PS3 si hrala na pocitac

hadal bych to na nejakou kompromisni moznost, ktera by fungovala podobne jako je siren uzivatelsky v jinych konzolovych hrach pres servery vydavatele ... s tim ze na PC budou mimo to existovat i dalsi kanaly, ktere ale treba nebudou oficialne podporovane

0 0
možnosti